Skocz do zawartości

[E46] Bartek.P 330Ci - ZSZteam


Bartek.P

Rekomendowane odpowiedzi

Jak chcesz z tymi regulacjami to taniej nic innego nie znajdziesz w tej jakości. Chociaż jest jeszcze takie coś jak D2 racing i też w internetach zbiera pozytywne opinie. Jeżeli isc racing kosztuje 3900 to tamto będziesz miał za 3300. Chyba, że masz inną cenę na isc. Ale myślę że nie ma co oszczędzać, bo isc dużo osób chwali. Isc ma to fajne że każdy pojedynczy element jeżeli się zepsuje to można dokupić bez problemu. Masz też opcje że jeżeli nie będą pasować Ci sprężyny to do tygodnia po założeniu też możesz je bezpłatnie wymienić. Tak że nie ma co oszczędzać te parę stowek bo można sobie w brodę pluć. Lepiej poczekać i kupić później:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przyszła paczka i chyba jakiś kurier już do niej się dobierał  :wink::-D

DSC-0463.jpg

A w paczce cały komplet ISC racing z 32 stopniową regulacją twardości .

 

DSC-0469.jpg

 

Brakuje mi jeszcze jednego elementu układanki i można zakładać , kręcić, spasowywać... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zadzwoń do tego kolesie 504 710 459. On jest dystrybutorem isc na Polskę więc powinien wiedzieć.  gwint jest niby z USA ale ja w paczce dostałem instrukcjie z chińskimi ślaczkami. Plus jest taki że można dobrać odpowiednie sprężyny i dokupić każdą część do gwintu.  Czas oczekiwania ok 2 tyg. Można też zapisać się na zakup grupowy który jest przez nich organizowany 2-3 w roku i wtedy transport jest droga morską,  dłuższy ale oszczędzasz 400 zł ( przynajmniej w przypadku e46).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.01.2019 o 16:30, Bartek.P napisał:

Czasami służbowy bus się przydaje :)

DSC-0375aa.jpg

Hankook Ventus V12 Evo 2  215/35/18 na 8,5"

DSC-0375e.jpg

Nankang Ultra Sport NS-2 225/35/15 na 9,5"

DSC-0375d.jpg

 

To nic że jest po za sezonem, to nic ze pogoda nie sprzyja, to nic że zawieszenia trzeba wymienić na gwint ale jak masz gotowe koła  w garaży to weź wytrzymaj i nie przymierz na aucie !

:)8):)

DSC-0377.jpg

DSC-0375z.jpg

DSC-0375y.jpg

DSC-0375w.jpg

DSC-0381.jpg

 

Teraz tylko zostało kupić gwint i to spasowć. 

 

PS:

Ponawiam pytanie. Czy ktoś może podpowie czy znajdę jakąś alternatywę do gwintu ISC ?

 

Polecam Hankooki ventus evo2, przejeździłem na nich sezon 2018, bardzo ładnie kleją się do asfaltu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tych Hankooków ventus evo 2, jest to dobra opona w stosunku ceny do jakości. Mam u siebie takie, to po dwóch sezonach, tył nadaje się do wymiany a z przodu połowa żywota. Niemniej, do poważniejszych mocy polecam coś lepszego, bo to średnia półka ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Sifacil napisał:

Odnośnie tych Hankooków ventus evo 2, jest to dobra opona w stosunku ceny do jakości. Mam u siebie takie, to po dwóch sezonach, tył nadaje się do wymiany a z przodu połowa żywota. Niemniej, do poważniejszych mocy polecam coś lepszego, bo to średnia półka ;) 

Za 179 zł/szt to nawet się nie zastanawiałem nad ich wytrzymałością.  Tym bardziej że będę musiał zrobić delikatne konty więc i tak opona będzie szybciej się zużywać z jednej strony więc nie ma sensu inwestować w drogie opony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś udało się zamontować gwint i regulowane wahacze na tył.

DSC-0495.jpg

DSC-0501.jpg

 

A tak to wygląda zaraz po montażu zawieszenia ISC race i wyjeździe z warsztatu.  Oczywiście jak wyjedziesz czystym autem z garażu to musi padać:angry::evil::x
Wiec auto brudne i nie do końca spasowane. Czeka mnie zbieżność i zabawa z kręceniem
Ale wygląda to znacznie lepiej niż na poprzednim zawieszeniu.

 

DSC-0512.jpg

DSC-0509.jpg

DSC-0513.jpg

DSC-0515.jpg

Nadkole haczy :o

DSC-0520.jpg

 

A teraz wasza kolej . Czekam na opinie siadło czy nie siadło to koło bo różne opinie słyszę dlatego chciałbym poznać wasze zdanie ? 

PS: zdjęcia słabej jakości bo taboret w taką pogodę nie dał rady

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
5 godzin temu, Kempin95 napisał:

Odnośnie tych przednich carbonowych splitterów u ciebie,widziałem że coś wspominałeś że kupiłeś je w DE czy wysyłka odbyła się bez problemów?? Bo ja mam dokładkę ale kompletnie mi ona nie leży... a te splittery u ciebie wyglądają bardzo fajnie:-D

Tak jak Ci pisałem na priv ale może komuś się przyda. Wysyłka bez żadnych problemów.  To sklep internetowy więc lipy nie robią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Mała aktualizacja.
Po zamontowaniu gwintowanego zawieszenia zacząłem nim kręcić. To był mój pierwszy raz , ICS pozbawiło mnie dziewictwa :razz::grin:.

 

DSC-0603.jpg

Kawałek drucika a tyle radości :)  

Sinki dotarły do mnie aż z UK. Miałem szczęście że sprzedający dorabiał do swoich felg więcej sztuk i leżały mu na półce .

spinka.jpg

DSC-0734-1.jpg

Następnie auto pojechało na ustawienie geometrii.  Wszystko poszło gładko a kąty to przód 2 stopnie i  tył 4 stopnie.

 

DSC-0683.jpg

DSC-0687.jpg

 

Tak to wyglądało zaraz po zbieżności. 

 

 DSC-0739.jpg

DSC-0753-1.jpg

W sobotę udało się zaliczyć udany wypad na Więcej niż otwarcie sezonu. CZYMANOWO 2019. Miał być spokojny spot a tam z 500 aut zjechało :-D

Zbiórka pod ratuszem i wspólny wyjazd z chłopakami. Po długiej zimie każdy z nas cieszył się jak dziecko na możliwość zrobienia kilkuset kilometrów, a ja miałem podwójna radochę bo mogłem otworzyć dach ;)

DSC-0791.jpg

DSC-0799.jpg

czymanowo.jpg

czymanowo-7.jpg

czymanowo-11.jpg

 

W poniedziałek znowu kręciłem gwintem. wydawało mi się ze przód jest za wysoko a tył za nisko względem przodu (no bo przecież na syndykacie nigdy nie jest za nisko :grin:)

Po wyrównaniu wygląda to tak. 

DSC-0832-1.jpg

 

 

I na koniec mam pytanie do was.

Patrząc na kąty 2 i 4 stopnie czy tonie jest zbyt duża różnica???

Wizualnie czasami zastanawiam się nad zwiększeniem negatywu z przodu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, orzel napisał:

Genialne jest te kabrio :)

Co do tych drucikow hehe to są u nas na miejs i w PL do dostania praktycznie od ręki :)

Podeślij linka albo jakieś namiary chętnie kupie na zapas.

A jeśli chodzi ci o kolesia który sprzedaje na FB to ja właśnie brałem od niego :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Bartek.P zmienił tytuł na [E46] Bartek.P 330Ci - ZSZteam

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...