Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

Każdy odcinek czytam od deski do deski i jak dochodzę do końca to zawsze boję się że na kolejny będę musiał długo czekać.  Jednak skoro jutro będzie ciąg dalszy to mogę iść spokojnie spać ;) Wszyscy czekamy na to jak auto będzie wyglądać finalnie ale ja myślę że także wszyscy będą smutni że to już koniec naszego "Zbuntowanego Anioła" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Bartek.P napisał:

Wszyscy czekamy na to jak auto będzie wyglądać finalnie ale ja myślę że także wszyscy będą smutni że to już koniec naszego "Zbuntowanego Anioła" :D

Mam jeszcze ASY w rękawie, oczywiście te negatywne ale nie wszystko na raz, musi być stopniowanie napięcia, bo nie każdy ma na tyle silną psychikę żeby to przyjąć na raz ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła na Viperze Polita całkiem spoko ale myślę o czymś innym.  Było podejście pod 3SDM , rozmowy prowadzone z producentem ale produkcja MADE IN TAIWAN jednak mnie trochę odstraszyła, to E63 z fotki ma błotniki poszerzane po 5cm na stronę poszerzany tylny zderzak co widać na fotce i air ride więc nie podniecajcie się wyglądem i spasami. Na syndykacie jeździ sie na gwincie i budy nie poszerza jedynie roluje nadkola więc taki wygląd byłby nieosiągalny.

mto5t5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DARE też widziałem na nowszych M5 itp ;) Odpuściłem temat 3SDM z różnych powodów m.in ten Tajwan, inny powód to ktoś by zaraz powiedział że kopiowanie z tej niemieckiej 6 itp , a jest kilka alternatyw szkoda że nie produkują już algernon intelesse i nie ma tego w 5x120 bo koło jest totalnym kotem 

 

felgi a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawmy na razie temat kół bo to najmniejszy problem w skali całego projektu, a lakier sam się nie zrobi ;) Żeby można było pomalować ten samochód profesjonalnie trzeba koniecznie ściągnąć z niego wszystkie warstwy lakieru jakie posiada do gołej blachy/plastiku.

No to lecimy z tematem. 

10.jpg

Druga strona

1.jpg

Oczywiście kolejne historie auta powychodziły tj. albo jakaś strzelanina meksykańskich karteli narkotykowych albo boczne gradobicie na drzwiach ;)

2.jpg

Na prawym roku maski widać pozostałości po kolizji w 2013 roku i jakąś nieudolną naprawę

15.jpg

Tylny zderzak już zaspawane otwory po 15 wkrętach na tablicę rejestracyjną teraz trzeba usunąć z niego lakier.

23.jpg

Przedni zderzak M6 postanowiliśmy ratować ponieważ kompletnie mi się nie podobają przednie zderzaki seryjne w serii 6 ani przedlift ani polift. M pakietu w serii 6 nie było nigdy, więc decyzja wkładamy zderzak z M6, który wg mnie wygląda bardzo atrakcyjnie. Niestety w używce nie występuje w Polsce, a nowy to wydatek 4000 PLN za gołą skorupę + uzbrojenie go to kolejne 2000PLN .

Z mojego obecnego zderzaka zostały usunięte wszystkie warstwy lakieru.

2.jpg5.jpg

A okropne amerykańskie obrysówki w kolorze pomarańczowym zaspawane tak że robimy Europa look :) 

6.jpg

Następnie obowiązkowa sprawa w każdym germańskim projekcie tj. rolowanie tylnych błotników. Jako że w serii 6 rant wewnętrzny tylnego błotnika wchodzi jakieś 4cm do wewnątrz i zabiera bardzo dużo przestrzeni pod szerokie koła, zostało to zrolowane i tym sposobem uzyskaliśmy po około 3cm na stronę na szersze koło czyli lekko ponad 1 cal rantu więcej ;) 

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Jak widać na fotkach powyżej nadkola są ABSOLUTNIE zdrowe i dziewicze, Kalifornijskie klimaty musiały mieć ogromny wpływ na to że nie ma tam grama rudej. Teraz wszystkie elementy na samochodzie będą pasowane, ustawiane itp. żeby wyprowadzić szczeliny i linie samochodu jak to było fabrycznie.

31.jpg

Tutaj jeszcze smaczek jak murzyny obkleiły oryginalne naklejki na wnękach do malowania :) 

27.jpg

To by było na tyle, w następnym odcinku postaramy się zabrać za wnętrze 650i :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, dyziux666x napisał:

Kujon jak już zostawiles przedni zderzak od M6 to nie myślałeś żeby dać też tył? Masz dwie rury wiec chyba nie wiele byloby przerobek No Chyba że dostępność tylu jest taka jak przodu więc nie ma tematu ;)

Tylny zderzak z M6 tak samo jak w M5 E60 mi sie nie podoba, ta dziura na środku jest okropna. Inna sprawa że w M6 nie było liftu zderzaków i te światła na nim trącą starością do full LEDowych  lamp w polifcie

M6_Eisenmann_1.jpg

 

Wszyscy co modzą serie 6 na poważnie robią przód M6, a tył zderzak poliftowy i u mnie będzie dokładnie tak samo.

42003163_2123356504581941_6780201546839473753_n.jpg

43913555_361283061108965_6448560617928302351_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KUJON napisał:

No to lecimy z tematem

Szybko działasz 

U mnie mechanicy maja tydzień na aklimatyzację / kwarantannę zanim coś ruszą :-)

Fajnie się to ogląda. 

Co do felg to Kucharz ostatnio coś wystawił fajnego, ale parametrów nie pamiętam :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, KUJON napisał:

Wszyscy co modzą serie 6 na poważnie robią przód M6, a tył zderzak poliftowy i u mnie będzie dokładnie tak samo.

Lepiej w ch** to sądzie niż ten zderzak z dziurą na środku :)

I czekam na kolejny odcinek tego pornola :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarni bracia w Kalifornii tak poskładali BMW po dzwonie w 2013 żeby auto jeździło i nic nie odpadło, dlatego nikt nawet nie pomyślał o założeniu nowych absorberów przedniego zderzaka, bez których tego z M6 w żaden sposób nie da się dobrze spasować. Na belce nie było ani jednego z trzech fabrycznych absorberów. 

1.jpg

A pomocą posłużyło ASO oczywiście za odpowiednią ilość $$$ i bardzo szybko przysłali nowe absorbery, teraz można kontynuować próby spasowania zderzaka przedniego

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Stare nerki były całe zdemolowane i połamane dlatego między czasie przyjechały nowe oczywiście czarne w połysku

2.jpg

3.jpg

Teraz można się bawić w pasowanie zderzaka przedniego jak należy ;)

2.jpg

5.jpg

A teraz przerwa na reklamy i widzimy się znów ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zmienił tytuł na [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...