wojtek-e30 Napisano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 Wagner to sprawdzona marka, masa grubych projektów z VAGa na tym śmiga i nie słychać żeby ktoś narzekał Sifacil dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 @wojtek-e30 no my wagnera dobrze znamy i wiemy co to za marka tylk opatrze z ciekawości coś tańszego a równie dobrego bo wagner którego my potrzebujemy czyli evo 3 to koszt 4500zl... Wiec za ic to nei mało xx Sifacil dodał reakcję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 7 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 No niestety, coś za coś jak już mówiłem. Ten icek to i tak już jedna z tańszych części układanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 7 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 @Sifacil dokładnie.. Kropla w morzu modów xx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateo_v8 Napisano 8 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 Dźwięk traktora bezcenny, mój przyjaciel ma 535d (e60, ten sam motor) ma stage 2, 420 koni prawie 900 nm, dźwięk zbliżony do Twojego, polecam Ci wizytę w TC-performance, zrobią to jak należy, bez szkody dla silnika i wyciągną bezpieczne konie z Twojego motoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 8 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 @Mateo_v8 Dzięki za polecenie firmy, znana mi, aczkolwiek chłopaki z Performance Lab bardzo dobrze ogarniają Jedyne co to mam hybrydę duża robioną w Perun Turbo, a z tego co się orientowałem, to parę koni więcej można wyciągnąć na turbinach TC turbo, ale jest jeszcze jedna opcja by turbo jeszcze lepiej dmuchało Dźwięk, nie jest to V8 czy V10, ale jak na diesla nie ma źle moim zdaniem. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 8 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 @Mateo_v8 co do tc to różne opinie słyszałem, programy robią w miare dobre ale co do turbin to już zdania są podzielone, u znajomego auto juz, 4 razy było na poprawkach bo ciągle coś.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 4 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Niby nic się nie dzieje, a jednak... Byłem ostatnio na uczelni pozałatwiać parę spraw, a z racji ładnej pogody, przewietrzyłem BMW. Jak już byłem na śląsku to stwierdziłem, że tyle już się wybieram na hamownię... Cyk telefon do Turbo Lamika no i potwierdził, że uda się zrobić dwie pieczenie na jednym ogniu, czyli pogadać o terminie moda no i na hamownię wskoczyć. No to cyk i jedziemy, zobaczymy co tam w trawie piszczy. No i po trzech pomiarach, mamy wykres: Zaznaczam, że nie jest to moje dzieło, a pułap z którego startuje Stety, niestety, jeszcze żadna część nie została zamontowana. Doszedłem do wniosku, że wszystko naraz włożę i od razu strojenie, zresztą, z czujnikiem na listwę, bez poprawki w sofcie, nie idzie jeździć więc spokojnie poczekamy. Odnośnie samych kresek, jestem zadowolony. Różnica może wynikać w hamowniach, 18km mniej, za to 70nM więcej. Ogólnie po pół roku mojego użytkowania, 8k km w moich rękach, nie ma źle i jest dalej bardzo zdrowo. Dwa razy ponad 900nM. Z dołkiem za wiele nie zrobimy, ale ciekawy jestem co dalej pokaże to wszystko. Bliżej lata będziemy weryfikować zmiany Na powrocie do domu, chciałem jeszcze zahaczyć o złom i na wagę wjechać... 16:50, złom do 17, a tu cisza jak makiem zasiał... Innym razem zważymy dziada, ale obstawiam nie mniej niż 1750-1800kg. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 4 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Napisz ile tam wyszło bo ze zdjęcia słabo widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 4 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 424.8km i 920nM(dwa razy osiagane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 4 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Moment ładny ja kto diesel. Ale i moc niczego sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 4 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Jak na chiński IC, mały DP, seryjny czujnik na listwie, hybrydę z Perun Turbo, pompę R90 i lajtowy program, to moim zdaniem nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 4 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 No w sumie ta xd ja u mnie jak kiedyś dojde do momentu robienis silnika xd to 3 cale downpipe ic wagner evo 3 o cxym gadalismy. Pompa walbro 430 jak dobrze pamietam, i mozliwe ze dorzuce 2 listwe wtryskową za kolektorem dolotowym, do tego turbinki, większe rurki dolotowe, 2 stożki i na 98 myslę pod 600 podejde, a na bioetanolu pod 700 może sie uda nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 4 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Byleby korba bokiem nie wyszła Niby n54 trwałe jest, ale zgłębiałem temat ostatnio i jednak nie ma tak kolorowo... Jak wszędzie, trzeba uważać. Nie znasz dnia ani godziny U mnie 600 to może ze strzałem będzie, którego nie chcę. Obym się mylił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 4 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 @Sifacilznam temat n54 na wylot i gdzie jest problem niby? Korba jest fabrycznie kuta i wytrzymuje 1000+ spokojnie, tłoki korby są na yyle wytrzymałe że bez problemu bez zakucia okolice 700 robisz, jak w każdym silniku są problemy sle korba tam nie wypada bokiem ani nic z tych rzeczy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 5 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 Spokojnie, półżartem półserio Nie demonizuję tego silnika, bo jest świetną jednostką, ackzolwiek to jest tuning, niby powinno wiele, a w praktyce wychodzi jak wychodzi Zrób swojego dzika na 6xx km, będę obserwował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 5 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 @Sifacil luzik nie spinam myślę że to nie jest zły wynik jak bez większych modów robi się 430 ps xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 5 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 @Wisnia135i Nie przesadzaj, że tak bez większych modów, bo ludzie uwierzą, że chipsa zrobią i ponad 400km będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 5 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 @Sifacil okolice 420-430 zakładasz większy ic, downpipe i dolot do tego program i tyle wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 5 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 @Wisnia135i No taaa i na seryjnych turbinach i na seryjnej pompie Z DPFem i EGRem Nie no, można takie wysnuć wnioski, ale w praktyce wygląda to całkowicie inaczej. Druga sprawa, to nie chodzi tylko o to by osiągnąć tę moc ale i ją utrzymać przez parę butów, a diesel na biturbo od samego stania puchnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 5 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 @Sifacil w n54 nie masz dpf... A pisałem ze wsadzasz downpipe a nie ori katy.... seryjna pompa wytrzymuje 470 ps, sprzegło 680nm i nie kituje tu tylko tak jest, mam ten silnik plus paru znajomych i takie wartości masz przy takich modach i to trzyma, robisz turbiny i masz okolice 470 potem już pompe trzema zmienić, no taki jest ten silnik.. Ja wiem że ciężko w to uwierzyc ale tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 5 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 @Wisnia135i Ty o N54 ja o M57 Pamiętaj, w tuningu mechanicznym nie ma dwóch takich samych silników. Nie samymi liczbami się żyje. N54 jest strasznie podatny na przyjmowanie mocy i nikt tego nie neguje, zaś też trzeba pamiętać, że to skarbonka bez dna. Dieselek z ledwie 425km: A tu screen z aplikacji GPS Acceleration. Wykonałem ogólnie sześć pomiarów, czasy od 9.1 do do 9.7, podłoże jak widać, jeździłem w tym samym miejscu. P.S "Pika" na zakończenie pomiaru dopiero przy ~210km/h licznikowych. P.S 2 Nie jest to race logic, ale ponoć różnica to plus/minus 0.2s przy dobrym jakościowo telefonie. W moim przypadku to Huawei Mate 20 Pro i GPS to nie 10Hz jak w Race Logicu, ale też nie 1Hz jak w Nokii N95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 5 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Marca 2019 @Sifacil haha to się dogadaliśmy xd czy taka skarbonka to zależy co chcesz mieć xd no ładny czas jak na diesla xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sifacil Napisano 1 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Maja 2019 Witam po dłuższej przerwie. W międzyczasie mi oponę rozerwało, myślałem że dziurka jakaś zwykła, ale po ściągnięciu koła, okazało się, że jest rozerwana od środka Tak więc stwierdziłem, że to dobry moment by zmienić felgi... BBS LM ani LM-R nigdzie nie było, nawet na ebayach itp. Ani jednej używki... Za nowe 20k nie dam. Tak więc stwierdziłem, że nie idę typowo w wygląd a w performance. I takim o to sposobem zacząłem poszukiwania konkretnych felg. Z pomocą przyszedł kolega z forum/spotów Rafael, którego pozdrawiam z tego miejsca. Opony chciałem Micheliny Sport Cupy 2, ale za dużo jeżdżę tym samochodem w różnych warunkach, więc padło na Micheliny Pilot Super Sport. Koniec gadania, poniżej fotorelacja: Na początek dla mnie najważniejsze, czyli waga: przód: tył: Później zająłem się felgami, mimo iż były w bardzo dobrym stanie, to miały trochę smoły i wtrąceń metalicznych, na koniec poszła powłoka od Max Protect: Felgi przód to: BBS RC 300 8.5J ET13 Tył: BBS RC301 10J ET25 Tu już przygotowane do położenia powłoki: Tu po nałożeniu kwarcu MaxProtect V2: A tu na gotowo, tak jak miały iść już na samochód, ale pogoda skutecznie zniechęciła. Niech powłoka sobie spokojnie doschnie, nie pali się. Tu już finalnie na samochodzie: Wieczorem obrobie resztę, pozdro EDIT: Spasów na grubo nie będzie, z czasem wpadnie KW V3, ale nie po to by zejść jak najniżej, a dla trakcji. Opona też z czasem będzie większa, Felga strasznie mnie robi, ze względu na wagę jak i wygląd na samochodzie. Dekielki muszę znaleźć nowe, ewentualnie zrobię złote póki jeszcze folia jest na aucie. Przód trochę wystaje, ale nie ma tragedii, przyjdą poszerzenia z M3 to trzeba będzie jeszcze dystans dać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 1 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Maja 2019 Ta felga jest jest jedną z lepszych 1tlg tylko do twojego auta przynajmniej o 1" za mała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi