atos1987 Napisano 11 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 Witam. Wracam z tematem który kiedyś już widniał na forum lecz po kilku dniach postanowiłem usunąć galerię ponieważ wiedziałem że jestem daleko w tyle w porównaniu do innych aut na forum. Kilka słów o aucie czyli najprościej będzie jak podam wyposażenie z vinu. Production Date 2001-05-17 Central Mileage 254,392 km Type code BN31 Type 325CI (EUR) Series E46 (3 Series) Body Type COUPE Steering LHD Engine M54 Displacement 2.50 cm3 Power 141kw / 192hp Drive HECK Transmission Manual Colour SONDERLACKIERUNG (490) Upholstery STOFF LASERANTHRAZIT (G7AT) Options Code Description EN Description DE S169A EU3 exhaust emissions standard Abgasnorm EU3 S210A Dynamic stability control Dynamische-Stabilitäts-Control S249A Multifunction f steering wheel Multifunktion für Lenkrad S320A Deleted, model lettering Entfall Modellschriftzug S338A M Sports package II M Sportpaket II S358A Climate comfort windscreen Klimakomfort-Frontscheibe S415A Sun-blind, rear Sonnenschutzrollo hinten S423A Floor mats, velours Fussmatten Velours S464A Ski bag Skisack S473A Armrest front Armlehne vorne S481A Sports seat Sportsitz S493A Storage compartment package Ablagenpaket S521A Rain sensor Regensensor S534A Automatic air conditioning Klimaautomatik S662A Radio BMW Business CD Radio BMW Business CD S710A M leather steering wheel M Lederlenkrad S716A Aerodynamics package Aerodynamikpaket S760A High gloss shadow line Hochglanz Shadow-Line S772A Interior moldings Alu Black Cube Interieurleisten Alu Black Cube S775A Headlining anthracite Dachhimmel anthrazit S785A White direction indicator lights Blinkleuchten weiss S788A BMW LA wheel, Individual BMW LM Rad Individual S863A Retailer Directory Europe Händlerverzeichnis Europa S879A On-board vehicle literature German Bordliteratur deutsch S915A Dummy-SALAPA Dummy-SALAPA Standard Equipment Code Description EN Description DE S458A Electr. front seat adjustment Sitzverstellung vorne elektrisch S520A Fog lights Nebelscheinwerfer S548A Kilometer-calibrated speedometer Kilometertacho S550A On-board computer Bordcomputer S832A Battery in luggage compartment Batterie im Kofferraum S851A Language version German Sprachversion deutsch Zdjęcia po kupnie i z przeglądu oraz po pierwszym myciu i woskowaniu. Dodam że auto miało lakierowany przód maski (jakaś 1/4 powierzchni) a także błotniki z tyłu (dosłownie obszar 5x5cm) Reszta jest w ori lakierze.No i najważniejsze - brak szpachli. Xenon dołożony niestety bez spryskiwaczy, tak już było jak ją kupiłem. Na razie nie dokładam instalacji dopóki nie będę miał lipy z niebieskimi. Generalnie jak na coupe stan jest fajny w porównaniu do tego co widziałem zanim znalazłem ten egzemplarz. Teraz w lutym mija równe 3 lata od kupna auta, wymieniałem jedynie amortyzatory z tyłu oraz uszczelkę obudowy filtra. No i obecnie lampa alladyna mi się zapala po uruchomieniu auta więc czujnik poziomu oleju pewnie trzeba będzie zrobić. Pierwsze "modyfikacje" jakie popełniłem w 2017 roku , dokładnie w styczniu to kupno BBS RS 744/745. Zawsze to koło mi się podobało i wybór właśnie na nie padł. Następnie we wrześniu zamówiłem czarne nery u Hightecha. Rok 2018 i znowu luty, kupno wydechu MG Motorsport w wersji street. Tu generalnie mam mieszane uczucia, dźwięk jest całkiem ok lecz samo wykonanie końcówek średnie. W sierpniu jeszcze kolega robił mi korektę lakieru wraz z nałożeniem powłoki , niestety zdjęć brak . Końcówka roku mocno mi siadła na psyche i postanowiłem poszukać nowego koła. Uparłem się na Futurę w 18" ale na rynku nie było nic albo jak ktoś chciał sprzedać to był to koszt od 10 tys w górę więc odpuściłem. Gdzieś w międzyczasie wpadły mi w oko AC Schnitzer Rennsport 2 ale @RudyHiszpan wybił mi ten plan z głowy z uwagi na małe szerokości rantów :] Na kilka tygodni odpuściłem temat kół kiedy to w grudniu na olx trafiłem na RH XD w szerokościach 8.5 i 10 odpowiednio z rantami 2.75 i 3.25. Kilka dni rozkminy i stwierdziłem że biorę. Odebrałem je dopiero teraz w sobotę i obecnie jestem na etapie poszukiwania opon do nich. Przydało by się odświeżyć ranty ale to na kolejny sezon. Jak już powiedziałem A to czas powiedzieć B. Docelowo wleci też gwint, chciałem D2 racing ale muszę ciąć koszta bo RH solidnie zjadły mi budżet i zawias jaki wpadnie to AP. Z obniżeniem niestety nie mogę mocno szaleć z przyczyn niezależnych ode mnie, autem też jeżdżę na co dzień więc bez szaleństw :] Na razie ze wszystkim czekam bo 23 mam przegląd a zaraz po tym terminie coś powinno się ruszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 11 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 Witam, popraw czcionke rozkodowanego vinu, reszta ok czekam na zozwoj i wiecej fotek z prac pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M3DYK Napisano 11 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 Kolor czcionki i zdjęcia wygasły. Wrzuć je na tinypic.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 11 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 baza idealna jesli chodzi o e46 a xd siedzie tu pieknie ale ja bym szedł w fulll poler jak było u karramby americana i obecnie dawida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 11 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 Do czarnego e46 coupe wystarczy dobre koło trochę gleby i już wygląda to bardzo dobrze. Też zastanawiałem się nad gwintem AP ale wyczytałem że ma miękki tył więc postawiłem na ISC. Pomyśl o tym. Czekam aż koła wpadną na auto. Powodzenia w modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hazel Napisano 12 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 jak wyglądają nerki jesli chodzi o jakosc wykonania i spasowania i jaki koszt? Poza tym zycze powodzenia w dłubaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik3er Napisano 12 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Nerki czarne u schimedmanna to około 60e jakość godna oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 12 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 8 minut temu, Hazel napisał: jak wyglądają nerki jesli chodzi o jakosc wykonania i spasowania i jaki koszt? Poza tym zycze powodzenia w dłubaniu Jakość wykonania bardzo dobra. Podziwiam ludzi którzy kupują chińskie gówno. Schmiedmann zdecydowanie nr 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hazel Napisano 12 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Dzięki za informacje chłopaki. Chciałem kupowac i lakierowac oryginał ale dam im szanse i zobaczymy co z tego będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 12 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Panowie a jakaś opinia co do opon ? Widziałem że dużo osób na 8.5j zaklada 205/40. A jak by wrzucić 215/35 ? Na tył wleci 225/35. Jedynie rozkminiam ten przód jeszcze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 12 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Ja u siebie z przodu założyłem na 8,5" 215/35/18 możesz zobaczyć jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bocian Napisano 14 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Lutego 2019 Czekam aż koła wjadą na auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 19 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 Dziś dostałem zdjęcia z wulkanizacji. Na razie tył naciągnięty. 225/35 wygląda to tak. Jutro jak się wyrobię to zawiozę przód do naciągu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyziux666x Napisano 19 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 Jakoś słabo się rozciagneła ta opona ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 19 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 jesli to continental lepiej wymien na cos inneg te opony nie nadaja sie do naciagu wes cos sprawdzonego albo nawet nowe chińczyki które tez sa sprawdzone i dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 19 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 Też nie jestem do końca zadowolony z efektu naciągu ale na razie zostaną te continentale. Najwyżej po sezonie pomyśle nad innymi. Jutro zobaczę to na żywo bo obecnie jestem totalnie pozbawiony czasu na załatwienie wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 19 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 Masz dla porównania jak wygląda naciąg Nankang 225/35/18 na 9,5" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asmo Napisano 19 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 1 godzinę temu, Łukasz ///3 napisał: jesli to continental lepiej wymien na cos inneg te opony nie nadaja sie do naciagu wes cos sprawdzonego albo nawet nowe chińczyki które tez sa sprawdzone i dobre może conti nie naciągają sie najlepiej, ale nie wymieniłbym prawie nowych porządnych opon na chińczyki... założysz na auto i dopiero będzie widać efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 19 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 29 minut temu, asmo napisał: może conti nie naciągają sie najlepiej, ale nie wymieniłbym prawie nowych porządnych opon na chińczyki... założysz na auto i dopiero będzie widać efekt jak ustawisz kąty to czy to markowe opony czy chińczyki to i tak będą zużywać się szybko. Dlatego ja postawiłem na chinole. zobaczymy co będzie się działo. Oponę zawsze można wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 20 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2019 @Bartek.P mogę ci od ra u powiedzieć że szybko zmienisz te opony.. No chyba że śmigasz tylko 60km/h... Miałem to na początku w mojej 135i.. 4x nowe i dramat... Przy hamowaniu z wyższych predkosci była tragedia... Musiałem walczyć z autem bo kiera biła i autem woziło po 2 pasach.... Szukałem myślalem ze to problem zawiasu czy coś a okazało się ze opony... I to nie tylko ja bo paru znajomych w swoich autach mieli dokladnie to samo... Nigdy więcej tego szmelcu... A ja nie miałem kątów itp... Jak na tych oponach kljeszcze kąty chcesz robić to radze dobre AC kupić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 20 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2019 I tu się zaczyna historia która nigdy się nie skończy, niech każdy robi jak uważa i jeździ nawet bez opon poporostu ta opona to kupa i tyle już bym wolał nankangi i jak mówiłem chińczyk owszem ale nie każdy i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 20 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2019 6 godzin temu, Wisnia135i napisał: @Bartek.P mogę ci od ra u powiedzieć że szybko zmienisz te opony.. No chyba że śmigasz tylko 60km/h... Miałem to na początku w mojej 135i.. 4x nowe i dramat... Przy hamowaniu z wyższych predkosci była tragedia... Musiałem walczyć z autem bo kiera biła i autem woziło po 2 pasach.... Szukałem myślalem ze to problem zawiasu czy coś a okazało się ze opony... I to nie tylko ja bo paru znajomych w swoich autach mieli dokladnie to samo... Nigdy więcej tego szmelcu... A ja nie miałem kątów itp... Jak na tych oponach kljeszcze kąty chcesz robić to radze dobre AC kupić... Wiśnia135i jak miałem 335i to też stawianym na markowe opony. Cabrio wyleczylo mnie z zap...alania, sprawiło że delektuje się stateczną jazda i wiatrem we włosach Po za tym poraz pierwszy robię typowego germana więc też szukam odpowiednich rozwiązań dlatego jak ten rozmiar się sprawdzi to pewnie wpadnie markowa opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
davidoo325ie46 Napisano 20 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2019 Ja latam na Nexenach i jestem zadowolony. Daja naprawde rade . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 20 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Lutego 2019 Róbcie jak chcecie.... W końcu to "tylko" opony... Ja nawet za darmo chinoli już nie chcę... asmo dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 22 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lutego 2019 Panowie z oponami jest dylemat. Dajcie mi jakąś alternatywę dla 225/35. Nie jestem zadowolony do końca z tego i wolałbym by opona była bliżej rantu jeszcze bo teraz jest szczelina dość duża miedzy gumą a rantem. Dlatego zastanawiam się nad czymś innym a te najwyżej pójdą do żyda. Oglądam po tysiąc razy od kilku dni konfiguracje z 225/35 na 10j i u mnie ta opona wyglada jak by nie była dobrze rożłożona/naciągnieta - zwał jak zwał. ZObaczyłem stary temat Krzycha z e46 gdzie miał te same RH wraz z oponą 225/35 i tam jest ok. Już mnie głowa od tego boli bo chciałem auto wstawiac do HTT i robić to wszystko a tymczasem jestem w du*** z tymi oponami na 10j. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.