Skocz do zawartości

[E30] Cabrio by M3DYK


M3DYK

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam na imię Krystian i chciałem przedstawić wam mój projekt jakim jest BMW e30 cabrio, temat miałem zakładać trochu później lecz pewne czynniki spowodowały że pojawi się teraz... A więc kilka formalności, jest to moje pierwsze BMW, miało być czarne cabrio i takie jest, silnik mógłby być większy ale nic nie szkodzi, wsadzimy coś większego  ;d  ... co do wyposażenia to cabrio ogólnie były fajnie doposażone wiec jestem bardzo zadowolony i raczej nic nie będzie zmieniał będzie jak z VIN

Oczywiście samochód kupiony był z myślą o przerobieniu go w surowych i rygorystycznych zasadach Syndykatu, dlatego jeśli ktoś będzie miał jakieś sugestie lub uwagi które pomogą osiągnąć obrany cel to będą one bardzo pomocne.

Myślę że można przejść do kolejnych informacji, więc auto sprowadzone w listopadzie 2017, i w styczniu po przejechaniu tysiąca kilometrów udało się je kupić oraz wstawić do garażu i dokładnie obejrzeć na drugi dzień...

VIN  WBABA51030EJ27617

SILNIK:    M40B18(184E1)    
POJEMNOSC SI:    1796
POJEMNOSC CID:    113    
POJEMNOSC NOMINALNA:    1.8
MOC KONIE MECHANICZNE:    111    
MOC KILOWATY:    83
TYP PALIWA:    Petrol    
DRIVELINE:    RWD
UKLAD STEROWNICZY:    LHD    
TYP SKRZYNI BIEGÓW:    Manual
MARKA:    BMW    
MODEL:    318I
WERSJA:    E30    
Paint code: 086 - SCHWARZ
SERIA:    3-Series
TYP NADWOZIA:    Convertible    
LICZBA MIEJSC:    4-5
KLASA POJAZDU:    Compact car    
TYP POJAZDU:    Passenger Vehicle
ROK MODELOWY:    1991    
ROK BUDOWY:    1991
DATA PRODUKCJI:    1991-09-05    
MIEJSCE MONTAZU:    (Germany)


Opcje wyposazenia
Ta sekcja zawiera liste wyposazenia pojazdu

L801A    NATIONAL VERSION GERMANY/AUSTRIA    
S320A    DELETED, MODEL LETTERING
S354A    WINDSCREEN, GREEN-TINTED UPPER STRIP    
S428A    WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT
S494A    SEAT HEATING DRIVER/PASSENGER    
S510A    HEADLIGHT VERTICAL AIM CONTROL
S704A    M SPORTS SUSPENSION    
S860A    ADDITIONAL TURN INDICATOR LAMP

 

 

Kilka zdjęć z samej Aukcji, pakowania na Lawetę oraz jeszcze gdy stało w Niemczech 

xc4MhSB.jpg

lrrFWBT.jpg

7HRpaGp.jpg

YGP1Wsc.jpg

GIObw9D.jpg

QzpyPRX.jpg

hypAUV0.jpg

EscBQ8r.jpg

nkaCQlc.jpg

kCBXDR0.jpg

2rvbV4E.jpg

pNh6CXu.jpg

ct15mlq.jpg

1gNvP2S.jpg

 

 

Po bardziej szczegółowych oględzinach okazało się że trzeba będzie poświęcić bezdasznikowi dużo więcej czasu niż było zakładane, dach do wymiany, środek do szycia, całe wnętrze było przemoczone, duzo brakujących plastików, na karoserii było widać kilka niepokojący wykwitów lecz bez tragedii. 

Od razu na drugi dzień wyleciało całe wnętrze dywan poszedł do prania fotele i kanapy do wysuszenia a buda do przeglądu zdarcia mat i przygotowania do założenia nowych 

zdnEII2.jpg

iynzRRf.jpg

2rYp2aC.jpg

eePf0bp.jpg

BlGMog2.jpg

v3btQeO.jpg

5dQYwR3.jpg

oHUHB4e.jpg

cr4mpXs.jpg

7LnDgLQ.jpg

 

 

 

Gałka była kompletnie połamana wewnątrz lecz udało mi się ją uratować, do wymiany był cały mechanizm podnoszenia szyb u drzwiach kierowcy, po próbie reanimacji przycisku wyłączającego el. szyby niestety pacjent zmarł... 

Przednie reflektory zostały zdemontowane na części pierwsze i wyczyszczone, brakujące spinki zostały dokupione wnętrze kloszy poszły w czerń oraz dostały krzyże, całość sklejona na ciepło i elementy ruchome nasmarowane na przyszłość.

MgbzoOi.jpg

1ZfRXhD.jpg

tmte3la.jpg

du0PdFc.jpg

9R2GCUI.jpg

5wnYdxA.jpg

 

 

 

 

 

Oczywiście pracy było duzo więcej niżeli powyżej :) ogólnie doprowadzenie wnętrza dorobienie i poprawienie instalacji, dokupienie nie wszystkich plastików zajęło 3 tygodnie, oczywiście od rana do wieczora a efektów wizualnych zero, prócz reflektorów.

 

końcem stycznia wszystko zostało poskładane do kupy żeby nic nie pogubić i samochód poszedł spać na 4 miesiące...  jeszcze kilka zdjęć po złożeniu całości 

PHWfPqE.jpg

0Kq8Vko.jpg

R6ck3yp.jpg

CLd58sM.jpg

7qW2uh7.jpg

 

 

 

 

W wolnym od prac czasie udało się skompletować masę różnych plastików i brakujących części, zaklepać termin u tapicera, oraz wybrać wraz z narzeczoną docelowe koło do tego bandyty,  klasyczna 3-częściowa futura ze sceny 3 króli idealnie pasuje według nas do e30 :) 

 

U tapicera wytargane zostały wszystkie 4 maty grzewcze z przednich foteli, żadna z nich nie działała maty były potargane poprzerywane i przepalone, ale podjęta zostanie próba wskrzeszenia ich do życia, naprawa była dwuetapowa i finalnie wszystko działa i mam nadzieje że będą działały kolejne 27 lat...

GltvgB7.jpg

VT7rbXD.jpg

8aOQzQz.jpg

QqgMPGL.jpg

Szrh31Q.jpg

9rcNopw.jpg

GxlnlwR.jpg

 

 

 

Stan felg mówi sam za siebie, ale  dzięki temu mogłem je zrobić wedle swojej wizji, początkowo z przodu miało być 1.5 cala, ale po GF 2018 i podpatrzeniu wielu projektów stwierdziłem że 1.5 cala to wstyd heh, ostatecznie dzięki Kawulowi zdecydowałem się na więcej rantu,

 

Koła oczywiście rozkręciłem rotory i bębny przygotowałem do malowania a śruby wyjechały na dwutygodniowe wakacje do Coca-Coli ;d  efekt wyszedł na prawdę fajny 

QWyP2g2.jpg

FKqLeY3.jpg

w0CyKib.jpg

vcQXbf4.jpg

yw82zFO.jpg

5KcnC4A.jpg

oPdyfdL.jpg

 

Całe wnętrze zostało obszyte w Nappę, świeża skóra całość w czerni, kilka uszkodzonych elementów zostało naprawione, wnętrze myślę że prezentuje się fajnie, 

ovsXSwj.jpg

T5ldUxA.jpg

rDGEsl0.jpg

iEbcmOi.jpg

mpfqZlM.jpg

vVuao3p.jpg

 

 

 

 

Następnie auto pojechało na wymianę filtrów i olejów, wiadomo przy tym wszystkie kable świece, oczywiście nie mogło się obejść bez cieknącego elektrozaworu nagrzewnicy, poniekąd dlatego auto było zalane w środku. Szybki demontaż czyszczenie, uszczelnienie i temat z głowy. Silnik nie równo pracował a na bagnecie było więcej benzyny niżeli oleju, więc wymieniona została przednia część wydechu dlatego ze stary układ był spękany i nieudolnie zasmarkany migomatem (złe pomiary sondy), a winowajcą benzyny na bagnecie był uszkodzony zaworek tuż przy szynie zaworowej on również wyleciał...

 

MsMEr6s.jpg

NDd9taU.jpg

BCJ8JPn.jpg

 

 

 

Przy okazji dorobiłem wiązkę grzanych foteli

KhWvFur.jpg

KGbTqEP.jpg

 

 

Jeszcze kilka zdjęć auta, niedługo przed 10-cioleciem syndykatu

 

ZUNzqpz.jpg

4Awt7Qo.jpg

v34lyHE.jpg

 

 

 

Któregoś dnia z ciekawości uniosłem tył żeby sprawdzić co piszczy w nadkolach, niestety ruda szm..ta tam tańczyła, i na dodatek zjadła mi osłonę przewodów odpowietrzających bak...                           co zrobi...

 

MYUzUbc.jpg

PJUkEGh.jpg

KA99Ua8.jpg

 

 

 

 

W końcu rotory i bębny wróciły z lakierowania,  finalnie wybrałem odcień srebra z Palety Mercedesa kod 775, mamy w nim niebieską perłę w połączeniu z średnim ziarnem daje nam super efekt zwłaszcza w słonecznym dniu zdjęcia jeszcze na starych rantach 

Przy okazji doszły emblematy OZ Racing zrobione na zamówienie 

 

LTg6uRI.jpg

SqPo3Zx.jpg

0mye11K.jpg

iLKsFLP.jpg

6CJ60AA.jpg

FgyFsOO.jpg

 

 

 

Maj czerwiec minął więc samochód znowu wjechał do garażu nakolejnych 5 miesięcy, a ja przez ten czas zgromadziłem kolejne brakujące części i nie tylko... zaklepany został termin u blacharza i lakiernika ;d 

TLMakNf.jpg

nBZzcEg.jpg

kIggB6j.jpg

CcRcPrf.jpg

 

 

 

 

Rotory pojechały do Katowic na nawiert, prócz nowego rozstawu przerobione zostało miejsce mocowania dekielka, pierścień centrujący został wprasowany na ciasno i na kleju, robota na prawdę solidnie zrobiona na lakierze nie było żadnego śladu po robocie 

vbVQNTE.jpg

fxAMjAp.jpg

 

tym czasem przychodziły kolejne fanty...

 

40zSJ5L.jpg

33JTohZ.jpg

x5gesLB.jpg

9DpwIO0.jpg

RxnE1or.jpg

wHwD2Q5.jpg

 

I pokrowiec Astona Martina po modelu DB-9  ;D 

 

PFpmvcu.jpg

 

 

Po powrocie w grudniu nadszedł czas skręcania kół i przygotowanie auta pod blacharkę, finalnie Futury dały nam 9cali przód 2.5 cala ranty ściągnięte z acs, oraz tył 9.5 cala rant 3 cale...

 

4qTG5hz.jpg

tTOn5YS.jpg

TMpwkcP.jpg

eCdb3GM.jpg

8nciO4z.jpg

xnRdxyq.jpg

 

 

 

Przeddzień wyjazdu na blacharkę...

 

ByKJgbn.jpg

cnqWgOB.jpg

LbEaymE.jpg

vqWuclo.jpg

2eNFzlr.jpg

2HwpY3s.jpg

 

 

 

No i jedziemy z pozbywaniem się wcześniej wspomnianej rudej szm..ty,  w sumie były moze dwa miejsca ktore mnie zaskoczyły, najgorsza okazała się tylna kieszeń reszta bez tragedii, buda całkiem zdrowa, prace przed lakierowaniem pochłonęły 9 dni gdzie pracowało 4-5 osób...

 

SGA90jV.jpg

MXT2ZyO.jpg

CLVgpjd.jpg

nXLpbLa.jpg

Nju6SNB.jpg

rhpc2gD.jpg

is4VxYg.jpg

wLNaMNS.jpg

oEhnjDY.jpg

 

 

 

Udało się znaleść chwile na przymierzenie koła, niepokoił mnie tył ale siadło całkiem fajnie, gdy wpadnie gwint całość będzie wyglądała wybornie :)

 

L4eAUty.jpg

S7G8P2L.jpg

6GVKjaV.jpg

9XHlv1u.jpg

poLN7TB.jpg

t7ru7qK.jpg

P8kTrap.jpg

QrJzpHX.jpg

 

 

w międzyczasie szybki wypad po dokładkę maty wygłuszające na przednie głośniki i same głośniki które w połączeniu ze wzmacniaczem powinny dać sobie radę 

V9OP0vh.jpg

eNpP3AX.jpg

nDJXHmy.jpg

 

 

 

 

 

Cała instalacja pod maską i w bagażniku została przeglądnięta naprawiona i finalnie dostała nową izolację oraz udało się wygłuszyć miejsca przednich głośników. Straciłem prawie 5 godzin na stworzenie małej zamkniętej komory, grubość maty waha się od 4-6mm, i na końcu zostały zrobione małe otwory tak na wszelki wypadek gdyby zaczęła się tam zbierać woda lub jakakolwiek wilgoć

 

TvrTnVU.jpg

CU82ijI.jpg

vhUFRVB.jpg

xwpmcSJ.jpg

qADLvDk.jpg

L1TOLZ6.jpg

MhmkbL4.jpg

uk1yNXL.jpg

22AUEAl.jpg

GjHw1m8.jpg

RYn5EZs.jpg

GM0W7xT.jpg

E6g9HfJ.jpg

jaRxFCl.jpg

uvIj95r.jpg

Sp6RBu7.jpg

lCXFDqg.jpg

YGNED6S.jpg

Tq002Sh.jpg

 

 

Okazało się że przewody odpowietrzające bak były stopione lub spalone nie wiem co tam się działo ale trzebabyło je wymienić, udało się bez zwalania baku bo to byłaby tragedia...

 

EwuZoVG.jpg

8RWnhmD.jpg

2wW1gaP.jpg

ZNtohmD.jpg

BojHucT.jpg

oTQjr3f.jpg

hsZzyEx.jpg

F4yAPUK.jpg

gYySr6P.jpg

UQo28pL.jpg

1pGi9Zk.jpg

dC4Wcns.jpg

mZMj9Ux.jpg

DkvUT6U.jpg

DbSozmn.jpg

7EL83BX.jpg

pAm57Ee.jpg

x9ADJ0i.jpg

okNPYVp.jpg

X3AcF2u.jpg

km0yOJM.jpg

ImZMfe0.jpg

Vy3L9JQ.jpg

3FwN0xA.jpg

eHgn24Z.jpg

ATtGW5E.jpg

YLdTDo2.jpg

G6BgdIf.jpg

te9GjFu.jpg

nFnTzsF.jpg

fnKFer0.jpg

OV7iCMf.jpg

clIUVS4.jpg

 

po tych pracach samochód gotowy jest na lakierowanie, zostajemy przy oryginalnym kolorze czyli zwykła czerń bez żadnych dodatków. U lakiernika w żaden sposób nie mogę pomóc więc zabrałem się za czyszczenie segregowanie i odświeżanie każdej części która została zdemontowana, roboty na kolejne 2 tygodnie...

 

UhcjRUr.jpg

Bg3HmLf.jpg

gOMdEN2.jpg

nSVjx0L.jpg

nMaXfOX.jpg

biLKoCT.jpg

7AAp8BE.jpg

niLEDF9.jpg

 

 

 

Tuż po zakupie auta niepotrzebnie kupiłem te kierunki przednie i boczne, po przemyśleniu sprawy okazało się to śmieszne i żenujące. Tak więc przód zostaje w oryginale czyli pomarańcz, myślę zad wykorzystaniem tych chińskich dziadów jako wnękę i boczne kierunki wymieniłem na oryginalne hella, wszystko oczywiście pójdzie do polerki...

 

v1TWSHY.jpg

hS95hY2.jpg

 

 

Odklejająca tapicerka została na nowo przyklejona w miejsce gdzie powinna być

 

qZgBUsJ.jpg

tBmQXMF.jpg

6wRuxGD.jpg

6Kb5ixb.jpg

 

 

listwy zderzaka przód i tył, cały grill nerki itp, poszły w strukturę, to również zauważyłem to w którejś e30 na GF, super to wyglądało, i będziemy widzieć jak będzie to współgrało z całością, najwyżej zeszlifuje wszystko i pójdzie w kolor nadwozia :)

 

Qh6n0o2.jpg

GwGgHle.jpg

IJFk0fV.jpg

KN6Dw6F.jpg

WuKvMo3.jpg

jK5pIhS.jpg

5VKdwZy.jpg

aaTv45y.jpg

5Q6Afj7.jpg

 

 

 

 

następnie na stół wpadły przednie reflektory które chciałem wypolerować, nie łatwo poleruje się szkło przy użyciu tlenku ceru, na dwa reflektory poświęciłem połtora dnia, i uzyskanie idealnie gładkiej powierzchni okazało się być niemożliwe może gdybym siedział nad tym 4 dni kto wie... :)  ale efekt końcowy i tak mi się podoba zniknęło 70% rys odprysków, zostały jedynie te najgłębsze odpryski i żeby je zniwelować musiałbym zjechać pewnie ponad milimetr powierzchni, nie ma sensu,  światła odzyskały blask i przejrzystość różnica jest bardzo duża...

 

NInhHHc.jpg

wVdquTE.jpg

mjrdW5a.jpg

KuScLsy.jpg

u6Xp7hS.jpg

HNKs9oR.jpg

4GiPvgB.jpg

 

 

Jak narazie stoję właśnie na tym etapie , chciałem zakładać post wtedy gdy auto miało stać poskładane u mnie w domu, ale lakierowanie niestety się przedłuży i dopiero za jakies 2 tyg będzie gotowe, gdyby nie ten feler ogarnął bym jeszcze cały gwint plus dopieszczenie i malowanie zacisków osłon i innych pierdółek, nie mówiąc już o dachu, tak niestety marzenia na GF poszły z lakiernikiem w kanał. czasu niestety mam mało bo do końca stycznia i auto znowu pójdzie spać do końca maja... tak więc jeśli wszystko będzie szło z planem to w 2020 roku szatan będzie miał okazję przekroczyć słynną bramę :)

 

Tym czasem dziękuję tym którzy przeczytali całość, sporo tego się uzbierało, każda śrubka i podkładka wymagała nakładu pracy, sam jestem bardzo ciekawy jak to będzie wyglądało gdy wszystko poskładamy w jedną całość, i to by było na tyle na dniach będę dodawał kolejne etapy z prac.

Komentujcie krytykujcie oceniajcie, będę wdzięczny za każdy komentarz :) 

Piona 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt fajny jak i autko choć jeśli chodzi o cabrio to tylko wąska lampa jak dla mnie:smile: z całego projektu  tylko jakoś blacharka średnio mi się podoba bo większość rzeczy bez problemu dostępna w aso  czy nawet w dobrym zamiennkiku niż takie łatanie... Ale twoje auto i mam nadzieje że wsio będzie dobrze co do reszty to petarda będzie sztos 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełen szacun za takie podejście do tematu...  Fajnie ze są jeszcze ludzie którzy potrafią się tak angażować w odbudowę aut.  wąska czy szeroka lampa to nie ważne.  Ważne jest to co mówi nam klasyk: spieszmy się ratować auta, tak szybko odchodzą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za miłe słowa, takie komentarze dają sporo sił do pracy

 

Blaniu   wieczorem wrzucę całą galerie na inny dysk i edytuję post bo ten fotosik to jakas porażka...

 

Wiśnia135i  chciałem szeroką lampę dlatego że jej przód w połączeniu z dokładką is wygląda rewelacyjnie, tył tez nie jest zły choć w porównaniu z wąską przegrywa...  jeśli chodzi o przód wąskiej to tylko ,,m 

co do Blacharki to masz trochu racji np reperaturka błotnika przód, ale mając do wymiany niewielkie elementy takie jak miejsce mocowań lampek rejestracji czy kawałek tylnego błotnika nie ma sensu wywalać dużych ilości zdrowej blachy ,  decyzja o podjęciu takich działań padła po wcześniejszych oględzinach tych miejsc i ostatecznie wszystko zostało zakończone sukcesem i bez żadnego januszowania ;d 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie zrobiona galeria, masa fotek i mnóstwo pracy włożone w auto, później to przyniesie oczekiwany rezultat.

Mam wrażenie, że prace blacharskie mogłyby zostać sumienniej wykonane, porównując z innymi podobnymi pracami w galeriach.

Struktura na nerkach, dla mnie nieporozumienie, no i wg. mnie dekle płaskie w futurach lepiej zagrają (nie jeden się już przekonał :P)

Podsumowując, droga, którą podążasz jest słuszna i na pewno auto po wszystkich zabiegach będzie cieszyć oko ! Pzdr

Zostawiasz "kapholdery" ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

18 godzin temu, AdRRian napisał:

Lubię takie odbudowy, obserwuję i trzymam kciuki!

Czy całe wnętrze było obszywane? Wydaje mi się, że tu i ówdzie dziebko słabo tapicer ponaciągał skóry.

AdRRian    oczywiście ze szyte ;d  hmm gdzieniegdzie można dopatrzeć się niedoskonałości, zdjęcia robione były od razu po przywiezieniu czyli kilka godzin po skończeniu prac, więc myślę że skóra powinna się w pewien sposób uleżeć i wyłożyć na fotelach a na to trzeba troszku czasu : )    wszystkie przeszycia zagięcia i łączenie kawałków chciałem stricte jak w oryginale i tak jest, ogólnie z całego zabiegu jestem zadowolony

 

6 godzin temu, Kawul napisał:

Konkret :) kawał dobrej roboty ! Gratuluje, co do felg, pomijając dekielki to bedą bliźniacze do moich ;)
Jedyne co nie trafia w moj gust to struktura na ramkach nerek, ale jak wyląduja na aucie może zmienie zdanie :)

Wyjedziesz na ten seozn ? :D

Kawul    wszystkie takie same ;p  z kół jestem strasznie zadowolony, futura idealnie pasuje mi do tej budy, co do struktury to sam jestem ciekaw jak to siądzie nie tylko listwy a cały przód bo dziś go właśnie skończyłem...

Co do wyjazdu jeździć będzie ale nie na gotowo, jak wyżej pisałem czasu mi braknie na gwint i dach, a następnym razem zjawie się dopiero tydzień przed chotową, zobacze moze coś wymyślę ;p

5 godzin temu, Piorun napisał:

Fajnie zrobiona galeria, masa fotek i mnóstwo pracy włożone w auto, później to przyniesie oczekiwany rezultat.

Mam wrażenie, że prace blacharskie mogłyby zostać sumienniej wykonane, porównując z innymi podobnymi pracami w galeriach.

Struktura na nerkach, dla mnie nieporozumienie, no i wg. mnie dekle płaskie w futurach lepiej zagrają (nie jeden się już przekonał :P)

Podsumowując, droga, którą podążasz jest słuszna i na pewno auto po wszystkich zabiegach będzie cieszyć oko ! Pzdr

Zostawiasz "kapholdery" ? ;)

 

Piorun,  ze strukturą wszystko się okaże na tygodniach :)    a jeśli chodzi o dekielki to właśnie te bardziej mi pasują, i dlatego widać je na zdjęciach ,  uchwyty na kubki leżą sobie nie wiem możne jeszcze zawisną na drzwiach, mam mieszane uczucia co do nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni etap przygotowywania elementów do montażu po lakierowaniu auta jest już za mną. Wszystkie światła zostały wypolerowane i zabezpieczone, zostało tylko poprzeglądać wszystko jeszcze raz czy nie ma gdzieś brakujących spinek czy innych drobiazgów...

sY8lUAc.jpg

wEfiM0R.jpg

Mm7E3sm.jpg

9jgtzeo.jpg

3cOMJVu.jpg

wCOKhEv.jpg

ipHKx0z.jpg

ClFsn2L.jpg

JQFCZti.jpg

 

 

 

 

Różnica między oryginalnym migaczem a tym nowym z ori kloszami jest widoczna, założę na próbę te nowe i jeśli będzie zbyt jasno wrócę do oryginalnych bo w nich odbłyśnik jest mniejszy

 

 

M76OxVS.jpg

 

 

Przypadkiem uniknąłem malowania plastików podszybia, na próbę wypolerowałem jeden i wygląda to całkiem ładnie, więc zostawiamy to tak...

 

DwSlH46.jpg

wNql6Nl.jpg

gA2ebpQ.jpg

 

Cały front został skończony i wygląda obiecująco...

foCkF2E.jpg

fKvjf40.jpg

WGYQPLC.jpg

rZtALtc.jpg

63XANxr.jpg

Zm5uW1o.jpg

Azl1D2T.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawał dobrej roboty za tobą . Prace blacharskie całkiem spoko - kilka rzeczy zrobił bym inaczej ale to moje fanaberie.

Nie podoba mi się jedynie boll na plastykach - widać gdzie "sypał" - a zwłaszcza na nerce . Bez obrazy ale w strukturze wygląda ona tandetnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, długo rozmyślałem nad tym co zrobić z halogenami  ponieważ klosze były w dużo gorszym stanie niżeli reflektory i nie było sensu tracić czasu na polerowanie...

Przypadkiem udało się zdobyć komplet nowych kloszy ( jeden z dwustu ) wyprodukowanych na zamówienie w warszawskiej hucie szkła, przynajmniej sprzedający tak twierdził :P,   Zestaw idealnie pasował, nie było żadnych problemów z montażem, a efekt możecie zobaczyć sami, przy okazji całe wnętrze zostało wyczyszczone :) :) 

 

VNm97x6.jpg

GxLTIsL.jpg

25g1wWW.jpg

DpsRlRx.jpg

5L32wMT.jpg

ND78H2j.jpg

 

 

JL także dostał małą 19litrową skrzynkę, zdecydowałem że tego typu modyfikacje mają być bezinwazyjne, w każdym momencie będzie można wyrzucić całe to granie i będzie ORYY ;dd

7Wf1n38.jpg

SJvbJ3h.jpg

nP9G3KZ.jpg

q0rszuM.jpg

jJWVjUq.jpg

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

czesc wszystkim, prace nadal trwają, w końcu temat lakierowania ruszył po tak długim czasie oczekiwań,

niżej kilka drobiazgów żeby nie było ze moja uwaga jest odciągana od auta przez inne głupoty ;d 

Futury doczekały się opon na przód poszły 205/40/17 - 9j i tył 215/40/17

 

EWEQ93T.jpg

6viflKe.jpg

 

 

Na syndykatowe ramki doszła naklejka z nickiem M3DYK, myślę ze nazwa fajnie będzie się kojarzyła z samochodem, szkoda ze w naszym sklepie nie ma możliwości nabycia takich fantów, przynajmniej dla członków forum lub osób z fajnymi projektami, które po akceptacji mogły by takie ,,coś nabyć :) 

Q8OJEdw.jpg

XjKKGee.jpg

lVlbzJG.jpg

 

i ostatni temat, wcześniej wrzucałem zdjęcia przednich szklanych reflektorów które jakoś polerowałem, ale jak na prawie 15 godzin darcia filcem, chłodzenia, zraszania i nakładania proszku na klosze efekt wyszedł marny, i oto przypadkiem trafiłem na fajny materiał detajlingowy gdzie poruszany był ten temat, od razu zamówiłem papiery ścierne wykonane z węglika krzemu które darły szkło lepiej niż nie jeden papier lakier hehe  

 

i oto efekt  4 klosze 4 godziny pracy 

 

 

tu przed

x02MNOm.jpg

 O7zRi4B.jpg

 

papier g180

 

synzOCD.jpg

 

tutaj po 360

 

Yp2ewdT.jpg

 

niżej  wygłaskane g1000   gotowe do polerki

 

jaPlu1O.jpg

 

i efekt końcowy,  2 przejazdy tlenkiem ceru i po temacie, można pakować do pudła z częściami ;d

 

tFvqeIT.jpg

wZsUhTM.jpg

ZmZig0u.jpg

I6p6Rn9.jpg

 

 

 

białe kropki na kloszach to pył a nie wżery, tak więc efekt bez porównania...    na czasie pojawią się dalsze postępy prac ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękówa za wszystkie miłe słowa, auto miało być juz w połowie stycznia poskładane, ale niestety przeciągnęło się delikatnie i na dodatek juz nie mogę osobiście przy nim pracować i doglądać go, tak więc wszystko w rękach chłopaków, do 3 tyg powinno być gotowe i w międzyczasie oczywiście będę wrzucał fotorelacje z malowania i składania, sam jestem ciekaw jak to wyjdzie bo było kilka tematów które zrodziły się w wyobraźni i nie wiadomo jak to siądzie na aucie, więc będziemy debatować. :) 

 

Jeśli jeszcze ktoś chciałby link do regeneracji szklanych kloszy to dajcie znać chętnie pomogę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...