Skocz do zawartości

[E82] - dzikasz, 135i 1M conversion str 3. Sesja


dzikasz

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, MAREK GERMAN napisał:

Jestem ciekaw efektu końcowego bo idziesz spoko , ale czy nie siadzie szpachel po jakimś czasie, jak się wygrzeje w słońcu 

Pozdro

Się okaże:) Ale trzeba pamiętać, ze i tak będę miał zamiar kiedyś włożyć błotniki OE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dzikasz to nie lepiej   było poczekać ten rok no i od razu wsadzić ori?  A tak robota 2 razy niepotrzebnie... Ja  po prostu postawiłem auto świadomie na  rok czasu  i robię pełną przeróbke raz a dobrze... A tak to za  cene podwójnego malowania auta  to prawie miałbyś te błotniki...  Ale wiadomo twoje auto, twój pomysł. Robisz jak tobie wygodnie.. Ja osobiście jestem za oem, zrobić raz a dobrze i mieć z głowy.. A z ciekawości jak  to wygląda pod błotnikiem?  Bo ja chcę zrobić na ori wewnętrznych nadkolach, ale prawe już chyba nie dostępne... Więc będzie tylko lewe ori a z prawe z blachy poszerzenie.. A u cb jak? Bo widziałem. Mam gdzieś, foty że w robią tak że ori  błotnik  nacinaja. I odginaja. Do tego nacięcia na wewn. Nadkolu   i  reszta kit... Ale to dopiero rzeźba.. Znajde foty to wrzuce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Wisnia135i napisał:

@dzikasz to nie lepiej   było poczekać ten rok no i od razu wsadzić ori?  A tak robota 2 razy niepotrzebnie... Ja  po prostu postawiłem auto świadomie na  rok czasu  i robię pełną przeróbke raz a dobrze... A tak to za  cene podwójnego malowania auta  to prawie miałbyś te błotniki...  Ale wiadomo twoje auto, twój pomysł. Robisz jak tobie wygodnie.. Ja osobiście jestem za oem, zrobić raz a dobrze i mieć z głowy.. A z ciekawości jak  to wygląda pod błotnikiem?  Bo ja chcę zrobić na ori wewnętrznych nadkolach, ale prawe już chyba nie dostępne... Więc będzie tylko lewe ori a z prawe z blachy poszerzenie.. A u cb jak? Bo widziałem. Mam gdzieś, foty że w robią tak że ori  błotnik  nacinaja. I odginaja. Do tego nacięcia na wewn. Nadkolu   i  reszta kit... Ale to dopiero rzeźba.. Znajde foty to wrzuce...

e tam,

jak nie spróbujesz to nie zobaczysz jak to jest. Pocięcie fury to taki mały pikuś, Jak coś odpadnie to trudno. o tylko samochód. Jak popęka to się naprawi. Zresztą robiony u żony gdzie pracuje i ma być dobrze:) I cena nawet za czterokrotne malowanie będzie niższa niż błotników OE. A zrobione będzie OK.

Naprawiają same fury na gwarancji. Głównie Mieczysławy i inne plastikowe Toyoty. Kit potrafią kłaść i spawać też, wyginać, klepać też. na wszystko minimum 2 lata gwarancji więc błotniki porzeźbione w środku, raczej nadkola, nie mają prawa zardzewiać. 

Zresztą kitu w środku pod Priorem nie ma w ogóle jedynie wycięte nadkole żeby felga nie tarła i zespawane z błotnikiem. Nie mam fot w telefonie bo mnie nie było przy całej akcji, może żona ma to wstawię:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Chilli WonderBoy napisał:

W sumie gdybym podjął się i tak nie taniej budowy repliki 1M, starał bym się to zrobić zgodnie z oryginałem i nie pożałował by na OEM błotniki. 

 

Hej,

gdybym znalazł tak tanią jak Ty 1m. To nie budowałbym repliki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, dzikasz napisał:

Hej,

gdybym znalazł tak tanią jak Ty 1m. To nie budowałbym repliki.

 

 

Hmm...:roll:  nigdy nie pisałem ile zapłaciłem finalnie, nie rozumiem więc do końca komentarza.

Oferta sprzedaży nie była tajna, a raczej ogólnie dostępna, więc nic nie stało na przeszkodzie kupna ów pojazdu ;-).

Cena była przystępna ze względu na sytuację sprzedającego ale nie była rażąco niska czy odbiegając od najbardziej korzystnych, porównywalnych ofert na rynku europejskim. Kwestia akcyzy i innych podatków nie jest taka przerażająca jak by sie to wydawało z zimnej, matematycznej kalkulacji potencjalnej oferty sprzedaży ;-) 

Nie pisze też anty, tylko wyrażam swoją indywidualną oceną biorąc pod uwagę mój charakter i podejście do tematu jednocześnie podziwiając zapał i projekt takiej budowy. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dzikasz trochę masz głupie gadanie wiesz... Z jednej strony mówisz że jak byś mógł dać tyle za 1M co @Chilli WonderBoy, gdzie on jak sam twierdzi dał taniej  ale  raczej wątpię że to było 20 tys zl...  To byś kupił  ori 1M  a z drugiej  mówisz  że oem  błotniki są dla ciebie za drogie...? Więc albo stać cię na ori albo nie... Ja nie mam  siana na  ori 1M  bo musiałbym  to sprzedać. A  próbowałem  i przez pół roku nikt nic  się nie odezwał bo mało kto chce położyć tyle kasy za tak małe autko... W tej cenie  można mieć luźno e46 M3, M5 e60 itp...  A nie mam  kasy na tyle żeby kupić ori  i  postawić obok tej... Ale  na tyle zarabiam  że mogę  powoli sobie zrobić swoją tak jak  chcę... Więc się zdecyduj albo masz kase na ori  i kupujesz  ori albo nie..  A nie takie  głupie gadanie... Dla mnie osobiście słabe sa te botniki z priora  bo tu chłopaki rwą lakier do zera aby  zobaczyć czy gdzieś wcześniej auto nie było szpachlowane a tym czasem u cb   wyrżnięto  pół błotnika wraz zecszkieletem  walnięto na wkręty plastik   i  wylano na to   wiadro szpachli...  100x wolałbym dołożyć na  ori, wspawać, prawie zero kitu  bo tylko liznąć na łączeniach i tyle...  Bo jak stać cię na ori  to tym bardziej na błotniki.... Prawda  taka  że chilli  ma  te auto raptem parę miesięcy, więc jak widziałeś ogłoszenie  i  było tak tanio  to czemu jej nie kupiłeś tylko robisz to? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. Bez spiny.

1. Pisałem że bym kupił w fajnej cenie.  Kolega kupił w fajnej cenie i szacun. Po prostu zazdraszczam. Naprawdę jak bym znalazł w podobnej cenie w chwili obecnej to nie wiem czy bym się nie sprężył i nie kupił A potem sprzedał 135i.

2. Pisałem, że jak bym miał kasę to bym kupił świeże M. Świeże m3 to nie 10 latek za 140 tyśi. Raczej pisałem o czymś za większą kasę. 

3. Co do kupna tej pomarańczowej to naprawdę się zastanawiałem. Rozmawiałem nawet że sprzedającym głównie o stanie tech.

Dywagowalem już chwilę czy robić konwersję, czy może kupić całą.

Niestety sprzedawalem wtedy e70. Sprzedała się dopiero 7.12.2018. O 20.00 przyjechał klient i wziął. Tak więc do tego dnia nie miałem kasy żeby dołożyć. Następnego dnia pojechałem ma narty i tam zapadła decyzja że robię 1M. Tej pomaranczowej juz dawno nie było.

4. Mi osobiście szpachla nie przeszkadza w ogóle. Jeśli konstrukcja nośna nie nosi śladów uszkodzeń to jest ok. Wiem że tu na forum ludzie drą do blachy i ok. Fajnie że im się chce. Fajnie że są tacy pasjonaci. Ja troszkę inaczej podchodzę do samochodu choć kocham motoryzację od xx lat. 

Moje bmw jest użytkowane na codzień. Jeźdzo nim żona.  Nie bede zwracal uwagi na 4 ty lakier na błotniku czy klapie. Tak wiec Prior idealnie sie tu wpisuje. 

Samochód ma być sprawny, sprawny i przynosić frajdę. 

5. Pozostaje jeszcze jeden A raczej dwa problemy. Oczywiście wszędzie są pieniądze grane. W głowie mam plan na kolejny samochód, zawsze w domu mialem oprocz służbowego conajmniej dwa. Tetaz jest ten jeden i bul, oraz inwestycje w coś innego niż motoryzacja. A to jest studnia bez dna. 

6. Wiśnia. Nie chcę nawet Cie pytać czy blacharka Cie kodztuje czy nie. Ja gdybym mial uklad jak ty, to byly by na pewno oe. Niestety nie mam aż takich możliwości. Wyszło by na zero. Oczywiście mógł bym rozłożyć całą konwersję na przykład na 6 czy 9 miesięcy i wtedy oe by też wpadły. Ale miało być teraz i natychmiast. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dzikasz spoko teraz wszystko jasne, bo już raz było mówione tak potem inaczej  i już trochę się  poplątało, co do mnie tak blacharka będzie  mnie kosztować, nie ma nic za darmo, mógłbym dać gdzie indziej  ale głównie mi chodzi o to że wiem jak robi mój ojciec blacharke i wiem  że poczekam ale  będzie to zrobione  jak być powinno, a nie że potem jedziesz i ci buda skrzypi  bo coś nie pospawane itp.. No jak chciałeś teraz na już to spoko ale  nadal twierdze że oem  to oem  i blacha  to blacha 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

małe SPY Photo z wczoraj. Samochód trzeba do końca złożyć. Stoi już w garażu w domu. Może dam radę do poniedziałku. 

Ma ktoś może fajny patnt na rejestrację bo kurcze podoba mi się ten zderzak bez dziur i ramki na stałe. Wolałbym nie wiercić. Można na taśmę dwustronną ale zawsze zdjąć ciężko

20190228-073236.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, AdRRian napisał:

Jak chcesz jeździć bez blachy to daj za szybę a jak tylko nie chcesz wiercić dziur to daj na magnesy neodymowe. Ja tak mam i jeżdżę drugi rok, jeszcze nie zgubiłem ;)

Magnesy przyklejone do tablicy? W jedynce aby się trzymało trzeba by pewnie jakąś blachę pod zderzak włożyć bo odległość stalowej belki od plastiku na środku to jakieś 3 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.03.2019 o 20:36, dzikasz napisał:

Magnesy przyklejone do tablicy? W jedynce aby się trzymało trzeba by pewnie jakąś blachę pod zderzak włożyć bo odległość stalowej belki od plastiku na środku to jakieś 3 cm.

Ja mam na gorący klej pod listwą USA jeden komplet magnesów i na gorący klej + taśma dwustronna do tablicy drugi komplet. Oczywiście w e36.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taśma tak jak i magnesy zostawią ślady na świeżym lakierze, chyba że dasz je gdzieś od spodu jakiejś wnęki plus mocowania to ok.

A może małe tablice rejestracyjne jak na wersje USA (Tak przez wszystkich lubiane), I dorób do tego wkręcany uchwyt w miejsce haka holowniczego. Sam taki robiłem więc możesz zobaczyć u mnie w temacie jak to mniej więcej wygląda. W razie potrzeby tablice możesz odkręcić ;)

 

11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Richie_G napisał:

Taśma tak jak i magnesy zostawi ślady na świeżym lakierze, chyba że dasz je gdzieś od spodu jakiejś wnęki plus mocowania to ok.

A może małe tablice rejestracyjne jak na wersje USA (Tak przez wszystkich lubiane), I dorób do tego wkręcany uchwyt w miejsce haka holowniczego. Możesz zobaczyć u mnie w temacie jak to mniej więcej wygląda. W razie potrzeby tablice możesz odkręcić;)

https://postimg.cc/pmKtSWCZhttps://postimg.cc/pmKtSWCZ

Podobnie ma MAREK GERMAN i uważam że to jest spoko patent niż jakieś magnesy i taśmy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się stało. Dziś zrobiłem 600 km i odbyłem wizytę w MG Motorsport. Chłopaki odwalili kawał dobrej roboty i wykonali mi wydech zgodnie z moimi oczekiwaniami. Jest idealnie spasowany z dyfuzorem, nie ma go niestety na zdjęciach, jutro uzupełnię. Tak więc w tej chwili przednia część układu to OE performance, poprostu rura i druga część to kawał rury i jeden tłumik od MG

Wydech ten to najbardziej luźna wersja jaką robią. Najgłośniejsza. Wersja przystosowana do montażu klap aby go wyciszyć, Narazie to niepotrzebne. Dźwięk nie jest tak natarczywy i głośny. Byłby gdyby był downpipe.

Przede mną była m2 na dokładnie tym samym tłumiku lecz z downpipem. tam też siedzi n55, przypominam. Dźwięk zabijał, głośność i tembr masakra. Tak więc tłumik mega fajny ale czas zbierać na downpipe:)

20190307-115926.jpg

20190307-115930.jpg

20190307-165123.jpg

20190307-165135.jpg

20190307-165151.jpg

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zablokował ten temat
  • KUJON odblokował ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...