Skocz do zawartości

[E64] KUJONA 650i cabrio german daily


KUJON

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, KUJON napisał:

Trochę fotek w świetle dziennym do tego zrobione Iphone, chyba najlepiej oddające faktyczny kolor skóry. Na dzień dzisiejszy wszystkie plany jakie miałem do tego samochodu zostały zakończone :)

Bardzo fajnie ale nie tak się pisze "swap na manual"

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, KUJON napisał:

Trochę fotek w świetle dziennym do tego zrobione Iphone, chyba najlepiej oddające faktyczny kolor skóry. Na dzień dzisiejszy wszystkie plany jakie miałem do tego samochodu zostały zakończone :)

4.jpeg

8.jpeg9.jpeg

5.jpeg6.jpeg7.jpeg

image.jpeg

 

image00049.jpegimage00063.jpeg

Zajebiście cała robota tapicera wyszła, ale do tego koloru ja bym jednak wrzucił czarny dywan teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, dyziux666x napisał:

Nowy środek mega leży na białym kolorze ! 

Kujon a powiesz co się stało z maglem że musiałeś zmienic ? 

Pocił się od strony kolumny kierowniczej, myślałem że tylko uszczelnimy i będzie git, ale okazało się że ma też luz,  dlatego kupiłem nową przekładnie po regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Relax napisał:

"Nowa po regeneracji " - oksymoron jakiś :grin:

W ASO BMW kupujesz obecnie przekładnie za kilkanascie tysięcy i oddajesz swoją bo właśnie dostajesz nową regenerowaną, to samo tyczy się alternatorów i innych podzespołów, więc nie wiem co w tym dziwnego,  że napisałem nowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, KUJON napisał:

W ASO BMW kupujesz obecnie przekładnie za kilkanascie tysięcy i oddajesz swoją bo właśnie dostajesz nową regenerowaną, to samo tyczy się alternatorów i innych podzespołów, więc nie wiem co w tym dziwnego,  że napisałem nowa?

Dokładnie jak Kujon napisał, tak to wygląda i tyczy się nie tylko BMW ale również innych marek, pewnych części nie da się kupić fabrycznie NOWYCH, bo idą tylko na pierwszy montaż a potem nawet jak kupujesz w ASO to są regenerowane. Tak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie , regenerowane to nie nowe. Obojętne czy regeneracji podejmuje się ASO ( i tak pewnie zlecają to podwykonawcy, zarabiając na tym odpowiednio) , czy "Pan Henio" . 

Nie chce mi się wierzyć że, nowa -prawdziwie nowa- jest nie do zdobycia . 

Ps.Nie zrozumcie mnie źle, myślę że, dobrze zrobiona regeneracja będzie działać tak samo jak ori , ale zawsze jest to ale... to tak jak z regenerowanym turbo - niby działa, niby wszystko na tip-top - a  jednak nie wstaję tak jak ori . 

 Auto masz dopieszczone i szkoda by było  iść na kompromisy,  nawet w tej kwestii.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Relax napisał:

No właśnie , regenerowane to nie nowe. Obojętne czy regeneracji podejmuje się ASO ( i tak pewnie zlecają to podwykonawcy, zarabiając na tym odpowiednio) , czy "Pan Henio" . 

Nie chce mi się wierzyć że, nowa -prawdziwie nowa- jest nie do zdobycia . 

Ps.Nie zrozumcie mnie źle, myślę że, dobrze zrobiona regeneracja będzie działać tak samo jak ori , ale zawsze jest to ale... to tak jak z regenerowanym turbo - niby działa, niby wszystko na tip-top - a  jednak nie wstaję tak jak ori . 

 Auto masz dopieszczone i szkoda by było  iść na kompromisy,  nawet w tej kwestii.

 

Nie rozumiem co piszesz. Czym sie różni magiel zregenerowany od nowego jezeli jest zrobiony na nowych czesciach? Albo turbo zregenerowane nie wstaje jak ori? Skad bierzesz te info?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Relax napisał:

No właśnie , regenerowane to nie nowe. Obojętne czy regeneracji podejmuje się ASO ( i tak pewnie zlecają to podwykonawcy, zarabiając na tym odpowiednio) , czy "Pan Henio" . 

Nie chce mi się wierzyć że, nowa -prawdziwie nowa- jest nie do zdobycia . 

Ps.Nie zrozumcie mnie źle, myślę że, dobrze zrobiona regeneracja będzie działać tak samo jak ori , ale zawsze jest to ale... to tak jak z regenerowanym turbo - niby działa, niby wszystko na tip-top - a  jednak nie wstaję tak jak ori . 

 Auto masz dopieszczone i szkoda by było  iść na kompromisy,  nawet w tej kwestii.

 

Ale ty bzdury piszesz, czyli tym samym tokiem myślenia ja na swoim cabrio nie mam nowego lakieru tylko regenerowany, wnętrze też nie jest nowe tylko regenerowane bo zmieniłem samą skórę,  a nie kompletne fotele ze stelażami i elektryką itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie,  nie nowe a regenerowane . Bzdurne to  jest myślenie że coś regenerowane jest nowe. Jak byś kupił nowy środek ( oryginał ) z BMW ( cześć fabrycznie nową -oryginalna ) to byś miał "nowy" a tak masz " po regeneracji " /naprawie , odnowie , remoncie ( wybierz dowolnie  ) 

Czego nie rozumiesz ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Relax napisał:

Dokładnie,  nie nowe a regenerowane . Bzdurne to  jest myślenie że coś regenerowane jest nowe. Jak byś kupił nowy środek ( oryginał ) z BMW ( cześć fabrycznie nową -oryginalna ) to byś miał "nowy" a tak masz " po regeneracji " /naprawie , odnowie , remoncie ( wybierz dowolnie  ) 

Czego nie rozumiesz ? 

Czyli rozumiem naprawy gwarancyjne w ASO, typu właśnie pompa wspomagania, alternator, przekładnia i wiele wiele innych podzespołów tj. dziadowanie i półśrodek wg ciebie. Czyli jak moja 7 na gwarancji będzie miała jakąś usterkę z ww. to mam auto sprzedać i kupić następną 7 fabrycznie nową bo inaczej będę jeździć regenerowanym szrotem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie , jak naprawy są na nowych ( nie regenerowanych częściach) to kiedy jest dziadowanie ? Ja tu nie widzę takowego . 

Dziadowaniem też nie jest regeneracja, tak jak już pisałem.  Jak jest coś dobrze zrobione to "czemu nie" , ale nadal nie jest to nowe ( fabryczne ). 

Jak wymienisz w ASO ( czy gdziekolwiek indziej ) cześć na nową ( fabrycznie nową) to masz nową :) , a jak na regenerowaną to masz po regeneracji - sorki ale prościej już nie potrafię:) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Relax napisał:

Nie , jak naprawy są na nowych ( nie regenerowanych częściach) to kiedy jest dziadowanie ? Ja tu nie widzę takowego . 

Dziadowaniem też nie jest regeneracja, tak jak już pisałem.  Jak jest coś dobrze zrobione to "czemu nie" , ale nadal nie jest to nowe ( fabryczne ). 

Jak wymienisz w ASO ( czy gdziekolwiek indziej ) cześć na nową ( fabrycznie nową) to masz nową :) , a jak na regenerowaną to masz po regeneracji - sorki ale prościej już nie potrafię:) .

Nie masz zielonego pojęcia jak obecnie funkcjonuje rynek części oryginalnych.  Przedstawię ci to na swoim przykładzie,  a nie na jakiś tam historiach zasłyszanych w necie. Z racji że niektóre moje BMW serwisuję i serwisowałem w ASO to gdy np. padła pompa wspomagania w 750i to "nową" za 6000 + robocizna kupiłem i wymieniłem w ASO BMW ale nie ma ona nic wspólnego z fabrycznie nową pompą która nie jeździła nigdy wcześniej w żadnym samochodzie. Warunek był zwrot starej pompy. To samo jak padł alternator ASO chciało za niego 4500 plus wymiana i oczywiście zwrot starego. To samo dotyczy się przekładni kierowniczych, a nawet silników wymieniqnych na gwarancji, otrzymujesz "nowe regenerowane".  Nie wiem w jakiej ty bajce żyjesz ale od wielu lat rynek motoryzacyjny jest brutalny. Nowe i nieużywane masz tylko w dniu odbioru auta fabrycznego i to nie zawsze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończę ten temat . Nie za stary jestem na takie "internetowe akcje"  .

Jak koś sprzedał Ci regenerowaną część jako nowa , to Cie wiesz w co zrobił...  

Mam taki mały domek letniskowy ... odmalowałem go, wyminilem dach itd. ( regenerowałem),   więc jest teraz ( wg. Twojego toku myślenia) w stanie (nowy)  deweloperskim  :) .

 

Pozdrawiam.

Ps.fajne auto masz,  "robi robotę" - i mieć coś po remoncie ( tak jak środek czy wspomniany magiel ) nic mu nie ujmuje . Zluzuj poślady.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu wszystko co chłopaki na tym forum przez wiele lat wymieniali na "nowe" w swoich projektach dziś się okazało że jest tylko regenerowane, mimo że pisali nowy lakier,  nowe wnętrze,  nowe dekory karbonowe,  nowe dach w cabrio czy nowe felgi customowe to było tylko regenerowane luzik. Ja osobiście uważam że wcale to nie jest gorsze od jakości jaką obecnie oferuje nam fabryka BMW i jak życie pokazało pewnych podzespołów nie da się już w dzisiejszych czasach kupić fabrycznie nowych, a jedynie regenerowanych przez fabrykę produkującą dla BMW. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...