Skocz do zawartości

[E46] Brylant M3


Brylant

Rekomendowane odpowiedzi

1075pxd.jpg125rpl5.jpgfx9um8.jpgWitam. Narazie króciutko o mojej M3 :-)

Kilka lat temu zakupiłem BMW M3 E46

Oto przeróbki które już miały miejsce:

- założony układ wydechowy Dahler

- zawieszenie gwintowane

- felgi Varrstoen ES6 (przód 9,5” tył 11”)

- karbonowa dokładka przedniego zderzaka 

Jeśli chodzi o plany to myśle że wjedzie:  

- karbonowy dyfuzor zderzaka tylnego

- kompresor ESS VTI-475 z dolotem i mapą

F50D289A-3221-4DB0-95C2-1A396D38EA43.jpeg.fdae92d334cce282fc005e1e2d4454c2.jpeg97806BEC-AE2A-43C6-9E62-0E90449C1189.jpeg.7f07be2c71a1f016685ba9d54cfeda47.jpeg

Pozdro :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie widzę, że negatywne reakcje na Air... Jakiś powód?

A myślałem o tym z kilku powodów... pierwszy to auto stoi niziutko podczas postoju, przez co ładnie się prezentuje. A drugi powód to możliwość uniesienia budy co nie ukrywam że ułatwiło by mi życie z wszelkiego rodzaju hopkami i przy wjeździe do garażu podziemnego przez który niszczę auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, beny130488 napisał:

Nie szkoda fury, ona ma zapierd*lać po zakrętach a z tego co wiadomo to na Air się pływa jak na pontonie. Poza tym rażą w oczy te naklejki i popękana dokładka.

Jeśli faktycznie na zakrętach się gorzej spisuje to faktycznie słabo. Naklejek już nie ma, a dokładka wygląda tak za sprawą wcześniej wspomnianego wjazdu do garażu podziemnego. Nowa już leży i czeka na montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, KUJON napisał:

traktuj to jako dobrą rade, na tym forum 99% projektów to rasowy static i nikt tutaj nie bawi się w udawanie gleby ;) 

Tak to też potraktuje, choć inaczej odbiera się rady poparte argumentami, niż tak jak wcześniej sarkastyczne komentarze. No ale rozumiem że co niektórzy lubią wprowadzić na forum trochę dodatkowych emocji :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego dokładnie chodzi o to aby nie iść na łatwiznę i zamontować Air raid-a,

tylko aby ułożyć tak auto gwintem,negatywami w miarę rosądku kątami i

odpowiednim doborem opon bo to też ważne aby

było świetnie spasowane z kołami.Więcej pracy cię będzie to kosztowało

,ale satysfakcjia bardziej murowana i nie za łatwo poszło,ale jak widzisz przedmówcy

już ci napisali że raczej airride tu nie przejdzie więc pokaż co potrafisz i zrób to starym dobrym stylu.piona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Brylant napisał:

No właśnie widzę, że negatywne reakcje na Air... Jakiś powód?

A myślałem o tym z kilku powodów... pierwszy to auto stoi niziutko podczas postoju, przez co ładnie się prezentuje. A drugi powód to możliwość uniesienia budy co nie ukrywam że ułatwiło by mi życie z wszelkiego rodzaju hopkami i przy wjeździe do garażu podziemnego przez który niszczę auto.

 

Pytanie jaki szeroki jest ten wjazd do garażu? Przy odpowiedniej szerokości można wjeżdżać na największych glebach gdy to zrobisz w odpowiedni sposób. Sam trzymam E30 w podziemnym garażu w którym zjazd jest pod kątem ~30° po czym kończy się posadzką na ostro bez żadnego złagodzenia. Szerokość wjazdu pozwala mi na ustawienie auta pod odpowiednim kątem w taki sposób aby przy skręconym kole to ono najeżdżało na podjazd jako pierwsze a nie zderzak. 

Jaki masz gwint?  Coś mało informacji podałeś, no i zamieść więcej zdjęć bo może być ciekawie.

Ja bym na twoim miejscu nie szedł na łatwiznę i zostawił gwint, ale myślę że sam do tego dojdziesz będąc chwilę na forum ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chodzi o to że wjazd nie jest super szeroki, a dokładka jest dość nisko, wiec jak bym nie manewrował to szuram bardziej lub mniej :-( Jeśli chodzi o zawieszenie to po waszych sugestiach zostanę chyba przy gwincie, żebym nie został na GF zlinczowany :wink: Jeśli chodzi o producenta zawieszenia to szczerze mówiąc nie pamietam. Musiał bym zerknąć pod auto. Zakładałem je z dwa lata temu i pamietam że było uznawane za gwint dobrej jakości. W wolnej chwili sprawdzę i uzupełnie dane. No a jeśli chodzi o więcej fotek to nawet gdybym chciał wrzucić to wyskakuje mi komunikat że więcej nie mogę bo przekraczam jakiś tam limit :-( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu te powtarzane brednie na temat Air'a w sportowych samochodach. Poczytajcie w necie ile aut lata z różnymi zestawami po różnych torach i radzą sobie bardzo dobrze. Większość nowych supersamochodów też śmiga na podobnych rozwiązaniach i też nie odbiegają od tych na stricte rajdowych kompletach gwintu. Jeśli facet ma ochotę na Aira to niech założy, pojeździ, wyrobi opinię i jeśli jego być albo nie być (albo raczej zbieranie linczu albo zachwytów) na Syndykacie ma być od tego zależne to chyba coś jest tutaj nie tak. Brylant, w jakie moce celujesz po doładowaniu silnika? Oprócz samego doładowania i mapy planujesz coś jeszcze robić z silnikiem? I co ważniejsze masz filmik jak gada ten wydech?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dźwięku tylko to mam :-) I proszę nie zasypcie mnie komentarzami o katowaniu bo coś takiego zdaża mi się raz na rok. Także spokojnie :-)

https://youtu.be/ifPI3iODd8o

Hej. Jeśli chodzi o kompresor to na „leniwym” zestrojeniu i nowej mapie mamy koło 500bhp przy 6,5psi. A można podkręcić go by uzyskać do 700bhp. Przy tym kompresorze nie jest wymagana wymiana intercoolera. W zestawie jest tez dedykowany aluminiowy dolot. Większe kompresory i moce wymagają już grubszych prac przy silniku, przy czym przeciążają masę innych komponentów, a tego chce uniknąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Podwójniak napisał:

I znowu te powtarzane brednie na temat Air'a w sportowych samochodach. Poczytajcie w necie ile aut lata z różnymi zestawami po różnych torach i radzą sobie bardzo dobrze. Większość nowych supersamochodów też śmiga na podobnych rozwiązaniach i też nie odbiegają od tych na stricte rajdowych kompletach gwintu. Jeśli facet ma ochotę na Aira to niech założy, pojeździ, wyrobi opinię i jeśli jego być albo nie być (albo raczej zbieranie linczu albo zachwytów) na Syndykacie ma być od tego zależne to chyba coś jest tutaj nie tak. Brylant, w jakie moce celujesz po doładowaniu silnika? Oprócz samego doładowania i mapy planujesz coś jeszcze robić z silnikiem? I co ważniejsze masz filmik jak gada ten wydech?

Masz w swoim 318is i latasz nim po torze?

Na tej rolce to ona tak nisko nie stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...