kalbi Napisano 4 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 Mały aktual. Pocielismy ori kolektory do spawania pod turbo ale niestety żeliwo nie chce się spawać i będą robione nowe pod zamówienie. Wiązka z m50 wleciała już na silnik i trzeba to teraz ładnie rozprowadzić, pogrupować oraz dać w osłonę. Wszystkie drobniejsze elementy jak lampy, siłowniki zbiorniczki zostały zamontowane na samochód. Chłodnica została przeniesiona do tyłu żeby było miejsce dla FMIC. Kilka zdjęć jak to teraz mniej więcej wygląda: gamek2, Bartek.P, Richie_G i 2 innych dodali reakcje 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 5 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Listopada 2019 Ładnie to będzie wyglądać jak to wszystko ogarniesz jak trzeba W jaką moc celujesz? Na tym garrecie coś około 450 wiem że da radę wycisnąć tak więc potencjał jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 8 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 Planuję doładowanie 1 bara więc przy seryjnej mocy 184 km myślę, że po upływie lat jest szansa na jakieś 350 km i z takiego wyniku będę zadowolony. Zobaczymy jak to zniesie motor i jak to wyjdzie po tych wszystkich modyfikacjach. Wisnia135i dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 20 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Listopada 2019 W pracach wstrzymuje nas zamówiony kolektor, ktory jeszcze nie dotarł. Obecnie pospawany został dolot oraz wydech. Wiązka z m50 jest już rozprowadzona jak trzeba zostało usunięte złącze diagnostyczne, auto będzie diagnozowane przez ECU Master. Zakupiłem cewki zapłonowe od fiata 3 szt podwójne, zostaną schowane w podszybiu. Została wytoczona zaślepka po aparacie zapłonowy. Teraz tylko detale do zrobienia i niedługo odpalamy. Thepiekarz, lukasz199722, Bartek.P i 2 innych dodali reakcje 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 21 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2019 Auto przez dobry miesiąc stało i oczekiwało na zamówiony kolektor pod turbo. Wykonawca ciągle miał jakieś wymówki i odwlekał jego wykonanie. Dwa dni do tyłu go odebrałem i okazuje się, że nie pasuje ponieważ turbo będzie zawadzała o kielich, żeby nie tracić już i tak zmarnowanego czasu padła decyzja, że go sami przerobiony, a gość zejdzie z ceny. Mocowanie pod cewki już ogarnięte i siedzą na swoim miejscu. Thepiekarz i gamek2 dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaś 523i Napisano 21 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2019 Nie lubię turbo ale całokształt wygląda dobrze i czekam na aktualizację lapka666 i Thepiekarz dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 21 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2019 Można nie lubić kompresora. Ale turbo? Robi się konkret fura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaś 523i Napisano 21 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2019 1 godzinę temu, lapka666 napisał: Można nie lubić kompresora. Ale turbo? Robi się konkret fura. Wolę kompresor Thepiekarz i ///BoguŚ/// dodali reakcje 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 21 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2019 3 godziny temu, Michaś 523i napisał: Wolę kompresor No dobra. Tym zdjęciem przekonałeś mnie hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrykm88 Napisano 23 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2019 Kompresor ładniej wygląda pod maską jak dla mnie ale ten dźwięk to już słabo. Plus kompresora to wygląd a reszta plusów na korzyść turbo lapka666 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 14 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2020 Blisko celu, auto juz na chodzie zostalo dopieszczenie elektryki, skladanie wszystkiego w kupe i wyjeżdżamy na droge stroic : Maclaw, lapka666, gamek2 i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Oj czekam na więcej Jak to mówią, do odważnych świat należy. Pzdr, B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz ///3 Napisano 15 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Ciekawie to wszystko wygląda ile celujesz doładowania? Ciekawi mnie rozwiązanie czyli brak kopulki jak to jest zrobione? Kable idą do cewek z m50? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 15 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Celuje w 1bara, aparat zaplonowy został usunięty i zrobiona zaslepka. Do instalacj z m50 dołożone zostaly cewki z fiata seicento 3szt podwójne sa fajne bo male i mozna bylo je upchac za sciana grodziowa iskre zapodaja mocna co na zwyklym aparacie by bylo nie do uzyskania i przy takim doladowaniu pewnie by ja zdmuchnelo. Łukasz ///3 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 16 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Kolejna porcja zdjec, pod maska juz prawie ogarniete goryl i gamek2 dodali reakcje 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gamek2 Napisano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Pięknie to wygląda kalbi dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 21 godzin temu, kalbi napisał: Do instalacj z m50 dołożone zostaly cewki z fiata seicento 3szt podwójne sa fajne bo male i mozna bylo je upchac za sciana grodziowa iskre zapodaja mocna co na zwyklym aparacie by bylo nie do uzyskania i przy takim doladowaniu pewnie by ja zdmuchnelo. Niezły patent. Sam wymyśliłeś takie rozwiązanie czy z forum racing wziąłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 16 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Kolega, ktory jest mózgiem tych operacji opatentowal takie rozwiazanie. Jest to chyba pionierski projekt wiązka M50b25 + ecumaster det3 w trybie FIT + silnik M30b28 + turbo. Nie widziałem drugiej jednostki w PL tak zrobionej. lapka666 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 10 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 gamek2 i Thepiekarz dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 10 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 jestem trochę rozczarowany... tym filmikiem Jakieś krótki "on board" może? Pzdr, B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 11 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lutego 2020 Zgadzam się z Bartasem, liczyłem na coś konkretnego Ale fajnie wiedzieć że już żyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 11 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Lutego 2020 Podsycam atmosferę, a tak serio filmik taki a nie inny bo auto nie zostalo wystrojone. Bylo troche komplikacji przy wyjechaniu na pierwsze ustawienia mapy. Musieliśmy wszystko posprawdzać i wykluczyć czy przypadkiem nie wysadziło motoru. Okazało się, że zdechła wstępna pompa paliwowa w zbiorniku, czujnik położenia wału, podparły się dźwignie zaworowe, zakupiłem jeszcze nowe świece. Wymienione wszystkie usterki zostały naprawione po tym jak auto zaczęło szarpac i nierowno chodzić. Wisienką na torcie był Ecumaster gdzie został odesłany na gwarancję i obecnie czekam na decyzje co dalej bo na podmienionym Ecu auto smiga jak trzeba. Było zbyt pięknie po złożeniu zapalił od strzała i wszystko chodziło jak trzeba ale życie zweryfikowało Na lepsze filmy przyjdzie czas. Przez ten sezon będę chcial się pocieszyć jazdą i później rozbieram żeby dopieścić i ogarnąć w końcu karoserię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 13 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Marca 2020 pewnie nie dziala ta swinka. Bedzie Turbo Look na syndykacie jak pokrywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 19 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Marca 2020 Podczas strojenia temperatura dała się we znaki i przypaliła lakier na kielichu. Szybki demontaż turbosprężarki matowienie lakieru, malowanie i wyklejanie folia termiczna. Przy demontażu turbiny okazalo się ze zawór upustowy się przycinał i otwór ma za małą średnicę dlatego został rozwiercony. Z detali została wykonana zaslepka na aparat zaplonowy z logo BMW. Autem można się już poruszać ale nie zostało finalnie wystrojone na szybko filmik z luźnego przejazdu AdRRian, jacoo i Thepiekarz dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalbi Napisano 22 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2020 E28 nie zostało jeszcze dobrze wystrojone, a zaczęły się problemy kolektor pod turbo pękł i wygięło flansze wydechową od turbo. Flansza została zrobiona nowa dużo grubsza wycięta strumieniem wody i przyspawana na nowo, kolektor również pospawaliśmy i wywaliliśmy bandaże. Został przyspieszony zapłon i obecnie auto jeździ bezawaryjnie. Czekam jeszcze na finalne strojenie przez chłopaków z firmy HP Performance i wtedy auto będzie hamowane i zobaczymy co z tego wyjdzie. W międzyczasie kupiłem nowy filt stożkowy Simota wyciąłem otwór pod pompą ABS i wsadziłem go najniżej jak mogłem, żeby zasysał zimne powietrze ze zderzaka. Bartek.P, Thepiekarz, kumor07 i 6 innych dodali reakcje 7 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.