Skocz do zawartości

[E46] 323Ci HAMANN x AERO - BartoszzG


BartoszzG

Rekomendowane odpowiedzi

w ostatnim czasie wleciał nowy gwint od PK Coliover. w poniedziałek zrobiona trasa około 200km, zanotowane Z E R O przycierek karoserii o opony. 

dynamiczna jazda po górach zgrzała hamulce więc zmieniam priorytety na sezon zimowy, carbony odkładam na później, pierwsza na liście jest modyfikacja hamulców. chce założyć 4 tłok brembo z mperformance F serii + tarcza 340 albo nawet 370.

niestety najprawdopodobniej nie dojadę w tym roku na MOLO.

LRM_EXPORT_132926226391488_20190820_204002210.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Bartek.P napisał:

To coś ty w tych górach robił że auto na Molo nie dojedzie? ;):D

w końcu trochę pozapier...m :D jedno mocne hamowanie 140-20 z górki + wiele lżejszych i po hamulcach. na szczęście jeszcze nie biją ale piszczą przy hamowaniu, jeden camber nie wytrzymał i tłucze, czekam na nowe łożysko od PK, i po trzecie jedna opona z tyłu miała bardzo ciężkie życie przed zmianą gwintu i wstyd na taki zlot lecieć tak jak jest.

miałem dzisiaj jechać po hamulce ale gość odpisał, że już sprzedane, jak już nie ma tej okazji to wracam do rozważań czy iść jak pierwotnie zakładałem w zaciski brembo P440 z np F30 i tarcza 340mm czy coś z serii G30 i tarcza 370mm. niby pod 19" 370mm nadal nie będzie upchane na maxa, ale z drugiej strony skąd wezmę dojazdówkę na taki hebel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, BartoszzG napisał:

w końcu trochę pozapier...m :D jedno mocne hamowanie 140-20 z górki + wiele lżejszych i po hamulcach. na szczęście jeszcze nie biją ale piszczą przy hamowaniu, jeden camber nie wytrzymał i tłucze, czekam na nowe łożysko od PK, i po trzecie jedna opona z tyłu miała bardzo ciężkie życie przed zmianą gwintu i wstyd na taki zlot lecieć tak jak jest.

miałem dzisiaj jechać po hamulce ale gość odpisał, że już sprzedane, jak już nie ma tej okazji to wracam do rozważań czy iść jak pierwotnie zakładałem w zaciski brembo P440 z np F30 i tarcza 340mm czy coś z serii G30 i tarcza 370mm. niby pod 19" 370mm nadal nie będzie upchane na maxa, ale z drugiej strony skąd wezmę dojazdówkę na taki hebel.

Ja osobiście bym tarczy 370 nie dawał. Za duża, 340 spokojnie wystarczy. 

Wrzucając zbyt dużą tarcze mocno się ograniczysz, w kwestii dojazdowki, felg na zimę (jeśli uzytkujesz zimą ) no i będziesz już "przyspawany" do 19" bo ciężko by było już założyć kiedyś 18".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, BartoszzG napisał:

Kumpel z biurka obok ma tarcze 330mm i w 19" biednie wyglądają, chyba się będę skłaniał ku 370mm, zimą i tak nie jeżdżę, 18" w planie nie mam...

Pamiętaj, że 19" na płaskim rancie ma większy rotor, na łamanym już rotor mniejszy więc nie trzeba takiej wielkiej tarczy. Leć zrobisz jak uważasz :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, feconi napisał:

Pamiętaj, że 19" na płaskim rancie ma większy rotor, na łamanym już rotor mniejszy więc nie trzeba takiej wielkiej tarczy. Leć zrobisz jak uważasz :-)

i tutaj właśnie kolejny argument na korzyść dla 370mm, gdyż ja mam płaski rant i większy rotor niż kolega w swoich 19" na łamanym.

poniżej wklejam mały kolaż, obie felgi 19". coraz bardziej oswajam się z myślą o 370mm, tym bardziej, że na forum jest zdjęcie jak 380mm mieści się w skręcaną 18", także od biedy kiedyś kiedyś jak zajdzie konieczność 18" 1TLG bez problemu zmieści 370mm.

InShot_20190822_082204160.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, BartoszzG napisał:

i tutaj właśnie kolejny argument na korzyść dla 370mm, gdyż ja mam płaski rant i większy rotor niż kolega w swoich 19" na łamanym.

poniżej wklejam mały kolaż, obie felgi 19". coraz bardziej oswajam się z myślą o 370mm, tym bardziej, że na forum jest zdjęcie jak 380mm mieści się w skręcaną 18", także od biedy kiedyś kiedyś jak zajdzie konieczność 18" 1TLG bez problemu zmieści 370mm.

InShot_20190822_082204160.jpg

No widzisz, czyli się da. Ja kibicuje i czekam jak to u Ciebie wyjdzie. A zaciski jakie planujesz ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

do finału daleka droga, teraz decyzja jakie tarcze. żeby było najtaniej i najmniej rzeźby można założyć 337 ew. 345mm, ale wiem, że to nie będzie to. w większych rozmiarach pozostaje wybór albo 375mm z merca i rzeźba w tarczy albo 380mm z F80 ale tutaj cena powala. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące później...

Tak to ma docelowo wyglądać. Napotkałem pewne trudności techniczne, mam nadzieję że korona nie powstrzyma InPost i w przyszłym tygodniu będę wiedział czy zostanie tarcza 375 że zdjęcia czy będę musiał poważniej rozważyć 337mm

IMG_20200314_144100.jpg

 

 

edit/

tarcz 375 w tym sezonie raczej nie będzie, założę przejściowo 337 z insigni.

 

jako, że czasu ostatnio w nadmiarze, nagrałem sobie krótki klip.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To Panie filmolca nakręciłeś :) W taką pogodę cabrio na pewno fajnie się jeździ...

 

3 rzeczy które rzuciły mi się w oczy:

- błagam proszę wywal ze środka to pseudo drewno i wsadź jakieś aluminium albo karbon (oklej... cokolwiek). Jesteś młody facet a środek z tym dziadek 70+ :)

- nie myślałeś nad zmianą świateł tylnych na polifty??  Dla mnie osobiście dużo ładniejsze.

- jak wjeżdżałeś do garażu to ta tacza i zacisk leżąca z boku krzyczała " KUR.. w końcu mnie załóż" :)

 

Jak to zrobisz to będzie super.

 

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.04.2020 o 20:13, Matti1982 napisał:

3 rzeczy które rzuciły mi się w oczy:

- błagam proszę wywal ze środka to pseudo drewno i wsadź jakieś aluminium albo karbon (oklej... cokolwiek). Jesteś młody facet a środek z tym dziadek 70+ :)

- nie myślałeś nad zmianą świateł tylnych na polifty??  Dla mnie osobiście dużo ładniejsze.

- jak wjeżdżałeś do garażu to ta tacza i zacisk leżąca z boku krzyczała " KUR.. w końcu mnie załóż" :)

 

- zmiana drewna na prawdziwy carbon jest na liście wysoko u góry 

- rozważam

- mam nadzieję, że do końca kwietnia będzie poskładany BBK

Dnia 3.04.2020 o 21:51, Bartek.P napisał:

Przydał by się z przodu jeszcze ciemny kierunek. No i tarcza koniecznie wieksza ale o to sam już zadbasz.

 

cały czas się waham co do ciemnych kierunków. po pierwsze te z depo pod pewnymi kątami słabo wyglądają po drugie co wtedy z tylnymi lampami? lubię mieć wszystko jednolite.

 

Dnia 4.04.2020 o 19:53, ///BoguŚ/// napisał:

Piekne cabrio , świetnie sie prezentuje , jak dla mnie drewno w takim stanie na plus a oklejanie wnetrza carbonem lub wkładanie amelinium to poziom projektów z FB a nie ranga syndykatu . 

mam nadzieję, że masz na myśli folię a'la carbon ;) ja uważam, że prawdziwy carbon na wysoki połysk dodaje więcej klasy niż drewno w autach z roczników 2000+

 

poprawiłem fotki w pierwszym poście, można zobaczyć ile drogi już za mną, oraz przeczytać ile jeszcze planów do zrealizowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, BartoszzG napisał:

mam nadzieję, że masz na myśli folię a'la carbon ;) ja uważam, że prawdziwy carbon na wysoki połysk dodaje więcej klasy niż drewno w autach z roczników 2000+

Tak dokładnie mam na mysli ta okleine imitująca carbon , dla mnie jakby tego idealnie nie nakleic zawsze bedzie tragiczne .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • BartoszzG zmienił tytuł na [E46] 323Ci HAMANN x AERO - BartoszzG

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...