AndrzejM3 Napisano 5 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Witam wszystkich !!!! Nazywam się Andrzej jestem z Wrocławia choć aktualnie mieszkam za granicą w Niemczech a dokładnie w Dresden. Przedstawiam Moje auto od samego początku posiadania go, aż po dzień dzisiejszy. Jest to BMW M3 E46 rok 2005 w wersji cabrio, Aktualny przebieg to 114000 tyś. Auto kupiłem po długich poszukiwaniach bo chodziło mi głownie o potencjał silnika i o stan techniczny i też bo było to moje marzenie. Blacharka była drugorzędna gdyż jestem blacharzem i umiem zrobić to sam. Zacznijmy od początku,Stan auta jak się okazało był dramatyczny nie chodzi o blacharkę bo to Drobnostki głównym problemem było zawieszenie które było w opłakanym stanie, Dlatego wjechało nowe zawieszenie Wachacze,tuleje, no i ogólnie całe zawieszenie gwintowane od Firmy AP. Następnie auto zostało ponaprawiane blacharsko miały być pomalowane 4 elementy a skończyło się na całym samochodzie , I to był dobry wybór.... A teraz Przedstawię parę zdjęć z samego początku Jak widać powyżej Auto było w słabym stanie, Ale środek jest w Prawie idealnym stanie, a Lakierniczo został ogarnięty i małymi krokami zbliża się do Ideału. Tak Auto wyglądało już po Lakierze uzbrojone i Gotowe do dalszych Przeróbek.... To lecimy Dalej.... Następnym krokiem było oczywiście Zakupienie kół (Niestety nie Pamiętam nazwy kół). wymiary kół to przód 8.5 cala et 20 oraz tył 9.5 cala z et również 20. W między czasie udało mi się zakupić karbonową pokrywę silnika. Po około 2 latach Jazdy Udało mi się kupić inny wydech Firmy Friedrich MotorSport o większym przekroju co dodało i lepszego dźwięku i jak się później okazało również wydech dodał więcej Momentu Obrotowego, Plus jeszcze do tego Karbonową Dokładkę zderzaka tylnego. Po dwóch i pół Roku stwierdziłem żeby pojechać do mojego Znajomego który zajmuje się chipTuningiem i sprawdzić Auto na hamowni i przy okazji ściągnąć Ogranicznik prędkości i Przesunąć Odcięcie. Po wjechaniu na rolki i schamowaniu przy około 25 stopniach pomiar wyszedł całkiem przyzwoicie. Jak sami możecie Ocenić jest całkiem Dobrze, a przy tym dobry moment Obrotowy wyższy niż fabryczny. To zbliżamy się do Końca na chwilę obecną jak Auto wygląda teraz i co ma pod maską, Co poniektórzy mogli mnie zobaczyć w 2018 w Chotowie. Dokładnie dwa tygodnie Przed Chotową w 2018 udało mi się namierzyć w Berlinie Kompresor od Firmy G-POWER. Montaż zajął nam około 12 godzin. Pierwsze wrażenie jeszcze nie dostrojonym autem było niesamowite, Ponieważ moment obrotowy obniżył się znaczne w dolnym zakresie obrotów i Praktycznie do 4 biegu zrywa Przyczepność. Tydzień później już byłem znowu u mojego Kolegi na Strojeniu, niestety było bardzo gorąco i pomiary jak wiecie są troszkę zaniżone. Ale i tak narazie Jest OK. Pierwszy Pomiar bez Strojenia wykazał 374 km, Potem po wprowadzeniu programu systematycznie było ich coraz więcej. Po 3 próbach udało nam się Osiągnąć 405 km. Mój Kolega wyżej wymieniony od chiptuningu stwierdził że przy tym upale nie ma co męczyć silnika przy Temperaturze około 25 Stopni było by około 415-420 km. W tym Momencie Auto przechodzi mały lifting zdemontowałem obudowę kompresora gdyż lakier na niej był w kiepskim stanie Zostało to oddane do profesjonalnej Firmy i będzie na nowe Pomalowane proszkowo, I również w ten sam kolor co był. Oprócz tego jest Planowane zrobienie mniejszego kołka do Kompresora aby jeszcze moc przybyła. Wszystko miejmy nadzieje będzie ogarnięte na Chotową łącznie z Programowaniem i wykresem z hamowni. A tu jeszcze Parę fotek jak auto wygląda Obecnie. Pozdrawiam wszystkich, opinie te dobre jak i złe śmiało pisać jak i ew pomysły na które ja nie wpadłem dober, Mateo_v8 i lapka666 dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C0rvette Napisano 5 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Cabrio z charakterem !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 5 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Tata młodego z 1er? fura kozak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 5 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 @lapka666 ja nic nie wiem xd i jakiego młodego lapka666 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 Cabrio w M3 to moje marzenie a tu jeszcze takie cuda pod maską... Brak mi słów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryyyan Napisano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 Te śmieszne ringi bym wywalił. Co do reszty to kawał dobrej roboty . Podoba mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndrzejM3 Napisano 6 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 @ryyyan Te ringi idą w kubeł. Szukam Aktualnie jakichś Lepszych od tych. Bo niby miały być Dobre a teraz w połowie nie świecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 Generalnie w e46 fabrycznie ringów nie było, najlepiej było by je zdjąć wgl. Thepiekarz, Kempin95, ryyyan i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broder Napisano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 Pokrywa silnika carbon jak dobrze pamietam to chyba ode mnie Fajnie ze emka, jeszcze lepiej ze kompresor. Ale kola choc wygladaja dobrze to musisz zmienic bo jada troche chinczykiem, no i wywalic te ringi calkowicie Zrob tez vanosa to pewnie wroci sporo fabrycznej mocy W tym kicie od gpowera nie ma jakiegos softu/gotowca od nich do wgrania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 @Broder tak od ciebie tyle że ja odbierałem softu nie było, oni wgrywają u siebie do 1 auta w pakiecie a potem trzeba pisać prosić i.. Trochę zapłacić xd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek-e30 Napisano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 Pięknie ogarnąłeś auto, dobra robota a przy tych 400 koniach to już fajnie musi jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 Ringi z lamp wywalić bo aż mnie mdli na nich widok i widzie że wstydzimy się środka bo nie ma ani jednej fotki. A tak to reszta kozak w ch.j!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndrzejM3 Napisano 9 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Lutego 2019 Dnia 6.02.2019 o 22:06, wojtek-e30 napisał: Pięknie ogarnąłeś auto, dobra robota a przy tych 400 koniach to już fajnie musi jechać. To fakt daje sobie radę i teraz ciągnie od 3 tysi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.