Skocz do zawartości
Wisnia135i

[E82] 1er Coupe - - >>1M by Wisnia135i

Polecane posty

@nowaakno co mogłem to wrzuciłem :) jeszcze wrzuce pomysł z wnętrzem jeśli chodzi o boczki  i w sumie mam 3 pomysły ^^ i na ten moment to będzie tyle, czekam na błotniki i w sumie pojedzie na blacharkę :) więc dopiero potem będzie aktualizacja w trakcie roboty więc będą dłuższe przerwy ale potem ruszam z kopyta ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki  za dobre słowo!  No plany są już konkretne  te do "wyjazdu" jak i te dalsze.... Jeszcze biję się z jedną myślą ale jak to zrobie to będzię gruby rozpierdol xd ale to już temat  na  "później" 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to trochę podgrzewam atmosferę..... dzisiaj  bo długim namyśle zostawiam pod maska N54, bo był plan zmieniac motor ale koniec końców zostaje a N54 będzie szło w dobre mody....Powoli zamawiam części.. aktualnie właśnie zamówiona dodatkowa listwa paliwa, do tego rozglądam się za kucizną do motoru i  idziemy nie w  modne ostatnio 500+ tylko 700+....  Do tego po namowach paru znajomych waga pójdzie w dół w okolice 1350kg z aktualnych 1600kg xd tak więc podsumowując 700+ , 1000nm+ 1350kg  bilety na przejaszczkę juz można zamawiac  :)

uc?export=view&id=1smMzz9JZh0mqZJIr27jow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się ogień na tłoku.

Jak redukujesz masę to idziesz w specyfikację street ?

 

Jak poskladasz to daj się karnąć ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@feconi środek idzie w wersje  street ale panele boczne jak i reszta będzie w alcantarze, w środku wpadnie pełna klatka, boczne wzmocnienia itd 2 kubełki  i szelki do tego podsufitka aby się nie czepiali o brak poduszek bo czego nie widać temu sercu nie  żal xd

A z zewnątrz  normalnie auto będzie się wpisywało w GS :)

Spoko dam się karnąć, 30tys e kaucji i możesz się karnąć :) ale przewioze za free :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@nowaak nad V10 S85B50 ^^

Ale z tego co widziałem robią to na 555ps  i to jest maks  dalej to już fortuna  żeby to lepiej wyciągnać i  silnik trochu cięższy jest ale widok pod maską i dzwięk miazga by był... A tu turbiny zrobie 700++  jak  gadałem to realnie pod 800 jestem w stanie na nich podejść, kucizna  wpada tylko dlatego że i tak głowice ściagam do zrobienia  bo n54 moce rzędu 800ps wytrzymuje  bez  otwierania  go :)

Z tym że to już moce które nie będą na  98 tylko tu już  będzie lecieć na e85 czyli bio etanolu(nie mylić z metanolem) na 98 realne myśle 600ps  wyjdzie

@ryyyan no wpadne  wpadne xd wiesz  o tym dobrze xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie taka myśl mi przyszła do głowy, biorąc pod uwagę jakie moce będą w aucie to może zamiast wrzucania zawiechy z napędem od 1M  to może wrócić do pomysłu  z wsadzeniem napędu na 4 kapcie? ^^  co myślicie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@nowaak kolektor carbon ze zmienionym dolotem i program :) stroker na 5.8 dinana  kosztuje 17 tys euro xd  btw  znam wlasciciela  tej slynnej m5 z dinanem xd  i wychodzi 630ps   na strokerze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo kibicuje temu projektowi, mega podejście, ale z każdym postem w wozie przybywa jakieś 50 koni mechanicznych, było 500, później 600, 700 a teraz już 800... do ilu dobijesz zanim zaczniesz to wreszcie składać? XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym w 4x4 nie szedł. Pomimo całego dobrodziejstwa trakcji itd to jakoś dla mnie 4x4 w BMW tylko w X'ach.

Poza kwestia napędu podziwiam zakres prac, chciałbym kiedyś zrobić podobną konwersję tyle że E92 do M3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idziesz na grubo to na pewno. Jednak mam lekko mieszane uczucia. Chyba troszeczkę sam nie wiesz co tak na prawdę chcesz zrobić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@asmo ta  miało być 500 ale żeby przekroczyć 500 w n54 to i tak robi się setup pod 600 a że kumpel podsunął mi pomysł że jak dorobie mape na e85 to pójdzie ponad 700. A jeśli chodzi o 800 to napisałem że w rozmowie o turbinach koleś mi powiedział że te turbiny mogą podejść pod 800 a nie że robie 800...  Taka różnica.. A  co do składania to daleka  droga jeszcze...

@feconi wiem w co idę  bo z zewnątrz its wiem co będzie... Jeśli chodzi o moc to j.w. ale zawsze po drodze są jakieś kwestie do rozwiązania. Jakiś nowy pomysł wpadnie itd więc bez przesady z  tym że sam nie wiem czego chce... Od początku jak padł pomysł na 1M to idę w 1M... A to że robię więcej mocy to raczej nic złego.. A co do napędu to zadałem pytanie na ten moment   po prostu i nic więcej...  Bo jednak przenieść taką moc na  jedną oś to nie jesr łatwe zadanie.. Wbl tym momencie nie zmieniam nagle konceptu że np nie  będzie 1M czy nagle inny kolor  itd... Tylko kwestia napędu którego na 1 rzut oka  i tak nie widać... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...