Skocz do zawartości

[E39] M5 by SzajBaa


SzajBaa

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, Bartas napisał:

Chyba zwariowaliście, że lepiej siadł ten BBS :lol: skręcaj z powrotem RH, najlepiej na nowych / innych bębnach i będzie jak trzeba.

Własnie sobie mysle czy czasem nie rozkręcić tyłu teraz i rotory dać w oem kolor (nie czekając do końca sezonu), jestem już w połowie drogi :-D

Chodzi mi po głowie plan żeby na tył dać bęben 6.25 i zmienić rant na 4.25, ale to sobie musze przekalkulować czy jest sens tyle monety ładować w te koła :? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, --=CZARNY=-- napisał:

bbs wymiata te Rh jeszcze jak masz setup 10J na tyle to się nie zastanawiaj, ładuj je na e39 na bardziej mięsistych oponach i będzie kosa...

Tak 10j jest na tyle, przymierzyłem dzisiaj na szybko tył i jest lipa bo koło wpadło do środka strasznie, musiałby wjechać dystans 3-4cm a tego nie chce. Na zdjęciach wyżej przód jest z 15mm dystansem i jeszcze brakuje szerokości

 

2 godziny temu, goryl napisał:

na tym bbs-ie mistrzowsko widać tarcze i zaciski ...a jest co pokazać , jakie parametry tych kół ? ... może warto spasować  i ocenimy :) ??

Na BBS-ie faktycznie zaciski są jak na talerzu :), była próba dzisiaj i jest lipa bo ET za duże (zwłaszcza z tyłu)

BBS RK 002 8,5j ET13

BBS RK010 10j ET28

36 minut temu, Fatandre napisał:

Czy potrzebujesz dystanse do tych heblo zeby felgi wchodzily?

Na zdjęciu przód jest z dystansem 15mm, spokojnie wejdą bez dystansu i nie będzie nic piłować o zacisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BBS jest tylko kołem zastępczym, RH wraca jak tylko będzie zrobione po mojemu :)

Foto na naleśnikach:

IMG_5499.jpg


IMG_5507.jpg


IMG_5511.jpg


IMG_5517.jpg


IMG_5527.jpg


IMG_5528.jpg


IMG_5529.jpg


IMG_5533.jpg

Na zdjęciach jest 2cm dystansu z przodu i 1cm z tyłu. BBS RK jako felga 1tlg bardzo dobrze wygląda i zostaje w moich rękach ale typowo do jazdy po torze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...
  • 6 miesięcy później...

Klapa bagażnika prosto z USA

uc?export=view&id=14_NYHejmRa9c2TL5ELf1V

 

Korzystając z okazji rozgrzebanego przodu wkońcu się zabrałem za dolot który przeleżał na półce jakiś rok


uc?export=view&id=1cfs3TkGk4u6Q84Exkyj8x


uc?export=view&id=1l13Ijaq8jTzu3GMICe1np


uc?export=view&id=1Q5LBgpMHZFeqfH_2QrcHI


uc?export=view&id=1kk4Zh1DcUHcYM-G_QcCBL


uc?export=view&id=1zOld4gwuxGQvNUVWqLgGd


uc?export=view&id=1xDEZCBJtMYU5_086DwirS

Czujnik temperatury dolotu przeniesiony poza komorę silnika, powinno to uchronić S62 od spadków mocy przy wysokich temperaturach jakie panują pod maską

uc?export=view&id=1yaUfFHPRDxYzACQrt59tf

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...