Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, patrykm88 napisał:

Napewno bedzie grubo, ale mimo wszystko szkoda, że nie będziesz malował komory. No chyba że będzie stary kolor

Kolor nie będzie oryginalny, czyli czarny. Malowanie komory tj. wyciągniecie silnika V8, pomalowanie komory i wsadzenie silnika V8 tak na szybko licząc myślę że za mniej niż 6000 nikt mi tego nie zrobi rzetelnie dlatego uważam za bezsens i nie chce sobie narobić więcej szkód jak pożytku przy "swapie" żeby pomalować tą czarną komorę, której praktycznie nie widać z pod czarnych plastików jakie ją wszech obecnie wypełniają. Gdyby komora była niebieska, czy zielona to hmm byłoby nie za fajnie i musiałbym coś z tym zrobić ale czarna komora jest całkowicie uniwersalna. 

43.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam tak, zaczynając szukać koła nie sądziłem że tak trudno o skręcane 20"  mając budżet załóżmy 10k to szczerze powiedziawszy i tak nic nie ma albo jakieś ultra słabe wzory niezbyt pasujące do kanonów Syndykatu. Chce mieć felgę skręcaną z dużymi rantami i najlepiej jakby to były ranty łamane, a nie proste, choć prostych nie dyskwalifikuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KUJON co do komory to się zgadzam i tak tam nic nie widać tak naprawdę.... U mnie maluję komore tylko z tego powodu  bo i tak silnik wyjechał bo i tak silnik jeszcze  ogarniam w  dość dużym stopniu.... Tak to bym też tego nie malował  dla widocznych paru cm... Z tym że nie ma  co porównywać  mojej rzędowej 6 do twojej V8 xx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby była konieczność wyjmowania silnika z innych powodów, lub robienie jakiegoś generalnego remontu silnika to bez zastanowienia malowałbym "przy okazji" komorę ale V8 z takim bogatym wyposażeniem i osprzętem (aktywne stabilizatory itp cuda) lepiej nie ruszać póki jest wszystko ok  bo można zrobić potem wiele błędów przy ponownym składaniu i dopiero będzie kuku... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W odcinku 2668 przedstawię Wam moje wnętrze, tzn. na początku przypomnę stan w jakim je zastałem po kupnie. Zastanawiam się, czy nie podzielić relacji z renowacji wnętrza na kilka etapów ponieważ prace w tym zakresie były szeroko rozbudowane i objęły praktycznie wszystko co miało ślady zniszczenia. Tutaj sytuacja wg laika wyglądała analogicznie jak z nadwoziem czyli totalny gruz i dewastacja. Ja akurat mam jakąś wiedzę i doświadczenie w tematach renowacji, znam też możliwości techniczne jakie są dostępne w dzisiejszych czasach, dlatego postanowiłem, że nie będę obszywać całego wnętrza i  chcę zostawić obszycie w stanie jak najbliższym fabryce. Czy to możliwe ? Spójrzcie poniżej na fotorelację PRZED/PO. Całość renowacji zleciłem firmie DETAILKING TARNÓW https://www.facebook.com/detailkingtarnow/ , którą prawie że widzę z okna mojego mieszkania i mogę szczerze polecić :) Wymianę elelmentów skórzanych fotela wykonała też tarnowska firma Tapi-Flock https://www.facebook.com/tapiflock/

Kierowca PRZED

DSC_0002.JPG

DSC_0001.JPG

DSC_0004.JPG

 

W przypadku fotela kierowcy nie obyło się bez konieczności wymiany niektórych elementów skórzanych na nowe. Użyto do tego skóry oryginalnej Nappa z jakiej obszywa się obecnie BMW.  Jest to taki sam rodzaj skóry jakim fabrycznie obszyto to 650i. 

DSC_0027.JPG

1a.jpg

żeby to miało ręce i nogi i skóra nie pomarszczyła się szybko to wymieniono też częściowo gąbki fotela

1b.jpg

1c.jpg

Następnie fotel przeszedł różnego rodzaju zabiegi renowacyjne i został pomalowany w oryginalny kolor

DSC_0079.JPG

DSC_0081.JPG

DSC_0083.JPG

Pasażer PRZED

DSC_0015.JPG

DSC_0012.JPG

DSC_0013.JPG

Tutaj nie było konieczności wstawiania żadnych nowych elementów skórzanych, zrobiono tylko profesjonalną renowację z użyciem płynnej skóry itp specyfików i na koniec pomalowano.

DSC_0107.JPG

DSC_0111.JPG

DSC_0112.JPG

Plecy fotela pasażera, jak widać handlarz narkotyków musiał chyba we wnętrzu BMW robić swoje dile, bo klienci na mefedronowym głodzie wygryzali nawet dziury w fotelach ;) 

DSC_0038.JPG

Samej siatki nie da się dokupić w ASO, plecy natomiast pasują z E46 cabrio z tym, że mają inna fakturę obicia dlatego przeszczepioną samą siatkę, a resztę pomalowano.

DSC_0043.JPG

DSC_0050.JPG

Renowacji i malowaniu zostały poddane wszystkie elementy plastikowe foteli, skompletowałem też brakujące przyciski od sterowania fotelami pasują z E46 cabrio. 

PRZED 

DSC_0032.JPG

PO

DSC_0035.JPG

 

Panele sterowania fotelami

DSC_0052.JPG

DSC_0053.JPG

Panele PO

DSC_0081.JPG

A tak prezentuje się całość przednich foteli jeden ma napompowane plecy a drugi nie dlatego na zdjęciu wyszło że nie są równo ponaciągane ale faktycznie wszystko jest tak jak ma być ;) 

DSC_0084.JPG

DSC_0100.JPG

Teraz uprzedzając pytania i różne tezy powiem że malowanie skór tymi środkami które zostały użyte w moim samochodzie jest ABSOLUTNIE trwałe, nic się nie wyciera i nie będzie op roku trzeba ich malować. Znam te specyfiki testowałem już w innych samochodach. Jeżeli chodzi o samą skórę to u mnie jest fabryczna Nappa, która jest bardzo miękką skórą, dlatego mimo upływu lat oraz po malowaniu nadal nie zrobiła się twarda jak jakaś skaja itp. Jest przyjemna w dotyku i elastyczna. Nie twierdzę że np w 30 letnich skórach  MONTANA z E34 będzie taki sam przyjemny efekt w dotyku po renowacji bo te skóry same od siebie są sztywne i twarde, do tego wiek i malowanie spotęguje to ale w moim konkretnym przypadku taka renowacja byłą w pełni uzasadniona i nie odbiła się negatywnie na skórze. 

W następnych odcinkach pokażę relacje z renowacji tylnej kanapy, boczków i innych elementów plastikowych ponieważ praktycznie każdy element wnętrza przeszedł mniejszą lub większą renowację :) 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, feconi napisał:

Prawidłowo. Jak festynu nie ma pod maską to po co dla sztuki coś robic, tym bardziej że ten hajs ; 6 000 jak wspomniałeś ; możesz wydać na fajny komplet dariuszy 

Tak, prawidłowo. To teraz wszyscy zaczną malować na czarno pod maską . Fakt czarna komora uniwersalna, przy takiej ilosci czarnego plastiku nie bedzie to zle wygladac. Mnóstwo roboty z wyciąganiem, można więcej napsuć niż to warte. Będzie potrzeba wyciągać motor to kolor nadwozia wpadnie i tyle, ale też nie ma co gadać że jest prawidłowo czy fajnie. Poczekamy na efekt koncowy całości 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Wisnia135i napisał:

Sztos jest, skórka wygląda  mega :) powoli  do przodu  i widać powoli światło w tunelu, to jeszcze  spokojnie na ten sezon  będziesz  łapał wiatr we włosach 8-)

Ja myślę że za 3 tygodnie zobaczymy ja na żywo :P

A co do prac wykonanych to brak słów będzie ogień 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bartnik3er no widać że temat był przygotowany  już wcześniej, przynajmniej częściowo i w sumie ciężko powiedzieć na  jakim jest  etapie, ale to je syndykat i pewno będzie gotowa xd mnie niestety nie będzie i tak.... Tak że tego... :cry:  PS  chyba mamy kandydata na myjnie w tym roku ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został założony dopiero teraz z dwóch powodów, pierwszy najważniejszy niestety nie mogę jeszcze powiedzieć , wszystko wyjaśni się końcem maja albo początkiem czerwca i będzie też o tym dobry odcinek kto wie, czy nie najlepszy, a drugi powód to regulamin mówi, że zakładamy galerie projektów w zaawansowanej fazie budowy, a taka faza dopiero się zaczęła wg mnie. Czasu jest ogromnie mało, a roboty bardzo dużo żeby poskładać auto do Chotowej. Cały czas walczę żeby to się udało. Wiem, że nie zdążę przyjechać autem dopracowanym w 100% i pewne detale będziecie musieli mi mi wybaczyć (np rozcięcie na dachu) ale to obowiązkowo dokończą w okresie wakacyjnym, do GF po prostu braknie 2-3 tygodnie na takie szczegóły ale liczę że chociaż o własnych siłach na kołach przyjadę ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by nie mówić i tak sprawnie w uj to idzie moim zdaniem, jakieś drobne niedociągnięcia   myśle nie problem. Patrząc na  cała historię i ile bylo/jest do zrobienia xd mam nadzieje że na koniec tylko nie wyjdzie ze w dowodzie będzie bmw 316  bo czarny  po kradziezy nr przebil xd  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam, że na aucie siedział sąd albo inne dziadostwo, że nie chciałeś wstawiać wcześniej :mrgreen:

Co do malowania to jestem w szoku, że poszedłeś w tą stronę ale się nie znam i widocznie wszystko poszło tak do przodu, że jest to trwałe rozwiązanie. Nie wyobrażam sobie półśrodków i takiej wtopy u głównego admina hehe.

Wiem pisałem to trzy razy już... ale ten temat jest zajebistyyyyy!!! Uwielbiam takie renowacje i fotorelacje.

Wiele powstaje dobrych projektów ale dodawanie zdjęć i dawkowanie emocji podziałem na relacje to petarda. Co chwilę wchodzę czy nie pojawił się nowy odcinek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Bartek.P napisał:

Jak w Chotowej będzie ładna pogoda to dach złożysz i nikt nie zauważy rozciecia ;)

Niby tak ale nie chce tutaj nic ukrywać, defekty jakie będą mi znane chce wyprowadzić należycie tylko wszystkiego nie zdążę do Chotowej

1 godzinę temu, lapka666 napisał:

Obstawiam, że na aucie siedział sąd albo inne dziadostwo, że nie chciałeś wstawiać wcześniej :mrgreen:

Co do malowania to jestem w szoku, że poszedłeś w tą stronę ale się nie znam i widocznie wszystko poszło tak do przodu, że jest to trwałe rozwiązanie. Nie wyobrażam sobie półśrodków i takiej wtopy u głównego admina hehe.

 

Łapka samochód jest "czysty" tutaj fragment tłumaczenia aktu własności z USA

Inkedtłumaczenie_LI.jpg

Inkedtłumaczenie2_LI.jpg

2 godziny temu, Wisnia135i napisał:

 mam nadzieje że na koniec tylko nie wyjdzie ze w dowodzie będzie bmw 316  bo czarny  po kradziezy nr przebil xd  

W papierach 316i ale na żywo 650ilook ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Jawore38 napisał:

Jest grubo jak zawsze i nie mogę się doczekać Germanfestu, żeby zobaczyć na żywo to e64 :)

PS. Lakiernik z Tarnowa? Bo mi też pasuje raz ale porządnie wymalowac 7er

Tak lakiernik z Tarnowa (Łęg Tarnowski) detailing Detailking Tarnów, tapicer Tapiflock Tarnów-Pogórska Wola, mechanika (Auto Moto Serwis)  Tarnów-Ostrów. Wszystko robię na miejscu u najlepszych fachowców w swojej dziedzinie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie dawał fotek po lakierowanego auta na forum przed GF tylko po żeby u tych co nie będzie aż się gotowało co tam prezes KUJON wymyślił :lol:

A sama renowacja wnętrza i plastyków to goście odwaliły kawał dobrej roboty i czekam na więcej z ogarniania wnętrza. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...