KUJON Napisano 8 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2020 Pimpka marcin607 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 24 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2020 Mała aktualizacja. Szkoda z Chotowej została naprawiona. Kupiłem nowy błotnik z ASO i miał być założony ale blacharz i lakiernik uparli się by ratować Stary bo był w bardzo dobrym stanie i dobrze zabezpieczony. Udało im się to i nie ma śladu naprawy. Auto zostało nawoskowane oraz zajęłam się detalami które kuły mnie w oczy. Z racji wieku znaczki BMW nie wyglądały już idealnie dlatego kupiłem emblematy na maskę z przodu i z tyłu. W paczce z ASO także znalazł się element plastikowy fotela który u mnie był ułamany bo ktoś nie umiał złożyć fotela. Zajęłam się także odnowieniem tunelu środkowego który w E46 nagminnie jest porysowany. Auto bez zastrzeżeń przeszło przegląd a diagnosta powiedział tylko że auto musi wykręcać karki. przed i po: Nie wszystko poszło tak jak chciałem. Założyłem zaślepkę do osłony silnika która kupiłem jakiś czas temu. A miało pasować. Plastik przy prowadnicy pasów także nadaje się do odnowienia lub kupienia nowego. Problem polega na tym że nie mam pojęcia jak go zdemontować. Należy chyba zdemontować zagłówek bo innej opcji nie mam. Jak by ktoś miała wiedzę jak to zrobić lub jakiś film np. z YouTube to bardzo był bym wdzięczny. Na koniec ciekawostka. Poprzedni właściciel mówił prawdę o tym że auto jeździło po Szwajcarii. Przy demontażu tunelu znalazłem na to dowody ARO, Bartas, KUJON i 8 innych dodali reakcje 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik3er Napisano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Bartku wymiana tych plastikow jest prosta sam mam wlasnie rozebrane u siebie Musisz zdemontowac te dwa plastiki po ktorych slizga sie pas tam sa dwa torxy jak to zdemontujesz to wtedy wysuniesz zagłówek. Z reszta dasz rade jak cos to wal ja bede w weekend u siebie skladal to bede na bieżąco. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Mnie chyba najbardziej cieszy wymiana porysowanych rzeczy na nowe. Zawsze jak to zrobię to potem tydzień patrzę na ten element hehe. Ostatnio jak wymieniłem tunel to żonka nic nie mogła w niego odkładać bo w e87 jest on ogumowany i rysuje się niesamowicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 25 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 6 minut temu, lapka666 napisał: Mnie chyba najbardziej cieszy wymiana porysowanych rzeczy na nowe. Zawsze jak to zrobię to potem tydzień patrzę na ten element hehe. Ostatnio jak wymieniłem tunel to żonka nic nie mogła w niego odkładać bo w e87 jest on ogumowany i rysuje się niesamowicie To tak samo jak E46. Z tymi nowymi elementami mam podobnie jak ty ale bardziej mnie cieszy że mogę wymienić/zregenerować/naprawić to sam. Tunel trochę zabijał ceną dlatego postawiłem na regenerację. Jak się nie przyjmie to wpadnie nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Mój tunel był nowy ale i tak po pewnym czasie zarysował się bo była właśnie taką gumowata struktura , teraz mam zregenerowany i jest ok Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 25 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, MAREK GERMAN napisał: Mój tunel był nowy ale i tak po pewnym czasie zarysował się bo była właśnie taką gumowata struktura , teraz mam zregenerowany i jest ok Pozdro Właśnie tego się obawiam ze nawet jeśli kupię nowy tunel to pewnym czasie będzie to samo. Tą gumę łatwo zarysować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Wracając do błotnika jeszcze, to malowałi ci cały na nowo czy jakos udało się tą wgniotę wyciągnąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 25 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 14 minut temu, Wisnia135i napisał: Wracając do błotnika jeszcze, to malowałi ci cały na nowo czy jakos udało się tą wgniotę wyciągnąć ? Jest stary błotnik. Pierw błotnikiem zajęli się magicy od bezinwazyjnej naprawy blacharskiej potem tradycyjny blacharz. Niestety nie ma zdjęć z naprawy ale stary lakier został zdarty do gołej blach tylko na rancie błotnika, na długości wgniecenia. Nowy błotnik był przygotowany ale postanowili ratować stary i na moje oko udało im się to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 7 minut temu, Bartek.P napisał: Jest stary błotnik. Pierw błotnikiem zajęli się magicy od bezinwazyjnej naprawy blacharskiej potem tradycyjny blacharz. Niestety nie ma zdjęć z naprawy ale stary lakier został zdarty do gołej blach tylko na rancie błotnika, na długości wgniecenia. Nowy błotnik był przygotowany ale postanowili ratować stary i na moje oko udało im się to. Czyli nie malowali całego blotnika tylko zrobili jak by łatkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 25 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Tak. Tak było lakiernikowi łatwiej zgrać sie z kolorem. Wisnia135i dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 1 minutę temu, Bartek.P napisał: Tak. Tak było lakiernikowi łatwiej zgrać sie z kolorem. To ładnie ogarnęli fakt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kumor07 Napisano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Dobra robota , takie detale zawsze denerwują, a po ich wymianie od razu lepiej człowiek się czuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 25 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 21 minut temu, kumor07 napisał: Dobra robota , takie detale zawsze denerwują, a po ich wymianie od razu lepiej człowiek się czuje . Jeszcze parę takich detali zostało do roboty ale szlaki już przetarte wiec będzie z górki. kumor07 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 No i świetnie że udało się naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaś 523i Napisano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Detale składają się na całokształt - tak trzymaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 30 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2020 Auto odwiedziło pana od zbieżności co by na Melo na Molo dojechało prosto. Wczoraj wybrałem się na West Horizon w Gorzowie Wielkopolskim. Impreza odbywała się na polu golfowym więc strzeliłem kilka fotek na tej klimatycznej miejscówce. gamek2, atos1987, goryl i 4 innych dodali reakcje 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atos1987 Napisano 30 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2020 Czerwony rotor na 2 i 3 foto robi robotę! Też Ci się chciało tyle km robić do Gorzowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 30 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2020 13 minut temu, atos1987 napisał: Czerwony rotor na 2 i 3 foto robi robotę! Też Ci się chciało tyle km robić do Gorzowa No i zdradziłeś moja niespodziankę na Molo Na Molo mam ponad 500km i jeszcze bardziej mi się chcę atos1987 dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 31 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Panowie mam problem z zbieżnością. Auto było już dwa razy na ustawieniu kół i nadal jest to samo. Sprzęt diagnostyczny pokazuję ze koła są prosto a kierownica ustawiana na poziomicy. Przy wyjeździe na drogę przy większych prędkościach aby jechać prosto trzeba ustawić kierownice lekko w prawo. Gdy puścimy kierownicę wraca do poziomu a auto ucieka w lewo. Felgi wyważone, ciśnienie w oponach sprawdzone, kąty ustawione równo. Diagnosta polecił mi założyć inne koła na przód i sprawdzić czy są takie same objawy. Jeśli objawy ustąpią to zaproponował abym przełożył opony z felg. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dedi Napisano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Najpierw wyeliminowałbym koła z równania, dopiero potem się zastanawiał, nie wiem o jakich prędkościach mówimy - zakładam, że nie małych więc nawet taka pierdoła jak nierówno zużyte opony względem siebie + nierówne zużycie przez camber z powodów oczywistych mogą powodować delikatne ciągnięcie za kierownicę, a Pan na zbieżności tego nie wychwyci bo to zbyt subtelna różnica do wyłapania przy stojącym samochodzie. Tak czy siak sprawdzisz to najszybciej i samodzielnie, a jak to nie to.. to pewnie są tu bardziej doświadczeni ludzie, którzy pomogą Na szczęście układ kierowniczy nie ma zbyt wiele elementów ja bym w drugiej kolejności sprawdził końcówki drążków i wymienił profilaktycznie bo to śmieszny koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blaniu Napisano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Zawias dokladnie sprawdzony ? Zadnych luzow nie ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.P Napisano 31 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 11 minut temu, dedi napisał: Najpierw wyeliminowałbym koła z równania, dopiero potem się zastanawiał, nie wiem o jakich prędkościach mówimy - zakładam, że nie małych więc nawet taka pierdoła jak nierówno zużyte opony względem siebie + nierówne zużycie przez camber z powodów oczywistych mogą powodować delikatne ciągnięcie za kierownicę, a Pan na zbieżności tego nie wychwyci bo to zbyt subtelna różnica do wyłapania przy stojącym samochodzie. Tak czy siak sprawdzisz to najszybciej i samodzielnie, a jak to nie to.. to pewnie są tu bardziej doświadczeni ludzie, którzy pomogą Na szczęście układ kierowniczy nie ma zbyt wiele elementów ja bym w drugiej kolejności sprawdził końcówki drążków i wymienił profilaktycznie bo to śmieszny koszt Dzieje się tak przy prędkościach po wyżej 90 km/h. Mam już przygotowane drugie koła więc będę to sprawdzał mam nadzieje że na drugim komplecie nie będzie się tak działo. 12 minut temu, Blaniu napisał: Zawias dokladnie sprawdzony ? Zadnych luzow nie ma ? 24.08.2020 byłem na przeglądzie i żadnych luzów nie znaleźli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaś 523i Napisano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Magiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wypych Napisano 1 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Września 2020 9 godzin temu, Michaś 523i napisał: Magiel 99,9 proc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.