Skocz do zawartości

[E91] 335D+ Sifacil


Sifacil

Rekomendowane odpowiedzi

Dźwięk traktora bezcenny, mój przyjaciel ma 535d (e60, ten sam motor) ma stage 2, 420 koni prawie 900  nm, dźwięk zbliżony do Twojego, polecam Ci wizytę w TC-performance, zrobią to jak należy, bez szkody dla silnika i wyciągną bezpieczne konie z Twojego motoru.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mateo_v8 Dzięki za polecenie firmy, znana mi, aczkolwiek chłopaki z Performance Lab bardzo dobrze ogarniają ;) Jedyne co to mam hybrydę duża robioną w Perun Turbo, a z tego co się orientowałem, to parę koni więcej można wyciągnąć na turbinach TC turbo, ale jest jeszcze jedna opcja by turbo jeszcze lepiej dmuchało :D

 

Dźwięk, nie jest to V8 czy V10, ale jak na diesla nie ma źle moim zdaniem. 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Niby nic się nie dzieje, a jednak... 

Byłem ostatnio na uczelni pozałatwiać parę spraw, a z racji ładnej pogody, przewietrzyłem BMW. Jak już byłem na śląsku to stwierdziłem, że tyle już się wybieram na hamownię... Cyk telefon do Turbo Lamika no i potwierdził, że uda się zrobić dwie pieczenie na jednym ogniu, czyli pogadać o terminie moda no i na hamownię wskoczyć. No to cyk i jedziemy, zobaczymy co tam w trawie piszczy. 

IMG-20190228-153430.jpg

No i po trzech pomiarach, mamy wykres:

IMG-20190228-155603.jpg

Zaznaczam, że nie jest to moje dzieło, a pułap z którego startuje ;) Stety, niestety, jeszcze żadna część nie została zamontowana. Doszedłem do wniosku, że wszystko naraz włożę i od razu strojenie, zresztą, z czujnikiem na listwę, bez poprawki w sofcie, nie idzie jeździć więc spokojnie poczekamy. Odnośnie samych kresek, jestem zadowolony. Różnica może wynikać w hamowniach, 18km mniej, za to 70nM więcej. Ogólnie po pół roku mojego użytkowania, 8k km w moich rękach, nie ma źle i jest dalej bardzo zdrowo. Dwa razy ponad 900nM. Z dołkiem za wiele nie zrobimy, ale ciekawy jestem co dalej pokaże to wszystko. Bliżej lata będziemy weryfikować zmiany :)

Na powrocie do domu, chciałem jeszcze zahaczyć o złom i na wagę wjechać... 16:50, złom do 17, a tu cisza jak makiem zasiał... Innym razem zważymy dziada, ale obstawiam nie mniej niż 1750-1800kg.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sumie ta xd ja  u mnie jak kiedyś dojde do momentu robienis silnika xd  to 3 cale downpipe ic wagner evo 3 o cxym gadalismy. Pompa walbro 430 jak dobrze pamietam, i mozliwe ze dorzuce 2 listwe wtryskową za kolektorem dolotowym, do tego turbinki, większe rurki dolotowe, 2 stożki i  na 98 myslę pod 600 podejde, a na  bioetanolu pod 700  może sie uda  nawet :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byleby korba bokiem nie wyszła :D Niby n54 trwałe jest, ale zgłębiałem temat ostatnio i jednak nie ma tak kolorowo... Jak wszędzie, trzeba uważać. Nie znasz dnia ani godziny :) U mnie 600 to może ze strzałem będzie, którego nie chcę. Obym się mylił :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sifacilznam temat n54 na wylot  i gdzie jest problem niby? Korba jest fabrycznie kuta  i  wytrzymuje 1000+ spokojnie, tłoki korby są na yyle wytrzymałe że bez  problemu bez zakucia okolice 700 robisz, jak w  każdym silniku są problemy sle korba  tam  nie wypada bokiem ani nic z tych rzeczy.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, półżartem półserio ;) Nie demonizuję tego silnika, bo jest świetną jednostką, ackzolwiek to jest tuning, niby powinno wiele, a w praktyce wychodzi jak wychodzi :D Zrób swojego dzika na 6xx km, będę obserwował :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wisnia135i No taaa i na seryjnych turbinach i na seryjnej pompie :D Z DPFem i EGRem :D Nie no, można takie wysnuć wnioski, ale w praktyce wygląda to całkowicie inaczej. Druga sprawa, to nie chodzi tylko o to by osiągnąć tę moc ale i ją utrzymać przez parę butów, a diesel na biturbo od samego stania puchnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sifacil w n54 nie masz dpf... A pisałem ze wsadzasz downpipe a nie ori katy.... seryjna  pompa wytrzymuje  470 ps, sprzegło  680nm  i nie kituje tu  tylko tak jest, mam  ten silnik  plus paru znajomych  i takie wartości masz przy takich modach i to trzyma,  robisz turbiny  i  masz  okolice 470  potem już  pompe trzema  zmienić,  no taki jest ten silnik.. Ja wiem że ciężko w to uwierzyc ale tak jest 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wisnia135i Ty o N54 ja o M57 :D

Pamiętaj, w tuningu mechanicznym nie ma dwóch takich samych silników. Nie samymi liczbami się żyje. N54 jest strasznie podatny na przyjmowanie mocy i nikt tego nie neguje, zaś też trzeba pamiętać, że to skarbonka bez dna. 

Dieselek z ledwie 425km:

A tu screen z aplikacji GPS Acceleration. Wykonałem ogólnie sześć pomiarów, czasy od 9.1 do do 9.7, podłoże jak widać, jeździłem w tym samym miejscu.
P.S "Pika" na zakończenie pomiaru dopiero przy ~210km/h licznikowych.

P.S 2 Nie jest to race logic, ale ponoć różnica to plus/minus 0.2s przy dobrym jakościowo telefonie. W moim przypadku to Huawei Mate 20 Pro i GPS to nie 10Hz jak w Race Logicu, ale też nie 1Hz jak w Nokii N95.
Screenshot-20190304-214654-com-perfectsh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Witam po dłuższej przerwie.

 

W międzyczasie mi oponę rozerwało, myślałem że dziurka jakaś zwykła, ale po ściągnięciu koła, okazało się, że jest rozerwana od środka :D Tak więc stwierdziłem, że to dobry moment by zmienić felgi... BBS LM ani LM-R nigdzie nie było, nawet na ebayach itp. Ani jednej używki... Za nowe 20k nie dam. Tak więc stwierdziłem, że nie idę typowo w wygląd a w performance. I takim o to sposobem zacząłem poszukiwania konkretnych felg. Z pomocą przyszedł kolega z forum/spotów Rafael, którego pozdrawiam z tego miejsca. Opony chciałem Micheliny Sport Cupy 2, ale za dużo jeżdżę tym samochodem w różnych warunkach, więc padło na Micheliny Pilot Super Sport. Koniec gadania, poniżej fotorelacja:

 

Na początek dla mnie najważniejsze, czyli waga:

przód:

IMG-20190427-123921.jpg

 

tył:

IMG-20190427-124159.jpg

 

Później zająłem się felgami, mimo iż były w bardzo dobrym stanie, to miały trochę smoły i wtrąceń metalicznych, na koniec poszła powłoka od Max Protect:

Felgi przód to:

BBS RC 300 8.5J ET13

Tył:

BBS RC301 10J ET25
 

58381228-397467661097295-679986761258814

58790300-608227993015420-435260088232443

Tu już przygotowane do położenia powłoki:

58613078-2221195441308215-70394540051891

Tu po nałożeniu kwarcu MaxProtect V2:

59295413-643763852715629-222701166763442

A tu na gotowo, tak jak miały iść już na samochód, ale pogoda skutecznie zniechęciła. Niech powłoka sobie spokojnie doschnie, nie pali się.

59419605-431932860705855-641365336007901

 

Tu już finalnie na samochodzie:

IMG-20190501-132902-154.jpg

IMG-20190501-165958-673.jpg

IMG-2840.jpg


Wieczorem obrobie resztę, pozdro  :)

 

EDIT:

Spasów na grubo nie będzie, z czasem wpadnie KW V3, ale nie po to by zejść jak najniżej, a dla trakcji. Opona też z czasem będzie większa, Felga strasznie mnie robi, ze względu na wagę jak i wygląd na samochodzie. Dekielki muszę znaleźć nowe, ewentualnie zrobię złote póki jeszcze folia jest na aucie. Przód trochę wystaje, ale nie ma tragedii, przyjdą poszerzenia z M3 to trzeba będzie jeszcze dystans dać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...