Kargul Napisano 29 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Lipca 2018 Kupiłem ją od gościa w gumiakach w listopadzie 2007 na niemieckich szmatach, pierwsza rejestracja w Polsce grudzień 2007.Silnik M20B20, wersja z katalizatorem.1987r, Nerzbraun Metallic, manual, el lusterka, centralny zamek, szyber dach manualny, ABS.Numer podwozia WBADK310402479939 Kod typu 4031 Typ 520 I (EUR) Typoszereg E E28 () Seria 5 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M20 Pojemność skokowa 2.00 Moc 0 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor NERZBRAUN METALLIC (212) Tapicerka NUTRIA (0264) Data prod. 1987-04-22 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy III S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES podgrzewane spryskiwaczeS320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S520A FOGLIGHTS Reflektor przeciwmgłowy S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse S680A MANUAL AERIAL Antena radiowa ręczna S690A CASSETTE HOLDER Uchwyt kasety S979 VELOURS-FUSSMATTEN VORN UND HI dywaniki podłogowe welurowe Autko mam zamiar zachować w ori zestawieniu z delikatnymi zmianami, felgi, zawias i trochę zmian w silniku, chciałbym dołożyć też klimę, ale to akurat trudne do ogarnięcia bo mało było e28 z klimą, a z m20 jeszcze mniej Chociaż w taką pogodę nie wyobrażam sobie jazdy bez klimy... Co do felg to mam dwa różne komplety 16"-7,5'x8,5 i 17"-9" et8 Sukcesywnie będę dodawał kolejne foty z odbudowy. Auto robię sam z kumplem i czasem niektóre problemy wymagają odkrywania Ameryki na nowo, rozmów z technologami, lakiernikami i blacharzami, po prostu nie chcę mieć wtopy i za pół roku po ukończeniu auta pruć wszystko od nowa bo gdzieś coś odpuściłem. A tutaj zdjęcie od sprzedającego tłoki, w moim komplecie wszystkie są identyczne Nowe panewki: Skrzynia 10 minut na myjce ciśnieniowej i jakoś się udało zmienić jej kolor z czarnego na srebrny: dokładne wymycie bloku w środku, kanałów wodnych i olejowych: Nowe panewy w korbowodach: Real foto nadwymiarowych tłoków wydech: A tutaj przymiarka: No i gotowe: Przymiarka uszczelek do kolektorów: wydechowy: Przy szóstym podczas wkładania pękł mi pierścień olejowy <krzyczy> Najprawdopodobniej przyczyną była wadliwa sprężynka która nie pozwalała ścisnąć pierścienia do końca: Zadzwoniłem więc gdzie trzeba i zamówiłem na jutro będę miał Odebrałem również uszczelki i uszczelniacze silnika: Nie mając frontu robót na dziś zabrałem się za wymianę uszczelniaczy: drodze z garażu do Dulasa Atak rudej szmaty Zjedzone nadkole na ramie Wycięty próg Wywalony kielich Wnętrze Nowy błotnik Nowy tylny pas Buda jest już praktycznie gotowa do blacharki, zgnite elementy wycięte zostało już tylko skrobanie podwozia i piaskowanie. Potem już z górki Dulas już zaatakował blacharkę. Oto kilka fotek z przebiegu prac Tu wstępnie przyłapane na koniec oszlifowane spawy i nałożony podkład reaktywny (jeszcze mokry) Podstawka pod aku gotowa Mocowanie tylnej belki na miejscu No i takie foto zrobione kilka lat temu Mój blacharz jest dokładny i chwała mu za to! Lepiej powoli z dbałością o szczegóły niż szybko i za pół roku poprawka... Wyszlifowany próg, na chwilę obecną jest już w podkładzie ale nie mam fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 30 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 Blacharz miał tutaj pole do popisu bo ruda tańczy jak szalona klepie warunkowo i czekam na kolejne fotki inaczej po wakacjach leci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kargul Napisano 30 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 Chyba w każdym starym samochodzie mają pole popisu blacharze no chyba, że robią po łebkach i na koniec smarują wszystko masą uszczelniającą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryyyan Napisano 30 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 Cos z tego będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 30 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 kawal pracy ale widac ze blacharz daje rade, mimo slabych fotek cos tam widac!kibicuje i czekam na wiecej fotek pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kargul Napisano 30 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 Fotki w większości pochodzą od blacharza dlatego robione młotkiem. Niestety nie mogę być u niego codziennie, a on też nie robi mojego auta każdego dnia. Coś tam ogarnia i wbrew temu jak wyglada jego warsztat to ma kolejkę samochodów na dobry rok do przodu. Przykłada się do pracy i nie ściemnia. Każdy detal jest obmyślony pod kątem późniejszej odporności na korozję, wszystko po wyspawaniu zabezpieczone podkladem reaktywnym nawet tam gdzie tego nie widać. Zbudował też samodzielnie pistolet do malowania profili zamknietych, coś na podobę pistoletu do konserwacji profili, ale z zupełnie inną zasadą działania, oraz przebudował samodzielnie spawarkę bo seryjne parametry wg niego były "do du**". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.