Skocz do zawartości

[E36] - Dzanka 318ti


Gabriel Rosa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dziś chciałbym przedstawić auto mojej żony - BMW E36 318ti :) Mam nadzieje, że w niedalekiej przyszłości ona sama będzie prowadziła tę galerię, póki co ja ją zaczynam. Auto ma zostać w opcji "Top Seria", fabrycznie jest już obniżone, dobrze wyposażone z VIN'u, zatem zostaje tylko dołożyć ładne koło na lato - oczywiście rodzinnie wybór padł na S32. Z modyfikacji zaplanowane doposażenie, ale tylko z oryginalnie dostępnych do tego modelu funkcji, na pierwszy ogień komputer pokładowy oraz PDC. Aktualnie trwają prace serwisowe we wnętrzu, demontujemy niefabryczny zestaw głośnomówiący, wymieniamy detale i już niedługo załączymy galerię środka. Po krótce z VIN'u (AR31220).

Automatic Stability Control+traction
Airbag For Front Passenger
Sports Leather Steering Wheel
Lt/aly Wheels Radial Styling
Remote Control For Central Locking
Rear Windscreen Wiper
Model Designation, Deletion
Sliding/vent Roof, Electric
Window Lifts, Electric At Front
Floor Mats, Velour
Warning Triangle
Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d
Armrest, Front
Sport Seats F Driver/front Passenger
Seat Heating F Driver/front Passenger
Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable
Headlight Washer System
Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam
Foglights
Air Conditioning
Bmw Business/cd Changer/hifi
Hifi Loudspeaker System
M Sport Suspension
M Aerodynamics Package
Sports Edition
Individual Roof-lining Anthracite
White Direction Indicator Lights
Germany Version
Europe/dealer Directory
German / On-board Documentation
No Outer Skin Protection
Exclusiv Package

 

No więc tak się prezentuje

mivxi.jpg

20zbihf.jpg

j13hba.jpg

2q0vuqg.jpg

cu80h.jpg

Letnie buciki już umyte i gotowe :)

4q2yhw.jpg

Aktualnie zrzucone boczki, wymieniane ślizgi szyb, czyszczone mechanizmy, poprawione mocowania boczków i inne detale. Detale są najważniejsze :)

2ywww92.jpg

2dub9lu.jpg

 

PS. Koteł pomaga jak może :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale fajnie, że wreszcie jakiś aktualny temat kompocika e36 na forum :D Będę śledził mimo, że seria bo możliwe, że jednak zechcesz pójść nieco dalej ;) Dodaj sobie hokej pod zderzak, zmień końcówkę wydechu na pojedynczą ale nieco większą i błyszczącą, przepoleruj lampy bo trochę wypiaskowane tak jak i halogeny. I mimo, że seria to nie zapomnij o nawet lekkim dystansie by koła nie były pochowane a tak to dbaj o detale bo sporo zmienią a dobrze zachowany będzie nabierał na wartości :) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy to na pewno, bo jest dramat, ale będziemy robić na wiosnę :). Dystanse jakoś mi nie podchodzą, ale być może dostanie ładną felgę, która bardziej wypełni nadkole. Ogólnie jest to mój trzeci compact, w tym drugi którym jeździ Joanna i ten jest docelowy :). Spełnia kryteria wyposażenia, silnika no i jest "niebieski" czyli to co najważniejsze dla kobiety - kolor :P. Na razie trwają ostre prace nad wnętrzem, bo za oknem zima. Jak się uporam, to będzie foto relacja. Dziś poszła regeneracja zacisków hamulcowych, stąd lekko się plany opóźniają, ale będzie dobrze :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.01.2018 o 22:04, Scrat napisał:

 I mimo, że seria to nie zapomnij o nawet lekkim dystansie by koła nie były pochowane a tak to dbaj o detale bo sporo zmienią a dobrze zachowany będzie nabierał na wartości :)

W sumie dobry pomysł z tymi dystansami, będzie dobrze prażył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co tu rozwijać. Założenie tego forum było inne. Ciemno nisko szeroko. A ładne serie idą na sport. Niestety brak konsekwencji spowodował wysyp takich aut jak to. I nie neguje auta a raczej nie konsekwencje. Jaki byłby prestiż forum i aut jak tylko najlepsze by tu były a nie wszystkie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, lapka666 napisał:

Nie ma co tu rozwijać. Założenie tego forum było inne. Ciemno nisko szeroko. A ładne serie idą na sport. Niestety brak konsekwencji spowodował wysyp takich aut jak to. I nie neguje auta a raczej nie konsekwencje. Jaki byłby prestiż forum i aut jak tylko najlepsze by tu były a nie wszystkie... 

Z tego co ja tu widzie to to nie jest dział PRE GERMAN żeby było nisko ciemno i szeroko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się. Też swego czasu miałem tu galerię mojego auta ale po kilku dniach sam napisałem do Marka by temat dał do kosza , bo wiem że moje auto nie dorówna nigdy czołowym projektom z tego forum. Z wielu przyczyn nie wrzucę sobie gwintu do auta czy nie kupię felg 3tlg. Ja syndykat utożsamiam z czymś wyjątkowym,nietuzinkowym a powoli robi tu się misz masz a projekty rodem z torunia (z tego miejsca pozdrawiam Paulinę z czerwonego e36).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, atos1987 napisał:

 (z tego miejsca pozdrawiam Paulinę z czerwonego e36).

Paulina też Was pozdrawia 

26172641_1683620788362323_58352268244476

 

A wracajać do tematu, to rozumiem wg przedmówców że galerie tego compacta mam skasować, galerie Grabola 02, Davida E12, moje E46 cabrio ? bo ani to ortodoksyjne germany ani też seryjne auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, KUJON napisał:

A wracajać do tematu, to rozumiem wg przedmówców że galerie tego compacta mam skasować, galerie Grabola 02, Davida E12, moje E46 cabrio ? bo ani to ortodoksyjne germany ani też seryjne auta...

Dorze powiedziane i napisane :)

image.png.bda0ebec3b696b8a13196593a9dc5536.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba co niektórzy nie rozumieją galerii na syndykacie, top seria to wybanglane "serie" , które są mega doposażone itp itd w pre german zakłada się galerie ale i daje opis w jakim kierunku idzie dany temat czyli seria lub german i tak też tu się dzieje, więc na UJ takie komentarze, przypominam że daje się tutaj też szansę jeśli jest potencjał ja taka szansę dostałem i wyszło z compacta coś 

 

Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie galeria tutaj to też pewnego rodzaju historia zmian. Kupiłem auto, będę nad nim pracował, celem jest "Top Seria" a nie "ładna seria", gdzie uważam, że teraz już nie jest to tylko ładna seria. Auto będzie doposażone, ale też zachowane według oryginalnego wyposażenia bez udziwnień. Być może pójdzie niżej, być może dostanie gwint i spasujemy koło żeby ładnie siedziała. Na pewno nie będzie to stricte german, ponieważ jest to auto do użytku na co dzień i jest to auto które ma dawać radość z jazdy każdego dnia. Przede wszystkim dla mnie jest to auto, które będzie dbane i "prostowane" według zasady, albo grubo, albo wcale, na najlepszych częściach i najwyższą jakością usług, albo wcale. Aktualnie według tej zasady pracuję nad wnętrzem, skończę ... pokażę ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ujjjj, coż za śmierdzące faux pas porównać 02 do compota e36 :/ Grabol, składam kondolencje!

Chyba ktoś jednak zbyt przekoloryzował... Były kiedyś opisy galerii i z tego co pamiętam TOP SERIA, to były ciekawe auta w top serii lub w dążeniu do top serii lub ciekawe nie w top serii, ale cieklawe. Ciekawe, to znaczy np rajdówka Lukasa, alkbo niespotykany model jak np e12, czy e24... Sorry, ale 4 garowy compot żony, który nie idzie w germana to nie jest ani rarka ani unikat.

Dziękuję dobranoc, w dalsze dyskusje się nie wdaje, bo co poniektórym się punkt widzenia zmienił. To nie jest fajne. Pół sporta można ściągnąć i top serii e46 bo ciocia z Parzęczewa dba o swoje auto w serii.

ps. David, także współczuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie postrzegam E36 jako wyjątkowy model, ale sorry, pokaż mi drugiego compact'a z takim wyposażeniem z VIN'u i w fajnym kolorze. Poza tym, S14 to też "tylko" cztery garki i jakoś nikt by nie pogardził ... "Ti" to nie jest 1.6 .. Oczywiście modele takie jak E9, E24, E12, czy Turbo albo starsze ///Mki to inna bajka, ale w tym przypadku sorry, ale nie mam się czego wstydzić, a auto będzie doprowadzone do stanu "TOP" i na pewno będzie przyciągać oko na zlotach .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Gabriel Rosa napisał:

Nie postrzegam E36 jako wyjątkowy model, ale sorry, pokaż mi drugiego compact'a z takim wyposażeniem z VIN'u i w fajnym kolorze. Poza tym, S14 to też "tylko" cztery garki i jakoś nikt by nie pogardził ... "Ti" to nie jest 1.6 .. Oczywiście modele takie jak E9, E24, E12, czy Turbo albo starsze ///Mki to inna bajka, ale w tym przypadku sorry, ale nie mam się czego wstydzić, a auto będzie doprowadzone do stanu "TOP" i na pewno będzie przyciągać oko na zlotach .... 

Yyyy  to jeszcze raz...co w tym aucie jest takiego łał? miałem compacta w fajnym wyposażeniu z FAJNYM silnikiem...tu naprawdę nie ma niczego fajnego...serio

ae5yr5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh to przekonanie że R4 w e36 nie jest nic warte :rolleyes: Moim zdaniem to, że jest to compact i w dodatku 318ti czyli jakby nie było lepsze R4 w tej budzie co jest sporym plusem w tym przypadku. Mało jest sztuk zachowanych w pełnym oryginale i dobrym wyposażeniu gdyż są one swapowane na R6 bądź też kończą jako auta do zabawy. Nawet ładnie zachowanych 323ti jest jak na lekarstwo, więc nie dziwię się, że taka decyzja. Każdy od czegoś kiedyś zaczynał i osobiście uważam, że miło jest oglądać postępy prac. Sam stawiam powoli kroki w modyfikacjach mojego compacta tylko ja dokładam i robię to co mi się podoba i fajnie jest zobaczyć jak ktoś przywraca w 100% do fabryki dbając o szczegóły. Bo nawet na sporcie się już tego nie doświadczy ;) 

Osobiście gdybym zdecydował się jeździć bez gwintu to zamiast swojego atlantisa śmiało bym brał Twoje Ti. Na zdjęciach super wygląda a po wprowadzeniu drobnych modyfikacji jak zadbanie o detale czy właśnie ten styling 32 i kitem dającym lekkie obniżenie z dumą bym nim jeździł. Nie od razu Rzym zbudowano. Tutaj widać dobra baza, w którą warto inwestować, bo za parę lat stanie się fajnym youngtimer'em :) Także dbajcie i cieszcie się nim :) 

Nie tylko German Style się liczy panowie ;) Jest to forum, na którym jest to główny nurt ale jest to również forum na którym są zebrane najlepsze BMW w kraju. I nie ma to dla mnie znaczenia czy jest to seria, rasowy german czy wycackany klasyk. Ma być widać dobre podejście i konsekwencje w działaniach by było widać jakość. Jest szansa, że tutaj tak będzie i trzeba dać szansę a jak nie to zawsze może polecieć do archiwum jak już nie raz to miało miejsce. Zresztą... najważniejsi są ludzie a nie auta, to widać na Germanfestach. Auta są ważne ale główny klimat tworzą ludzie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Scrat napisał:

Ehhh to przekonanie że R4 w e36 nie jest nic warte :rolleyes: Moim zdaniem to, że jest to compact i w dodatku 318ti czyli jakby nie było lepsze R4 w tej budzie co jest sporym plusem w tym przypadku. Mało jest sztuk zachowanych w pełnym oryginale i dobrym wyposażeniu gdyż są one swapowane na R6 bądź też kończą jako auta do zabawy. Nawet ładnie zachowanych 323ti jest jak na lekarstwo, więc nie dziwię się, że taka decyzja. Każdy od czegoś kiedyś zaczynał i osobiście uważam, że miło jest oglądać postępy prac. Sam stawiam powoli kroki w modyfikacjach mojego compacta tylko ja dokładam i robię to co mi się podoba i fajnie jest zobaczyć jak ktoś przywraca w 100% do fabryki dbając o szczegóły. Bo nawet na sporcie się już tego nie doświadczy ;) 

Osobiście gdybym zdecydował się jeździć bez gwintu to zamiast swojego atlantisa śmiało bym brał Twoje Ti. Na zdjęciach super wygląda a po wprowadzeniu drobnych modyfikacji jak zadbanie o detale czy właśnie ten styling 32 i kitem dającym lekkie obniżenie z dumą bym nim jeździł. Nie od razu Rzym zbudowano. Tutaj widać dobra baza, w którą warto inwestować, bo za parę lat stanie się fajnym youngtimer'em :) Także dbajcie i cieszcie się nim :) 

Nie tylko German Style się liczy panowie ;) Jest to forum, na którym jest to główny nurt ale jest to również forum na którym są zebrane najlepsze BMW w kraju. I nie ma to dla mnie znaczenia czy jest to seria, rasowy german czy wycackany klasyk. Ma być widać dobre podejście i konsekwencje w działaniach by było widać jakość. Jest szansa, że tutaj tak będzie i trzeba dać szansę a jak nie to zawsze może polecieć do archiwum jak już nie raz to miało miejsce. Zresztą... najważniejsi są ludzie a nie auta, to widać na Germanfestach. Auta są ważne ale główny klimat tworzą ludzie :) 

Fajnie to ująłeś. Dla mnie syndykat to zawsze było "podejście", czyli jak się coś robi, dbanie o detale, albo dobrze, jak fabryka kazała, albo wcale. Przerobiłem w swoim życiu różne BMW i miałem też ciekawe auta typu E34 540i manual, E31 850Ci, które teraz jest rękach Pysia, czy E38 750iL w individualu. Teraz mam 3 sztuki E36 i niezależnie od tego, czy jest to seria 5, 7 czy 3 dbam o nie tak samo. Dla mnie syndykat to zawsze był najwyższy poziom "jakości" projektów, dlatego zdecydowałem się założyć galerię, kupić koszulkę i pojechać na Fest. Na GF poznałem wielu za***istych ludzi, dla których nie było różnicy jaki to model, liczyła się pasja, wiedza, doświadczenia i to, jak się do tematu "podchodzi". Ale widać, że nie dla wszystkich tak jest ... W dużym skrócie, w E38 włożyłem ponad 70k w takcie 7 lat użytkowania, a auto było zawsze tylko "serią", po której nie było widać kwoty i pracy, która w nią poszła. LIcytować się nie będę, ale zastanawia mnie, skoro moje auto nie jest "fajne" to co takiego zajebistego miał kolega Krupek, bo oprócz silnika z Vinu R6, to nie wiem co można mieć jeszcze fajnego w compact'cie, czego ja nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wiedzieć gdzie jest granica...

17 godzin temu, Scrat napisał:

Jest to forum, na którym jest to główny nurt ale jest to również forum na którym są zebrane najlepsze BMW w kraju. I nie ma to dla mnie znaczenia czy jest to seria, rasowy german czy wycackany klasyk.

Masz rację... ale to właśnie jest to BMW? :-D Śmiech!!!

Są tu ludzie, którzy mają mega wycyckane auta a mimo to ich nie wystawiają bo twierdzą, że jeszcze nie pasują do BMW-Syndykat...

To tak jak z tłustą babą w legginsach... Ładna dziewczyna ich nie założy bo zdaje sobie sprawę ze swoich niedoskonałości a tłuścioch w nie się wbije i straszy na mieście...

Tak samo jest z wieloma autami na tym forum...

Są granice...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...