Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Wisnia135i napisał:

@lapka666 ty to w kazdym temacie pierw  mowisz ze cos zle i nie podoba sie i wgl a potem  zawsze ze  jest sztos xd jestes chyba  najbardziej zmienna  postacia  na tym forum co do decyzji hahaha  oczywiscie bez  obrazy:razz:

Ty patrzysz tak na to. A ja patrzę na to tak że mam tak wielkie jaja że nie boję się przyznać racji :mrgreen: i mama mi mówiła że tylko krowa nie zmienia zdania czy jakoś tak haha. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać że wypalił ci ten pomysł na to auto, szczerze to nigdy bym nie brał białego koloru pod uwagę wybierając lakier a tu siadło pięknie i chyba wszystko przez to ze to jest cabrio i do tego efekt potęguje tutaj to czerwone wnętrze już nie mówiąc o kołach i dodatkach. Spójna całość robi pranie mózgu. Myślę że bordowy dach zrobił by przysłowiową kropkę nad "i" i dodał by jeszcze bardziej unikatowej formy dla tego auta.

Ps. Dekle będą czarne czy wpadają czerwone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@--=CZARNY=-- czekam na czerwone  dekle lecą z Japonii ale do GF nie dojdą nie ma szans, zobacze na spokojnie w czerwcu założe na jedna stronę i porównam ale jak na początku byłem za opcją bordo dach i bordo dekle to teraz bardziej widzi mi sie czarny dach i czarne dekle :P Nie wiem pojeżdżę i przemyśle tematy nie chce przedobrzyć bo teraz jest mega spójnie i nie ma ani jednej rzeczy w tym aucie której byłbym nie do końca pewne jeśli chodzi o wygląd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli czerwony dach to tylko czarne dekle by nie było kolorowanki, natomiast do czarnego dachu trzeba to poprostu przymierzyć i porównać by każdy detal pasował do siebie bo auto jest bardzo spójne zrobione i z duzym smakiem bez zbędnego festynu!

 Naprawdę patrząc na całokształt to fajny UNIKAT! Na mieście będzie łamaczem kraków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzadko mi sie zdarza przeczytac taki dlugi temat od deski do deski ale warto. 

Szacun za grzebanie w poliftowej 6er bo to temat cholernie trudny; sam przerabiam to od 3 lat....Do przedliftów jest czesci mnostwo, odnosze wrazenie ze tylko 645 idzie na czesci. Z powodu uszczelniaczy zaworow; sławnej rurki czy tez lejącego się oleju angole sie ich wyzbywają. Na najwiekszej grupie na facebooku zrzeszajacej wlascicieli E63/E64 nie ma tygodnia bez tematu wycieku czy dymienia. Czesci do poliftowych to trudny temat a z M6 to juz w ogole masakra. Ja 3 lata, odkad mam E63, kompletowalem fanty z M6. Autentycznie łatwiej mi było kupić ori Gt Classa do swojego sedana E36 niż polifotowe lusterka z M6.... Fajnie ze nie tylko ja sie mecze;) Ja dopiero za jakies 2-3 miesiace zaczynam wszystko zakładac i Twoj temat troche mi rozjaśnił w głowie. Wkladajac np do polifta zderzak z M6 trzeba tez przerobic kostki od czujnikow z PDC bo w M6 jest jak w przedliftach....I takich szczegółów w polifcie jest full. 

Upolowalem juz prawie wszystko co chciałem do moje i jest jedna rzecz ktora masz a mi sie jeszcze marzy- koło. Chciałbym WORK VS-XX w 20 calach. Twoje Worki wygladaja swietnie. 

Tunele na tarcze w przednim zderzaku mocowane sa na metalowych wspornikach przykrecanych do oslony silnika.

Czym zaslepiles gorna czesc wlotu, tam gdzie jest tunel idacy w M6 do filtrow powietrza?

Od 2 miesiecy sie lamie jaki wlozyc zawias- D2 jak u Ciebie czy Bilstein B12 z Eibachami. Masz jakies porównanie?

M6 ma karbonowe belki pod zderzaki, tylnego zderzka z M6 nie włożysz na zwykłą belkę. Czy przedni zderzak z M6 wchodzi na zwykłą belkę? absorbery kupiłeś po Vinie z 650?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jezior górna część tuneli wlotu powietrza została zaspawana. 

Co do zawiasu to moje BC Racing fabrycznie przyszło ustawione na HARD i tak jeżdżę na razie te pierwsze dni, nie ma tragedii, w porównaniu do E46 cabrio co miałem wcześniej na gwincie i 19" to tutaj chyba buda znacznie lepiej wybiera nasze drogi i masa też robi swoje.

Przedni zderzak pasuje na zwykłą belkę tylko konieczne są absorbery też ze zwykłej belki bo u mnie ich brakowało to nie dało sie totalnie ustawić zderzaka, teraz jest OK. 

Jakaś tam pierwsze fotki wnętrza bo dopiero je czyścimy tzn deska rozdzielcza nie była myta od 2 lat czyli od momentu opuszczenia USA, brud był niesamowity, wczoraj mogłem w końcu założyć już dywaniki bo podłoga wyschła

1.jpg

2.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje fajne auto, biały w obecnych czasach modny i zawsze odmładza furę :) Dla mnie wszystko spoko ale z rolką niedosyt- przód za wysoko a tył za mocno schowany.

Natomiast co do środka...Jak nigdy nie trawiłem zestawienia czerwonego w 6er to tutaj nawet spoko to wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, KUJON napisał:

@orzel

Tak jak napisałem we wtorek mają przyjść dystanse 15mm na tył, a jak przód chcesz jeszcze obniżać to nie wyjedziesz tym nigdzie bo już jest dolna osłona 5cm od ziemi , diabeł jak zawsze tkwi w szczegółach, zobacz co tam jest jeszcze pod zderzakiem, przecież nie wyrzucę dolnej osłony po to żeby zejść niżej i oglądać potem asfalt i trawnik przez kratkę przedniego zderzaka ;) 11.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge na necie jeszcze jednej rzeczy znalezc. W poliftowej 6er HUD jest monochromatyczny- pomaranczowy czy jest kilku kolorowy? W E60 za doplata byla chyba opcja kilku kolorowa np. w jak byla ustawiona navi. W realoem sa podane dwa numery HUD'a dla 6er. Sprostujcie prosze jak ktos wie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Jezior napisał:

No to jestem w domu:) Bede dokladal individual audio, dociagi drzwi, i właśnie head-up'a i zastanawialo mnie dlaczego sa dwa rozne numery w realoem. Masz moze w Vini'e dodatkowy pakiet oswietlenia? 

Rozkodowany VIN, w sumie jeszcze nigdzie nie pisałem szczegółowo o wyposażeniu ale tutaj jest dość tłusto, m.in. head up, dostęp komfortowy, grzana kierownica, bixenon skrętny, skrzynia sportowa, łopatki przy kierownicy, aktywne stabilizatory...

Type
 Value
VIN    WBAEB53548CX61688
Prod. Date    2008-01-16
Service History    !! CHECK HISTORY !!
Type    650I (USA)
Series    E64 (6 Series)
Body Type    CABRIO
Steering    Left Hand Drive
Engine    N62TU
Displacement    4.80
Power    270kw / 367hp
Drive    HECK
Transmission    Automatic
Colour    BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery    LEDER PEARLLEDER PRECISIONCHATEAU (LECH)
Check mileage   http://www.auto-records.com

 

Comfort And Interior Equipment
S423A    Floor Mats Velours
S430A    Interioroutside Mirror With Auto Dip
S436A    Fine Wood Trim
S441A    Smoker Package
S464A    Ski Bag
S481A    Sports Seat
S494A    Seat Heating Driverpassenger
S4M5A    Individual Leathercovered Dashboard
S431A    Interior Mirror With Automaticdip
S442A    Cup Holder
S459A    Seat Adjuster Electric With Memory

 

Multimedia
S609A    Navigation System Professional
S610A    Headup Display
S620A    Voice Control
S639A    Preparation F Mobile Phone Cpl USACDN
S653A    High Definition Radio
S655A    Satellite Tuner
S697A    AreaCode 1 For DVD
S6UHA    Traffic Information
S645A    BMW US Radio
S676A    HiFi Speaker System
-    Bavsound Amplifier Upgrade Available

Driver Assistance And Lightning
S508A    Park Distance Control PDC
S524A    Adaptive Headlights
S563A    Light Package
S502A    Headlight Cleaning System
S522A    Xenon Light
S534A    Automatic Air Conditioning
S544A    Cruise Control With Brake Function

 

Wheels And Drive
S229A    Dynamic Drive
S248A    Steering Wheel Heater
S2SFA    BMW LA Wheel Star Spoke 249
S2TBA    Sport Automatic Transmission
S2VBA    Tire Pressure Display
S255A    Sports Leather Steering Wheel

Environment And Safety
S319A    Integrated Universal Remote Control
S322A    Comfort Access
S388A    Softtop Black
S8S4A    Decoding Variable Light Distribution
S8SPA    Control Unit COP
S302A    Alarm System
S823A    Hotclimate Version
S845A    Acoustic Belt Warning
S850A    ZUSAETZL TANKFUELLUNG EXPORT
S853A    Language Version English
S876A    Radio Frequency 315 MHz

Individual Equipment
S760A    High Gloss Shadow Line

Other Equipment
S1CAA    Selection Of COP Relevant Vehicles
S925A    VERSANDSCHUTZPAKET
S992A    Control Of Numberplate Attachment

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wpadł też kubełek do tyłu, razem z córką szuramy podwoziem i robimy przegazówki w tunelach, pogoda w weekend dopisała było sporo jeżdżone, niestety jedna szyba szwankuje co przekłada się na awarie składania dachu i trzeba sie z tym mordować ręcznie, niestety już nie zdążę tego zrobić przed GF

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lapka666 napisał:

Ale będzie lans. Przy potrzebie posiadania takiego lansowozu jest duże podejrzenie kryzysu średniego Kujon :razz: kot kot i jeszcze raz kot!!! 

Łapka, a wątpiłeś w KUJONA i jego plan na ten samochód ;) Masz bonusowo dwie fotki żebyś nie zapomniał z czego to lepiłem ;)

przed po tył.jpg

przed po tył 3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...