Skocz do zawartości

[E39] M5 by SzajBaa


SzajBaa

Rekomendowane odpowiedzi

VIN WBSDE920X0BJ11883

Type Code DE92

E Series E39 ()

Series 5

Type LIM

Model M5 (EUR)

Steering RL

Doors 4

Engine S62

Displacement 5.00

Power 294

Drive HECK

Transmission MECH

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery PRAEGELEDER/SILVERSTONE (O5SS)

Prod. Date 2001-05-16

L812A National version Great Britain

S210A Dynamic stability control

S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S249A Multifunction f steering wheel

S265A Tyre pressure control (TPC)

S302A Alarm system

S403A Glass roof, electrical

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interior/outside mirror with auto dip

S441A Smoker package

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S473A Armrest front

S488A Lumbar support, driver and passenger

S494A Seat heating driver/passenger

S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S508A Park Distance Control (PDC)

S520A Fog lights

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S555A On-board computer V with remote control

S602A On-board monitor with TV

S609A Navigation system Professional

S632A Preparation BMW Handy (Motorola)

S672A CD changer for 6 CDs

S676A HiFi speaker system

S694A Provisions for BMW 6 CD changer

S710A M sports steering wheel, multifunction

S775A Headlining anthracite

S785A White direction indicator lights

S853A Language version English

S863A Retailer Directory Europe

S877A Delete cross-pattern operation

S880A On-board vehicle literature English

S995A Dummy-SALAPA

 

Tak jest to anglik, mieszkam w UK juz 10 lat więc to musi być anglik :)

 

Zmiany które zaszły do tej pory:

Zrobiony Silnik (panewki, rozrząd, uszczelki, termostat)

Gwint KW V3 (uzywka)

Elektryczna roleta na tył

Rolety drzwi tył

Podwójne szyby w drzwiach

Car audio

Wydech końcowy Hayward & Scott

Short shifter

Wszystkie tuleje zawieszenia zmienione na PowerFlex'a

Rozpórka przód - Wiechers (Aluminium/Carbon)

Podświetlane klamki z E38

 

Plany:

Doprowadzić bude do ideału (wychodzi ruda w kilku miejscach) - nowy lakier na całość

Jakieś Ciekawe koło + spasować to żeby nie raziło w oczy (ale bez przesady, auto ma jechać i rwać boki)

Alcantara na sufit + bagażnik

Odświerzyć środek

Czy będzie z tego German?, nie wiem!. Myśle że z pomocą forum będzie dobrze

 

20170603_201509.jpg

20170603_201503.jpg

20170603_211035.jpg

20170603_211111.jpg

20170603_211120.jpg

20171227_200630.jpg

20160530_215039.jpg

20160531_212726.jpg

20160808_120533.jpg

20160702_222858.jpg

20160807_142950.jpg

IMG_1022.jpg

IMG_1023.jpg

20160830_211007.jpg

 

Car audio rozbudowane, wszystko podłączone pod oryginalne radio. Musze przyznać że gra przyzwoicie

 

20170526_215833.jpg

20170526_215842.jpg

20170701_194044.jpg

20170701_194057.jpg

20171227_180612.jpg

20171227_195828.jpg

20171227_201338.jpg

20171227_201258.jpg

20171227_141245.jpg

20171227_200042.jpg

20171227_200137.jpg

20170602_220650.jpg

20171227_200554.jpg

 

KW v3 wychaczony za grosze nie wygladał najlepiej, sprężyny poszły do piaskowania i malowania

 

20170319_151139.jpg

20170319_151204.jpg

20170320_202833.jpg

 

A tutaj już gotowe

20170331_124933.jpg

20170331_124947.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lapka666 napisał:

Zobaczymy co z tego zrobisz bo srebrny to najbardziej niewdzięczny kolor...

Napewno było by lepiej gdyby samochód był w kolorze carbon schwarz lub imola, no ale jest co jest i nawet jak oddam do malowania to nie zmienie koloru na inny bo chce żeby został oem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym że eMka ma być mechanicznie igła odwiedziłem dzisiaj ASO i zakupiłem olej do skrzyni + dyfra (już dawno chciałem sie tym zając ale jakos nigdy nie było czasu)

20171227_201749.jpg

20171227_201755.jpg

A tak wyglada to co było w skrzyni

20171227_204251.jpg

Nikt tutaj chyba nie zagladał wczesniej, podkładka korka dyfra rozsypała się w rękach

20171227_213643.jpg

A przy okazji wizyty w ASO ustrzeliłem takiego rodzynka

20171228_102933.jpg

20171228_102945.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko jest jakaś chwila żeby coś tam pogrzebać to ją wykorzystuje.

Mody dotyczące wydechu już dawno miałem w głowie, po prostu odłożyłem je na okres zimowy w którym nie używam Emki

S62 już teraz ładnie drze jape, wiem że może być lepiej więc zakupiłem x pipe z supersprinta który ma dotrzeć do mnie w najbliższym czasie

Tutaj krótki film jak jest tylko z puchami od Hayward & Scott

 

Czekając na x pipe zabrałem sie za doprowadzenie puszek do ładu

20171230_140923.jpg

20171230_140928.jpg

20171231_150333.jpg

20171231_150344.jpg

20171231_150339.jpg

Teraz jest tak

20171231_144348.jpg

20171231_144353.jpg

20171231_144418.jpg

20171231_144430.jpg

20171231_144453.jpg

20180106_192054.jpg

Wpadły nowe świece i paski (pasek klimy zamówiony, nie było na sklepie)

20171230_111913.jpg

20171230_111945.jpg

20171230_120546.jpg

20171230_132626.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przy ostatnich pracach nad wydechami wyszło że jeden z amortyzatorów z tyłu poddał się (wypluł olej) , z racji tego że to stary model KW V3 nie mogłem znależc nikogo kto by to zregenerował (brak czesci zamiennych...)

Padła decyzja o zakupie nowego zestawu, znalazłem przedstawiciela KW który był na tyle miły i sprzedał mi nowy zestaw w naprawde dobrej cenie w związku z tym że nie jest w stanie naprawic mojego starego zestawu.

Więc wpadł nowy KW V3 :)

20171228_135857.jpg

20171228_135946.jpg

20171228_135952.jpg

20171228_140012.jpg

20171228_140336.jpg

20171228_140344.jpg

20171228_140355.jpg

20171228_140434.jpg

Wpadł pomysł na wymiane tarcz i klocków z przodu, zacząłem odczuwac drgania na kierownicy przy hamowaniu z większych prędkosci

Kurier przyciągnął takie o to pudło :D

20171227_202853.jpg


W pudle miał byc Mercedes a okazło się że jest:

20171227_202249.jpg

20171227_202254.jpg

20171227_202300.jpg

20171227_202305.jpg

20171227_202311.jpg

20171227_202317.jpg

20171227_202324.jpg

20171227_202329.jpg

20171227_202345.jpg

20171227_202357.jpg

20171227_202405.jpg

20171227_202411.jpg

20171227_202418.jpg

20171227_202428.jpg

20171227_202433.jpg

20171227_202609.jpg

20171227_202614.jpg

20171227_202830.jpg

20171227_202836.jpg

Chwila wolnego i wszystko wpada na swoje miejsce

20171228_134051.jpg

20171228_134120.jpg

20171228_134130.jpg

20171228_171802.jpg

20171228_171809.jpg

20171228_171817.jpg

20171228_171827.jpg

20171228_171833.jpg

20171228_171841.jpg

20171228_171851.jpg

20171228_171910.jpg

20171228_171928.jpg

20171228_171934.jpg

Koło jest w serii ale tylko do czasu, trwają poszukiwania godnego 3tlg

20171228_172845.jpg

Delikatny luz na końcówce drążka kierowniczego więc wpadła nowa dla swietego spokoju

20171229_184756.jpg

20171229_184829.jpg

20171229_184838.jpg

20171229_184845.jpg

20171229_184857.jpg

20171229_184906.jpg

20171229_184913.jpg

20171229_184919.jpg

 

Tarcze i klocki z tyłu też mają być docelowo zmienione na BBK ale to już w późniejszym terminie

20171229_184931.jpg

20171229_184937.jpg

20171229_184944.jpg

20171229_184955.jpg

20171229_185003.jpg

20171229_185013.jpg

Stary gwint wjeżdza do pudełka i dalej szukam kogos kto by mi mógł zregenerować amortyzatory, przyda się do kolejnego e39 które stoi sobie i czeka na swoją kolej :)

20171229_185041.jpg

Heble i gwint na swoim miejscu, nie było jeszcze testów bo dalej czekam na X pipe z supersprinta. Szukam 3 tlg na sezon, miało być 18" ale z racji tego że zaciski są tłuste to nie każde 18 w 3 tlg teraz wejdzie, bardzo możliwe że wpadnie 19". Ma ktos jakis pomysł ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18/02/2018 o 11:50, dawid82 napisał:

takie hamulce powinny być seryjnie zkaładane a nie te popierdułki co fabrycznie idą. 

W tym temacie BMW się nie popisało niestety. dziwne w sumie bo jakoś do e38 wpadli na pomysł i wrzucili 4 tłoczkowe brembo

Dnia 18/02/2018 o 14:42, koko2403 napisał:

Hmmm tarcze są chyba na odwrót  założone- zamień stronami

Tarcze pakowane i opisane przez producenta (prawa/lewa), nim wleciały na samochód musiałem to sprawdzić dokładnie bo też mi to nie pasowało

Nie ważne jak tarcza jest nacięta/nawiercona na zewnętrznej stronie, ważne jest jak są zrobione kanały wentylacyjne w środku, pozdro

stoptech_slotted_rotor_direction.jpg

cooling-vein-orientation.jpg

Dnia 18/02/2018 o 16:25, KUJON napisał:

Świetne graty na dobryn poziomie, ale tarcze tak jak Koko napisał masz odwrotnie założone, zmień je jak najszybciej bo szkoda żeby poniszczyć. 

Dzięki, tak jak wyżej napisałem - studiowałem to już dokładnie przed założeniem  bo też mi nie pasowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...