Skocz do zawartości

[E46] Bartek.P 330Ci - ZSZteam


Bartek.P

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Mała aktualizacja. 

Szkoda z Chotowej została naprawiona. Kupiłem nowy błotnik z ASO i miał być założony ale blacharz i lakiernik uparli się by ratować Stary bo był w bardzo dobrym stanie i dobrze zabezpieczony. Udało im się to i nie ma śladu naprawy. 

IMG_20200824_212049.jpg.92b0f3fb343b991310ad1bab3296ddd1.jpg

Auto zostało nawoskowane oraz zajęłam się detalami które kuły mnie w oczy. Z racji wieku znaczki BMW nie wyglądały już idealnie dlatego kupiłem emblematy na maskę z przodu i z tyłu. W paczce z ASO także znalazł się element plastikowy fotela który u mnie był ułamany bo ktoś nie umiał złożyć fotela. Zajęłam się także odnowieniem tunelu środkowego który w E46 nagminnie jest porysowany. Auto bez zastrzeżeń przeszło przegląd a diagnosta powiedział tylko że auto musi wykręcać karki:D.

IMG_20200821_124032.jpg.d5e494be2c0d2dec8c51c763f52f8041.jpg

IMG_20200821_125426.jpg.7d68d35359fc01165b906cc3346d8652.jpg

IMG_20200821_130558_BURST1.jpg.de6ba1e71c16b199ae76392a6e1b32e2.jpg

przed i po:

IMG_20200821_124143.jpg.7a7c3cfcd4041b35c17b598f2af859f5.jpg

IMG_20200824_211602.jpg.c76cfe4e2189c5e93a5a434e8565e029.jpg

IMG_20200821_124156.jpg.2880438b418bee6160bd08f0402e533b.jpgIMG_20200824_211735.jpg.714a3671465590e960f21f0c00df62b2.jpg

IMG_20200824_134925.jpg.c23efc5716796ada9e4561ed7271c742.jpg

Nie wszystko poszło tak jak chciałem. Założyłem zaślepkę do osłony silnika która kupiłem jakiś czas temu.

IMG_20200824_133754.jpg.f35333284cc025fb4ed916f564015f28.jpgIMG_20200824_140716.jpg.1eadd59dfdd51ec255fe05aee3c5a7fe.jpg

A miało pasować:wacko:.

Plastik przy prowadnicy pasów także nadaje się do odnowienia lub kupienia nowego. Problem polega na tym że nie mam pojęcia jak go zdemontować. Należy chyba zdemontować zagłówek bo innej opcji nie mam. Jak by ktoś miała wiedzę jak to zrobić lub jakiś film np. z YouTube to bardzo był bym wdzięczny.IMG_20200824_211624.jpg.21c9d0d2d6ea008cf53309dc0b616a28.jpg

Na koniec ciekawostka. Poprzedni właściciel mówił prawdę o tym że auto jeździło po Szwajcarii. Przy demontażu tunelu znalazłem na to dowody

IMG_20200821_134045.jpg.e30c3b52b64a17380b2d2518c0f399c0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku wymiana tych plastikow jest prosta sam mam wlasnie rozebrane u siebie :-P

Musisz zdemontowac te dwa plastiki po ktorych slizga sie pas tam sa dwa torxy jak to zdemontujesz to wtedy wysuniesz zagłówek. 

Z reszta dasz rade jak cos to wal ja bede w weekend u siebie skladal to bede na bieżąco.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, lapka666 napisał:

Mnie chyba najbardziej cieszy wymiana porysowanych rzeczy na nowe. Zawsze jak to zrobię to potem tydzień patrzę na ten element hehe. Ostatnio jak wymieniłem tunel to żonka nic nie mogła w niego odkładać bo w e87 jest on ogumowany i rysuje się niesamowicie :/

To tak samo jak E46. Z tymi nowymi elementami mam podobnie jak ty ale bardziej mnie cieszy że mogę wymienić/zregenerować/naprawić to sam. Tunel trochę zabijał ceną dlatego postawiłem na regenerację. Jak się nie przyjmie to wpadnie nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MAREK GERMAN napisał:

Mój tunel był nowy ale i tak po pewnym czasie zarysował się bo była właśnie taką gumowata struktura , teraz mam zregenerowany i jest ok 

 

Pozdro

Właśnie tego się obawiam ze nawet jeśli kupię nowy tunel to pewnym czasie będzie to samo. Tą gumę łatwo zarysować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Wisnia135i napisał:

Wracając do błotnika jeszcze,  to malowałi ci cały na nowo  czy jakos udało się tą wgniotę wyciągnąć ?

Jest stary błotnik. Pierw błotnikiem zajęli się magicy od bezinwazyjnej naprawy blacharskiej potem tradycyjny blacharz. Niestety nie ma zdjęć z naprawy ale stary lakier został zdarty do gołej blach tylko na rancie błotnika, na długości wgniecenia. Nowy błotnik był przygotowany ale postanowili ratować stary i na moje oko udało im się to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Bartek.P napisał:

Jest stary błotnik. Pierw błotnikiem zajęli się magicy od bezinwazyjnej naprawy blacharskiej potem tradycyjny blacharz. Niestety nie ma zdjęć z naprawy ale stary lakier został zdarty do gołej blach tylko na rancie błotnika, na długości wgniecenia. Nowy błotnik był przygotowany ale postanowili ratować stary i na moje oko udało im się to.

Czyli nie malowali całego blotnika  tylko zrobili jak by łatkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, kumor07 napisał:

Dobra robota , takie detale zawsze denerwują, a po ich wymianie od razu lepiej człowiek się czuje .

Jeszcze parę takich detali zostało do roboty ale szlaki już przetarte wiec będzie z górki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odwiedziło pana od zbieżności co by na Melo na Molo dojechało prosto.

IMG_20200828_112838.jpg.e1ea0f44c69f9dc00ec8432590d5437f.jpg

Wczoraj wybrałem się na West Horizon w Gorzowie Wielkopolskim. Impreza odbywała się na polu golfowym więc strzeliłem kilka fotek na tej klimatycznej miejscówce.

IMG_20200829_191731.jpg.8a37e797f63cf364797a60fbd63895b9.jpgIMG_20200829_191811.jpg.e7ce9e073c3a86e7bd12981d3be196f8.jpgIMG_20200829_162150.jpg.721d944c0f4d94968e42c1c0f61a2f06.jpgIMG_20200829_195628.jpg.5f455e6a6640de51f16b4b0cdb498a01.jpgIMG_20200829_195736.jpg.3e78a73b9bef896252fea5e8c7656049.jpgIMG_20200829_200146.jpg.63a3ba4a5ccac0d2955253c4cc826389.jpgIMG_20200829_200206.jpg.48e6c7741324cad91138dd79a2470fc7.jpgIMG_20200829_195857.jpg.7e07b0adfd8ee64928db6e8fa8160019.jpg

IMG_20200829_191830.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, atos1987 napisał:

Czerwony rotor na 2 i 3 foto robi robotę! Też Ci się chciało tyle km robić do Gorzowa :D

No i zdradziłeś moja niespodziankę na Molo:twisted: Na Molo mam ponad 500km i jeszcze bardziej mi się chcę:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z zbieżnością.

Auto było już dwa razy na ustawieniu kół i nadal jest to samo. Sprzęt diagnostyczny pokazuję ze koła są prosto a kierownica ustawiana na poziomicy.

Przy wyjeździe na drogę przy większych prędkościach aby jechać prosto trzeba ustawić kierownice lekko w prawo. Gdy puścimy kierownicę wraca do poziomu a auto ucieka w lewo.

Felgi wyważone, ciśnienie w oponach sprawdzone, kąty ustawione równo.

Diagnosta polecił mi założyć inne koła na przód i sprawdzić czy są takie same objawy. Jeśli objawy ustąpią to zaproponował abym przełożył opony z felg.

Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wyeliminowałbym koła z równania, dopiero potem się zastanawiał, nie wiem o jakich prędkościach mówimy - zakładam, że nie małych więc nawet taka pierdoła jak nierówno zużyte opony względem siebie + nierówne zużycie przez camber z powodów oczywistych mogą powodować delikatne ciągnięcie za kierownicę, a Pan na zbieżności tego nie wychwyci bo to zbyt subtelna różnica do wyłapania przy stojącym samochodzie. Tak czy siak sprawdzisz to najszybciej i samodzielnie, a jak to nie to.. to pewnie są tu bardziej doświadczeni ludzie, którzy pomogą :) Na szczęście układ kierowniczy nie ma zbyt wiele elementów :) ja bym w drugiej kolejności sprawdził końcówki drążków i wymienił profilaktycznie bo to śmieszny koszt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, dedi napisał:

Najpierw wyeliminowałbym koła z równania, dopiero potem się zastanawiał, nie wiem o jakich prędkościach mówimy - zakładam, że nie małych więc nawet taka pierdoła jak nierówno zużyte opony względem siebie + nierówne zużycie przez camber z powodów oczywistych mogą powodować delikatne ciągnięcie za kierownicę, a Pan na zbieżności tego nie wychwyci bo to zbyt subtelna różnica do wyłapania przy stojącym samochodzie. Tak czy siak sprawdzisz to najszybciej i samodzielnie, a jak to nie to.. to pewnie są tu bardziej doświadczeni ludzie, którzy pomogą :) Na szczęście układ kierowniczy nie ma zbyt wiele elementów :) ja bym w drugiej kolejności sprawdził końcówki drążków i wymienił profilaktycznie bo to śmieszny koszt :)

Dzieje się tak przy prędkościach po wyżej 90 km/h. Mam już przygotowane drugie koła więc będę to sprawdzał mam nadzieje że na drugim komplecie nie będzie się tak działo. 

12 minut temu, Blaniu napisał:

Zawias dokladnie sprawdzony ? Zadnych luzow nie ma ?

24.08.2020 byłem na przeglądzie i żadnych luzów nie znaleźli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Bartek.P zmienił tytuł na [E46] Bartek.P 330Ci - ZSZteam

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...