Skocz do zawartości

[E82] - dzikasz, 135i 1M conversion str 3. Sesja


dzikasz

Rekomendowane odpowiedzi

@Chilli WonderBoy że zawias  jest w 1M od M3 to wiadomo, tylko wał jest inny i skrzynia biegów z tym że właśnie z tego co się orientuję  to tył jeśli chodzi o szerokość jest taki sam bo gadałem ze znajomym właśnie i wsadził most tylny z półosiami  od M3 bez zmiany wózka piast itp tylko wał  musiał dorobić,a przód jest szerszy.

@lapka666 Jeśli o chodzi o różnice to są spore fakt a jeśli chodzi o moje ciśnięcie w temacie  to  chodzi o to że i tak  ta przeróbka mało nie kosztowała a różnica między tymi błotnikami  co wsadził a oem na tył to jakieś 5500zl... Czy to dużo? Czy to mało ? Moim zdaniem  przy i tak takiej zmianie  to wole to zrobić raz a dobrze a nie walić tekstami że jak zacznie pękać to kupi sie OEM.. To po co 2 razy robić plus to że jest ten prawy błotnik zjebany co nie tylko ja widzę  i ciężko przyznać sie że poszło coś nie tak.. a nie wpieranie pierw że " zostanie poprawiony" a potem że zostanie jak jest.....Nie mówię już o tym tekście żę jest 1 na forum, bo biorąc pod uwagę że praktycznie w żadnym temacie na forum sie nie wypowiada tylko ogarnia swój to dla mnie widzę że ten wątek jest tylko po to żeby być 1 z tą przeróbka na czym mi wgl nie zależy.... 

@ryyyan CZy prościej? Hmmmmm to zależy... Koszt zrobienia z wyglądu zwykłej na 1M bez zawiechy  na oem częsciach z robotą lakierem to okolice 30 tyś zł, więc jak masz 135i wartą jakieś 70+30  to daje 100 tyś zł więc jakies 40%ceny ori 1M!!! tak więc opłacalne, mnie moja kosztowała 40 jako że mam wersje US... Ok wiem że wpakuję kupę kasy ale moje auto+cena wszystkich przeróbek  jakie chcę i tak wyjdzie jakies 70%-80% ceny ori 1M  gdzie już będzie klatka  gwint  koła itp  porobione a tak trzeba by kupić droższe 1M+ wpakowac kase w te zmiany....

@Chilli WonderBoy zgodzę się że podróbka nie będzie miała ceny ori, ale  osobiście vinem sienie jeździ,dobrze zrobiona tylko po vin rozpoznasz, co do samej ceny to juz pisałem koszt przeróbki samej blachy a i nawet z kompletnym zawieszeniem koszt przeróbki to 50 tyś zł  tak więc 70+50=120 to nadal połowa ceny ori 1M, z innej beczki jak bym chciał coś na czym zarobię  za  lat, to kupiłbym e30 w ori m20b25, e24, e21 323 itp, jak moja bedzie zrobiona z wyglądu ( już mam plan co i jak)  ale nie  wygadam się że, robie ja w wersji wyścigowej bo chcę nią bawić się na torze, coś jak DOBIJA  swoją E30, aczkolwiek na codzień wjedzie skręcane kółko...

@ryyyan chce na mnię, cos trzeba robić xd a jak już pisałem przeróbka i tak taniej wychodzi od ori 1M, a tak jak ja swoją robię pod tor to mówiąc szczerze nie chciałbym tak przerabiać ori 1M, tylko ori bym trzymał tak jak mócie bo cena idzie w górę, a zwykłą można porobić i sie bawic, bo u mnie z auto wszystko wylatuje będą naprawdę tylko 2 kubł i pełna klatka a tak wydmuszka plus dużo innych rzeczy i  szkoda ori na takie niszczyć na tor, nawet firmy specjalizujące sie w autach na tor wolą kupić 135i i zrobić na 1M nić ori 1M niszczyć .... A i te ringi są ori w tym lampach to nie są dokładane xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktem jest, że szkoda oryginalnej 1M modyfikować pod tor. Ja swojej nie ruszę w tą stronę i zmiany planuje czysto kosmetyczne.

Reszta jest kwestią podejścia i budżetu. Ja świadomie zakupiłem 1M i nie brałem pod uwagę opcji modyfikowania 135i. Mam trochę inne podejście, inne plany i założenie, co ma także minusy. Nie wypada mi jej zbyt mocno modyfikować, bo był by to pewnego rodzaju profanacja. Dobrze, że jest Z3, to auto jest do tuningu, 1M w moich rękach będzie bardzo blisko serii, zmiany będą odwracalne i raczej kosmetyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł czas bym w końcu się wypowiedział.

Na wstępie dziękuję przedmówcom za miłe słowa i wsparcie. To są prawdziwi forumowicze, pasjonaci BMW

Jak każdy normalny Polak:) nie lubię krytyki oraz wytykania niewiedzy i niekompetencji. Tym razem jednak to ja stanę po drugiej stronie. Wiśnia ale masz ciśnienie, nie rozumiem, zazdrościsz że w Polsce ktoś normalnie pracujący robi coś takiego a może z innego powodu chcesz zdyskredytować moja przeróbkę. Zaczniesz dłubać w Swojej to zobaczymy. Na razie ta okleina w alcantarze to na ulicę w DE nie wyjedzie, rozumiem, że wracasz do ojczyzny? (sam wiesz dlaczego jako znafca motoryzacji i Niemieckich przepisów)

Wiśnia- zarzucasz mi, że nie udzielam się w innych wątkach, mogą być tego różne powody, niechęć, niewiedza, nieznajomość tematów lub po prostu brak czasu na obserwowanie innych. Może nie chcę być jak TY i w co najmniej połowie wszystkich swoich wypowiedzi krytykować poczynań innych.TY niestety tak robisz, nic Ci się nie podoba, no prawie.

Poza tym mogę Ci zarzucić niewiedzę i twoim znajomym również. Zawieszenie to inna bajka, przód nie jest szerszy jak piszesz. Różnica w wahaczach to inne kąty nie szerokość, a szerokość jest inna z tyłu o całe 10 mm na stronę.  Wystarczy wpisać hasło po angielsku lub niemiecku w google i sprawa się wyjaśni ze zdjęciami numerami części itp.(rozumiem, że władasz tymi językami mieszkając w Niemczech. Jeden to codzienny, drugi wypada przynajmniej w podstawie znać:)) Tak więc pozostawię szukanie Tobie. Acha jak może wiesz lub nie n55 maja właśnie skrzynię z 1M. Dokładnie tą samą jak ja.

Wiśnia, chcesz jeździć na torze, autostradzie czy zorientowałeś się na jaka prędkość Twoja 135i ma limiter. Na usa był to obowiązek, a ze zdjęciem jego to różnie, nie wypowiadam się ale nawet w stanach maja spore problemy.

Wiśnia, ja nie zaglądam Ci do kieszeni, może po prostu nie chciałem wydać kolejnych na ori błotniki. To kto ile wydaje na furę nie powinno być wyznacznikiem tej osoby. Jak chciałem laminat i mam. Postanowiłem wykonać projekt i w 3 miesiącach go z grubsza zamknąłem i mogę się nim już cieszyć. Nie będę czekał kolejnych miesięcy na samochód. A różnicę 500 pln wolę przeznaczyć na inne ciekawsze rzeczy, plany inwestycje, a powiem Ci, ze troszkę ich mam.

Co do ringów to już żona jakiś czas temu mówiła, że chce wrócić do ori, może i tak zrobię będzie bardziej z epoki. 

Co do naklejek to zostają przynajmniej na razie, samochód jest bardziej krzykliwy i pewnie tą krzykliwością musi nadrabiać brak tylnych błotników OE :):):)

A tak wracają do tematu to wczoraj zmieniłem tarcze, klocki i płyn. Na razie przód. Jeszce nie było to konieczne ale miałem kolejną fanaberię, ma być TANIO i na jutro. Nie będę stosował dystansów pod jarzma i zkładał tarcz od e46 CSL aby wydać kolejne 2 tysie. Jest ns ori wielkościach i mnie jara:)

Brembo dwuczęściowa, nacinana, nawiercana i klocki Ferodo DS performance. Płyn to motul RBF 660.

20190402-195124.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.03.2019 o 19:15, dzikasz napisał:

Widzisz Wiśnia. Ja lubię hejt.  

Hahaha sam już sobie przeczysz...   O tym że 1M ma skrzynie od n55 też już wspominałem,  po nr części wychodzi że cały zawias z tyłu jest taki sam  od 320d e90 przez e87 e88 itp  dlatego nie wiem skąd masz  te błędne info, belka  piasty wachacze wsi to samo a jak chcesz to mogę zaraz wrzucić fotki z nr  i co do czego wchodzi... Co do przepisów w de znam je bardzo dobrze i deska w  alcantarze normalnie  będzie jeździć baaa nawet wszystkie poduszki zostaną zlikwidowane bo będzie w aucie klatka i wiem dobrze co  mogę a czego nie... Co do mojej bmw  wiem doskonale że auta z  usa maja ograniczniki  i jak  byś nie  siedział w swoim temacie tylko to byś to przeczytał bo wspominałem ze moja  zamyka licznik... I to ty masz parcie bycia fajnym nie  ja, bo sam się podniecałeś  że  pierwszy wyjechałeś tym ulepem przede mna...   I nie krytykuje  innych o wszystko tylko jeśli coś mi się nie podoba to o tym piszę i tylę  bo po to jest to forum i zazwyczaj jak  wspomnę że mi sie nie podoba jak np  ostatnio felgi bbs  u asmo  to parę osób się ze mną zgadza... A co do dłubania w mojej to aktualnie zrobiłem w niej więcej sam  niż ty  u siebie... I nie zaglądam ci w portfel tylko ty sam się miotasz w tym co piszesz   bo miały być  poprawiane  nagle już nie  będą bo ci pasują jak jest...  Lubisz  krytykę a nagle już nie lubisz, wsadzasz gówno a potem piszesz że i tak w przyszłości bedzie oem... O tym właśnie mówię.. A co do wypowiadania się w tematach dodam jeszcze że dużymi literami jest napisane żeby się udzielać  na  forum...  A co do kasy to nie zazdroszcze  nikomu sam mam  ile mam  i jak dla mnie to niech każdy ma  dobre konto bo im więcej grubych projektów  tym lepiej, bywam często na zlotach w pl i w de  i  poziom jest bardzo wysoki i fajnie  się patrzy jak nie stoi tam banda  ulepów i nic więcej...  Inna sprawa że z tego co widzę to chyba tylko ty się podniecasz swoimi nalypkami na tym forum.. 

r95zwf445pv3_t.jpg

a9i8rfdtzesn_t.jpg

1tkrzsw224ct_t.jpg

Pokaż te 10mm na strone skoro wsio jest to samo... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Wisnia135i napisał:

Hahaha sam już sobie przeczysz...   O tym że 1M ma skrzynie od n55 też już wspominałem,  po nr części wychodzi że cały zawias z tyłu jest taki sam  od 320d e90 przez e87 e88 itp  dlatego nie wiem skąd masz  te błędne info, belka  piasty wachacze wsi to samo a jak chcesz to mogę zaraz wrzucić fotki z nr  i co do czego wchodzi... Co do przepisów w de znam je bardzo dobrze i deska w  alcantarze normalnie  będzie jeździć baaa nawet wszystkie poduszki zostaną zlikwidowane bo będzie w aucie klatka i woem dobrze co  mogę a czego nie... Co do mojej bmw  wiem doskonale że auta z  usa maja ograniczniki  i jak  byś nie  siedział w swoim temacie tylk oto byś to przeczytał bo wspominałem ze moja  zamyka licznik... I to ty masz parcie bycia fajnym nie  ja  bo sam się podniecałeś  że  pierwszy wyjechałeś tym ulepem...   I nie krytykuje  innych o wszystko tylko jeśli coś m isię nie podoba to o tym piszę i tylę  bo po to jest to forum i zazwyczaj jak  wspomnę że mi sie nie podoba jak np  ostatnio felgi nns  u asmo  to parę osób się ze mną zgadza... A co do dłubania w mojej to aktualnie zrobiłem w niej więcej sam  niż ty  usiebie... I nie zaglądam ci w portfel tylko ty sam się miotasz w tym co piszesz   bo miały być  poprawiane  nagle już nie  będą bo ci pasują jak jest...  Lubisz  krytykę a nagle już nie lubisz, wsadzasz gówno a potem piszesz że i tak w przyszłości bedzie oem... O tym właśnie mówię.. A co do wypowiadania się w tematach dodam jeszcze że dużymi literami jest napisane żeby się udzielać  na  forum...  A co do kasy to nie zazdroszcze  nikomu sam mam  ile mam  i jak dla mnie to niech każdy ma  dobre konto bo im więcej grubycj projektów  tym lepiej, bywam często na zlotach w pl  i  poziom jest bardzo wysoki i fajnie  się patrzy jak nie stoi tam banda  ulepów i nic więcej... 

Musisz się jeszcze sporo dowiedzieć o konwerski 1m i różnicach w zawieszeniu. Co do szerokości tyłu to mała podpowiedź i pytanie do Ciebie. Czy wszystkie e90 miały taką samą szerokość z tyłu? Pooglądaj obrazki części i ich numery. Piszesz idiotyzmy, nie boję się tych słów, Tu nawet sanki są inne, oczywiście dyfer i wahacze włożysz ale nie zmienia to faktu, że konstrukcja jest zupełnie inna.

PS

skończ ze słowami ulep, gówno itp bo zaczyna się robić nieuprzejmie i zaczyna Ci brakować argumentów i się denerwujesz niepotrzebnie. Oczywiście wierzę, że Twoja (nie wiem która w życiu) BMKA będzie naj naj. Życzę Ci tego. Rozumiem, ze po tych konwersacjach zrobisz wszystko aby mnie zgnoić i pokazać kto ma większego,, No i oczywiście władujesz tyle pracy i kasy ile nawet nie planowałeś w projekt. Fajnie jak ktoś sie tak napina.

Ja jak pisałem lubię hejt ale konstruktywny a nie chamski, grubiański i tępy. Fora są do wyrażania opinii, wymiany informacji a nie jechania sobie. A może tak zachowuje się młode pokolenie Polaków na enigracji? nie wiem, sam odpowedz sobie na to pytane. 

Co do zlotów i ulepów to popatrz na Receism, Tam kuźwa sam laminat z całej europy. Dokręcany na śróby, wklejany itp. Sam ulepy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pytanie do cb, gadasz  o szerokościach tyłu  miedzy e82 a  np e90  czy e82 zwykłym a 1m? Wrzuciłem obrazki co do tego z nr czesci... Sory ale tak jak sam wspomniałeś o raceism  i autach tam ze to ulepy bo wsio na wkrety i laminat... Hm... To tak jak u cb tylko ze  kitu dodałes z tego co kojarze? Dla mnie tak wytynkowane auto co zrobiles to ulep.. No niestety tak jak na  raceism co sam wspomniales.. Ja cie nie wyzywam ani nic  z tych rzeczy  tylko stwierdzam ze poszedles na  latwizne i dodatkowo robota zostala  zj***na co za dowod jest prawy blotnik  ktory jest krzywy... Co widac na zdjeciu.. Jak bys jeszcze to wsadzil i bylo by ok to by to przeszlo, ale no nie oszukujmy sie ze robota  jest spartolona  i dlatego  twierdze ze  to ulep, na poczatku komentowalem i sam bylem ciekawy efektu i nie bglo spiny... Ja tez ci zycze  zebys to poprawil  tak jak byc powinno  i wtedy bedzie to fajne  auto, ok nalepki  nie w  moj gust totalnie  i nawet  na  m2  nie robia  roboty ale kolo, wydech(mam nadzieje ze juz glosniej chodzi)  jak najbardziej spoko, co do konwersji 1M znam ja doskonale,   blotniki  oslony itp inne wiadomo wydech tylko koncowy bo srodkowy jest  ten sam, caly zawias, maglownica, serwo hamulcowe, hamulce  kola, skrzynia o czym pisalismy to wszystko wiem,  1M  tak samo  ma indywidualny wal  napedowy tylko pod nia... Znam cala  specyfikacje wiec ten temat  mozemy zamknac... 

A co do mojej krytyki  po prostu mam takie podejscie ze jak cos robic to robic dobrze...  Dlategoo tez  krytykuje, ja wiem ze nie kazdy ma  na drogie czesci  wsadzanie w auto 50 tys itd.. Ale  jezeli kogos  stac na tuning i wsadza np kola za 10 tys  a  na to opony najtansze  jakie sa na rynku to chyba sie zgodzisz  ze  to slabe... Ja mam takie podejscie ze najtansze czeaci to gowno ktore rusza sie tylko w naprawde slabych przypadkach... Ale  nie popadajmy w skrajnosc ze kazdy ma  npckupowac  wyczynow tarcze czy klocki i opony  bo to moim zdaniem jest  juz dla " wyczynowcow" ze  tak powiem czyli ludzi ktorzy umieja  wycisnac z auta  troche i umieja  jezdzic itd... Wiec jak mialbym normalne  auto i normalnie  jezdzil to bez sensu wkladac np ferodo klocki za 1000zl.. Czy opony za 5 tys... Najlepsza  jest  srednia polka  jesli gadamy o trgo typu rzeczach... A jesli chodzi o blotniki u cb to  nie mowie ze nie masz  kasy  bo oszczedziles  bo wiem ile kosztuje 135i  i trzeba  miec  cos z glowa  zeby  kupic takie male niefunkcjonalne auto co tyle chleje itd.. I jest   takie  drogie  i z tym sie ze mna zgodzisz... Wiec wnioskuje ze masz  kase wirc moizm zdaniem lepiej bylo poczekac te np 2 miechy dluzej  i kupic ori  i bylo  pikabela  i jeszcze bym pisal ze zrobie swoja   to razem sesje pykniemy... Tym bardziej ze sam pisales  potem ze jak cos to potem i tak wpadnie ori.. Wiec dla mnie tu jest bezsens tych blotnikow.. Tym bardziej ze sam robie takowa przerobke i wiem ile zaplaciles za reszte rzeczy  bo ceny  znam... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Co do fekg to już wiem, że będzie tródno upchnąć z tyłu. e82 ma jako jedyne bmw z serii 1 i 3 szerszą tylną oś o 10 mm na stronę. Aby zwęzić, trzeba zwęzić poprzez zamianę piast np, z 330i włąćznie z tarczami. Wtedy samochód jest węższy:) dodatkowo felga ma et20 co łącznie daje 15 mm na stronę szerzej niż 1M, Czy wejdzie? Zresztą o jakich ja problemach mówię, ty na forum każdy chce szerzej:"

@Richie_G z tego wpisu wynika  ze e82 ma  szerszy rozstaw osi do np 330i e92  Wiec popatrz po nr ze piasta miedzy e82 135i a jak tutaj kolega pisze 330i z  e90  czy e92 jest taka sama... Tak samo belka  zawieszenia  wachacze... Wiec skoro od e90 e92 i e82  i e87 wsio jest takie same   co wynika  po nr  to jakim cudem e82 ma  10mm na strone szersza  os od pozostalych ? O to mi chodzi... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Richie_G mój błąd pojebało mi się.. . Fakt  piasty są inne..

@dzikasz   Nie doczytałem że chodzi o piasty fakt  są inne, ale jesteś pewny że różnica  między 135i a 1M to 10mm na strone? Bo patrząc na  felgi u cb a ori na 1M  to nie  jestem pewny a szukałem i nie znalazłem info na  ten temat...  Mam foty 1M na 10.5 et 22  co względem ori koła daje  9mm na zewnatrz i  koło jest równo z błotnikiem na styk , a u cb wychodziło by 15mm względem 1M  a jednak  koła  dalej się mięszczą w  obrębie  błotników.... Ale co do piast samych ze sa inne to zwracam honor i przepraszam.. A wracając  do hebli  jest  jeszcze opcja  wsadzenia tarczy z 1M na piaste 135i  360mm  i na to 8 tłoków z rs4 czy lambo,  ew 6 tłoków z porsche  i tarcz 380mm z m4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak czytam ten temat i Wiśnia to strasznie wywyższający się gość który zrobił kilka aut w temacie GS i teraz wszystkich uczy ja się to powinno robić. A póki co to rozebrał kastę do gołego...Wiśnia-ogarnij się i nie kozacz. Daj chłopakowi robić po swojemu. Zrobi źle, sparzy się to zrobi inaczej-poprawi. Poprosi o pomoc w doradztwie to myślę ,że ktoś pomoże. a Twoje podjazdy do nieoryginalności...Twoje auto tez będzie udawało czymś czym nie jest jakie błotniki by nie były. Tyle ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krupekpoczytaj jeszcze raz... Nie chodzi mi o to że są nie  ori te błotniki bo na początku nic do nich nie miałem  tylko o to ze robota została zchrzaniona... Sory sam popatrz na swoje auto i  powiedz czy taka robota to jest ok?  Tqk to auta niby super bo wiadomo robione  przez wlasciciela ale jak  by sam mial isc kupic takie  auto to sam by sie smial ze ulep taka prawda  wiec? .. Nie  mam nic do laminatow bo sa robione  tu e30 na laminacie  tylko tam wychodza cale  blotniki a nie tylko przy nadkolu i nie ma  tam tyle kitu...   I jak by bylo ze robie tak i tak zostaje to spoko ale sam  gada ze  jak cos to wpadna  oem blotniki  wiec po co to robic 10 razy... Do tego gadam...

2 sprawa nie wywyzszam sie bo nigdy nie twierdzilem ze jestem jakiś wszystkowiedzacy... Oczywiscie jak ktos ma swoje zdanie to od razu sie wywyzsza itd... 

Tym bardziej mnie  bawi ze gadanie  o tych blotnikach jest  jakis x czasu  i cala rozmowa a  nagle jak  nie  doczytalem z jedna  rzecza i  moj blad i pomylka  to nagle znalazly sie jaja u innych na  odpowiedz? Trzeba  bylo wczesniej wlaczyc sie  do rozmowy... 

@lapka666 aha teraz  to ja, prostak  tak bo mam, swoje  zdanie na ten temat i niby tylko ja mu cisne i sie wywyzszam  ale jak, on  cisnal  mi  i sie wywyzszal ze ma 1 na tym forum itd to juz nie istotne nagle ja ten zly... I nie porownuj mnie do tych kretynek.... 

@Chilli WonderBoy sam wlasciciel napisal ze lubi hejt... 

Spoko jak dla was  robota jest wykonana profi  i wyglada za***iscie to sie podniecajcie... Dla mnie  nie  ma czym  bo  jak  sami widzicie takie auto to kazdy polak sie smieje ze ulep itd  i sami byscie  tego i nie  zrobili i nie kupili  taka prawdaale ze ja o tym mowie to ja  jestem zly wiadomo... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Wisnia135i napisał:

@Krupekpoczytaj jeszcze raz... Nie chodzi mi o to że są nie  ori te błotniki bo na początku nic do nich nie miałem  tylko o to ze robota została zchrzaniona... Sory sam popatrz na swoje auto i  powiedz czy taka robota to jest ok?  Tqk to auta niby super bo wiadomo robione  przez wlasciciela ale jak  by sam mial isc kupic takie  auto to sam by sie smial ze ulep taka prawda  wiec? .. Nie  mam nic do laminatow bo sa robione  tu e30 na laminacie  tylko tam wychodza cale  blotniki a nie tylko przy nadkolu i nie ma  tam tyle kitu...   I jak by bylo ze robie tak i tak zostaje to spoko ale sam  gada ze  jak cos to wpadna  oem blotniki  wiec po co to robic 10 razy... Do tego gadam...

 

Spoko jak dla was  robota jest wykonana profi  i wyglada za***iscie to sie podniecajcie... Dla mnie  nie  ma czym  bo  jak  sami widzicie takie auto to kazdy polak sie smieje ze ulep itd  i sami byscie  tego i nie  zrobili i nie kupili  taka prawdaale ze ja o tym mowie to ja  jestem zly wiadomo... 

to teraz schodzimy na moje auto?  A gdzie napisałem,ze jest idealne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wisnia135i napisał:

@lapka666 aha teraz  to ja, prostak  tak bo mam, swoje  zdanie na ten temat i niby tylko ja mu cisne i sie wywyzszam  ale jak, on  cisnal  mi  i sie wywyzszal ze ma 1 na tym forum itd to juz nie istotne nagle ja ten zly... I nie porownuj mnie do tych kretynek....

Wiśnia poczytaj jego posty a Twoje. Jego auto to ulep? Człowieku chyba nie wiesz co znaczy ulep. Mimo pocisku jaki wystosowałeś w jego stronę zobacz jaki poziom zachował... Szacunek serio. Znam też jednego typa co to błyszczy inteligencją i rzuca słowami na lewo i prawo. Ale tak to chyba jest już z niektórymi. Kubeł zimnej wody potrzebny bo zamiast być "wsparciem" stoisz po drugiej stronie barykady. Dłubiecie w tym samym modelu a wywołujesz gówno burzę swoim zachowaniem. I gdzie on ma 10kg tynku? O tym mówię... Wszędzie przesadzasz. Napisz konstruktywną krytykę biorąc pod uwagę priorytety ludzi a nie swoje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lapka666 wiem co bylo  pisane i  widze  jak to jest zrobione...  Jesli twoim zdaniem  wsio jest spoko  i za***iscie to miej se takie zdanie... Dla mnie to jest  słaba robota i  tyle w temacie.. Nie  biorę sobie tego z palca że jest źle zrobione  bo widać  to na  fotkach...  Ze co moze  malo tynku  na  te  blotniki zostalo przeznaczone?  Jak tobie sie podoba  to spoko....  A twoja opinia wgl mnie smieszy bo sam sie wypowiadasz, nie raz  bylo co to nie ty  i  jaki to z ciebie znawca, pochwal sie czym ty jezdzisz bo jak, narazie o tym ani widu ani slychu.. Sam zacznij  robic cos przy aucie a potem mozemy  gadac co jest  robione dobrze a co zle...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lapka666 bo taka prawda.. Nawet u mnie w temacie chlopaki zamkneli ci gebe... Sam sie wypowidasz  w tematach  i nie raz udajesz znawce a sam nic nie robisz... Jak myslisz zeby wyprostowac  takie blotniki  to trzeba  liznac szpachlowka  to sie gruubo  mylisz,  i masz baaardzo male pojecie w temacie... Ok zeby nie bylo wychodze z tego tematu  i niech sie dzieje co chce, a  ty jak chcesz pogadac to pisz  na  priv...

@dzikasz wystawiłeś koła  na  sprzedaż?  Bo mi migneły na olx takie jak twoje w tym samym rozmiarze itd i nawet kolorze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiśnia nie atakuj innych jak wyżej. Możesz mnie atakować dalej. Ja się nie poddam i nie uniosę. 

Co do kół to żadnego kompletu nie sprzedaję.  To nie moje. Będę sprzedawał 4 komplety opon zalegajacychvw garażu. Większość RSC z 16 to roku i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wisnia135i czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Masakra :? Czy ja gdzieś napisałem, że laminat jest okey? Człowieku. Napisałem, że każdy wybiera to na co go stać/chce czy co tam jeszcze innego. Każdy po prostu ma inne priorytety. Ganisz jego auto nazywając je ulepem ale czy nim jest? Wygląda jak auto z klubu Calibra Team? Mało tego napisałem, że masz wiedzę na temat tego modelu i że zamiast doradzić zachowując poziom dyskusji to zachowujesz się jak prosty dzieciak. Ile Ty masz lat w ogóle? Atakujesz mnie pytając czym jeżdżę i co zbudowałem? Czy żeby mieć swoje zdanie i wyrobiony gust muszę coś zbudować? Ja nie mam 20 lat i nie skończyłem podstawówki żeby nie mieć argumentów. A tutaj czasem mam wrażenie, że po drugiej stronie są ludzie co tak wyglądają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tj, Syndykat tutaj nigdy nie było klepania po ramieniu, tylko zazwyczaj wytykanie wad i niedoskonałości :)   Panowie zamykam ten temat na kilka dni, aż emocje opadną, autora tematu proszę o przypomnienie za tydzień o odblokowaniu tematu ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zablokował ten temat
  • KUJON odblokował ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...