Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

Ale przygoda z tymi naklejkami, ale ja też mam Ori naklejki z lusterek (hamann) z compacta, przyklejone na taśmę do malowania hehe, bo były też malowane, 

Jeśli chodzi o dach to myślę że czarny będzie ok, kumpel mial srebrne cabrio z bordo dachem i wyglądało to mega więc najlepiej zrobić by i tyle 

 Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno już wiem, do GF nie ma opcji żeby zdążył zrobić jakiekolwiek detailingi komory, na razie walczymy z dachem, już nawet jak tako chodzi, jeszcze muszę zrobić renowacje tunelu środkowego razem z podłokietnikiem bo jest pełno rys i gryzie się to bardzo z odnowionym wnętrzem. Klim do nabicia bo musieliśmy spuścić u lakiernika,  wyświetlacz navi dajel świruje i musi pojechać na poprawki oprogramowania no i jeszcze w weekend może uda się  coś pokręcić w końcu gwintem bo na razie nic nie było ruszane i jest na fabrycznych wysokościach co na Syndykat wygląda słabo  ;) 

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, dober napisał:

@KUJON

A ja mam pytanie trochę z innej beczki, skąd wiesz z góry że oba numery rejestracyjne nie są już zarejestrowane? da się to jakoś sprawdzić? 

te blaszki czekają na mnie od stycznia :P pracowałem 8 lat w WK :P 

A jeszcze apropo blach to na oba zderzaki zostały zamontowane magnesy neodymowe tak że nie będzie żadnych dziur i wiercenia w zderzkachach, na zlotach i nie tylko będzie pełny clean look ;) 

magnes noeodymowy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, KUJON napisał:

Dziś w końcu mimo wielu przeszkód i podejść udało się zarejestrować samochód na czasowe tablice (czerwone) ponieważ okazuje się że żaden diagnosta nie zrobi przeglądu auta z USA bez tablic próbnych takie są wymogi i koniec nie ma dyskusji. Europe zarejestrujecie bez problemu USA nie ma szans. Zarejestrowałem na te czerwone blachy.

1.jpg

No i myślałem że jak juz mam czerwone blachy to przęgląd będzie formalnością, niestety mocno się rozczarowałem. Żaden diagnosta nie chciał zacząć przeglądu ponieważ na wnęce drzwi kierowcy brakowało takie o to naklejki z nr VIN i dopuszczalnymi masami samochodu. Poniżej zdjęcie ten naklejki jakie zrobiłem przed zdzieraniem lakieru.

36.jpg

Lakiernik oddał mi inne naklejki jakie udało im się ściągnąć przed malowaniem ale tej niestety nie.

4.jpg

No i zaczęły się schody. Dorobienie tej naklejki w BMW to 2 tygodnie i  indywidualne zamawianie z Niemiec.  Zaczęły się wielkie poszukiwania naklejki i przekopywanie całej lakierni. W końcu naklejki z wnęki znalazły się. Pracownik nakleił je sobie na pamiątkę na jakieś pudełko :P 

3.jpg

 

 

Ja też dorabiałen swoje naklejki komplet w serwisie, nowe to nowe tym bardziej że,

nowy lakier 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, KUJON napisał:

te blaszki czekają na mnie od stycznia :P pracowałem 8 lat w WK :P 

A jeszcze apropo blach to na oba zderzaki zostały zamontowane magnesy neodymowe tak że nie będzie żadnych dziur i wiercenia w zderzkachach, na zlotach i nie tylko będzie pełny clean look ;) 

magnes noeodymowy.jpg

W miejscu gdzie się będą łapać magnesy daj folię ochronną na lakier bo Ci z czasem zacznie pękać. U mnie widać pajęczyny i w jednym miejscu mała kropka podkładu już jest widoczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to magnesów to mam już gotowe specjalne naklejki bezbarwne na zderzaki zobaczymy jak się sprawdzą

1.jpg

A co do rejestracji auta i blach to mogę powiedzieć oficjalnie MAMY TO ! KT 0650F

3.jpg

Przed chwilą przykleiłem magnesy w specjalnie wycięte otwory w ramce Syndykatu

4.jpg

5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qbak od tyłu na zderzakach lakiernicy przyspawali takie mocowania pod magnesy ale możesz spokojnie dać na klej do szyb tak ludzie jeżdżą i jest OK

Dziś jeździłem cały dzień bez blach po mieście bo się okazało, że przykleiłem magnesy na złe bieguny, i zamiast się przyciągać to odpychają :mrgreen:  Od rana pół miasta pyta, dzwoni , co to za białe M6 jeździ po mieście bez blach :P Ogólnie to pierwsze 30km jazdy tym autem za mną. Jestem zakochany w dźwięku 650i jest rewelacyjny i bije na głowę moje 750i. Oczywiście wyszły pierwsze niedociągnięcia po poskładaniu auta które muszę poprawić ale do GF zapewne nie zdążę już tj.:

- bixenony nie skręcają ponieważ nie została zrobiona adaptacja po poskładaniu , szczególnie prawy świeci za bardzo w prawo

- nie działa klakson (nie wiem czemu ale chyba działał)

- coś jest nie tak ze zbiornikiem od spryskiwaczy w nadkolu bo jak wlewam płyn to od razu wszystko mam na podłodze w garażu - trzeba rozebrać nadkole i zobaczyć co jest nie tak czy nie podpięty jakiś wężyk, pompka itp czy zbiornik dziurawy ale przed malowaniem wszystko działało spryski reflektorów i szyby

-  chciałem sobie zrobić dobre spasy pod GF zamówiłem dystanse w DURARACE,  adres doręczenia był na Syndykat, dystanse 12mm przyszły bardzo miła niespodzianka chyba laserowo wygrawerowana dedykacja dla BMW-Syndykat, niestety 12mm mają takie przetłoczenie że nie da się ich założyć na moje WORKI bo nie dochodzą do przylgni i muszę je wymienić na 15mm.

5.jpg

 

Pierwsze foto jak na dzień dzisiejszy prezentuje się 650i. Samochód brudny, nie polerowany jeszcze itp. Zdjęcie z przymiarki kół. Od razu informuję że jeszcze nie dotykałem gwintu, są to fabryczne ustawienia na jakich przyszedł gwint, jakiekolwiek regulacje gleba, spasy itp będę robić pierwsze podejście jutro. Mimo wszystko myślę że teraz nikt już nie ma wątpliwości dlaczego wybrałem taki kolor i taką wizje tego samochodu. Taka była koncepcja od samego początku zanim nawet kupiłem 650i. Gdybym miał teraz robić od nowa zdecydowanie jeszcze raz byłby to biały kolor na bordo skórach z karobnowymi dodatkami, shadow line itp. 

4.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Dziś jeździłem cały dzień bez blach po mieście bo się okazało, że przykleiłem magnesy na złe bieguny, i zamiast się przyciągać to odpychają :mrgreen:

Hahahaha wybuchnąłem śmiechem, zawsze tak jest jak się przy furach grzebie :D

 

Auto przekot. Chyba jednak się wybiorę na chotową piątke zbić i wychylić za 6tkę !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Bartku podejście do roboty szacun, jak ktoś mógł odjebac taka fuszere z tym lakierowaniem gdzie nie widać to czarny. To chyba tylko w USA takie rzeczy, piękne podejście i pomyśł ze zdzieraniem lakieru do zera, dobra ręką lakiernika wyrobi się do 150mikronow. Kawał odwalonej roboty, patent z tymi tablicami też super zero rzeźby trytytek i innych drutów trzeba cię skopiować z tym. Teraz tylko się wozić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Americano napisał:

Kujon podziwiam cie bo ja bym napewno auta w takim stanie nie kupil. Masa roboty odjjebana temat jeden z najlepszych na forum Pelen szacun dla ciebie i widzimy sie w Chotowej piwo

@Americano przecież laleczka była tylko trzeba było ją lekko przypudrować ;) 

przed po tył 2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...