Skocz do zawartości

[e46] 325ci atos1987


atos1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wracam z tematem który kiedyś już widniał na forum lecz po kilku dniach postanowiłem usunąć galerię ponieważ wiedziałem że jestem daleko w tyle w porównaniu do innych aut na forum.

Kilka słów o aucie czyli najprościej będzie jak podam wyposażenie z vinu.

Production Date 2001-05-17
Central Mileage 254,392 km
Type code BN31
Type 325CI (EUR)
Series E46 (3 Series)
Body Type COUPE
Steering LHD
Engine M54
Displacement 2.50 cm3
Power 141kw / 192hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour SONDERLACKIERUNG (490)
Upholstery STOFF LASERANTHRAZIT (G7AT)

Options
Code Description EN Description DE
S169A EU3 exhaust emissions standard Abgasnorm EU3
S210A Dynamic stability control Dynamische-Stabilitäts-Control
S249A Multifunction f steering wheel Multifunktion für Lenkrad
S320A Deleted, model lettering Entfall Modellschriftzug
S338A M Sports package II M Sportpaket II
S358A Climate comfort windscreen Klimakomfort-Frontscheibe
S415A Sun-blind, rear Sonnenschutzrollo hinten
S423A Floor mats, velours Fussmatten Velours
S464A Ski bag Skisack
S473A Armrest front Armlehne vorne
S481A Sports seat Sportsitz
S493A Storage compartment package Ablagenpaket

S521A Rain sensor Regensensor
S534A Automatic air conditioning Klimaautomatik
S662A Radio BMW Business CD Radio BMW Business CD
S710A M leather steering wheel M Lederlenkrad
S716A Aerodynamics package Aerodynamikpaket
S760A High gloss shadow line Hochglanz Shadow-Line
S772A Interior moldings Alu Black Cube Interieurleisten Alu Black Cube
S775A Headlining anthracite Dachhimmel anthrazit
S785A White direction indicator lights Blinkleuchten weiss
S788A BMW LA wheel, Individual BMW LM Rad Individual
S863A Retailer Directory Europe Händlerverzeichnis Europa
S879A On-board vehicle literature German Bordliteratur deutsch
S915A Dummy-SALAPA Dummy-SALAPA

Standard Equipment
Code Description EN Description DE
S458A Electr. front seat adjustment Sitzverstellung vorne elektrisch
S520A Fog lights Nebelscheinwerfer
S548A Kilometer-calibrated speedometer Kilometertacho
S550A On-board computer Bordcomputer
S832A Battery in luggage compartment Batterie im Kofferraum
S851A Language version German Sprachversion deutsch

Zdjęcia po kupnie i z przeglądu oraz po pierwszym myciu i woskowaniu.

img_0887k4kmq.jpg

img_08885fjxl.jpg

img_0899fik5i.jpg

img_0901b2jbh.jpg

img_09030nks4.jpg

dsc_0126h7ksy.jpg

dsc_0137b0jji.jpg

dsc_01504tjt5.jpg

dsc_0154cjkqm.jpg

Dodam że auto miało lakierowany przód maski (jakaś 1/4 powierzchni) a także błotniki z tyłu (dosłownie obszar 5x5cm) Reszta jest w ori lakierze.No i najważniejsze - brak szpachli. Xenon dołożony niestety bez spryskiwaczy, tak już było jak ją kupiłem. Na razie nie dokładam instalacji dopóki nie będę miał lipy z niebieskimi.

Generalnie jak na coupe stan jest fajny w porównaniu do tego co widziałem zanim znalazłem ten egzemplarz.

Teraz w lutym mija równe 3 lata od kupna auta, wymieniałem jedynie amortyzatory z tyłu oraz uszczelkę obudowy filtra. No i obecnie lampa alladyna mi się zapala po uruchomieniu auta więc czujnik poziomu oleju pewnie trzeba będzie zrobić.

Pierwsze "modyfikacje" jakie popełniłem w 2017 roku , dokładnie w styczniu to kupno BBS RS 744/745. Zawsze to koło mi się podobało i wybór właśnie na nie padł. Następnie we wrześniu zamówiłem czarne nery u Hightecha.

21273125_290344984776arjmv.jpg

50571607_8035887633219nkkv.jpg

dsc_021460kvv.jpg

Rok 2018 i znowu luty, kupno wydechu MG Motorsport w wersji street. Tu generalnie mam mieszane uczucia, dźwięk jest całkiem ok lecz samo wykonanie końcówek średnie. W sierpniu jeszcze kolega robił mi korektę lakieru wraz z nałożeniem powłoki , niestety zdjęć brak .

img_20180324_133537fcjbk.jpg

img_20180324_133546otkei.jpg

dsc_04165zkrz.jpg

dsc_0439spkg5.jpg

Końcówka roku mocno mi siadła na psyche i postanowiłem poszukać nowego koła. Uparłem się na Futurę w 18" ale na rynku nie było nic albo jak ktoś chciał sprzedać to był to koszt od 10 tys w górę więc odpuściłem. Gdzieś w międzyczasie wpadły mi w oko AC Schnitzer Rennsport 2 ale @RudyHiszpan wybił mi ten plan z głowy z uwagi na małe szerokości rantów :]

Na kilka tygodni odpuściłem temat kół kiedy to w grudniu na olx trafiłem na RH XD w szerokościach 8.5 i 10 odpowiednio z rantami 2.75 i 3.25. Kilka dni rozkminy i stwierdziłem że biorę. Odebrałem je dopiero teraz w sobotę i obecnie jestem na etapie poszukiwania opon do nich. Przydało by się odświeżyć ranty ale to na kolejny sezon.

51499428_560500294427xwk01.jpg

Jak już powiedziałem A to czas powiedzieć B. Docelowo wleci też gwint, chciałem D2 racing ale muszę ciąć koszta bo RH solidnie zjadły mi budżet i zawias jaki wpadnie to AP. Z obniżeniem niestety nie mogę mocno szaleć z przyczyn niezależnych ode mnie, autem też jeżdżę na co dzień więc bez szaleństw :] Na razie ze wszystkim czekam bo 23 mam przegląd a zaraz po tym terminie coś powinno się ruszyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czarnego e46 coupe wystarczy dobre koło trochę gleby i już wygląda to bardzo dobrze. Też zastanawiałem się nad gwintem AP ale wyczytałem że ma miękki tył więc postawiłem na ISC. Pomyśl o tym. Czekam aż koła wpadną na auto. Powodzenia w modach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Hazel napisał:

jak wyglądają nerki jesli chodzi o jakosc wykonania i spasowania i jaki koszt? Poza tym zycze powodzenia w dłubaniu ;) 

Jakość wykonania bardzo dobra. Podziwiam ludzi którzy kupują chińskie gówno. Schmiedmann zdecydowanie nr 1. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Łukasz ///3 napisał:

jesli to continental lepiej wymien na cos inneg te opony nie nadaja sie do naciagu wes cos sprawdzonego albo nawet nowe chińczyki które tez sa sprawdzone i dobre 

może conti nie naciągają sie najlepiej, ale nie wymieniłbym prawie nowych porządnych opon na chińczyki... założysz na auto i dopiero będzie widać efekt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, asmo napisał:

może conti nie naciągają sie najlepiej, ale nie wymieniłbym prawie nowych porządnych opon na chińczyki... założysz na auto i dopiero będzie widać efekt ;)

jak ustawisz kąty to czy to markowe opony czy chińczyki to i tak będą zużywać się szybko. Dlatego ja postawiłem na chinole. zobaczymy co będzie się działo. Oponę zawsze można wymienić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bartek.P mogę ci od ra u powiedzieć że szybko zmienisz te opony.. No chyba  że śmigasz tylko 60km/h...  Miałem  to na początku w mojej 135i.. 4x nowe  i  dramat... Przy hamowaniu z wyższych predkosci  była tragedia... Musiałem walczyć z autem bo kiera biła  i autem woziło  po 2 pasach....  Szukałem myślalem ze to problem zawiasu czy coś a okazało się ze opony...  I to nie tylko ja bo paru znajomych w swoich autach  mieli dokladnie  to samo... Nigdy więcej  tego szmelcu...  A ja nie miałem kątów itp... Jak na tych oponach kljeszcze  kąty chcesz robić to radze dobre AC kupić... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Wisnia135i napisał:

@Bartek.P mogę ci od ra u powiedzieć że szybko zmienisz te opony.. No chyba  że śmigasz tylko 60km/h...  Miałem  to na początku w mojej 135i.. 4x nowe  i  dramat... Przy hamowaniu z wyższych predkosci  była tragedia... Musiałem walczyć z autem bo kiera biła  i autem woziło  po 2 pasach....  Szukałem myślalem ze to problem zawiasu czy coś a okazało się ze opony...  I to nie tylko ja bo paru znajomych w swoich autach  mieli dokladnie  to samo... Nigdy więcej  tego szmelcu...  A ja nie miałem kątów itp... Jak na tych oponach kljeszcze  kąty chcesz robić to radze dobre AC kupić... 

Wiśnia135i jak miałem 335i to też stawianym na markowe opony.  Cabrio wyleczylo mnie z zap...alania, sprawiło że delektuje się stateczną jazda i wiatrem we włosach ;)Po za tym poraz pierwszy robię typowego germana więc też szukam odpowiednich rozwiązań dlatego jak ten rozmiar się sprawdzi to pewnie wpadnie markowa opona. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z oponami jest dylemat. Dajcie mi jakąś alternatywę dla 225/35.  Nie jestem zadowolony do końca z tego i wolałbym by opona była bliżej rantu jeszcze bo teraz jest szczelina dość duża miedzy gumą a rantem. Dlatego zastanawiam się nad czymś innym a te najwyżej pójdą do żyda.

Oglądam po tysiąc razy od kilku dni konfiguracje z 225/35 na 10j i u mnie ta opona wyglada jak by nie była dobrze rożłożona/naciągnieta - zwał jak zwał. ZObaczyłem stary temat Krzycha z e46 gdzie miał te same RH wraz z oponą 225/35 i tam jest ok. 

Już mnie głowa od tego boli bo chciałem auto wstawiac do HTT i robić to wszystko a tymczasem jestem w du*** z tymi oponami na 10j.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...