kamilo01 Napisano 22 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Września 2009 chcialbym polatac taklim potworem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teo Napisano 25 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2009 Z tymi wagami to ktoś przedemną "LEKKO" po odchudzał te motory. Co do mas silników to zamieszczam kilka dla porównania (te suche można sobie darować bo nic nie mówią) i między m20 a m70 jest ogromna różnica tak jakby ktoś ma masce siedział więc również jestem ciekaw jak takie autko się prowadzi..na pewno ciekawy projekt Marzy mi się coś takiego ale z silnikiem głęboko wsuniętym za przednią oś M40B16 132kg M20B27 175kg M52B28 170kg M50B25 198kg M60B40 210kg M30B35 212kg M102 225kg S38B36 232kg M70B50 250kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 25 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2009 a tak z ciekawości ile waży M54B30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 25 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2009 O co z tym chodzi Podobno spina się po jednym kapie i przepływce na każdy rząd cylindrów i wg Niemców daje to nawet do 340PS między m20 a m70 jest ogromna różnica A ja wspominałem o M30B25 i ktoś na jednym z for kiedyś zważył i wyszło całkiem nie tak dużo jakby mogło się zdawać. a tak z ciekawości ile waży M54B30 Wg. 2 źródeł 126kg ale to chyba tyczy się gołego. Dla porównania M20 117. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 25 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2009 Wg. 2 źródeł 126kg ale to chyba tyczy się gołego. Dla porównania M20 117. Jeśli jest tak jak piszesz to ten silnik jest naprawde bardzo lekki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesi(E30)k Napisano 25 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2009 Jak by nie patrzeć alu blok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teo Napisano 25 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2009 Te wagi które wkleiłem podaje E30.de i rzeczywiście wiele osób je potwierdza więc trzeba nimi operować. Sam zważyłem swoje m30b35 przed włożeniem i wyszło rzeczywiście coś kolo 212kg. N52B30 (następca M54) waży około 161kg i jest to wynik okupiony dość szerokim zastosowaniem magnezu i bardzo precyzyjnym designe'em i wykonaniem części (np. nawiercane wałki rozrządu). Jakby nie patrzeć jest to już waga ultra lekka dla tego typu i rozmiaru silnika w seryjnych samochodach bo przecież jest to rząd wielkości raczej podchodzący pod stare 4 garowe 1.8 Masę M54B30 szacowałbym na coś nieco poniżej M52b28 czyli coś miedzy 165-170kg. Wracając do tematu to sam pomysł bardzo mi się podoba (jak dla mnie liczy się tylko 6 i 12 garów ze względu na dźwięk). Z ciekawości jaka skrzynia dokładnie, zamach i sprzęgło tam chulają (od m30?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enzo Napisano 26 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Września 2009 jak dla mnie liczy się tylko 6 i 12 garów ze względu na dźwięk I jeszcze o 8 garkach zapomniales. Zreszta 4 garki tez moga aldnie chodzic, nie raz bijac na glowe 6 czy 8 garkow http://www.drifttube.pl/video/8_Mens_Day_2009_II_runda_SDS_Siwy_and_Juri Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teo Napisano 29 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Września 2009 4 gary 16v wyżyłowane nieźle przecinają przy mocnym butowaniu, v8 brzmi ładnie na wolnych obrotach, przy bucie chodzi jak gokart 4 suwowy, 6 i 12 brzmi ładnie zawsze..to takie moje skromne zdanie i błagam nie bijcie bo gust jest jak chooj każdy ma swój v8 nie brzmi przy butowaniu i tyle. Wracając do tematu jaka tam lata skrzynia dokładnie, zamach i sprzegło i jak wyglada sprawa z motroniciem...w seri są 3..rozumiem że 2 z nich zostały podmienione na te z 325i ale ten główny sterujący nimi oboma pozostał ten sam? Jaka średnica rur wydechowych, dyfer? pytam bo kolega ma E32 750IL w super stanie na podwórku i za "czapkę śliw" może mi V12 sprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Anonymous Napisano 4 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Października 2009 widzialem na zywca i slyszalem. Zmasakrowal mnie dzwiek i to jak sie wkreca ten silnik w tym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teo Napisano 5 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Października 2009 sound of cwólfcylynder? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rifresz Napisano 5 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Października 2009 Jak romet ogar bez wydechu albo pila spalinowa do ciecia drewna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fankabmw Napisano 5 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Października 2009 Wielkie brawa za projekt i jeszcze większe za wykonanie. Bardzo mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareke30 Napisano 5 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Października 2009 ooooo niezla kosiara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRI$ Napisano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 silnik bardzo pięknie się prezentuje no i do tego cabrio poezja podoba mi się ten indywidualny styl no i widzę kolega z moich okolic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PINIU Napisano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 projekt ciekawy a jak osiagi? tylko nie pisz jak wszyscy wlasciciele v8 w e30 ze sa szybkie itp a jak przyjdzie co do czego to na zawodach do finalu nie wczodzi zadne v8 padaja jak muchy z duzo slabszymi motorami.taki projekt juz widzialem w katowicach 2 panow po ok 70 lat cos takiego zrobili tylko mieli problem z trakcja w sumie do wyjadu na droge w piekny sloneczny dzien i zero opadow, no chyba ze zrobiles tylko do palenia kapcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enzo Napisano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Wpadnij na drift to ozbaczysz co wchodzi do finalu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PINIU Napisano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 na drift czesto jezdze i wiem co wchodzi:P chodziloo mi raczej o osiagi czasy na przyspieszenie itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enzo Napisano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 Jesli chodzi o czasy na przyspieszenie (zwlaszcza 0-100) mysle ze nie beda dobre, a to dlatego ze V8/V12 ciagna juz od samego dolu. Dlatego w takich warunakch lepiej sprawdza sie np S50 ktory dostaje buta dopiero od pewnych obrotow. Za to V8 super sprawdza sie na roznego rodzaju torach, oczywiscie z zastosowaniem dobrych gum bo bez tego ani rusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pysio Napisano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 fajny swap...Mało brakło był bym w posiadaniu podobnej jak z utrzymaniem auta na drodze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
menl Napisano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 Ale kotlet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORS Napisano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 Pysio widze że zarejestrowałeś się całkiem niedawno. Zaprezentuj nam swoje e31 a nie odgrzewaj kotletów z przed roku! W każdym twoim poście jest wzmianka o tym co byś nie mógł mieć albo czym zaskoczysz np Fatandre. Zacznij od pokazania co masz a potem będziesz mógł się chwalić czymkolwiek zechcesz! Nie obraź się, ale jestem uczulony na internetowych pozerów i działają na mnie jak płachta na byka! Ja tez mogę napisać, że w moim e21 właśnie ląduje v8 4,4 i do tego kompresor bo wiadome że klawiatura wszystko przyjmie! Ale ogolnie lubie żeczy poparte faktami! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aurel_ Napisano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 TORS, 4,4 caly czas mi sciemniałeś że N54B30 ty to jednak kłamca jesteś. a co do kolegi Pysio, to ma szczęscie że promocja mikolajkowa na ost. się skończyła bo wczesniej dawano 2 w cenie jednego. Co do auta chyba temat umarł śmiercią naturalną więc gratuluje V12 i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pysio Napisano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 jak będę mógł zakładać galerie to wstawię swoją. Co do tematów z przed roku skoro jestem nowy mam prawo napisać hm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORS Napisano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 Coś mi umknęło? Nowi użytkownicy nie mogą zakładać galerii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi