Skocz do zawartości
dzikasz

[E82] - dzikasz, 135i 1M conversion

Polecane posty

No na filmię średnio brzmi. Ale nie chcę się czepiać ale na tym filmie  widać jak te błotniki jednak nie leżą... Zwróć uwage jak zderzak do błotnika jest.. Powinno to iść w ładnej równej lini.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
" target="_blank">Link
  • LokacjaNailsea Swarzędz
  • Wiśnia nie czepiasz się bo odrazu widać że jest nie równo, ale jestem pewien że właściciel w końcu zrobi to jak trzeba ;) Wydech mało zadziorny, rób ten downpipe. Ale ogólnie fajnie lecisz z tematem dzikasz! Pozdro!

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach
    " target="_blank">Link
  • LokacjaNailsea Swarzędz
  • 8 minut temu, Wisnia135i napisał:

    @Richie_G nie wiem czy można będzie coś z tym zrobić bo, to nie wina zderzaka a samego błotnika... 

    Jak się nie da? OEM błotniki I będzie malina! Tak jak powinno być od początku bez kompromisów, ale rozumiem że miało być na już teraz. Także miejmy nadzieje że będzie to ogarnięte lub przynajmniej poprawione ;)

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Sam mam dwa wydechy od Mgmotorsport i tez jestem zadowolony, tutaj nie brzmi On dobrze ale mysle ze na zywo jest duzo lepiej

    jedyne co mnie razi to spasowanie drzwi i blotnika tak na wysokosci od srodka w dol 

     

    pozdro

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Koledzy, co do błotnika to nie ma tragedii. Będę poprawiał, z drugiej strony idealnie. Raczej regulacja lub ustawienie zderzaka. Drzwi składane na szybko i trzeba wyregulować, zwłaszcza, że przed lakierem było super. Jest też problem z szybą pasażera właśnie, świszcze menda. Ta czarna krecha na zdjęciu nie wygląda. To prawda.

    Co do wydechu to Szjsung nie oddaje dźwięu. Po jakiś 150 km tłumik naprawdę zmienił tembr. Zaczęło się w samochodzie robić zdecydowanie głośniej. Postaram się nagrać coś lepszym sprzętem.

    Co do wykonania to naprawdę igła. Idealnie dopasowany do dyfuzora i tak jak chciałem wg nowej mody rury lekko schowane. Po nagrzaniu wydech lekko się wysuwają. 

    Postaram się w weekend wrzucić nowe foty i dokładniejsze jeśli uda się zrealizować NOWY PLAN. Będize kontrowersyjnie jak na to forum ale czemu nie:)

    a tu jeszcze jeden

     

     

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach
    1 godzinę temu, Chilli WonderBoy napisał:

    N55?

    a czy przypadkiem nie jednak N54, nie upieram się ale wydawało mi się, że 135i jest na N54?

    Jak to jest faktycznie?

    Jakoś do połowy 2010r było N54 potem N55

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    @Chilli WonderBoy ja mam n54 a mama moja miała n55  i powiem ci że osobiście wole n54 prostrza konstrukcja, choć w n55  tam był automat ale ten nowy już z łopatkami  w tym trybie sportowym była  ale bez rewelacji jak dla mnie. Spalanie mówią że niby ma mniejsze ale jak dla mnie ok przy oszczędnej jeździe  ten litr 1.5  mniej spali, ale tak to spalanie to samo i  n54 ma 2 turbiny a n55 ma tylko 1 turbinkę... Choć duzo osob mysli ze tam tez 2 są... A tam jest  1 ale twinscroll.l i n55 ma valvetronica Ale na 1/4 nie stawałem 1 do 1  ale odczucia takie że n54 lepiej idzie i dziwek wydechu napewno lepszy no i w modach n54 jest łatwiejszy... Nie znam minusów n55 ale n54 powinieneś wiedzieć jak coś xd pompa hpfp ale to tylko raz pada...  Z reszta do dzisiaj jest  akcja serwisowa na to, bmw montowalo ta pompe z wadliwego materialu i po wymianie  juz jest wsio ok bo pompa jest poprawiona, a tak to osadzanie sie nagaru w glowicy  ale to kazde auto ma z  wtryskiem bezposrednim nie tylko n54, turbiny wiadomo jak kto dba  tak beda zyc i lubia tez padac wtryskiwacze  i  zawory WG   i to wsio z bolaczek n54... Plusy  to latwe mody,  wał jest ori kuty wytrzymuje ponad 1000ps, 400-420 ps robisz w chwile bez  wiekszej ingerencji,  a okolice 470 po lekkich modach turbin. Wyzej  juz jest  troche zabawy ale juz dawno wszystko ogarniete... A w n55 narazie spotkalem sie  z podstawa ic, downpipe dolot chip  i tyle  i tu jest problem  bo z trgo c owiem seby zrobic chips trzeba  kolektor dolotowy zdejmowac  bo tam jakis czujnik jest czy cos takiego... Moze sa bardziej porobione ale nie wnikalem,  jeszcze n54 bez zakucia wytrzymuje okolice 700ps bez  problemu.... 

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Gość
    Odpowiedz...

    ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

    Wczytywanie...

    • Kto przegląda   0 użytkowników

      Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×
    ×
    • Utwórz nowe...