Skocz do zawartości

[E82] 1er Coupe - - >>1M by Wisnia135i


Wisnia135i

Rekomendowane odpowiedzi

Orzel, wlasnie u ojca na warsztacie stoi e92 w xdrive i  o tyle  co mechanika  to nie problem bo tylko odkrecic zwykłe i przykręcić 2.. Wózek jest inny z wachaczami ale mocowania  takie same są... problem jest w tym ze tunel srodkowy jest inaczej zbudowany...  Jest poszerzony żeby wszystko weszło... Więc tu największy problem... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z małych info już wiem że w sezonie 2019 auto nie zrobi żadnego kilometra... Plan się zmienił i auto rozbieram całe i szykuje pod nowy lakier a potem cała reszta... Po lakierze cały zawias zostanie zabezpieczony i pomalowany, potem wpadnie ogarnięty silnik a w między czasie deska,sufit, tunel, boczki i fotele zostaną obszyte w alcantarę więc auto wyjedzie od razu gotowe na sezon 2020....ogólnie nic straconego bo  auta i tak na  chotowe nie było w planie zgłaszać bo nie dorównuje to samochodom które tutaj są a na zloty podjade innym autkiem pooglądać :)Oczywiście temat  będzie prowadzony nadal :) Ja już wiem jaki będzie kolor:) nosiłem się też z zamiarem przeróbki na 1m ale ori też jest ładna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Wisnia135i napisał:

nosiłem się też z zamiarem przeróbki na 1m ale ori też jest ładna :)

 

Jak już masz takie duże plany i będziesz przy tym całe auto malował to pomyślał bym jeszcze raz nad tą konwersją fake 1M, przy 500+ będziesz potrzebował dużo miejsca na opony. Poszerzenia 1M dadzą ci przynajmniej 1" na stronę a to już dużo. Koszt części wiadomo nie mały, ale jaki będzie sens 500+ jak auto do 100kmh nie będzie jechało bo brak trakcji? Już nie mówiąc o kwesti wizualnej ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Richie no koszt spory wychodzi bo przód to to pół biedy 3 tys za błotniki i zderzak ale tył już gorzej bo błotników uzywanych nie dostaniesz  a koszt 1 w serwisie to ponad 4tys zl... Co do trakcji fakt szersze kapcie były by lepsze ale cena tych błotników troche rwie po kieszeni...  A przy takim momencie  i mocy nawet w 1m  byłby problem... A znam parę 135i porobionych na podobne moce i jakoś dają radę... Ale nie ukrywam że biorąc pod uwagę że i tak cała będzie malowana to kusi mnie przeróbka  na 1m.. No chyba że ktoś z forum ma dobre zniżki w bmw to ja chętnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Richie_G jednak zbijam 5!  Po przemyśleniu tematu jak i  kwestii wizualnej oraz wczorajszych pozytywnych informacjach, idę w fake 1M z tym że, nie tylko zakładam body od 1M co zmieniam też cały zawias i heble na te z 1M więc będzie to w 90% w sumie ori haha bo różnicę będą w vinie i trochu  wnętrze :twisted::twisted::twisted: więc mam do sprzedania pół auta xd  ktoś chce komplet zacisków performance 6 tłoków wraz  z nowymi tarczami i klockami?? XD 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czeka Cię sporo pracy, oraz wydatków aby uczynić z niej fake 1m, nie lepiej było od razu szukać 1m w Stanach? Wiadomo to n54 - bardzo rozwojowy silnik ale to nadal zwykłe, lecz bardzo szybkie po modach e82 z 3 litrowym silnikiem, ja osobiście czułbym w takim samochodzie pewien niedosyt że to jednak nie eMka.

PS. Pokaż fotki tej e46 m3 z kompresorem, lub najlepiej namów tatę aby założył jej tutaj galerię :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bartek.Pno czasem tak bywa :)

@dober akurat 1M ze stanów to ciezko bo tam pojechalo  tylko ileś sztuk na całe stany i jest dużo drożej...  Że sporo wydatków to mnie  nie zaskoczyłeś ale  tam cały zawias  od m3 itp a moje heble kosztują tyle co tam cały zawias prawie więc bez dramatu...   A podstawa  jest dobra bo w 1M był ten sam silnik  czyli n54 więc niedosytu nie będzie tym bardziej że  będzie 500+ pod maską... Dlatego wlasnie chce cały zawias żeby tak samo się to prowadziło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli do przodu.. Silnik  wypadł w końcu z auta.. a w między czasie rozbieram tapicerke... Plan znou uległ małej zmianie i  całe auto  rozbieram do ostatniej śrubki  i  będzie malowane po całości, środek, komora,spód, wnętrze czyli  jednym słowem profi..Felgi dzisiaj już pojechały,  heble już kupiec też jest więc przy dobrych wiatrach  za niedługo wpadnie już przód od 1M, Plan jest  że w styczniu auto pójdzie do blacharza(czyli do ojca) na przeszczep błotników i przed wakacjami  mam nadzieję że auto już będzie stało w garażu pomalowane oraz gotowe do składania.. .. PZDR

uc?export=view&id=15JMouxOLdegmSS6rNXOY4

uc?export=view&id=1z-qhcKmGPnQPppplXLQFl

uc?export=view&id=1eALfXlvWttm6bQKKdHgBl

Wiem  fotki lipne ale robione wieczorem więc sorki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@M3DYKWiem też lubię oglądać ale wiesz jak to jest jak wpada się w amok  i robisz hahah  Ale będę się starał pstrykać jak najwięcej :-D Jutro postaram się podgonić robotę i wywalić jak najwięcej wnętrza xd gorzej że nie mam pułek w piwnicy  i brak miejsca powoli jest, muszę podjechać i kupić żeby mieć gdzie graty dawać xd A i pytanko tylną kanapę zostawiać czy nie? Bo mam 2 opcje zostawiam i też obszywam albo  wywalam i wpada rollbar  i  do ori foteli wpadają szelki? Co lepiej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ryyyan zablokował ten temat
  • KUJON odblokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...