Skocz do zawartości

Lukasz ///3 e92 m3 Individual


Łukasz ///3

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

odświeżę temat i tutaj co sie działo ale akurat same pozytywy :-D cieszyłem sie autem cały pobyt w polsce na koniec wyniki ponad 2500km 

 

Odrazu wymiania oleju reszty filtrów badanie oleju i filtra czy sa jakies oznaki/opiłki/panewki, po ogledzinach starego oleju oraz rozcięciu starego filtra miałem banana na twarzy, byłem spokojny. Pozniej auto pojechało na wgranie aktualizacji/softów silnika wraz z skrzynia oraz z polskim menu aktualizacja navi co zostało dopisane do vinu. Miły bonus w aucie to pakiet M drive ktory jest nadal. 

Jak widac nie ma super zdjec, emka nie do konca wyglada jak trzeba brak gleby koła .. wpadły czarne nerki w połysku wraz z kierunkami bocznymi. 

Plany sa jak pisałem wczesniej ktorymi zajme sie przez okres zimowy, wymiania panewek, serwis skrzyni olej filtry, później wpadnie wydech gwint oraz felga wydaje mi sie ze będzie juz gotowa na Chotowa 

 

f7bfabb7ad51f4f7gen.jpg

21b36e84ba78fdbegen.jpg

6d56209464df004agen.jpg

0670c84dcd85b46bgen.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Chyba to co najbardziej nie dawało mi spokoju jest juz za mna, czyli panewki ;) które nigdzie w histori serwisowej bmw nie były niby wymieniane.

przy okzaji wymiana poduszek silnika, rewizja maglownicy, zestaw serwioswy panewek bez lipy kazda srubka itd dziekuje za super rabaty od Konesera !

Pykne 1000/200km aby wszystko dobrze siało + kolejna wymiana oleju, i mozna bedzie krecic na obroty bez obaw. Kolejna akcja juz nie bawem swiece, reszta filtrów z serwisem skrzyni juz poczekam raczej do wiosny. 

Czas kompletować pierdoły gwint padło na zestaw ST XTA pod  jest to w sumie KW w innym opakowaniu tylko to ST ma mozliwosc regulacji twardości czego KW V1 nie ma  dlatego taki wybór gwintu, wydech zostaje seria tylko koncowy bedzie Eisenmann w wersji RACE no i kola napewno 20'' 3tlg a co dokładnie jeszcze sam nie wiem mam na to cała zime

Emku dostanie konkretny detaling lakieru, ten kolor robi mega robote 

 

Zdjecia ponizej wału panewek samochodu który ma przejechane ok 220tys km szkoda ze wszystkie inne z przebiegiem mniejszym o min 80tys km były w połowie gorszej kondycji  pod każdym względem niz ta

868cb666932d1c65gen.jpg

c38161e1f5947088gen.jpg

f93a90bdba9cd257gen.jpg

ca6fc8c2402207d5gen.jpg

7cac67c999caa0ddgen.jpg

79b2fdbed1fb40c4gen.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, gamek2 napisał:

Przy jakim przebiegu robiłes wymiane panewek ? Gdzie sprawdzali ci olej ??

Wymiana przy ok 220tys wcześniej brak wpisu w historii o akcji wymiany panewek. Gdzie sprawdzali olej? W garażu... Odrazu jak wróciłem z de na drugi dzień wymiana oleju i szukanie czegoś nie miłego nic nie znalazłem w oleju/filtrze z przelotem 23tys km od wymiany... Dla samego siebie ogarnięcie panewek aby mieć pewność że nie ma tam nic złego, wydaje mi się że panewki były robione poza bmw lub auto nie było w ogóle meczone/kręcone itd dużo ludzi zadziwia stan autka mimo przelotu jaki posiada 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, gamek2 napisał:

Ok dzieki u siebie w m4 mam dopiero 59tyś ale spece od tego mówią ze nie ma co szaleć i spokojnie 100-150 tys  ;)

Hehe u ciebie to sam decydujesz kiedy wymienić bo masz przelot bardzo mały, ja nie wiedziałem czy były wcześniej wymienione. 120tys to taki Max i trzeba je wymienić nie ma co ryzykować :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Łukasz ///3 napisał:

Wymiana przy ok 220tys wcześniej brak wpisu w historii o akcji wymiany panewek.

wow, naprawdę musiała być oszczędzana, że panewki wytrzymały taki przebieg. Grunt, że teraz jest w dobrych rękach ;)

W maju rezerwuję rundę z Tobą Łukasz, bo mam cichy zamiar sprawić sobie sedana z tym motorem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 15.07.2018 o 13:12, Łukasz ///3 napisał:

Lakierowany tylny zderzak i klapa tył ( od lotki w dół ) poza tym 90/100 mikronów na całym aucie...

 

Bardzo dziwny wynik, auto nie jest stare i nie powinno wykazywać aż takiego spolerowania, może miernik średniej jakości?  Choć z drugiej strony to zależy od farby, nie wiem czy ten kolor jest kryty bezbarwnym? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Chilli WonderBoy napisał:

Bardzo dziwny wynik, auto nie jest stare i nie powinno wykazywać aż takiego spolerowania, może miernik średniej jakości?  Choć z drugiej strony to zależy od farby, nie wiem czy ten kolor jest kryty bezbarwnym? 

 

Tak auto ma metalik w czerwonym + bezbarwny może miernik nie wiem auto ma mega gruba more nie widać aby miało korektę bądź polerke dopiero wszystko teraz będzie robione jeśli chodzi o lakier 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zabieram się powoli za tylna pokrywę klapę bagażnika jak pisałem od lotki w dół drugi lakier co u mnie jest niedopuszczalne. Zobaczymy co tam jest pod spodem i czy jest sens reanimacji na mierniku Max 240 w tym miejscu co siadł lakier. Po wszystkim klapa dostanie takie dekoracje aby wszystko wyglądało jak trzeba

 3f225acc0808dc0egen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • dawid82 zablokował i odblokował ten temat
  • ryyyan zablokował ten temat
  • dawid82 odblokował ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...