Skocz do zawartości

Polecane posty

1075pxd.jpg125rpl5.jpgfx9um8.jpgWitam. Narazie króciutko o mojej M3 :-)

Kilka lat temu zakupiłem BMW M3 E46

Oto przeróbki które już miały miejsce:

- założony układ wydechowy Dahler

- zawieszenie gwintowane

- felgi Varrstoen ES6 (przód 9,5” tył 11”)

- karbonowa dokładka przedniego zderzaka 

Jeśli chodzi o plany to myśle że wjedzie:  

- karbonowy dyfuzor zderzaka tylnego

- kompresor ESS VTI-475 z dolotem i mapą

F50D289A-3221-4DB0-95C2-1A396D38EA43.jpeg.fdae92d334cce282fc005e1e2d4454c2.jpeg97806BEC-AE2A-43C6-9E62-0E90449C1189.jpeg.7f07be2c71a1f016685ba9d54cfeda47.jpeg

Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie widzę, że negatywne reakcje na Air... Jakiś powód?

A myślałem o tym z kilku powodów... pierwszy to auto stoi niziutko podczas postoju, przez co ładnie się prezentuje. A drugi powód to możliwość uniesienia budy co nie ukrywam że ułatwiło by mi życie z wszelkiego rodzaju hopkami i przy wjeździe do garażu podziemnego przez który niszczę auto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o jakość fotek to z lepszą rozdzielczością nie chciało mi przyjąć z racji za dużego rozmiaru plików :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, KUJON napisał:

tak i ranty felg chowają się pod blotnik... ;) 

Takiego efektu akurat nie oczekiwałem... I nie wiem czy mam to traktować jako aluzje czy.... no właśnie... Może wiec po prostu przemilczę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie szkoda fury, ona ma zapierd*lać po zakrętach a z tego co wiadomo to na Air się pływa jak na pontonie. Poza tym rażą w oczy te naklejki i popękana dokładka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, beny130488 napisał:

Nie szkoda fury, ona ma zapierd*lać po zakrętach a z tego co wiadomo to na Air się pływa jak na pontonie. Poza tym rażą w oczy te naklejki i popękana dokładka.

Jeśli faktycznie na zakrętach się gorzej spisuje to faktycznie słabo. Naklejek już nie ma, a dokładka wygląda tak za sprawą wcześniej wspomnianego wjazdu do garażu podziemnego. Nowa już leży i czeka na montaż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, KUJON napisał:

traktuj to jako dobrą rade, na tym forum 99% projektów to rasowy static i nikt tutaj nie bawi się w udawanie gleby ;) 

Tak to też potraktuje, choć inaczej odbiera się rady poparte argumentami, niż tak jak wcześniej sarkastyczne komentarze. No ale rozumiem że co niektórzy lubią wprowadzić na forum trochę dodatkowych emocji :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, KUJON napisał:

Tj Syndykat, z czasem ogarniesz klimat, tutaj nie ma klepania po ramieniu ;) 

Damy radę :wink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli problem  po obniżeniu jest tylko przez tą dokładkę to ja bym ją zdjął, felgi 19?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak felgi 19”. No niby tak tyle że z dokładką lepiej się prezentuje. No i że tak powiem... jestem w du***. Zobaczymy... coś trzeba będzie pomyśleć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, beny130488 napisał:

Nie szkoda fury, ona ma zapierd*lać po zakrętach a z tego co wiadomo to na Air się pływa jak na pontonie. Poza tym rażą w oczy te naklejki i popękana dokładka.

Po to są blokady przepływu żeby samochód nie pływał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam posiedzieć trochę czasu na forum i poczytać trochę tematów żeby wiedzieć jakie tutaj panują zasady ale pomysł z AirRide to akurat tutaj nie przejdzie.

I ja również bym popatrzył na więcej fotek tej M3. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego dokładnie chodzi o to aby nie iść na łatwiznę i zamontować Air raid-a,

tylko aby ułożyć tak auto gwintem,negatywami w miarę rosądku kątami i

odpowiednim doborem opon bo to też ważne aby

było świetnie spasowane z kołami.Więcej pracy cię będzie to kosztowało

,ale satysfakcjia bardziej murowana i nie za łatwo poszło,ale jak widzisz przedmówcy

już ci napisali że raczej airride tu nie przejdzie więc pokaż co potrafisz i zrób to starym dobrym stylu.piona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Brylant napisał:

No właśnie widzę, że negatywne reakcje na Air... Jakiś powód?

A myślałem o tym z kilku powodów... pierwszy to auto stoi niziutko podczas postoju, przez co ładnie się prezentuje. A drugi powód to możliwość uniesienia budy co nie ukrywam że ułatwiło by mi życie z wszelkiego rodzaju hopkami i przy wjeździe do garażu podziemnego przez który niszczę auto.

 

Pytanie jaki szeroki jest ten wjazd do garażu? Przy odpowiedniej szerokości można wjeżdżać na największych glebach gdy to zrobisz w odpowiedni sposób. Sam trzymam E30 w podziemnym garażu w którym zjazd jest pod kątem ~30° po czym kończy się posadzką na ostro bez żadnego złagodzenia. Szerokość wjazdu pozwala mi na ustawienie auta pod odpowiednim kątem w taki sposób aby przy skręconym kole to ono najeżdżało na podjazd jako pierwsze a nie zderzak. 

Jaki masz gwint?  Coś mało informacji podałeś, no i zamieść więcej zdjęć bo może być ciekawie.

Ja bym na twoim miejscu nie szedł na łatwiznę i zostawił gwint, ale myślę że sam do tego dojdziesz będąc chwilę na forum ;)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chodzi o to że wjazd nie jest super szeroki, a dokładka jest dość nisko, wiec jak bym nie manewrował to szuram bardziej lub mniej :-( Jeśli chodzi o zawieszenie to po waszych sugestiach zostanę chyba przy gwincie, żebym nie został na GF zlinczowany :wink: Jeśli chodzi o producenta zawieszenia to szczerze mówiąc nie pamietam. Musiał bym zerknąć pod auto. Zakładałem je z dwa lata temu i pamietam że było uznawane za gwint dobrej jakości. W wolnej chwili sprawdzę i uzupełnie dane. No a jeśli chodzi o więcej fotek to nawet gdybym chciał wrzucić to wyskakuje mi komunikat że więcej nie mogę bo przekraczam jakiś tam limit :-( 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I znowu te powtarzane brednie na temat Air'a w sportowych samochodach. Poczytajcie w necie ile aut lata z różnymi zestawami po różnych torach i radzą sobie bardzo dobrze. Większość nowych supersamochodów też śmiga na podobnych rozwiązaniach i też nie odbiegają od tych na stricte rajdowych kompletach gwintu. Jeśli facet ma ochotę na Aira to niech założy, pojeździ, wyrobi opinię i jeśli jego być albo nie być (albo raczej zbieranie linczu albo zachwytów) na Syndykacie ma być od tego zależne to chyba coś jest tutaj nie tak. Brylant, w jakie moce celujesz po doładowaniu silnika? Oprócz samego doładowania i mapy planujesz coś jeszcze robić z silnikiem? I co ważniejsze masz filmik jak gada ten wydech?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z dźwięku tylko to mam :-) I proszę nie zasypcie mnie komentarzami o katowaniu bo coś takiego zdaża mi się raz na rok. Także spokojnie :-)

https://youtu.be/ifPI3iODd8o

Hej. Jeśli chodzi o kompresor to na „leniwym” zestrojeniu i nowej mapie mamy koło 500bhp przy 6,5psi. A można podkręcić go by uzyskać do 700bhp. Przy tym kompresorze nie jest wymagana wymiana intercoolera. W zestawie jest tez dedykowany aluminiowy dolot. Większe kompresory i moce wymagają już grubszych prac przy silniku, przy czym przeciążają masę innych komponentów, a tego chce uniknąć.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Podwójniak napisał:

I znowu te powtarzane brednie na temat Air'a w sportowych samochodach. Poczytajcie w necie ile aut lata z różnymi zestawami po różnych torach i radzą sobie bardzo dobrze. Większość nowych supersamochodów też śmiga na podobnych rozwiązaniach i też nie odbiegają od tych na stricte rajdowych kompletach gwintu. Jeśli facet ma ochotę na Aira to niech założy, pojeździ, wyrobi opinię i jeśli jego być albo nie być (albo raczej zbieranie linczu albo zachwytów) na Syndykacie ma być od tego zależne to chyba coś jest tutaj nie tak. Brylant, w jakie moce celujesz po doładowaniu silnika? Oprócz samego doładowania i mapy planujesz coś jeszcze robić z silnikiem? I co ważniejsze masz filmik jak gada ten wydech?

Masz w swoim 318is i latasz nim po torze?

Na tej rolce to ona tak nisko nie stoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę potencjał jak w każdym M, ale wygląda na niedopieszczoną, szkoda że mało fot. Lista życzeń z błotnika i progów out, żółte klosze też. Co to za koło? To Volk? Fajnie jakby wpadło coś germańskiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Wróć na stronę główną forum

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×