Wisnia135i Napisano 7 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Marca 2019 Wygląda to ładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikasz Napisano 7 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Marca 2019 a tu jedyny filmik jaki na razie mam. niestety nie oddaje rzeczywistości Thepiekarz dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 7 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Marca 2019 No na filmię średnio brzmi. Ale nie chcę się czepiać ale na tym filmie widać jak te błotniki jednak nie leżą... Zwróć uwage jak zderzak do błotnika jest.. Powinno to iść w ładnej równej lini.... Richie_G dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 7 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Marca 2019 Wiśnia nie czepiasz się bo odrazu widać że jest nie równo, ale jestem pewien że właściciel w końcu zrobi to jak trzeba Wydech mało zadziorny, rób ten downpipe. Ale ogólnie fajnie lecisz z tematem dzikasz! Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 7 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Marca 2019 @Richie_G nie wiem czy można będzie coś z tym zrobić bo, to nie wina zderzaka a samego błotnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 7 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Marca 2019 8 minut temu, Wisnia135i napisał: @Richie_G nie wiem czy można będzie coś z tym zrobić bo, to nie wina zderzaka a samego błotnika... Jak się nie da? OEM błotniki I będzie malina! Tak jak powinno być od początku bez kompromisów, ale rozumiem że miało być na już teraz. Także miejmy nadzieje że będzie to ogarnięte lub przynajmniej poprawione Wisnia135i dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 8 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 Sam mam dwa wydechy od Mgmotorsport i tez jestem zadowolony, tutaj nie brzmi On dobrze ale mysle ze na zywo jest duzo lepiej jedyne co mnie razi to spasowanie drzwi i blotnika tak na wysokosci od srodka w dol pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikasz Napisano 8 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 Koledzy, co do błotnika to nie ma tragedii. Będę poprawiał, z drugiej strony idealnie. Raczej regulacja lub ustawienie zderzaka. Drzwi składane na szybko i trzeba wyregulować, zwłaszcza, że przed lakierem było super. Jest też problem z szybą pasażera właśnie, świszcze menda. Ta czarna krecha na zdjęciu nie wygląda. To prawda. Co do wydechu to Szjsung nie oddaje dźwięu. Po jakiś 150 km tłumik naprawdę zmienił tembr. Zaczęło się w samochodzie robić zdecydowanie głośniej. Postaram się nagrać coś lepszym sprzętem. Co do wykonania to naprawdę igła. Idealnie dopasowany do dyfuzora i tak jak chciałem wg nowej mody rury lekko schowane. Po nagrzaniu wydech lekko się wysuwają. Postaram się w weekend wrzucić nowe foty i dokładniejsze jeśli uda się zrealizować NOWY PLAN. Będize kontrowersyjnie jak na to forum ale czemu nie:) a tu jeszcze jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli WonderBoy Napisano 10 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2019 N55? a czy przypadkiem nie jednak N54, nie upieram się ale wydawało mi się, że 135i jest na N54? Jak to jest faktycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikasz Napisano 10 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2019 1 godzinę temu, Chilli WonderBoy napisał: N55? a czy przypadkiem nie jednak N54, nie upieram się ale wydawało mi się, że 135i jest na N54? Jak to jest faktycznie? Jakoś do połowy 2010r było N54 potem N55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 10 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Marca 2019 @Chilli WonderBoy od początku produkcji 135i było w n54 a jakoś kwiecień/maj 2010 weszło n55 do końca produkcji, w 1M co wiesz jest n54 ale co ciekawe skrzynia biegów jest manualna ale z n55 a nie n54... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli WonderBoy Napisano 12 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Marca 2019 Dzięki za info, niewirdzialem, że była zmiana silnika na n55. Ciekaw jestem jak ma się jeden do drugiego, czy zmiana na + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 12 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Marca 2019 @Chilli WonderBoy ja mam n54 a mama moja miała n55 i powiem ci że osobiście wole n54 prostrza konstrukcja, choć w n55 tam był automat ale ten nowy już z łopatkami w tym trybie sportowym była ale bez rewelacji jak dla mnie. Spalanie mówią że niby ma mniejsze ale jak dla mnie ok przy oszczędnej jeździe ten litr 1.5 mniej spali, ale tak to spalanie to samo i n54 ma 2 turbiny a n55 ma tylko 1 turbinkę... Choć duzo osob mysli ze tam tez 2 są... A tam jest 1 ale twinscroll.l i n55 ma valvetronica Ale na 1/4 nie stawałem 1 do 1 ale odczucia takie że n54 lepiej idzie i dziwek wydechu napewno lepszy no i w modach n54 jest łatwiejszy... Nie znam minusów n55 ale n54 powinieneś wiedzieć jak coś xd pompa hpfp ale to tylko raz pada... Z reszta do dzisiaj jest akcja serwisowa na to, bmw montowalo ta pompe z wadliwego materialu i po wymianie juz jest wsio ok bo pompa jest poprawiona, a tak to osadzanie sie nagaru w glowicy ale to kazde auto ma z wtryskiem bezposrednim nie tylko n54, turbiny wiadomo jak kto dba tak beda zyc i lubia tez padac wtryskiwacze i zawory WG i to wsio z bolaczek n54... Plusy to latwe mody, wał jest ori kuty wytrzymuje ponad 1000ps, 400-420 ps robisz w chwile bez wiekszej ingerencji, a okolice 470 po lekkich modach turbin. Wyzej juz jest troche zabawy ale juz dawno wszystko ogarniete... A w n55 narazie spotkalem sie z podstawa ic, downpipe dolot chip i tyle i tu jest problem bo z trgo c owiem seby zrobic chips trzeba kolektor dolotowy zdejmowac bo tam jakis czujnik jest czy cos takiego... Moze sa bardziej porobione ale nie wnikalem, jeszcze n54 bez zakucia wytrzymuje okolice 700ps bez problemu.... Chilli WonderBoy dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikasz Napisano 24 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 Długo wyczekiwane przez niektórych zdjęcia całości. Oklejanie może kontrowersyjne dla niektórych i jak na To Forum, ale mnie się zaje... podoba. lapka666 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 24 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 Zdjęcia troche za bardzo wyretuszowane jak dla mnie... Z przodu brakuje dystansów, o tych nalepkach to nie będę komentował.... A widzę że jednak błotnika nie dało się poprawić.. A wydech jak w końcu trochę lepiej jak było? Bo po słuchaniu to ori brzmi lepiej... I z przodu jednak brakuje poliftowych lamp... Ale te nalepki dramat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikasz Napisano 24 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 Wiśnia widzisz naklejki są zaje.. Retuszów nie było żadnych. Zdjęcia z ręki i wrzucone od razu na kompa. Aparat Sony. Wyretuszowane będą później. Jestem umówiony na sesję z przyjacielem. W sumie o to chodziło aby się mówiło. Nie ważne czy źle czy dobrze ale ważna jest dyskusja. Miało być jak w M2 Performance z naklejkami i jest. Błotnika nie chciało mi się robić. Mam to gdzieś na razie. Dystansów nie będzie. Na razie na pewno. Jest jeszcze jeden gadget z M2 w garażu. tym razem OE. Też pewnie będzie Kontrowersyjnie. i o to chodzi. (montaż wkrótce) A jak tam Twój Awron z facebooka:):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 24 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 Nie wazne czy jest zle czy dobrze aby sie mowilo.. To moze na rozowo walnij.. Tez bedzie sie mowilo.. Choz jak widze to raczej malo kto tu cos komentuje w tym temacie..bo srednio w forum trafiasz.... Bo tu kazdy idzie w to zeby bylo jak najmniej tynku i calej reszty a tym czasem..... No pisales ze blotnik bedzie poprawiony co wiemy dobrze ze od tak nie poprawisz dlatego spytalem... Moj awron bardzo dobrze lezy w domu i czeka sobie..A ma na co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikasz Napisano 24 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 Widzisz Wiśnia. Ja lubię hejt. A to, że Tobie się nie podoba to trudno. To, że się nie wpasowuje w forum to też Cię przepraszam. Nie musisz czytać moich wypocin. Lecz niestety na tym forum i tak nawet wyrzeźbiona z kitu będzie to pierwsza konwersja i tak pozostanie. Wisnia135i dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 24 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 Hahaha mi tam nie zalezy czy ja bede mial 1 czy 5 konwersje... Druga sprawa auto ma robic robote i tyle jest w temacie... 3 Nie hejtuje tylko mowie ze dla mnie to nie wyglada i tyle a inna sprawa ze masz jakis problem chyba skoro podniecasz sie ze zrobiles 1 konwersje na tym forum.. Inna sprawa ze jest konwersja i jest konwersja.. Tak jak jest jest syndykat i syndykat... Widzisz ty poszedles po taniosci i sie jarasz bo byles 1... Ja wole poczekac i wyjade prawdziwa konwersja na oem czesciach i zawias tez bedzie z 1M i to bedzie dobra konwersja a tym czasem jarasz sie tym jak male dziecko a ja tu widze tylko spartolona robote i kawal szpachli nic wiecej... Jak cos robic to robic cos dobrze a nie na pol gwizdka... Wlasnie dlatego auto tu sa na tak wysokim poziomie bo tu nie idzie sie w oszczednosc... Ludzie tu rwa lakier do zera zeby miec igle.. Inni kupuja cale auto dla samego dywanu a ty wsadziles plastik na wkrety na to 10kg tynku, w dodatku wyszlo krzywo i sie jarasz ze masz konwersje... Jak mial bym byc 1 z taka konwersja to juz wole byc 2 ze swoja... Elo marcin607, bartnik3er, AdRRian i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 3 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 Przy okazji bo właśnie do mnie koło ogarniam a mysle nad szerokosciami zawieszen od 1M a e82 135i i pamiętam ze coś pisałes o zawieszeniu w watku i powiedz mi skad masz ta dziwna teorie na temat roznicyc w szerokosci zawieszenia tylko w e82? Bo patrzac po nr czesci w aso wychodzi ze to wszystko jest to samo, wachacze piasty belka czy w e82 czy e87 i e90... Tylko w najslabszych jednostkach piasta jest inna a tak to wszystko to samo, kto ci to powiedzial? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli WonderBoy Napisano 3 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 No zawieszenie 1M to w głównej mierze M3 i są to inne części niż w innych e83. Sam fakt, iż jest szerszy rozstaw osi musi powodować instalacje innych elementowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 3 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 Wiśnia siedzisz widzę w temacie 1er i chcesz dobrze mu podpowiedzieć ale chyba za mocno mu ciśniesz Słucham tak waszych dyskusji i z tego co piszecie to różnica między OEM a repliką gratów jest duża. Zatem nie ma się co dziwić decyzji każdego z was. Za ceną idzie też jakość więc oczywistym jest, że jego auto nie będzie tak popasowane jak Twoje ale żeby nie miał się czym jarać? To trochę za mocno powiedziane. Nie jest zrobione "po syndykatowemu" czyli na OEM i za worek siana ale też nie wygląda źle. Były już e30 na laminatach na forum i były ochy achy więc spokojnie. Dziwnie to brzmi z moich ust haha ale może mam dobry dzień dzikasz, goryl i orzel dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryyyan Napisano 3 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 A nie prościej kupić prawdziwą 1M niż bawić się w coś takiego ? Xd wiśnia w swoją konwersje wladuje tyle kasy że na pewno mógłby kupić fajna 1M. Ale jego auto zrobi robote juz nie moge sie doczekac, a co do auta w twoim temacie, jedyne co to ringi jakies wiesniackie i to oklejenie samochodu zmienilbym na cow innego , to w ogole jes jakies z du**. Co do reszty to walcz dalej , bo potencjal jest . Chilli WonderBoy dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli WonderBoy Napisano 3 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, ryyyan napisał: A nie prościej kupić prawdziwą 1M niż bawić się w coś takiego ? Xd wiśnia w swoją konwersje wladuje tyle kasy że na pewno mógłby kupić fajna 1M. Ale jego auto zrobi robote juz nie moge sie doczekac, a co do auta w twoim temacie, jedyne co to ringi jakies wiesniackie i to oklejenie samochodu zmienilbym na cow innego , to w ogole jes jakies z du**. Co do reszty to walcz dalej , bo potencjal jest . chyba się zgodzę, by zrobić idealną replikę (wszystkie elementy) koszt może przekroczyć dziś zakup 1M. Różnica jest jeszcze inna, replika nie będzie miała nigdy VIN zaczynjącegp się od WBS i nie będzie tak ceniona na rynku wtórnym jak 1M, która notabene staje się już kultowym autem i jej ceny powoli zaczynają iść w górę, czego nie można powiedzieć o 135i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryyyan Napisano 3 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 17 minut temu, Chilli WonderBoy napisał: jej ceny powoli zaczynają iść w górę, czego nie można powiedzieć o 135i No o to wlasnie chodzi ale i tak podziwiam chłopaków za to że im się chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.