Skocz do zawartości

[e36] Dany328i Clubsport


Dany328

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie. Pomnik nie auto, takie spasy kojarzą mi się z 19 letnimi chłopaczkami w rurkach. Widziałem nie raz takie auta żadne nie miały normalnych nadkoli i opon - wszystko powycierane też nie bez powodu u siebie to poprawiałem po poprzednich właścicielach po co te wszystkie lakierowania, konserwacje jak zaraz będzie to samo. Auto powinno wyglądać i mieć zachowane jakieś właściwości jezdne, a jak auto wygląda, to i tak się będą spuszczać czy jest 1cm wyżej czy niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak dochodzimy do kwestii praktyczności :D które to auta GS nawet na 18" są w stanie wykorzystać potencjał motoru przy dobrym spasie?! Nawet m54b30 w e36 :)

To 17" jest idealna, czy nie jest? Dlatego, że progi idą za nisko? Czy że błotnik za blisko opony? A może dlatego, że 5 lat temu były tanie? Bo teraz nawet 17" są trudniej dostępne i droższe od 18" wtedy. Coś ktoś ostatnio pisał o hipokryzji :D

Dobry spas będzie tarł zarówno w 17, jak i 18 i nie wynika to z tej skromnej różnicy na średnicy a z geometrii zawieszenia, z tego jak koło kątem wpada na łączenie końca nadkola ze zderzakiem i z tego jak pracuje zawias,  albo nie pracuje, bo i takie niektórzy mają.

Wg mnie czarne e36 na acs jest ciut za nisko z tyłu, już łamie okrąg opony, ale kurde, nadal twierdzę, że 17" jest idealna na e36, nawet w ACS, który optycznie przez kształt rotora jest najmniejsza 3tlg. Więc sorry, ale nie zgodzę się, że mitem jest to, iż 17" jest idealna w e36

ps. Lat temu dawno można było poczytać jednego menela jak to w e30 najlepiej by mu siedziała 18", a koła skręcane są do dupy bo zawsze puszczają powietrze... :D

ot. spasowanie  jak w tym m3 nie jest idealne?! :D Kurde, takie też jest u Hubcia w e30 i jest to podpisane jako ESENCJA POLISH DEFINITION BMW-SYNDYKAT. To może jednak w e30 też idealnie siadłoby 18" :D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się o średnicy felg nie wypowiadałem tylko o tych spasach na mm :D Pewnie, że tak czy to 17stka, czy 18stka to przy dobrym spasie i tak będzie trzeć i tak i się auta nie wykorzysta. Dlatego ja wole delikatnie podkręcić gwint, a co do średnicy to moim zdaniem 17stka króluje jeśli chodzi o E36, lecz 18stka też potrafi wyglądać i pokazał to Dawid w swoim temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie potrzeba Ci kostki mozesz dobrac od byle czego z e36 pasuje tez czarna :wink: tylko wiadome juz kolory nie ja robie to po pinach + kolory, co do el szyb montowałem to u siebie i u Marcela jakies 3h max nie jest zle, daj na PW cene srebrnej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Male zmiany ;

Doczekalem sie w koncu Schnitzerow , customy 18 cali 9 i 10j z rantami 2.25 i 3.25. Opony jakie wybralem to 4x 215/40. Wpadl tez wydech ori od 2.8 z katami a na koniec pucha supersprint race, bedzie dobrze darlo ryja : pare zdjec 

174a561d6e0e.jpg[/url]
0c6c527cdbf0.jpg[/url]
75b74ba22254.jpg[/url]
5da9901adaa3.jpg[/url]

Piona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...