Skocz do zawartości
M3DYK

[E30] Cabrio by M3DYK

Polecane posty

Cześć mam na imię Krystian i chciałem przedstawić wam mój projekt jakim jest BMW e30 cabrio, temat miałem zakładać trochu później lecz pewne czynniki spowodowały że pojawi się teraz... A więc kilka formalności, jest to moje pierwsze BMW, miało być czarne cabrio i takie jest, silnik mógłby być większy ale nic nie szkodzi, wsadzimy coś większego  ;d  ... co do wyposażenia to cabrio ogólnie były fajnie doposażone wiec jestem bardzo zadowolony i raczej nic nie będzie zmieniał będzie jak z VIN

Oczywiście samochód kupiony był z myślą o przerobieniu go w surowych i rygorystycznych zasadach Syndykatu, dlatego jeśli ktoś będzie miał jakieś sugestie lub uwagi które pomogą osiągnąć obrany cel to będą one bardzo pomocne.

Myślę że można przejść do kolejnych informacji, więc auto sprowadzone w listopadzie 2017, i w styczniu po przejechaniu tysiąca kilometrów udało się je kupić oraz wstawić do garażu i dokładnie obejrzeć na drugi dzień...

VIN  WBABA51030EJ27617

SILNIK:    M40B18(184E1)    
POJEMNOSC SI:    1796
POJEMNOSC CID:    113    
POJEMNOSC NOMINALNA:    1.8
MOC KONIE MECHANICZNE:    111    
MOC KILOWATY:    83
TYP PALIWA:    Petrol    
DRIVELINE:    RWD
UKLAD STEROWNICZY:    LHD    
TYP SKRZYNI BIEGÓW:    Manual
MARKA:    BMW    
MODEL:    318I
WERSJA:    E30    
Paint code: 086 - SCHWARZ
SERIA:    3-Series
TYP NADWOZIA:    Convertible    
LICZBA MIEJSC:    4-5
KLASA POJAZDU:    Compact car    
TYP POJAZDU:    Passenger Vehicle
ROK MODELOWY:    1991    
ROK BUDOWY:    1991
DATA PRODUKCJI:    1991-09-05    
MIEJSCE MONTAZU:    (Germany)


Opcje wyposazenia
Ta sekcja zawiera liste wyposazenia pojazdu

L801A    NATIONAL VERSION GERMANY/AUSTRIA    
S320A    DELETED, MODEL LETTERING
S354A    WINDSCREEN, GREEN-TINTED UPPER STRIP    
S428A    WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT
S494A    SEAT HEATING DRIVER/PASSENGER    
S510A    HEADLIGHT VERTICAL AIM CONTROL
S704A    M SPORTS SUSPENSION    
S860A    ADDITIONAL TURN INDICATOR LAMP

 

 

Kilka zdjęć z samej Aukcji, pakowania na Lawetę oraz jeszcze gdy stało w Niemczech 

 

ri9bi8.jpg

rh30c8.jpg

112g4l0.jpg

oqygxc.jpg

2qnz5tl.jpg

18zvqw.jpg

264tanb.jpg

2hfqf6r.jpg

k2nwc3.jpg

rhr9yq.jpg

4t54q0.jpg

2csi1eh.jpg

rjo0op.jpg

15pidt4.jpg

 

Po bardziej szczegółowych oględzinach okazało się że trzeba będzie poświęcić bezdasznikowi dużo więcej czasu niż było zakładane, dach do wymiany, środek do szycia, całe wnętrze było przemoczone, duzo brakujących plastików, na karoserii było widać kilka niepokojący wykwitów lecz bez tragedii. 

Od razu na drugi dzień wyleciało całe wnętrze dywan poszedł do prania fotele i kanapy do wysuszenia a buda do przeglądu zdarcia mat i przygotowania do założenia nowych 

 

281hi51.jpg

2cff8eb.jpg

v33wph.jpg

2dhbtog.jpg

2gsqpn4.jpg

2i1o7dd.jpg

4sejcz.jpg

21bqe82.jpg

21bqe82.jpg

358xbpz.jpg

 

 

Gałka była kompletnie połamana wewnątrz lecz udało mi się ją uratować, do wymiany był cały mechanizm podnoszenia szyb u drzwiach kierowcy, po próbie reanimacji przycisku wyłączającego el. szyby niestety pacjent zmarł... 

Przednie reflektory zostały zdemontowane na części pierwsze i wyczyszczone, brakujące spinki zostały dokupione wnętrze kloszy poszły w czerń oraz dostały krzyże, całość sklejona na ciepło i elementy ruchome nasmarowane na przyszłość.

 

rub78l.jpg

xm7l04.jpg

fw3erl.jpg

f38it1.jpg

24mg8jc.jpg

ipuqns.jpg

2a8gwi9.jpg

 

 

 

Oczywiście pracy było duzo więcej niżeli powyżej :) ogólnie doprowadzenie wnętrza dorobienie i poprawienie instalacji, dokupienie nie wszystkich plastików zajęło 3 tygodnie, oczywiście od rana do wieczora a efektów wizualnych zero, prócz reflektorów.

 

końcem stycznia wszystko zostało poskładane do kupy żeby nic nie pogubić i samochód poszedł spać na 4 miesiące...  jeszcze kilka zdjęć po złożeniu całości 

 

b624wg.jpg

2z5riib.jpg

p4m11.jpg

3162c8k.jpg

5fi3hh.jpg

 

 

 

W wolnym od prac czasie udało się skompletować masę różnych plastików i brakujących części, zaklepać termin u tapicera, oraz wybrać wraz z narzeczoną docelowe koło do tego bandyty,  klasyczna 3-częściowa futura ze sceny 3 króli idealnie pasuje według nas do e30 :) 

 

U tapicera wytargane zostały wszystkie 4 maty grzewcze z przednich foteli, żadna z nich nie działała maty były potargane poprzerywane i przepalone, ale podjęta zostanie próba wskrzeszenia ich do życia, naprawa była dwuetapowa i finalnie wszystko działa i mam nadzieje że będą działały kolejne 27 lat...

 

2zsbt40.jpg

28m0lte.jpg

15i3s51.jpg

29vide8.jpg

sowu46.jpg

1jeig.jpg

32zj1gx.jpg

 

 

Stan felg mówi sam za siebie, ale  dzięki temu mogłem je zrobić wedle swojej wizji, początkowo z przodu miało być 1.5 cala, ale po GF 2018 i podpatrzeniu wielu projektów stwierdziłem że 1.5 cala to wstyd heh, ostatecznie dzięki Kawulowi zdecydowałem się na więcej rantu,

 

Koła oczywiście rozkręciłem rotory i bębny przygotowałem do malowania a śruby wyjechały na dwutygodniowe wakacje do Coca-Coli ;d  efekt wyszedł na prawdę fajny 

 

2znycna.jpg

14wstnq.jpg

 

 

Całe wnętrze zostało obszyte w Nappę, świeża skóra całość w czerni, kilka uszkodzonych elementów zostało naprawione, wnętrze myślę że prezentuje się fajnie, 

 

e0ip8n.jpg

sbpxxv.jpg

214dy51.jpg

nb976f.jpg

mws029.jpg

106m3i8.jpg

 

 

 

Następnie auto pojechało na wymianę filtrów i olejów, wiadomo przy tym wszystkie kable świece, oczywiście nie mogło się obejść bez cieknącego elektrozaworu nagrzewnicy, poniekąd dlatego auto było zalane w środku. Szybki demontaż czyszczenie, uszczelnienie i temat z głowy. Silnik nie równo pracował a na bagnecie było więcej benzyny niżeli oleju, więc wymieniona została przednia część wydechu dlatego ze stary układ był spękany i nieudolnie zasmarkany migomatem (złe pomiary sondy), a winowajcą benzyny na bagnecie był uszkodzony zaworek tuż przy szynie zaworowej on również wyleciał...

 

28bs8dh.jpg

4uwbo8.jpg

34zlz7a.jpg

 

 

 

Przy okazji dorobiłem wiązkę grzanych foteli

 

653d6c.jpg

f19z40.jpg

 

Jeszcze kilka zdjęć auta, niedługo przed 10-cioleciem syndykatu

 

 

2unvznt.jpg

2edtkig.jpg

2cdpbt.jpg

 

 

Któregoś dnia z ciekawości uniosłem tył żeby sprawdzić co piszczy w nadkolach, niestety ruda szm..ta tam tańczyła, i na dodatek zjadła mi osłonę przewodów odpowietrzających bak...                           co zrobi...

 

 

18yh5l.jpg

2pyt2pz.jpg

 

nmncwx.jpg

 

 

W końcu rotory i bębny wróciły z lakierowania,  finalnie wybrałem odcień srebra z Palety Mercedesa kod 775, mamy w nim niebieską perłę w połączeniu z średnim ziarnem daje nam super efekt zwłaszcza w słonecznym dniu zdjęcia jeszcze na starych rantach 

Przy okazji doszły emblematy OZ Racing zrobione na zamówienie 

 

 

2dirhur.jpg

5uero5.jpg

ozpf4.jpg

7142mu.jpg

n4zf6e.jpg

2jdrioo.jpg

 

 

Maj czerwiec minął więc samochód znowu wjechał do garażu nakolejnych 5 miesięcy, a ja przez ten czas zgromadziłem kolejne brakujące części i nie tylko... zaklepany został termin u blacharza i lakiernika ;d 

 

ih8im0.jpg

2lco2kx.jpg

nl9bwp.jpg

30271g8.jpg

2wdsete.jpg

 

 

Rotory pojechały do Katowic na nawiert, prócz nowego rozstawu przerobione zostało miejsce mocowania dekielka, pierścień centrujący został wprasowany na ciasno i na kleju, robota na prawdę solidnie zrobiona na lakierze nie było żadnego śladu po robocie 

 

ol00mp.jpg

2z56rzm.jpg

 

tym czasem przychodziły kolejne fanty...

 

2mrruyd.jpg

2rcoh1g.jpg

10ihqmg.jpg

nv2xyo.jpg

fmnmtf.jpg

 

 

I pokrowiec Astona Martina po modelu DB-9  ;D 

 

a4y0i9.jpg

 

 

Po powrocie w grudniu nadszedł czas skręcania kół i przygotowanie auta pod blacharkę, finalnie Futury dały nam 9cali przód 2.5 cala ranty ściągnięte z acs, oraz tył 9.5 cala rant 3 cale...

 

 

69qiky.jpg

2i06npv.jpg

2rgop4j.jpg

2dm8kg0.jpg

21l8xsi.jpg

300tmqw.jpg

 

 

 

Przeddzień wyjazdu na blacharkę...

 

mimdti.jpg

3468047.jpg

2crlr7p.jpg

wki9n4.jpg

2hroi9t.jpg

2j1ue80.jpg

 

 

 

No i jedziemy z pozbywaniem się wcześniej wspomnianej rudej szm..ty,  w sumie były moze dwa miejsca ktore mnie zaskoczyły, najgorsza okazała się tylna kieszeń reszta bez tragedii, buda całkiem zdrowa, prace przed lakierowaniem pochłonęły 9 dni gdzie pracowało 4-5 osób...

 

2uh4g1z.jpg

ml3tsi.jpg

otpu6u.jpg

238bxt.jpg

1213i8g.jpg

2a8l3iu.jpg

5cg3o6.jpg

2nt3y0.jpg

a3ilis.jpg

2q02c5e.jpg

 

 

Udało się znaleść chwile na przymierzenie koła, niepokoił mnie tył ale siadło całkiem fajnie, gdy wpadnie gwint całość będzie wyglądała wybornie :)

 

35kviop.jpg

2dt7o6f.jpg

2w4wxlc.jpg

jhfzuc.jpg

2uh06co.jpg

2rrtgr7.jpg

25g9dgp.jpg

fao7si.jpg

 

 

w międzyczasie szybki wypad po dokładkę maty wygłuszające na przednie głośniki i same głośniki które w połączeniu ze wzmacniaczem powinny dać sobie radę 

 

qpgd4x.jpg

syrr4n.jpg

2r5sqdd.jpg

 

 

 

 

Cała instalacja pod maską i w bagażniku została przeglądnięta naprawiona i finalnie dostała nową izolację oraz udało się wygłuszyć miejsca przednich głośników. Straciłem prawie 5 godzin na stworzenie małej zamkniętej komory, grubość maty waha się od 4-6mm, i na końcu zostały zrobione małe otwory tak na wszelki wypadek gdyby zaczęła się tam zbierać woda lub jakakolwiek wilgoć

 

2rpsivb.jpg

2mwxver.jpg

10zqt5v.jpg

30wa1dd.jpg

2e1yr87.jpg

21oo4ma.jpg

34ybpf8.jpg

2rcv8mt.jpg

24q8oeu.jpg

260y5bk.jpg

2lk31g1.jpg

2uj388g.jpg

14io3ee.jpg

9sqskl.jpg

ibxkit.jpg

6eoe94.jpg

1jxogx.jpg

20gjo04.jpg

2d8keth.jpg

 

 

Okazało się że przewody odpowietrzające bak były stopione lub spalone nie wiem co tam się działo ale trzebabyło je wymienić, udało się bez zwalania baku bo to byłaby tragedia...

 

2ekqdt4.jpg

14kgo7n.jpg

k2n7es.jpg

2dmhvr.jpg

1icwzn.jpg

205s3o1.jpg

t50hl3.jpg

30jsmfd.jpg

126fh4k.jpg

28cnady.jpg

2gw9z14.jpg

nccmsz.jpg

iwucjl.jpg

30286mg.jpg

wu3ym8.jpg

2z7fw4z.jpg

28jfng7.jpg

o07b5x.jpg

est5p3.jpg

dcgcqw.jpg

2z4hlja.jpg

oilj4.jpg

6fmfpj.jpg

2me7cpw.jpg

2wmjr40.jpg

309n04p.jpg

1072lua.jpg

21osyae.jpg

2e64hz6.jpg

2re5qpz.jpg

ws4t9v.jpg

nbdued.jpg

 

 

po tych pracach samochód gotowy jest na lakierowanie, zostajemy przy oryginalnym kolorze czyli zwykła czerń bez żadnych dodatków. U lakiernika w żaden sposób nie mogę pomóc więc zabrałem się za czyszczenie segregowanie i odświeżanie każdej części która została zdemontowana, roboty na kolejne 2 tygodnie...

 

6eewc7.jpg

ehcjgj.jpg

6fyud2.jpg

2rrmb1j.jpg

289x6oh.jpg

o6mqt2.jpg

kb2ao.jpg

28r1gtu.jpg

2qs9zjk.jpg

 

 

Tuż po zakupie auta niepotrzebnie kupiłem te kierunki przednie i boczne, po przemyśleniu sprawy okazało się to śmieszne i żenujące. Tak więc przód zostaje w oryginale czyli pomarańcz, myślę zad wykorzystaniem tych chińskich dziadów jako wnękę i boczne kierunki wymieniłem na oryginalne hella, wszystko oczywiście pójdzie do polerki...

 

2nbu71f.jpg

2r2xf0w.jpg

 

 

Odklejająca tapicerka została na nowo przyklejona w miejsce gdzie powinna być

 

205xyqo.jpg

aw947s.jpg

4t1361.jpg

 

 

 

listwy zderzaka przód i tył, cały grill nerki itp, poszły w strukturę, to również zauważyłem to w którejś e30 na GF, super to wyglądało, i będziemy widzieć jak będzie to współgrało z całością, najwyżej zeszlifuje wszystko i pójdzie w kolor nadwozia :)

 

 

qpi6ip.jpg

2d0h0cg.jpg

2u8fn1t.jpg

20f9r8j.jpg

b3qslt.jpg

m73k3q.jpg

54ytdu.jpg

juk83m.jpg

qqefeu.jpg

 

 

 

następnie na stół wpadły przednie reflektory które chciałem wypolerować, nie łatwo poleruje się szkło przy użyciu tlenku ceru, na dwa reflektory poświęciłem połtora dnia, i uzyskanie idealnie gładkiej powierzchni okazało się być niemożliwe może gdybym siedział nad tym 4 dni kto wie... :)  ale efekt końcowy i tak mi się podoba zniknęło 70% rys odprysków, zostały jedynie te najgłębsze odpryski i żeby je zniwelować musiałbym zjechać pewnie ponad milimetr powierzchni, nie ma sensu,  światła odzyskały blask i przejrzystość różnica jest bardzo duża...

 

 

2u5um1g.jpg

11j146u.jpg

16c74n8.jpg

zsv7rs.jpg

mtkqs0.jpg

29ysivb.jpg

i5t2rq.jpg

 

Jak narazie stoję właśnie na tym etapie , chciałem zakładać post wtedy gdy auto miało stać poskładane u mnie w domu, ale lakierowanie niestety się przedłuży i dopiero za jakies 2 tyg będzie gotowe, gdyby nie ten feler ogarnął bym jeszcze cały gwint plus dopieszczenie i malowanie zacisków osłon i innych pierdółek, nie mówiąc już o dachu, tak niestety marzenia na GF poszły z lakiernikiem w kanał. czasu niestety mam mało bo do końca stycznia i auto znowu pójdzie spać do końca maja... tak więc jeśli wszystko będzie szło z planem to w 2020 roku szatan będzie miał okazję przekroczyć słynną bramę :)

 

Tym czasem dziękuję tym którzy przeczytali całość, sporo tego się uzbierało, każda śrubka i podkładka wymagała nakładu pracy, sam jestem bardzo ciekawy jak to będzie wyglądało gdy wszystko poskładamy w jedną całość, i to by było na tyle na dniach będę dodawał kolejne etapy z prac.

Komentujcie krytykujcie oceniajcie, będę wdzięczny za każdy komentarz :) 

Piona 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Projekt fajny jak i autko choć jeśli chodzi o cabrio to tylko wąska lampa jak dla mnie:smile: z całego projektu  tylko jakoś blacharka średnio mi się podoba bo większość rzeczy bez problemu dostępna w aso  czy nawet w dobrym zamiennkiku niż takie łatanie... Ale twoje auto i mam nadzieje że wsio będzie dobrze co do reszty to petarda będzie sztos 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lubię takie odbudowy, obserwuję i trzymam kciuki!

Czy całe wnętrze było obszywane? Wydaje mi się, że tu i ówdzie dziebko słabo tapicer ponaciągał skóry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widać ogromny wkład i chęci do dalszych działań nie brak,  ja Ci życzę powodzenia i bede tu wpadał.  Jeśli chodzi o cabrio to tak jak wiśnia napisał tylko wąska lampa,  ale jak kto lubi :) I tak wyjdzie sztos projekt dzieki Syndykatowi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pełen szacun za takie podejście do tematu...  Fajnie ze są jeszcze ludzie którzy potrafią się tak angażować w odbudowę aut.  wąska czy szeroka lampa to nie ważne.  Ważne jest to co mówi nam klasyk: spieszmy się ratować auta, tak szybko odchodzą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za miłe słowa, takie komentarze dają sporo sił do pracy

 

Blaniu   wieczorem wrzucę całą galerie na inny dysk i edytuję post bo ten fotosik to jakas porażka...

 

Wiśnia135i  chciałem szeroką lampę dlatego że jej przód w połączeniu z dokładką is wygląda rewelacyjnie, tył tez nie jest zły choć w porównaniu z wąską przegrywa...  jeśli chodzi o przód wąskiej to tylko ,,m 

co do Blacharki to masz trochu racji np reperaturka błotnika przód, ale mając do wymiany niewielkie elementy takie jak miejsce mocowań lampek rejestracji czy kawałek tylnego błotnika nie ma sensu wywalać dużych ilości zdrowej blachy ,  decyzja o podjęciu takich działań padła po wcześniejszych oględzinach tych miejsc i ostatecznie wszystko zostało zakończone sukcesem i bez żadnego januszowania ;d 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konkret :) kawał dobrej roboty ! Gratuluje, co do felg, pomijając dekielki to bedą bliźniacze do moich ;)
Jedyne co nie trafia w moj gust to struktura na ramkach nerek, ale jak wyląduja na aucie może zmienie zdanie :)

Wyjedziesz na ten seozn ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie zrobiona galeria, masa fotek i mnóstwo pracy włożone w auto, później to przyniesie oczekiwany rezultat.

Mam wrażenie, że prace blacharskie mogłyby zostać sumienniej wykonane, porównując z innymi podobnymi pracami w galeriach.

Struktura na nerkach, dla mnie nieporozumienie, no i wg. mnie dekle płaskie w futurach lepiej zagrają (nie jeden się już przekonał :P)

Podsumowując, droga, którą podążasz jest słuszna i na pewno auto po wszystkich zabiegach będzie cieszyć oko ! Pzdr

Zostawiasz "kapholdery" ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

18 godzin temu, AdRRian napisał:

Lubię takie odbudowy, obserwuję i trzymam kciuki!

Czy całe wnętrze było obszywane? Wydaje mi się, że tu i ówdzie dziebko słabo tapicer ponaciągał skóry.

AdRRian    oczywiście ze szyte ;d  hmm gdzieniegdzie można dopatrzeć się niedoskonałości, zdjęcia robione były od razu po przywiezieniu czyli kilka godzin po skończeniu prac, więc myślę że skóra powinna się w pewien sposób uleżeć i wyłożyć na fotelach a na to trzeba troszku czasu : )    wszystkie przeszycia zagięcia i łączenie kawałków chciałem stricte jak w oryginale i tak jest, ogólnie z całego zabiegu jestem zadowolony

 

6 godzin temu, Kawul napisał:

Konkret :) kawał dobrej roboty ! Gratuluje, co do felg, pomijając dekielki to bedą bliźniacze do moich ;)
Jedyne co nie trafia w moj gust to struktura na ramkach nerek, ale jak wyląduja na aucie może zmienie zdanie :)

Wyjedziesz na ten seozn ? :D

Kawul    wszystkie takie same ;p  z kół jestem strasznie zadowolony, futura idealnie pasuje mi do tej budy, co do struktury to sam jestem ciekaw jak to siądzie nie tylko listwy a cały przód bo dziś go właśnie skończyłem...

Co do wyjazdu jeździć będzie ale nie na gotowo, jak wyżej pisałem czasu mi braknie na gwint i dach, a następnym razem zjawie się dopiero tydzień przed chotową, zobacze moze coś wymyślę ;p

5 godzin temu, Piorun napisał:

Fajnie zrobiona galeria, masa fotek i mnóstwo pracy włożone w auto, później to przyniesie oczekiwany rezultat.

Mam wrażenie, że prace blacharskie mogłyby zostać sumienniej wykonane, porównując z innymi podobnymi pracami w galeriach.

Struktura na nerkach, dla mnie nieporozumienie, no i wg. mnie dekle płaskie w futurach lepiej zagrają (nie jeden się już przekonał :P)

Podsumowując, droga, którą podążasz jest słuszna i na pewno auto po wszystkich zabiegach będzie cieszyć oko ! Pzdr

Zostawiasz "kapholdery" ? ;)

 

Piorun,  ze strukturą wszystko się okaże na tygodniach :)    a jeśli chodzi o dekielki to właśnie te bardziej mi pasują, i dlatego widać je na zdjęciach ,  uchwyty na kubki leżą sobie nie wiem możne jeszcze zawisną na drzwiach, mam mieszane uczucia co do nich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatni etap przygotowywania elementów do montażu po lakierowaniu auta jest już za mną. Wszystkie światła zostały wypolerowane i zabezpieczone, zostało tylko poprzeglądać wszystko jeszcze raz czy nie ma gdzieś brakujących spinek czy innych drobiazgów...

 

9rit1x.jpga3gpvs.jpge5i800.jpgogcu2g.jpgbjebso.jpg2yukp42.jpg156xsg3.jpg2mza91v.jpg157ytjn.jpg

 

 

Różnica między oryginalnym migaczem a tym nowym z ori kloszami jest widoczna, założę na próbę te nowe i jeśli będzie zbyt jasno wrócę do oryginalnych bo w nich odbłyśnik jest mniejszy

 

 

154de9g.jpg

 

 

Przypadkiem uniknąłem malowania plastików podszybia, na próbę wypolerowałem jeden i wygląda to całkiem ładnie, więc zostawiamy to tak...

 

 

o7iqzr.jpg11tq3jm.jpg263kowk.jpg

 

 

Cały front został skończony i wygląda obiecująco...

 

 

650dau.jpg24g9cae.jpg2zpi6g9.jpg14jx0lj.jpg28iuqfp.jpg4pto1y.jpg2m5fh3k.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kawał dobrej roboty za tobą . Prace blacharskie całkiem spoko - kilka rzeczy zrobił bym inaczej ale to moje fanaberie.

Nie podoba mi się jedynie boll na plastykach - widać gdzie "sypał" - a zwłaszcza na nerce . Bez obrazy ale w strukturze wygląda ona tandetnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemka, długo rozmyślałem nad tym co zrobić z halogenami  ponieważ klosze były w dużo gorszym stanie niżeli reflektory i nie było sensu tracić czasu na polerowanie...

Przypadkiem udało się zdobyć komplet nowych kloszy ( jeden z dwustu ) wyprodukowanych na zamówienie w warszawskiej hucie szkła, przynajmniej sprzedający tak twierdził :P,   Zestaw idealnie pasował, nie było żadnych problemów z montażem, a efekt możecie zobaczyć sami, przy okazji całe wnętrze zostało wyczyszczone :) :) 

 

30nk67d.jpg10qdo49.jpg9qzlu9.jpgn3l76.jpg2gxn3ht.jpg21n3br5.jpg

 

 

JL także dostał małą 19litrową skrzynkę, zdecydowałem że tego typu modyfikacje mają być bezinwazyjne, w każdym momencie będzie można wyrzucić całe to granie i będzie ORYY ;dd

 

 

kd3as0.jpg315jx1j.jpg24ci5gm.jpgacwutc.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czesc wszystkim, prace nadal trwają, w końcu temat lakierowania ruszył po tak długim czasie oczekiwań,

niżej kilka drobiazgów żeby nie było ze moja uwaga jest odciągana od auta przez inne głupoty ;d 

Futury doczekały się opon na przód poszły 205/40/17 - 9j i tył 215/40/17

flaqh4.jpg

w9tnyr.jpg

 

 

 

Na syndykatowe ramki doszła naklejka z nickiem M3DYK, myślę ze nazwa fajnie będzie się kojarzyła z samochodem, szkoda ze w naszym sklepie nie ma możliwości nabycia takich fantów, przynajmniej dla członków forum lub osób z fajnymi projektami, które po akceptacji mogły by takie ,,coś nabyć :) 

 

 

aomhyc.jpg261iyhg.jpg14nhd1w.jpg

 

i ostatni temat, wcześniej wrzucałem zdjęcia przednich szklanych reflektorów które jakoś polerowałem, ale jak na prawie 15 godzin darcia filcem, chłodzenia, zraszania i nakładania proszku na klosze efekt wyszedł marny, i oto przypadkiem trafiłem na fajny materiał detajlingowy gdzie poruszany był ten temat, od razu zamówiłem papiery ścierne wykonane z węglika krzemu które darły szkło lepiej niż nie jeden papier lakier hehe  

 

i oto efekt  4 klosze 4 godziny pracy 

 

 

tu przed

 

 2vtaxra.jpg2niwikl.jpg

 

papier g180

 

2zfv12c.jpg

 

tutaj po 360

 

2zyvbb5.jpg

 

niżej  wygłaskane g1000   gotowe do polerki

 

3478qqt.jpg

 

i efekt końcowy,  2 przejazdy tlenkiem ceru i po temacie, można pakować do pudła z częściami ;d

 

 

sfjitt.jpg

20horq0.jpg2en9v9l.jpg28rp82r.jpg

 

białe kropki na kloszach to pył a nie wżery, tak więc efekt bez porównania...    na czasie pojawią się dalsze postępy prac ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mega podejście do tematu, piękny projekt się szykuje! Podrzuć linka do tematu o detajlingu lamp jak możesz. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękówa za wszystkie miłe słowa, auto miało być juz w połowie stycznia poskładane, ale niestety przeciągnęło się delikatnie i na dodatek juz nie mogę osobiście przy nim pracować i doglądać go, tak więc wszystko w rękach chłopaków, do 3 tyg powinno być gotowe i w międzyczasie oczywiście będę wrzucał fotorelacje z malowania i składania, sam jestem ciekaw jak to wyjdzie bo było kilka tematów które zrodziły się w wyobraźni i nie wiadomo jak to siądzie na aucie, więc będziemy debatować. :) 

 

Jeśli jeszcze ktoś chciałby link do regeneracji szklanych kloszy to dajcie znać chętnie pomogę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@M3DYK wiem co czujesz co do planów.. U mnie to samo..  Niby  całe auto gotowe ma się przed oczami, ale jednak  co chwilę coś nowego się wymyśla.. Ale z 2  strony to dobrze bo to prowadzi do gruuubych projektów :grin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...