Skocz do zawartości

[E46] AndrzejM3--> E46 M3 G-POWER


AndrzejM3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich !!!! Nazywam się Andrzej jestem z Wrocławia choć aktualnie mieszkam za granicą w Niemczech a dokładnie w Dresden.

Przedstawiam Moje auto od samego początku posiadania go, aż po dzień dzisiejszy. Jest to BMW M3 E46 rok 2005 w wersji cabrio, Aktualny przebieg to 114000 tyś. Auto kupiłem po długich poszukiwaniach bo chodziło mi głownie o potencjał silnika i o stan techniczny i też bo było to moje marzenie. Blacharka była drugorzędna gdyż jestem blacharzem i umiem zrobić to sam.

Zacznijmy od początku,Stan auta jak się okazało był dramatyczny nie chodzi o blacharkę bo to Drobnostki głównym problemem było zawieszenie które było w opłakanym stanie, Dlatego wjechało nowe zawieszenie Wachacze,tuleje, no i ogólnie całe zawieszenie gwintowane od Firmy AP. Następnie auto zostało ponaprawiane blacharsko miały być pomalowane 4 elementy a skończyło się na całym samochodzie , I to był dobry wybór....

A teraz Przedstawię parę zdjęć z samego początku 

uc?export=view&id=1fSLxL3ql06EZ-LsDbXRiH

uc?export=view&id=1vJ2EXBytHt7Kem05mspMG

  uc?export=view&id=1HBCfiFlA8jyRT0ZQu24t6

uc?export=view&id=1DsMQJkbaZ9MmkEQsd27ko

uc?export=view&id=1hVFe7_qk_-aYjmWPSCSR2

uc?export=view&id=1q6ssCRj0fOPte_Bl0ENLi

uc?export=view&id=1IwGvsKzhOXZ8jGQBCKJUp

Jak widać powyżej Auto było w słabym stanie, Ale środek jest w Prawie idealnym stanie, a Lakierniczo został ogarnięty i małymi krokami zbliża się do Ideału.

Tak Auto wyglądało już po Lakierze uzbrojone i Gotowe do dalszych Przeróbek....

uc?export=view&id=1qqR48N1iSaJbodhj-r3fu 

uc?export=view&id=1kjgKxpDkvDZVf7Fv0AmE9 

uc?export=view&id=1_BxJue_ueKRdqAPF9mL8v

uc?export=view&id=172U3NatvdsI63wSxIMujq

uc?export=view&id=1lh1z3Vz-gqn4a5_MR36Ru

To lecimy Dalej....

Następnym krokiem było oczywiście Zakupienie kół (Niestety nie Pamiętam nazwy kół). wymiary kół to przód 8.5 cala et 20 oraz tył 9.5 cala z et również 20. W między czasie udało mi się zakupić karbonową pokrywę silnika. Po około 2 latach Jazdy Udało mi się kupić inny wydech Firmy Friedrich MotorSport o większym przekroju co dodało i lepszego dźwięku i jak się później okazało również wydech dodał więcej Momentu Obrotowego, Plus jeszcze do tego Karbonową Dokładkę zderzaka tylnego.

uc?export=view&id=1abW2L7D_MDcc3wYbAHkct 

uc?export=view&id=19V3sm8mh9-Vgdgj9M0YbN

Po dwóch i pół Roku stwierdziłem żeby pojechać do mojego Znajomego który zajmuje się chipTuningiem i sprawdzić Auto na hamowni i przy okazji ściągnąć Ogranicznik prędkości i Przesunąć Odcięcie. Po wjechaniu na rolki i schamowaniu przy około 25 stopniach pomiar wyszedł całkiem przyzwoicie.

uc?export=view&id=1Ez64jWOy-2HpSfG--by6H

uc?export=view&id=1tqFuBdvVFvO_EVvk6XzOM

Jak sami możecie Ocenić jest całkiem Dobrze, a przy tym dobry moment Obrotowy wyższy niż fabryczny.

To zbliżamy się do Końca na chwilę obecną jak Auto wygląda teraz i co ma pod maską, Co poniektórzy mogli mnie zobaczyć w 2018 w Chotowie.

Dokładnie dwa tygodnie Przed Chotową w 2018 udało mi się namierzyć w Berlinie Kompresor od Firmy G-POWER. Montaż zajął nam około 12 godzin. Pierwsze wrażenie jeszcze nie dostrojonym autem było niesamowite, Ponieważ moment obrotowy obniżył się znaczne w dolnym zakresie obrotów i Praktycznie do 4 biegu zrywa Przyczepność. Tydzień później już byłem znowu u mojego Kolegi na Strojeniu, niestety było bardzo gorąco i pomiary jak wiecie są troszkę zaniżone. Ale i tak narazie Jest OK. Pierwszy Pomiar bez Strojenia wykazał 374 km, Potem po wprowadzeniu programu systematycznie było ich coraz więcej. Po 3 próbach udało nam się Osiągnąć 405 km.

uc?export=view&id=1Otspp8Q5w9NOBUQQeVkQl

uc?export=view&id=1eLsf4rPL5TlVVOy28Zd7I

Mój Kolega wyżej wymieniony od chiptuningu stwierdził że przy tym upale nie ma co męczyć silnika przy Temperaturze około 25 Stopni było by około 415-420 km. 

W tym Momencie Auto przechodzi mały lifting zdemontowałem obudowę kompresora gdyż lakier na niej był w kiepskim stanie Zostało to oddane do profesjonalnej Firmy i będzie na nowe Pomalowane proszkowo, I również w ten sam kolor co był.

Oprócz tego jest Planowane zrobienie mniejszego kołka do Kompresora aby jeszcze moc przybyła. Wszystko miejmy nadzieje będzie ogarnięte na Chotową łącznie z Programowaniem i wykresem z hamowni.

A tu jeszcze Parę fotek jak auto wygląda Obecnie.

uc?export=view&id=1AOKKrE_cJTsI6dAws-o_A

uc?export=view&id=1uZFDGOaUYYSLtWAW6oKzA

uc?export=view&id=1RNEvP1gH_asX5JMJCUZRb

uc?export=view&id=1pdNPL4pIMnaicatUyQ0o9

uc?export=view&id=1lZH6jT0ky2QuABmQhLjjU

Pozdrawiam wszystkich, opinie te dobre jak i złe śmiało pisać jak i ew pomysły na które ja nie wpadłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokrywa silnika carbon jak dobrze pamietam to chyba ode mnie :D 

Fajnie ze emka, jeszcze lepiej ze kompresor. Ale kola choc wygladaja dobrze to musisz zmienic bo jada troche chinczykiem,  no i wywalic te ringi calkowicie ;) Zrob tez vanosa to pewnie wroci sporo fabrycznej mocy 

W tym kicie od gpowera nie ma jakiegos softu/gotowca od nich do wgrania ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...