Skocz do zawartości

[E30] Jerzi 340i


Jerzi

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, jestem Szymon i 2,5 roku temu kupiłem wąską E30 sedan 2d. Na pierwszy rzut oka była w przeciętnym stanie, w miarę jak była rozbierana to zdałem sobie sprawę że kupiłem złom i powinna być przerobiona na żyletki.

VINu nie ma co rozkodowywać: E30 2d 1986, M10B18 na wtrysku, kolor Zinnoberrot, wspomaganie kierownicy i manualna antena :mrgreen:.

Jak już mówiłem samochód okazał się je*anym złomem, ale się nie poddałem:wink:. Tutaj mam kilka zdjęć z prac blacharskich:

14e0upd.jpg


2ut6dth.jpg


34yvfd2.jpg|


2iqjslc.jpg


24wzudu.jpg

Cały przód do wymiany

11j6b77.jpg

Tutaj już podczas napraw

28gypfd.jpg

2cok9y9.jpg

jzbrxc.jpg

zodmoz.jpg

2rp7ng7.jpg

azgqc4.jpg

jr8ehl.jpg

15x3lzr.jpg

Tu już blacharka na wykończeniu

5c0r2p.jpg

bdtg7k.jpg

261cc2a.jpg

14sejxg.jpg

Błotniki, przedni pas, tylni pas, progi zew. itd. - to co się dało jest zakupione w ASO, reszta np. podłużnice dorabiana ręcznie.

Następnym krokiem będzie oczywiście lakier - kod 086 Schwarz - mam nadzieję do końca wakacji będzie na samochodzie

W międzyczasie uzbierałem trochę fantów: 

Fabrycznie nowe lampy Hella z soczewką

4ki91w.jpg

Wpinki ///M w fotele

jzfods.jpg

Przeniesienie akumulatora do bagażnika

5lqo2e.jpg

Schowek i tunel pod deskę w idealnym stanie:

2hnvuaw.jpg

rh22j4.jpg

Deskę rozdzielczą w stanie 4+ na 5 z powodu dwóch mikropęknięć (do naprawy) z diesla z dodatkowym wygłuszeniem oraz kompletną wiązką:

2qvc97d.jpg

28l89vm.jpg

wqv89.jpg

I na koniec fotele oraz kanapę Sportsitze:

rlaw4l.jpg

Teraz plany na przyszłość

- M60B40 po kapitalnym remoncie 

-szpera 25%

-skrzynia 6b

-tylne szyby uchylne

-przednie szyby w prądzie

-lusterka w prądzie

-klimatyzacja

-całe wnętrze czarnej nappie

-kierownica oraz gałka biegów Nardi Classic 330mm Link do oficjalnej strony Nardi

-dywan pomalowany na czarno

-kompletny grill, listwy boczne, listwy zderzaków, spinki itd. z ASO

-odrestaurowanie chromów

-MT1

-Gwint

-OZ Mito II

Póki co to wszystko, jeżeli nastąpi progres lub dorwę jakiś fant zaraz dam znać, pozdro8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, M3DYK napisał:

Nie dowierzam ;d  ta buda nawet na rzyletki się za bardzo nie nadawała, brawo za zawziętość mimo że droga trochu na około obrana. 

Wrzuć trochu zdjeć jak całość wyglądała przed pracami

Szczerze Ci powiem że nie mam żadnych zdjęć przed, bo w sumie nie było na co patrzeć. Z zewnątrz było przeciętnie - nadkola, tylny pas i przygoda z przodu, czyli jako tako będzie dobrze. Ale po oczyszczeniu wyszło bagno. Najgorsze już za mną 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Piorun napisał:

Powtórzę przedmówców, baza fatalna, ale po takiej walce i doprowadzeniu całości do normalności, jeszcze gorszą decyzją jest malowanie jej nie zgodnie z vinem, niemniej jednak trzeba oddać szacunek za czas, wytrwałość i kasę włożoną w odbudowę.

Niestety czarny 086 zostaje - generalnie dobrze że ta karoseria w ogóle istnieje. Silnik, zawieszenie, wnętrze oraz wyposażenie będzie całkowicie inne, więc nie ma się co silić na oryginalność. Może gdyby od początku była bardzo ładna i miała więcej wyposażenia niż antena i wspomaganie warto było by zachować oryginalny stan. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Piorun napisał:

Nie twierdzę, że na siłę musisz trzymać się vinu, ale ja zwyczajnie lubię kolor czerwony w e30, rzuć okiem np. na Huberta Mt1,  prezentuje się znakomicie !

 

Wiem że czerwony na E30 jest ładny ale wg mnie lepiej wygląda na szerokiej lampie. Poza tym ma być nisko ciemno i szeroko i ma kontrastować z chromami :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie jeden parch na błotniku doprowadza do szału, nawet nie wiem co bym zrobił jakby się okazało że auto które kupiłem jest w takim stanie :D

Prace na najwyższym poziomie, naprawdę szacunek! Graty które są zbierane też fajne ;)

Blacharkę robiłeś sam czy jakiś zaufany warsztat?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, asmo napisał:

To mnie jeden parch na błotniku doprowadza do szału, nawet nie wiem co bym zrobił jakby się okazało że auto które kupiłem jest w takim stanie :D

Prace na najwyższym poziomie, naprawdę szacunek! Graty które są zbierane też fajne ;)

Blacharkę robiłeś sam czy jakiś zaufany warsztat?

Pozdro

Prace blacharskie wykonał warsztat Mgarage Motorsport z Tarnobrzegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wiem, że z Rudolfem nie wygrasz to już sprawdzone od lat. Nawet jeśli samochód będzie wyłącznie "zlotowy" to prędzej czy później znów gdzieś coś zacznie puchnąć i kwitnąć patrząc na skalę rudej jaka była przed... A jeśli zaczniesz tym autem jeździć częściej i narażać go na różne warunki nie chodzi mi tutaj o sól i zimę ale zwykłą wilgoć i zmiany temperatury to mimo profi zabezpieczeń jakie zastosowano nie daje to gwarancji i możliwy jest smutny come back

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robotę każdy uszanuje bo ogrom jej włożony ale to nie e9 żeby nie można było znaleźć sensownej bazy. Mimo szacunku za pracę uważam, że źle zrobiłeś reanimując ją. Jak powiedział KUJON, dobra baza to podstawa wyjścia projektu. Tu za grubo idziesz żeby ratować e30. Tą budę jeszcze można zdrową znaleźć. Ale każdy jest inny i robi po swojemu. Mimo wszystko miło się patrzy na takie podejście. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, lapka666 napisał:

Robotę każdy uszanuje bo ogrom jej włożony ale to nie e9 żeby nie można było znaleźć sensownej bazy. Mimo szacunku za pracę uważam, że źle zrobiłeś reanimując ją. Jak powiedział KUJON, dobra baza to podstawa wyjścia projektu. Tu za grubo idziesz żeby ratować e30. Tą budę jeszcze można zdrową znaleźć. Ale każdy jest inny i robi po swojemu. Mimo wszystko miło się patrzy na takie podejście. Pozdro.

Albo grubo albo wcale jak to mówią na symdykacie :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lapka666 ja się nie zgadzam z tobą,  i ciesze się że to uratował  bo tych aut jest coraz mniej  i  więcej  raczej nie przybędzie więc każda 1 sztuka uratowana  się liczy, wiadomo wszystko można  kupić, lepsze ale czasem lepiej  coś uratować... 

@KUJON zależy jak jest zrobione  jak nie było tu czyszczenia  i robienia łatek tylko  konkret elementy w śmietnik  i do tego dalej nikt nie żałował na zabezpieczenia  itd to będzie trzymać,  zwróć uwagę że teraz na rynku są lepsze produkty  niż np 10 lat temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Wisnia135i napisał:

@lapka666 ja się nie zgadzam z tobą,  i ciesze się że to uratował  bo tych aut jest coraz mniej  i  więcej  raczej nie przybędzie więc każda 1 sztuka uratowana  się liczy, wiadomo wszystko można  kupić, lepsze ale czasem lepiej  coś uratować... 

@KUJON zależy jak jest zrobione  jak nie było tu czyszczenia  i robienia łatek tylko  konkret elementy w śmietnik  i do tego dalej nikt nie żałował na zabezpieczenia  itd to będzie trzymać,  zwróć uwagę że teraz na rynku są lepsze produkty  niż np 10 lat temu

Wymieniane całe elementy plus zabezpieczenie spawów cyną i mastykami. Profile zalane zabezpieczeniem. Na podwozie przyjdzie jeszcze ta czarna masa ochronna i co rok będe sprawdzał czy nie ma odprysków i konserwował. 10 do 15 lat myślę ze spokojem wytrzymie. Potem naprawy na bieżąco i tyle w temacie blachy z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...