asmo 7 Zgłoś post Napisano 19 Styczeń Cześć, nazywam się Paweł i choć na forum już jestem od dłuższego czasu to dopiero dziś uznałem, że może warto pokazać swoje auto Chciałem pokazać Wam auto, którego właścicielem stałem się w dość spontaniczny sposób Wcześniej jeździłem BMW Z3 Coupe, które może niektórzy z Was kojarzą: M3 wpadło w moje ręce jakoś półtorej roku temu, zdecydowałem się na ten wóz ze względu na kolor, wnętrze i stan w jakim było auto. Samochód jest cały w oryginalnym lakierze - jedynie przednie błotniki ktoś musiał poprawiać na rantach, ale to chyba norma w E46. Skrzynia oczywiście manual, buda jak widać coupe. Auto jest z końcówki 2002 roku, później M3 nie dało się już zamówić w takim kolorze. Auto po sprowadzeniu jak się okazało było w większości oklejone przezroczystą folią ochronną, dlatego lakier zachował się w super stanie Później chciałem doprowadzić auto do jak najlepszego stanu mechanicznego, zaczęły się wymiany wszystkich części eksploatacyjnych które tego wymagały. Dodatkowo regulacja zaworów, wymiana wahaczy na regulowane z ftwl, camber na przód i nowe zawieszenie gwintowane FK Konigsport na wkładach Koni, przewody w stalowym oplocie, wymiana tulei w wahaczach na poli, kompletny detailing który przeprowadziłem sam oraz mnóstwo innych rzeczy o których pewnie zapomniałem Następnie montaż szpilek Sparco zamiast śrub oraz złote nakrętki Muteki SR48, kierunki zmienione na amber, tak wg mnie lepiej pasowały do wozu Można było zacząć kombinować z kołami, na początku wpadły OZ Ultraleggera 8,5 i 10 x 19, z oponami Michelin PSS 235/35 i 265/30, tak to wyglądało: A tak się prezentuje obecnie wnętrze, w większości wygląda tak jak wyszło z fabryki, jedynie listwy poszły w carbon Zaczęły się kombinacje z felgami z Z3 czyli Cargraphic Racing - w sumie to wzór typowo z Porsche, ale moje są wyjątkowo w rozstawie 5x120. Z tyłu zmieniłem bębny i wyszło 10,5 cala z 11,5 które były przody zostały 9,5 do tego doszły opony 235/40 i 265/35 18 Bridgestone Potenza RE11A - fajne semislick prosto z Japonii Teraz kilka fotek jak obecnie się prezentuje M3 Plany na przyszłość? - nowy komplet kół - hamulce - już kupione - nowy wydech jakiś tuningowy - dopieszczenie detali Nie jest to typowy German, auto jest zrobione bardziej w moim stylu i raczej nie zamierzam tego zmieniać Pozdro! 3 goryl, Krzychu70 i Kempin95 zareagowały na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wisnia135i 62 Zgłoś post Napisano 19 Styczeń Bardzo ładnie się prezentuję, jedyne co bym zmienił do nerki na czarne osobiście lepiej wygląda 19 ale pod semislicki też bym wsadzał 18 więc jest dobrze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kiloff 37 Zgłoś post Napisano 19 Styczeń co będziesz robił przy hamulcach ? felgom zdecydowanie brakuje jednego cala .. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz ///3 288 Zgłoś post Napisano 19 Styczeń Dobrze wyglądają te pomarańcze, super że manual Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wisnia135i 62 Zgłoś post Napisano 19 Styczeń @kiloff jak robić w m3 heble to najczęściej albo zaciski brembo 8 tłoków z rs6 b7 albo gallardo albo z bmw performance 6 łoczków z e82 135i taka jak moja, to najczęściej robią bo już adaptery itd wszystko gotowe jest do kupienia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wojtek-e30 56 Zgłoś post Napisano 19 Styczeń Fajna sztuka, kolor super, na felach OZ bardziej mi pasi ale ja bardzo lubię te felgi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Thepiekarz 171 Zgłoś post Napisano 20 Styczeń Ja bym zewnątrz nic nie zmieniał a wewnątrz to bym wstawił duże navi na androidzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Scrat 10 Zgłoś post Napisano 20 Styczeń Mi też bardziej się podobało na OZ Kolor mega pasuje, tapicerka jedna z ładniejszych jakie widziałem w M3, środkowi faktycznie brakuje radia na androidzie i może krótkiej gałki dźwigni zmiany biegów. Ambery dobrze się wpasowały ale brakuje mi flapsów zderzaka z przodu i dyfuzora carbon CSL Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KUJON 1 080 Zgłoś post Napisano 20 Styczeń Koncepcja samochodu bardzo fajna, podoba mi się takie zestawienie jedynie razi mnie że praktycznie na każdej fotce z tej profi sesji widać odcięcie koloru między przednimi błotnikami a drzwiami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bmw_e36.pawel 33 Zgłoś post Napisano 20 Styczeń ładna jest dobrze leżą pomarańcze przy tym kolorze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ryyyan 47 Zgłoś post Napisano 20 Styczeń Bardzo fajna chodź ja bym wywalił pomarańczowe kierunki i poszedł w białe. Kolor mega! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asmo 7 Zgłoś post Napisano 21 Styczeń Dziękuję za miłe przyjęcie na forum i pochlebne opinie! :) Co do kół, mi się podoba to auto na 18 i tak raczej zostanie, nowe koło to też będzie 18 z mięsistą oponą :D Hamulce tak jak wyżej napisane: komplet zacisków ze 135i, przód 6 tłok i tarcza 345mm i tył zostaje tak jak jest i 1 duży tłok. Co do radia to nic nie zmieniam, w daily mam 3 ekrany zamiast zegarów i przełączników, dlatego M3 zostaje możliwe maksymalnie analogowe :D Lakier właśnie dziwnie się odcina na zdjęciach, na żywo nic takiego nie widać, to chyba kwestii obróbki w PS... Będę informował na bieżąco o zmianach, pozdro! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fisiek 233 Zgłoś post Napisano 21 Styczeń Mega super ten kolorek. Jak i rowniez pieknie utrzymana. Czekam na dalsze plany. Pozdro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzychu70 14 Zgłoś post Napisano 21 Styczeń Bardzo ciekawe wnętrze. Świetny kolor. Ciekawe co będzie dalej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sanczo 17 Zgłoś post Napisano 22 Styczeń Ładna Mka, nie myślałeś by założyć ciemnie kierunki? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
goryl 81 Zgłoś post Napisano 22 Styczeń Bardzo mi się podoba taka jak jest! Świetnie, że masz w planach dalej 18stki , osobiście dałbym jej tylko czarną nerke: ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xtc 0 Zgłoś post Napisano 25 Styczeń Dobrze zachowany egzemplarz. Ciekaw jestem tych zaciskow 135i jakie będą odczucia w porównaniu do serii. Wiem że nie przyszło Ci to na myśl pewnie Ale zastanawiam się czy R17 po montażu tych zaciskow wejdzie? Producent podaje domyślnie minimum R18 Na seryjnych zaciskach, lecz sam osobiście przymierzylem R17 na oryginalnych zaciskach i weszlo bez problemu. Czekam więc w takim razie na dalszy postęp prac i mam nadzieję że podzielisz się tymi informacjami. Pozdro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wisnia135i 62 Zgłoś post Napisano 27 Styczeń @Xtc jako że jestem posiadaczem 135i to moge powiedzieć że te zaciski na ori tarczy 338mm są świetne i auto staje w miejscu niby seria 1 ale e82 i e46 wagi mają praktycznie te same e46 m3 ma ori 325mm więc spokojnie zda to egzamin tym bardziej że to 6 tłoków produkcji brembo . Jeśli chodzi o felge cieżko powiedzieć czy 17 wejdzie ale e46 m3 zawsze i tak miało minimum 18... Z tego co wiem to 17 wchodziła do tego bo niby zimówki gdzieś ktoś sprzedawał ori ale osobiście nigdy 17 nie zakładałem wiec nie wiem ile miejsca było... Ale przy tarczy 345mm wątpie ze juz wejdzie 17 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukeszbmw 15 Zgłoś post Napisano 27 Styczeń Przy tarczy 345mm przód wchodzi tylko jedna 17" styling 66 przynajmniej tak jest w m5 e39 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil 29 Zgłoś post Napisano 27 Styczeń piekna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wisnia135i 62 Zgłoś post Napisano 27 Styczeń @lukeszbmw ta ale m5 ma inne zaciski a wielkość ma duże znaczenie a te 6 tłoczków małe nie sa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SzajBaa 53 Zgłoś post Napisano 27 Styczeń Hamulec można poprawić wstawiając zestaw na przód z M3 F80 (380mm tarcza) wszystko jest plug&play jeżeli zastosuje się 2mm pierścień który musi wjechać na zwrotnice 19 cali 18 cali 18 cali 2 asmo i AdRRian zareagowały na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wisnia135i 62 Zgłoś post Napisano 27 Styczeń @SzajBaa czyli adapter z f80 podchodzi tylko pierscien pod tarcze zeby odsazenie zmienic? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asmo 7 Zgłoś post Napisano 28 Styczeń Dzięki za rady z tymi hamulcami od nowej M3, ale skoro mam już kupione zaciski to nie będę teraz kombinował już Co do felgi 17, to myślę że jest szansa żeby zmieścić ten zacisk w takiej feldze. Wstępnie przymierzyłem jak będzie wyglądał zacisk z tarczą od CSL i tak to wyszło: niestety zacisk oparł się na rotorze, a większy dystans za bardzo nie wchodzi w grę... zostaje albo zmienić koła pokombinować z rantami i bębnem żeby dać większy dystans żeby zacisk się zmieścił... na ten moment muszę oddać zaciski do renowacji tutaj jak widać dlaczego nie dam rady wcisnąć już dystansu :P Będę kombinował bliżej sezonu ;) Pozdro! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SzajBaa 53 Zgłoś post Napisano 28 Styczeń 19 godzin temu, Wisnia135i napisał: @lukeszbmw ta ale m5 ma inne zaciski a wielkość ma duże znaczenie a te 6 tłoczków małe nie sa Zacisk i tarcza pasuje, jedyne co trzeba zrobić to wstawić piercien 2mm na zwrotnice, sciagasz łożysko z piasta zakładasz pierscień i składasz to do kupy.... Jak masz więcej pytań to wal na PW żeby tutaj nie zasmiecać tematu, pozdro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach