Skocz do zawartości

[E46] MOMI///330Ci


MOMI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zdecydowałem się przedstawić Wam moje drugie auto:

BMW E46 330Ci Cabrio 2001r. z przebiegiem 225000km - kupione dość spontanicznie, ale wydaje się ciekawe.

eQlHx-SMBJfl.jpg?v=2

 

 

Prod. Date:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2001-07-26

   

Type

330CI (EUR)

Series

E46 (3 Series)

Body Type

CABRIO

Steering

LHD

Engine

M54

Displacement

3.00

Power

170kw / 231hp

Drive

HECK

Transmission

Manual

Colour

TOPASBLAU METALLIC (364)

Upholstery

STANDARDLEDERSCHWARZ (N6SW)

options

S210A

Dynamic stability control

S226A

Sports suspension settings

S249A

Multifunction f steering wheel

S302A

Alarm system

S320A

Deleted model lettering

S338A

M Sports package II

S387A

Wind deflector

S391A

Softtop dark blue

S423A

Floor mats velours

S428A

Warning triangle and first aid kit

S459A

Seat adjuster electric with memory

S481A

Sports seat

S494A

Seat heating driverpassenger

S502A

Headlight cleaning system

S522A

Xenon Light

S534A

Automatic air conditioning

S609A

Navigation system Professional

S612A

BMW Assist

S630A

Car phone with cordless receiver

S672A

CD changer for 6 CDs

S674A

HiFi System Harman Kardon

S710A

M leather steering wheel

S716A

Aerodynamics package

S760A

High gloss shadow line

S772A

Interior moldings Alu Black Cube

S785A

White direction indicator lights

S788A

BMW LA wheel Individual

L801A

National version Germany

S863A

Retailer Directory Europe

S879A

Onboard vehicle literature German

S915A

DummySALAPA

S982A

Hardtop

Standard equipment

S399A

Softtop electromech allautom

S473A

Armrest front

S520A

Fog lights

S548A

Kilometercalibrated speedometer

S550A

Onboard computer

S832A

Battery in luggage compartment

S851A

Language version German

 

Początkowo miałem zbytnio nie poświęcać jej czasu, ale z ciekawości zacząłem przyglądać się coraz bardziej i wyszło jak zawsze :D

Na początek rozeznanie po karoserii. 

eQlHx-1tJqg5.jpg?v=2

eQlHx-OD26OI.jpg?v=2

eQlHx-RAN7Vj.jpg?v=2

eQlHx-5cYS91.jpg?v=2

eQlHx-yH1Ep0.jpg?v=2

eQlHx-XD0nWS.jpg?v=2

eQlHx-AgcQN2.jpg?v=2

eQlHx-smNsJA.jpg?v=2

eQlHx-f1tcWu.jpg?v=2

 

eQlHx-pO9Yll.jpg?v=2

eQlHx-S2Gftt.jpg?v=2

eQlHx-t23Icj.jpg?v=2

eQlHx-Wwaz9j.jpg?v=2

eQlHx-dhhMen.jpg?v=2

eQlHx-WzNiVM.jpg?v=2

eQlHx-tQkjox.jpg?v=2

eQlHx-5vmpuI.jpg?v=2

Po weryfikacji stwierdziłem, że warto trochę zainwestować.
Na początek PDC.

eQlHx-XuKKOP.jpg?v=2

eQlHx-Jlc9wK.jpg?v=2

eQlHx-wlO7ed.jpg?v=2

eQlHx-dq5kSp.jpg?v=2

Pay4r-1LaSN4.jpg?v=2

Pay4r-9lhl1I.jpg?v=2

Wymienione lampy.
eQlHx-G25iHC.jpg?v=2

eQlHx-FNDrMw.jpg?v=2

Następnie diagnostyka silnika.
eQlHx-1fh3Va.jpg?v=2

eQlHx-c15Ier.jpg?v=2

eQlHx-p98yVy.jpg?v=2

eQlHx-qt9BXM.jpg?v=2

eQlHx-pwf7Sz.jpg?v=2

eQlHx-W9VyoW.jpg?v=2

eQlHx-Ve7CLZ.jpg?v=2

Później zawieszenie tył.

Pay4r-0Sac9I.jpg?v=2

Pay4r-5XnsKt.jpg?v=2

Pay4r-X6eet1.jpg?v=2

Pay4r-ZiirWw.jpg?v=2

Pay4r-eHZyUw.jpg?v=2

Pay4r-XUr0bx.jpg?v=2

Pay4r-9fH98U.jpg?v=2

Pay4r-9bbja1.jpg?v=2

Pay4r-MdK2nk.jpg?v=2

Pay4r-VTTFqj.jpg?v=2

Pay4r-q1anZ4.jpg?v=2

Pay4r-sc1Ldt.jpg?v=2

Przy okazji na przód i tył zakupiłem sprężyny obniżające HR.

Pay4r-sKYBKh.jpg?v=2

Następnie przednie zawieszenie wraz z maglem do regeneracji.

Pay4r-6mCv3V.jpg?v=2

Pay4r-KnXd5F.jpg?v=2

Pay4r-YppdFh.jpg?v=2

Pay4r-GGsDE2.jpg?v=2

Pay4r-UlUoQA.jpg?v=2

Pay4r-uTNxep.jpg?v=2

Pay4r-WDhchz.jpg?v=2

Wymiany eksploatacyjne zakończyłem, dokupiłem parę brakujących pierdół z wyposażenia.

eQlHx-YQltAT.jpg?v=2

Pay4r-wd7FpY.jpg?v=2

Auto na obecną chwilę wygląda tak:

Pay4r-dQroTN.jpg?v=2

Pay4r-bCQKe3.jpg?v=2

Plany na przyszłość:

Gwint

Koło

i brakujący Windshot...

Zrobiłem już małą przymiarkę do BBS RX 8.5 i 10 na 18cali, ale przy glebie będzie za wąsko, więc trzeba znaleźć coś ciekawego...

Pay4r-04D4vR.jpg?v=2

Pay4r-jFVGUn.jpg?v=2

POZDRO!

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

Sezon się kończy a nie było aktualizacji tematu.

Koło jakie wpadło na obecny sezon to wybór budżetowy - Ac Schnitzer by Alutec 2tlg 8.5 i 10 x 18J opony 225/40/18 oraz 255/35/18.

145.jpg

146.jpg

147.jpg

148.jpg

154.jpg

Dokupiony Windshot:

20190424_172546.jpg

Hardtop (niestety Mysticblau):

20190628_194056.jpg

20190628_194134.jpg

20190628_194143.jpg

20190628_194354.jpg

20190628_194432.jpg

20190628_194436.jpg

20190628_194559.jpg

20190628_194617.jpg

20190628_194626.jpg

20190628_194741.jpg

20190628_194757.jpg

Wnętrze:

 

20190518_173100.jpg

20190518_173327.jpg

20190518_173344.jpg

20190518_173415.jpg

20190518_173500.jpg

20190518_173544.jpg

20190518_173621.jpg

20190518_173658.jpg

20190518_173721.jpg

20190518_174135.jpg

20190518_174240.jpg

20190518_174542.jpg

20190518_174753.jpg

Na koniec mała sesja zdjęciowa :) (fot. Kamils13):

 

IMG_4961.jpg

IMG_4964.jpg

IMG_4967.jpg

IMG_4969.jpg

IMG_4970.jpg

IMG_4971.jpg

IMG_4977.jpg

IMG_4992.jpg

POZDRO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...