Skocz do zawartości

BMW 1M (e82) by Chilli


Chilli WonderBoy

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...
Dnia 29.07.2019 o 21:19, PoliniSpeed napisał:

Ja z innej strony. Co jest z błotnikiem lub maską od strony kierowcy. Zaraz nad lampą?

Kwestia spasowania belki przedniej, strasznie mnie to denerwuje i będę rozbierał przód by to poprawić. Poprzedni właściciel trochę zakombinował i rozebrał przód przy akcyzie (mam foty i opinię rzeczoznawcy, auto nie było rozbite) aby optymalizować koszty. Nie dokładnie złożył przednią belkę i resztę, co spowodowało takie spasowanie do błotnika. Samą lampą czy maską tego nie wyreguluje, bo wyjdzie z drugiej strony. Z całą pewnością do poprawy, sam nie mogę na to patrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Idzie zima, garaż ożywa. Coś tam do przodu z M coupe...

48902001926_ea09b89abb_b.jpg

Już zainstalowane, ale zabawy co nie miara. To na tyle grube rury, że spasować to nie lada wyzwania.

Jakoś się udało i po wielu godzinach przesuwania, ustawiania, skręcania i odkręcania znalazły się na swoim miejscu nie dotykając innych elementów samochodu, co na początku wydawało mi się nie możliwe. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.10.2019 o 09:10, Wisnia135i napisał:

U mnie też się z tym bawiłem  i miejsca tam wiele nie ma...  niby montaż nie  jest skomplikowany  ale brak miejsca  robi swoje...  a  jak dzwięk teraz? Dużo lepiej :)

Lepiej, bardziej głęboko, ale różnicy wielkiej nie ma... 

Czekam na resztę wydechu INOX lub TYTAN, powinno się zrobić lepiej znacząco. Zobaczymy, zima jest dłuuuuga...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Wisnia135i napisał:

Ale w końcu w akrapa poszedłeś? Czy co? Ew  to jeszcze tajemnica xx

Jeszcze nic nie kupione, czekam przyczajony na ten moment by wydać "te pare groszy" ale nie jest to must have na dziś. Jeśli nowy fabrycznie, będzie to Eisenmann. Akrapovič nie jest dla mnie gralem, wole coś mniej "na fali", bardziej niszowego. Chętnie kupił bym np. Lightweight lub inny mniej znany produkt o ile się trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...
Dnia 15.10.2019 o 09:10, Wisnia135i napisał:

U mnie też się z tym bawiłem  i miejsca tam wiele nie ma...  niby montaż nie  jest skomplikowany  ale brak miejsca  robi swoje...  a  jak dzwięk teraz? Dużo lepiej :)

Miałem ostatnio 135i na garażu, powiem Ci, ze miejsca jest DUŻO więcej, przy 1M wręcz jest luz. Głowna przyczyna jak mniemam to samo zawieszenie, które zajmuje w M trochę więcej miejsca.

Niebawem będę miał okazje mieć obie na podnośniku razem, jedna obok drugiej, będę w tedy w stanie dokładnie opisać różnice...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 6 miesięcy później...
  • 1 miesiąc później...

Na zimę wpadły nowe opony, Yokohama Advan Sport 105 S/MO w rozmiarach 255/35/19 oraz 275/35/19.

Z nadzieją, że na wiosnę trakcja będzie własciwa

50650964408_13c119c1c9_b.jpg

 

Dodatkowo poprawiłem radiację poprzez wymianę Intercoolera, ty wybór padł na Wagner Evo 1, teraz będzie się autu trochę łatwiej opanować moc.

 

50651801302_daa83317d4_k.jpg

50650964313_e385a79147_k.jpg

a tak wygląda porównanie starego do nowego

50651735246_11ec098adb_k.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupy  fajne  aczkolwiek wagner  evo 1 to  przerost formy  nad treścia,bo w wynikach nie różni się niczym od byle  jakiego chinola.. więc tu się płaci tylko za markę niestety.. dopiero evo 2 lub gym bardziej 3 jest wart swojej ceny..

Swoją drogą widzę wybrałeś szersze kapcie jak ori :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Wisnia135i napisał:

Zakupy  fajne  aczkolwiek wagner  evo 1 to  przerost formy  nad treścia,bo w wynikach nie różni się niczym od byle  jakiego chinola.. więc tu się płaci tylko za markę niestety.. dopiero evo 2 lub gym bardziej 3 jest wart swojej ceny..

Swoją drogą widzę wybrałeś szersze kapcie jak ori :)

Moje auta nie są godne Chinola, tym bardziej byle jakiego Chinola :D. Ja jestem próżny i lubię metki i jakoś, która definiowana jest nie tylko wydajnością. To jedyny Wagner, który wchodzi P&P bez ciecia pasa przedniego, a to był dla mnie priorytet. Auto nie jest maszyną torową, nie robie ćwiartek, to mi wystarczy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Chilli WonderBoy napisał:

Moje auta nie są godne Chinola, tym bardziej byle jakiego Chinola :D. Ja jestem próżny i lubię metki i jakoś, która definiowana jest nie tylko wydajnością. To jedyny Wagner, który wchodzi P&P bez ciecia pasa przedniego, a to był dla mnie priorytet. Auto nie jest maszyną torową, nie robie ćwiartek, to mi wystarczy 

A to jeśli z pełną świadomością był ten krok to wszystko jasne, no zawsze chociaz marka  to wagner fakt, lepiej brzmi ^^ szkoda tylko ze tu płacimy ponad  2x więcej  nie dostajac nic po za nazwą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Wisnia135i napisał:

A to jeśli z pełną świadomością był ten krok to wszystko jasne, no zawsze chociaz marka  to wagner fakt, lepiej brzmi ^^ szkoda tylko ze tu płacimy ponad  2x więcej  nie dostajac nic po za nazwą :)

Dostajemy, pewna jakość i utrzymanie parametrów nie zależnie od serii produkcyjnej, pewną gwarancję, pewność idealnego spasowania do auta, gwarancje wysokiej jakości użytych komponentów, gwarancję utrzymania dedykowanych wartości, ładne pudełko, naklejkę, zaspokojenie próżności.

Dodatkowo finansujemy firmę której inżynierowie ponieśli trud projektowy, także w trosce o przyszłe ich modele zamiast płacić komyś, kto skopiował nie swoją pracę i chce czerpać profity :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Chilli WonderBoy napisał:

Dostajemy, pewna jakość i utrzymanie parametrów nie zależnie od serii produkcyjnej, pewną gwarancję, pewność idealnego spasowania do auta, gwarancje wysokiej jakości użytych komponentów, gwarancję utrzymania dedykowanych wartości, ładne pudełko, naklejkę, zaspokojenie próżności.

Dodatkowo finansujemy firmę której inżynierowie ponieśli trud projektowy, także w trosce o przyszłe ich modele zamiast płacić komyś, kto skopiował nie swoją pracę i chce czerpać profity :D

 

Co do trzymania wartosci to nie wiem jak chińczyk wypada na dluzsza metę ale co do reszty to fakt zgadzam się w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...