Skocz do zawartości

[E82] - dzikasz, 135i 1M conversion str 3. Sesja


dzikasz

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, Wisnia135i napisał:

@Richie_G nie wiem czy można będzie coś z tym zrobić bo, to nie wina zderzaka a samego błotnika... 

Jak się nie da? OEM błotniki I będzie malina! Tak jak powinno być od początku bez kompromisów, ale rozumiem że miało być na już teraz. Także miejmy nadzieje że będzie to ogarnięte lub przynajmniej poprawione ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, co do błotnika to nie ma tragedii. Będę poprawiał, z drugiej strony idealnie. Raczej regulacja lub ustawienie zderzaka. Drzwi składane na szybko i trzeba wyregulować, zwłaszcza, że przed lakierem było super. Jest też problem z szybą pasażera właśnie, świszcze menda. Ta czarna krecha na zdjęciu nie wygląda. To prawda.

Co do wydechu to Szjsung nie oddaje dźwięu. Po jakiś 150 km tłumik naprawdę zmienił tembr. Zaczęło się w samochodzie robić zdecydowanie głośniej. Postaram się nagrać coś lepszym sprzętem.

Co do wykonania to naprawdę igła. Idealnie dopasowany do dyfuzora i tak jak chciałem wg nowej mody rury lekko schowane. Po nagrzaniu wydech lekko się wysuwają. 

Postaram się w weekend wrzucić nowe foty i dokładniejsze jeśli uda się zrealizować NOWY PLAN. Będize kontrowersyjnie jak na to forum ale czemu nie:)

a tu jeszcze jeden

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Chilli WonderBoy ja mam n54 a mama moja miała n55  i powiem ci że osobiście wole n54 prostrza konstrukcja, choć w n55  tam był automat ale ten nowy już z łopatkami  w tym trybie sportowym była  ale bez rewelacji jak dla mnie. Spalanie mówią że niby ma mniejsze ale jak dla mnie ok przy oszczędnej jeździe  ten litr 1.5  mniej spali, ale tak to spalanie to samo i  n54 ma 2 turbiny a n55 ma tylko 1 turbinkę... Choć duzo osob mysli ze tam tez 2 są... A tam jest  1 ale twinscroll.l i n55 ma valvetronica Ale na 1/4 nie stawałem 1 do 1  ale odczucia takie że n54 lepiej idzie i dziwek wydechu napewno lepszy no i w modach n54 jest łatwiejszy... Nie znam minusów n55 ale n54 powinieneś wiedzieć jak coś xd pompa hpfp ale to tylko raz pada...  Z reszta do dzisiaj jest  akcja serwisowa na to, bmw montowalo ta pompe z wadliwego materialu i po wymianie  juz jest wsio ok bo pompa jest poprawiona, a tak to osadzanie sie nagaru w glowicy  ale to kazde auto ma z  wtryskiem bezposrednim nie tylko n54, turbiny wiadomo jak kto dba  tak beda zyc i lubia tez padac wtryskiwacze  i  zawory WG   i to wsio z bolaczek n54... Plusy  to latwe mody,  wał jest ori kuty wytrzymuje ponad 1000ps, 400-420 ps robisz w chwile bez  wiekszej ingerencji,  a okolice 470 po lekkich modach turbin. Wyzej  juz jest  troche zabawy ale juz dawno wszystko ogarniete... A w n55 narazie spotkalem sie  z podstawa ic, downpipe dolot chip  i tyle  i tu jest problem  bo z trgo c owiem seby zrobic chips trzeba  kolektor dolotowy zdejmowac  bo tam jakis czujnik jest czy cos takiego... Moze sa bardziej porobione ale nie wnikalem,  jeszcze n54 bez zakucia wytrzymuje okolice 700ps bez  problemu.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zdjęcia troche za  bardzo wyretuszowane jak dla mnie... Z przodu brakuje dystansów, o tych nalepkach to nie  będę komentował.... A widzę że jednak błotnika nie dało się poprawić.. A wydech jak w końcu trochę lepiej jak było? Bo po słuchaniu to ori brzmi lepiej... I z przodu jednak brakuje poliftowych lamp... Ale te nalepki dramat... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiśnia widzisz naklejki są zaje..

Retuszów nie było żadnych. Zdjęcia z ręki i wrzucone od razu na kompa. Aparat Sony. Wyretuszowane będą później. Jestem umówiony na sesję z przyjacielem.

W sumie o to chodziło aby się mówiło. Nie ważne czy źle czy dobrze ale ważna jest dyskusja. Miało być jak w M2 Performance z naklejkami i jest. Błotnika nie chciało mi się robić. Mam to gdzieś na razie. 

Dystansów nie będzie. Na razie na pewno. 

Jest jeszcze jeden gadget z M2 w garażu. tym razem OE. Też pewnie będzie Kontrowersyjnie. i o to chodzi. (montaż wkrótce)

A jak tam Twój Awron z facebooka:):)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wazne czy jest zle czy dobrze aby sie mowilo.. To moze  na rozowo walnij.. Tez bedzie sie mowilo.. Choz jak widze to raczej malo kto tu cos komentuje w tym temacie..bo srednio w forum trafiasz.... Bo tu kazdy  idzie w to zeby bylo jak najmniej tynku i calej reszty a tym czasem..... No pisales ze blotnik bedzie poprawiony  co wiemy dobrze ze od tak nie poprawisz dlatego spytalem... Moj awron bardzo dobrze lezy w domu i czeka sobie..A ma na co... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz Wiśnia. Ja lubię hejt. 

A to, że Tobie się nie podoba to trudno. To, że się nie wpasowuje w forum to też Cię przepraszam. Nie musisz czytać moich wypocin. Lecz niestety na tym forum i tak nawet wyrzeźbiona z kitu będzie to pierwsza konwersja i tak pozostanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha mi tam nie zalezy  czy ja  bede mial 1  czy 5 konwersje...  Druga sprawa auto ma robic robote i tyle jest w temacie... 3 Nie hejtuje tylko mowie ze dla mnie to nie wyglada  i tyle  a inna sprawa ze masz  jakis problem chyba  skoro podniecasz sie ze zrobiles 1 konwersje na tym forum.. Inna sprawa ze jest  konwersja  i jest konwersja.. Tak jak jest  jest  syndykat i syndykat...  Widzisz ty poszedles   po taniosci  i sie  jarasz  bo byles  1... Ja wole poczekac i wyjade prawdziwa  konwersja  na oem czesciach i zawias  tez  bedzie z 1M  i to bedzie dobra  konwersja a  tym czasem jarasz sie tym jak male dziecko a ja tu widze tylko spartolona robote i  kawal szpachli nic wiecej... Jak cos robic to robic cos dobrze a nie na pol gwizdka...  Wlasnie dlatego auto tu sa  na tak wysokim poziomie bo tu nie idzie sie w oszczednosc...  Ludzie tu rwa lakier do zera  zeby  miec igle.. Inni kupuja cale auto dla samego dywanu  a ty wsadziles plastik na wkrety  na to 10kg tynku, w dodatku wyszlo krzywo  i sie jarasz  ze masz  konwersje... Jak mial bym byc 1 z taka  konwersja to juz wole byc 2 ze swoja... Elo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przy okazji bo właśnie  do mnie koło ogarniam a mysle  nad szerokosciami zawieszen od 1M a  e82 135i i pamiętam ze coś pisałes o zawieszeniu w watku i powiedz mi skad masz  ta  dziwna  teorie na temat  roznicyc w szerokosci zawieszenia tylko w e82? Bo patrzac po nr czesci w aso  wychodzi ze to wszystko jest to samo, wachacze piasty  belka  czy w e82 czy e87  i e90... Tylko w najslabszych jednostkach piasta  jest inna  a tak to wszystko to samo, kto ci to powiedzial?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiśnia siedzisz widzę w temacie 1er i chcesz dobrze mu podpowiedzieć ale chyba za mocno mu ciśniesz :-P Słucham tak waszych dyskusji i z tego co piszecie to różnica między OEM a repliką gratów jest duża. Zatem nie ma się co dziwić decyzji każdego z was. Za ceną idzie też jakość więc oczywistym jest, że jego auto nie będzie tak popasowane jak Twoje ale żeby nie miał się czym jarać? To trochę za mocno powiedziane. Nie jest zrobione "po syndykatowemu" czyli na OEM i za worek siana ale też nie wygląda źle. Były już e30 na laminatach na forum i były ochy achy więc spokojnie.  Dziwnie to brzmi z moich ust haha ale może mam dobry dzień :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie prościej kupić prawdziwą 1M niż bawić się w coś takiego ? Xd wiśnia w swoją konwersje wladuje tyle kasy że na pewno mógłby kupić fajna 1M. Ale jego auto zrobi robote  juz nie moge sie doczekac, a co do auta w twoim temacie, jedyne co to ringi jakies wiesniackie i to oklejenie samochodu zmienilbym na cow innego , to w ogole jes jakies z du**. Co do reszty to walcz dalej , bo potencjal jest .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ryyyan napisał:

A nie prościej kupić prawdziwą 1M niż bawić się w coś takiego ? Xd wiśnia w swoją konwersje wladuje tyle kasy że na pewno mógłby kupić fajna 1M. Ale jego auto zrobi robote  juz nie moge sie doczekac, a co do auta w twoim temacie, jedyne co to ringi jakies wiesniackie i to oklejenie samochodu zmienilbym na cow innego , to w ogole jes jakies z du**. Co do reszty to walcz dalej , bo potencjal jest .

chyba się zgodzę, by zrobić idealną replikę (wszystkie elementy) koszt może przekroczyć dziś zakup 1M. Różnica jest jeszcze inna, replika nie będzie miała nigdy VIN zaczynjącegp się od WBS i nie będzie tak ceniona na rynku wtórnym jak 1M, która notabene staje się już kultowym autem i jej ceny powoli zaczynają iść w górę, czego nie można powiedzieć o 135i

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zablokował ten temat
  • KUJON odblokował ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...