Skocz do zawartości

[F80] 30Jahre M3


Mikael

Rekomendowane odpowiedzi

Przedstawiam mój ostatni zakup sprzed kilku miesięcy 

F80 M3 w limitowanej edycji na 30 lat ///M

wyprodukowali 500 szt na cały świat

Przedstawiam mój ostatni zakup sprzed kilku miesięcy 

F80 M3 w limitowanej edycji na 30 lat ///M

wyprodukowali 500 szt na cały świat 

wyróżnia ja specjalny kolor Macaobluemetallic, emblematy 30Jahre M3, dwu kolorowa tapicerka i numeracja na desce niestety dla każdego taka sama 1/500 moja ma numer 149

w planach 

-obniżyć przód bo strasznie pieje  

-założyć dystanse bo jest miejsca 

-dokładka przód, spoiler i dyfuzor z Mperformance lub pakiet od Vorsteinera 

-kilka zmian wewnątrz Mperformance

-jak starczy sił i € to wydechy 

ponizej trochę suchych danych i kilka zdjęci 

rozkodowany Vin wkleję później  

Powstanie jedynie 500 egzemplarzy M3 w odmianie 30 Jahre M3. Samochody bazują na "standardowej" M3 z pakietem Competition. Wszystkie polakierowane zostaną na metaliczny kolor Macao Blue, który otwierał listę opcji pierwszego M3 z 1986 roku. Z zewnątrz auta rozpoznamy też m.in. po oksydowanych końcówkach wydechu i plakietkach z nazwą 30 Jahre M3 zdobiących wloty powietrza w przednich błotnikach. Samochody poruszać się mają na 20-calowych obręczach kół ze stopów lekkich. Przednie obuto w opony w rozmiarze 265/30, a z tyłu pracują gumy 285/30.

We wnętrzu znajdziemy m.im. sportowe, kubełkowe fotele, pasy bezpieczeństwa z przeszyciami charakterystycznymi dla serii M i specjalne nakładki progowe. Każdy z 500 egzemplarzy otrzyma również, wykonane z włókien węglowych, listwy ozdobne deski rozdzielczej i dwubarwną tapicerkę ze skóry merynosów.

Tak, jak w przypadku M3 Competition Package, jednostka napędowa rozwija dodatkowe 19 KM i legitymuje się mocą maksymalną 450 KM. Standardowym wyposażeniem jest m.in. adaptacyjne zawieszenie obejmujące sprężyny, amortyzatory i stabilizatory o zwiększonej sztywności. Samochody otrzymają też aktywny tylny dyferencjał i system Dynamic Stability Control. Auta limitowanej serii osiągać mają setkę w równe 4 s od startu. To o 0,1 s szybciej, niż w przypadku zwykłego M3 z pakietem Competition.

14EE43B1-940A-4491-8F28-1E464D369CD2.jpeg

F1D2C615-3080-4FCC-9348-E89B46444DA3.jpeg

9AB3D347-A855-44A4-A8D4-7133BD3444E3.jpeg

3AFD934F-2E45-400F-B7E9-30B7F1CF68DB.jpeg

06A6989F-CD63-4BC6-A7F1-8BF07244D133.jpeg

2B7854D8-EC61-4860-BCB3-5449D640AB46.jpeg

8F8E62EE-E5B4-4125-B34B-8C7F052A802F.jpeg

C4FE75E9-4BFC-4C0D-B890-784465D1C898.jpeg

BB8414D6-A29E-4DBF-9084-738D59763292.jpeg

7F27CD95-A7ED-41C2-9ECF-2EB917839C8F.mp4

0A96C337-FBAC-4FC0-95A7-06DABCEDCC0A.jpeg

036F7661-DD55-4CFD-AFFF-2497308CA06D.jpeg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
12 godzin temu, Mikael napisał:

Koło musi być mam nadzieje że się uda w tym roku 

jednak te pakiety M-performance i inny węgle strasznie drogie dobrze że niedługo mam urodziny to to będzie okazja coś kupić :D 

Na bidnego nie trafiło:wink:, ja bym poszedł na grubo i zapodał ori bbs e88 3tlg:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, broddi napisał:

ja bym poszedł na grubo i zapodał ori bbs e88 3tlg:twisted:

 

pomijając fakt ceny E88 - są wręcz absurdalnie drogie, to mi ta felga na F80 kompletnie nie robi, wydaje się optycznie za mała (chyba dochodzi do kwestii proporcji wysokości rotora oraz rantu) .. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kiloff napisał:

 

pomijając fakt ceny E88 - są wręcz absurdalnie drogie, to mi ta felga na F80 kompletnie nie robi, wydaje się optycznie za mała (chyba dochodzi do kwestii proporcji wysokości rotora oraz rantu) .. 

Podpisuje się pod tym co napisał kiloff odnośnie bbsa, zdecydowanie wzór, który Maikel wrzucił lepiej siądzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • KUJON zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...