Skocz do zawartości

[e60] ///M550i Performance


kamil

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
Dnia 2.12.2018 o 19:04, kamil napisał:

elementy do Customowych kół juz pozbierane . Rotory wycięte. Wiem ze nigdy nie beda to LM-y i nie staralem sie odwzorowywac tych kół , poniewaz za 15 tys zl to mozna juz kupic oryginalne ;)

Bardziej chodzilo mi o polaczenie wzoru LM z bizuteria produkowana pod linie Schmidta, która uważam jest nie mniej wytrzymała jak  bebnorant BBS , a wedlug mnie duzo ladniejsza i ozdobna i jeszcze przy tym mozna uzyskac odpowiednie szerokosci rantów.

Finalnie :

20"

przod 9" rant 3" radinox

tyl 10" rant 3,5" radinox

 

Kolor rotora w tej chwili srebrny mat proszek, ale bije sie z myslami i tu prosba do was o pomoc :

1. zostawic jak jest

2. chrom natryskowy cos jak u Wilku w Rial Daytona

3. Srebrny metalik z drobnym ziarnem w odcieniu zblizonym do radinox

a moze jeszcze cos innego?

 

n0y69gnxvyh9_t.jpg

 

Z czego wycięty był ten rotor? Śmierdzi mi tu "DARIUSZEM" na kilometr :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dare jak nic , ale mnie opinia  Sifacil twoja nie boli i życze takich Darków twrdych jak skała hahahahahaha. Pozdrawiam wszystkich OEMowcow spawanych.:roll:.

 

Oszczędze czasu wszystkim Hejterom :

 felgi :  Takie gówno zawiniete w drogie pazłotko. Nic dodać nic ująć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Bartek.P napisał:

Kamil swoim kołem tylko potwierdził jakże znaną wszystkim tezę :

"skręcane nienaDAREmno"

:grin::grin::grin:

piwo  ubaw z wami na starość hahhaha . Chyba trzeba sie powoli przesiadac na Mercedesa w serii i okulary zerowki zamawiac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kamil napisał:

Dare jak nic , ale mnie opinia  Sifacil twoja nie boli i życze takich Darków twrdych jak skała hahahahahaha. Pozdrawiam wszystkich OEMowcow spawanych.:roll:.

 

Oszczędze czasu wszystkim Hejterom :

 felgi :  Takie gówno zawiniete w drogie pazłotko. Nic dodać nic ująć.

 

Nie chciałem być uszczypliwy, w końcu nie ukrywasz skąd pochodzą rotory. Felgi naprawdę wyglądają świetnie i sam marzę o takim zestawie, ale nie pokusiłbym się o taki sposób realizacji. Wrzuć na luz i działaj, bo robisz fajne E60 a wystawiając samochód na forum, trzeba liczyć się z opiniami a nie tylko z poklepywaniem po plecach. Ja Ci kibicuję i pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, kamil napisał:

piwo  ubaw z wami na starość hahhaha . Chyba trzeba sie powoli przesiadac na Mercedesa w serii i okulary zerowki zamawiać 

Kamil nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś...  To nie był hejt z mojej strony. Ja już czekam jak to koło będzie wyglądać na aucie. 

Ps:

Ostatnią życzą jaką bym chciał to żeby ktokolwiek przesiadał się na Mercedesa.  Bo przecież BMW to: Będziesz Mrrcedesy Wyprzedzał 

:razz::twisted::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko chlopaki LUZ kto mnie zna wie o co chodzi ja sie nie spinam .  Był pomysł jest realizacja. Rotory sa z za oceanu tak jak DARE LM , czyli maja również cos wspolnego :grin:.

Jaka bedzie wytrzymalosc ? Czas pokaze . Chociaż nie ukrywam - testować krawężników  celowo nie mam zamiaru. Nawet Radinox może nie dać rady. Jeżeli chodzi o jakość wykonania felg i samych rotorow nawet nie mam pojecia , ponieważ jeszcze ich nie widzialem. Sa poprostu nieodebrane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kamil napisał:

Rotory sa z za oceanu tak jak DARE LM , czyli maja również cos wspolnego :grin:.

Masz może zdjęcie tego rotora przed skręceniem? Każdy kto ma temat felg choć trochę ogarnięty widzi że ten rotor został wycięty z 1tlg.

I nie chodzi tutaj o żaden "HEJT" bo każdy może sobie latać na czym chce, ale trzeba być przygotowanym na krytykę wiedząc dobrze jak tutaj wszyscy kochają "DARIUSZE"

 

Akurat tak się składa że robię Custom na oryginalnym LM, i nie rozumiem dlaczego wpadłeś na pomysł żeby zrobić to w ten sposób?

Jeśli kwestia finansowa to dla przykładu: kupiłem ori LM za 7K z czego sprzedałem rantobębny za 4K także same rotory wyniosły mnie 3K.

Jestem pewien że twoje rotory kosztowały podobnie lub nawet więcej, więc jaki sens?

 

4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Richie_G napisał:

Masz może zdjęcie tego rotora przed skręceniem? Każdy kto ma temat felg choć trochę ogarnięty widzi że ten rotor został wycięty z 1tlg.

I nie chodzi tutaj o żaden "HEJT" bo każdy może sobie latać na czym chce, ale trzeba być przygotowany na krytykę wiedząc dobrze jak tutaj wszyscy kochają "DARIUSZE"

 

Akurat tak się składa że robię Custom na oryginalnym LM, i nie rozumiem dlaczego wpadłeś na pomysł żeby zrobić to w ten sposób?

Jeśli kwestia finansowa to dla przykładu: kupiłem ori LM za 7K z czego sprzedałem rantobębny za 4K także same rotory wyniosły mnie 3K.

Jestem pewien że twoje rotory kosztowały podobnie lub nawet więcej, więc jaki sens?

 

4.jpg

Rozumiem cie ,ale w 19" nawet nie bralem pod uwage, a w 20" sa cale Lmy za 16 tys na allegro, tez nie drogo biorac pod uwage kwote jaka mnie kosztowaly customy, ale czy to cos zmieni? Czy wtedy bede milszy dla swoich kolegow klubowiczow? 

 

Jezeli chodzi o Darki 20" za 3 tys tak jak napisales to nawet nie wiem czy znajdzie tak koneserzy podbili cene.

U mnie rotor jest przerabiany poniewaz nie miescil sie w ranty i trzebabylo poprawic centrowanie. W 19" pasuje bez problemowo. To tylko jeden cal a tak wielka roznica w spasach i cenach.

 

Jeżeli chodzi o Hejty i negatywne wypowiedzi to nie martw sie o mnie . Jestem akurat z tego pokolenia Syndykatu , że mnie to nie rusza za bardzo. Jak chcialbym zrobić projekt na wysokim poziomie to stać mnie na to . Moja 550 jest to tyrania na codzien i nie modle sie przy niej z aparatem w srodku stycznia na letnich oponach przed garażem na tle świeżego śniegu.  

Jestesmy w zakladce GALERIA , a nie       "urzekła mnie twoja historia , czy jaki ja nie jestem zajeb..sty prawda koledzy?" , więc prosze oszczedzic sobie niepotrzebnych wpisów nic nie wnoszących.

Obiecuje jak koła się połamią to bedziecie pierwsi , którzy o tym sie dowiedzą , a jak przylgnia odpadnie w łuku i przeżyje to sie pojedzie do Sandała i dospawa nowa do jakiejs OEMowej gwiazdy typu Styling cos tam , a spawane bebny sie wyrzuci.

Pozdrawiam wszystkich milosnikow marki .....

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, MAREK GERMAN napisał:

Kamil moze byc ciekawie, czekam na efekt na aucie, choc nie jestem przekonany do dariuszy i zeby z tego robic customy, ale widzac co poniektorzy wyprawiaja przerabiajac kola to wsumie jeden uj z tym wszystkim

 

pozdro 

Marku nie jeden uj , poniewaz w moich rotorach nic nie jest spawane . Jest to jeden element jak rotor w kazdej fabrycznej 3 tlg , a w customach na OEMie w wiekszosci przylgnia jest dospawywana co mi sie w glowie nie miesci. Rotor jest narazony bardziej na boczne uderzenia , a wtedy najmocniejsze stylingi kucaja. Jezeli chodzi o prostopadle udezenie raczej rant i beben przyjmie . Jabtrz wolalbym orgi rotory LM ale nie ma sensu dac 16 tys dla samych rotorow i jeszcze trafic w odpowiednie et.  Felg jeszcze nie widzialem na oczy. Moze nawet nie ujrza swiatla dziennego jak bedzie slabo , a jak znosnie to obejrzymy i ocenimy to na zywo na spotkaniu tzw. Dare 3 tlg radinox . Jak zwal tak zwal. Pewnie od tego samego chinczyka hahahhaaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, orzel napisał:

Będzie ciekawie - nie widzi mi się odcień rotoru jedynie, chociaż to może też być kwestia kiepskiego zdjęcia. Kiedy przymiarki na aucie ?

To jest klasyczne srebro w proszku moze dlatego. Faktycznie bardziej stalowe z pistoletu moze by lepiej podeszly pod Radi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, kamil napisał:

Jest to jeden element jak rotor w kazdej fabrycznej 3 tlg 

wiesz co piszesz? bo tak to czytam i czytam :roll:

 

twoj rotor nie jest taki sam jak w kazdej fabrycznej 3tlg tylko wyglada jak prawie fabryczny a dlaczego nie jest? bo jest wycięty z 1tlg która nie od dzis kazdy wie ze darki sa zrobione z uj nie aluminium i twój rotor zapewne wazy max 2kg co fabryczny czyli (tlg) bedzie ok 6kg bo jest oczywiście kłuty i moze to sie skończyć tak 

919483258b6d04b8gen.jpg

tym bardziej twój rotor dodatkowo jest toczony dookoła aby spasowac go do bebnów i rantów co jeszcze go bardziej osłabiło 

 

ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa jak zostały uzupełnione dziury po niby śrubach które wcześniej były w feldzie czyli w rotorze nawiert ok 5mm + plastikowa ala 3tlg śrubka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Łukasz ///3 napisał:

wiesz co piszesz? bo tak to czytam i czytam :roll:

Faktycznie zlapales za słówko . Punkt dla ciebie.  Chodzilo mi , że rotor jest wyciety z jednego elementu alu.

Jeżeli sie juz czepiasz to napisze , że Hartge OZ mialem jako pierwszy na tym forum  zaznacze oryginalne i szczerze to wiekszego gówna jezeli chodzi o jakość nie widzialem  . Prostowalem kola co sezon robiac zaledwie 3 tys km rocznie. Ta sama sytuacja była u Hose przy Hartge  18" , wiec jaki jest sens dyskutowac kto co skad za ile? Galeria jest po to żeby umieszczać zdjęcia , a nie siać gówno burze i pokazywać jak klubowicze wspaniale sie szanuja i sam nie wiem po co wdaje sie w te chore dyskusje . 

Wracam do swojej piaskownicy i swoich foremek :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, kamil napisał:

Faktycznie zlapales za słówko . Punkt dla ciebie.  Chodzilo mi , że rotor jest wyciety z jednego elementu alu.

Jeżeli sie juz czepiasz to napisze , że Hartge OZ mialem jako pierwszy na tym forum  zaznacze oryginalne i szczerze to wiekszego gówna jezeli chodzi o jakość nie widzialem  . Prostowalem kola co sezon robiac zaledwie 3 tys km rocznie. Ta sama sytuacja była u Hose przy Hartge  18" , wiec jaki jest sens dyskutowac kto co skad za ile? Galeria jest po to żeby umieszczać zdjęcia , a nie siać gówno burze i pokazywać jak klubowicze wspaniale sie szanuja i sam nie wiem po co wdaje sie w te chore dyskusje . 

Wracam do swojej piaskownicy i swoich foremek :-D

rozmawiamy o twoich felgach nie o hartge ale jak tam  chcesz skoro zacząłeś nowy wątek nie wnikam kto co miał pierwszy i kto kogo... nie będę kończył 

czyli moje hartge to nie ori oz ? i ze niby ty miałeś szersze ? z tego co pamietam to takie same szerokosci.. tylko ze jest jedno co ich różni skoro mowisz ze to gówno czyli wszystkie felgi ori tlg oz 17 18 19 to smietnik jesli chodzi o jakosc .. dziwnie miałem futury 2 lata potem rotory wpadły hartge i smigam na tym 5/6 lat i jakos ich nigdy nie spawałem prostowałem a skoro felgi OZ to gówno powodzenia jazdy na tych customach 

Kamil ale ty sam robisz te chore dyskusje, pobawimy sie razem plastelina ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Łukasz ///3 napisał:

rozmawiamy o twoich felgach nie o hartge ale jak tam  chcesz skoro zacząłeś nowy wątek nie wnikam kto co miał pierwszy i kto kogo... nie będę kończył 

czyli moje hartge to nie ori oz ? i ze niby ty miałeś szersze ? z tego co pamietam to takie same szerokosci.. tylko ze jest jedno co ich różni skoro mowisz ze to gówno to wszystkie felgi ori tlg oz 17 18 19 to smietnik jesli chodzi o jakosc .. dziwnie miałem futury 2 lata potem rotory wpadły hartge i smigam na tym 5/6 lat i jakos ich nigdy nie spawałem prostowałem a skoro felgi OZ to gówno powodzenia jazdy na tych customach 

Kamil ale ty sam robisz te chore dyskusje, pobawimy sie razem plastelina ?  

Luz jakos przejezdze :cool:. Bede uważal . Jak sie nie sprawdza i przezyje to sie ustruga cos bardziej znanego i juz.

Stare rotory rozpuszcze i zrobie miske dla psa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...