ACSHubert Napisano 6 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Panowie po głębszych przemyśleniach docelowo mój projekt będzie zmierzał ku czemuś takiemu (jeżeli chodzi o spas kół - musi to być 100% German!), a felgi które będą temu towarzyszyć to 3TLG AC Schnitzer 18" TYP 2. W najbliższych dniach nabędę komplet tych kół, będziemy malować, robić ranty i dobierać konkretny zestaw opon.. szykuje się więc bardzo dobra lektura Mój projekt musi mieć wyjątkowy smak i zdecydowanie będę dążył do tego by był reprezentantem stylu AC Schnitzer na E36 w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 6 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 W 18stce to chyba RH AC schnitzer tak czy się myle? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACSHubert Napisano 6 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 13 minut temu, MAREK GERMAN napisał: W 18stce to chyba RH AC schnitzer tak czy się myle? Pozdro Część felg, a najwięcej jednoczęściowych robi RH, w przypadku 3TLG 18" AC Schnitzera jest on produkcji Ronal Racing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy Hiszpan' Napisano 6 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Co do zmiany osadzenia felgi na rotorze, to sie nie zgodzę. Nawet Sandał tego się nie podejmuje, bo pytałem kiedyś z ciekawości Co tu ściągać materiału, jak śruba łapie ok 4-7mm grubości rotora w zależności od felgi. Nawet jak zjedziesz to do zera czyli o 5mm, to ile na tym ugrasz? Nawet 0.25'' rantu tu nie dasz więcej, a ryzyko że zostaną Ci śruby w piaście, a koło poleci w plener jest większe niż duże. Z kolei z HTT nie zgodzę się, że te 12mm nie robi różnicy. Robi, niestety w zależności kto gdzie i jak jeździ. U mnie te 5mm niżej i bym zostawił zderzak na podjeździe, a gdybym miał drugie +/- 5mm więcej to bym nie zdzierał progów na spowalniaczach przed domem. No niestety, jak gmina utrudnia życie, to ja wiem na swojej skórze już najlepiej. Co do koła, dla mnie type 2 nie pasuje do tego że chcesz iść w pomarańczowe kierunki i na fajny oldschoolowy look auta. To mały zgryz, ale dla mnie na tyle znaczący, że zostałbym przy type 1 i wolałbym chyba w E36 jednak 17'' z prześwitem jak u Bigosa niż 18'' bez takiej gleby i spasu, jak np. u Dawida. Pomyśl, że żeby 18'' wyglądało, to też musisz położyć suke na glebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACSHubert Napisano 6 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Ustrzelone w Sierpniu, okolice Katowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Dnia 6.01.2018 o 14:03, Rudy Hiszpan' napisał: Co do zmiany osadzenia felgi na rotorze, to sie nie zgodzę. Nawet Sandał tego się nie podejmuje, bo pytałem kiedyś z ciekawości Co tu ściągać materiału, jak śruba łapie ok 4-7mm grubości rotora w zależności od felgi. Nawet jak zjedziesz to do zera czyli o 5mm, to ile na tym ugrasz? Nawet 0.25'' rantu tu nie dasz więcej, a ryzyko że zostaną Ci śruby w piaście, a koło poleci w plener jest większe niż duże. A nie prawda bo Dawid w E92 tu na forum ma felgi ze zmienionym ET przez sandała, niestety zdjęcia z prac były co najmniej niepokojące Niektóre koła nadają się do takiej operacji i można to zrobić w bezpieczny sposób bez rzeźby, można uzyskać nawet 1" w zależności od konstrukcji felgi a to już gra warta świeczki. Dobry przykład to BBS RS z grubym i płaskim back padem. Niestety zmienić ET w tych ACS TYP 2 bez rzeźby będzie ciężko. Wiadomo że najlepiej by siadł 17" ACS Typ 1 ale przy dobrym spasie to ta dokładka dotykała by ziemi na 100%, więc nie dziwie się że właściciel szuka 18" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy Hiszpan' Napisano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 1 godzinę temu, Richie_G napisał: A nie prawda bo Dawid w E92 tu na forum ma felgi ze zmienionym ET przez sandała, niestety zdjęcia z prac były co najmniej niepokojące Niektóre koła nadają się do takiej operacji i można to zrobić w bezpieczny sposób bez rzeźby, można uzyskać nawet 1" w zależności od konstrukcji felgi a to już gra warta świeczki. Dobry przykład to BBS RS z grubym i płaskim back padem. Niestety zmienić ET w tych ACS TYP 2 bez rzeźby będzie ciężko. Wiadomo że najlepiej by siadł 17" ACS Typ 1 ale przy dobrym spasie to ta dokładka dotykała by ziemi na 100%, więc nie dziwie się że właściciel szuka 18" No to sorry, takie felgi które oglądałem i miałem okazję sprawdzić nie miały aż tyle mięsa. Zwłaszcza 3-4cm, żeby coś zostało po zdjęciu materiału dla aż 1''. Moje ACS to mają może z 5mm. Wiesz, jak ktoś mocno nalega, to sandał pewnie i na dwie śrubki koło skręci. Nie wiem jak wyglądała sytuacja, bo to zawsze jest jak głuchy telefon Nie wydaje mi się, żeby w ACS 3tlg był dużo grubszy ''back pad'' niż w moich type 1 oryginalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 25 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2018 Dzieje się coś przy aucie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FireBlade Napisano 18 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2021 Mega projekt, pięknie się prezentuje. Sam chciałem iść drogą ACS zamiast Mtechnic ale niestety z braku dostępu do części ACS musiałem zrezygnować z pomysłu Dzieje się coś tam przy aucie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia135i Napisano 18 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2021 2 godziny temu, FireBlade napisał: Mega projekt, pięknie się prezentuje. Sam chciałem iść drogą ACS zamiast Mtechnic ale niestety z braku dostępu do części ACS musiałem zrezygnować z pomysłu Dzieje się coś tam przy aucie ? Wątpie ze cos się dzieję, bo kolega ostatnio byl zalogownay na forum w 2019 roku ew się dzieje ale nie ma tym forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FireBlade Napisano 18 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2021 1 godzinę temu, Wisnia135i napisał: Wątpie ze cos się dzieję, bo kolega ostatnio byl zalogownay na forum w 2019 roku ew się dzieje ale nie ma tym forum Miałem nadzieje, że się wkońcu przebudzi hehe Wisnia135i dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACSHubert Napisano 1 Lipca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 Spokojnie Panowie, cały czas z Wami jestem sercem i duchem. Budowa mojego projektu została wstrzymana w ubiegłym roku przez inne zewnętrzne inwestycje, ale napewno nie porzucona Na dniach pojawi się na sprzedaż jedna z dwóch naszych E36 (żony), ja do Was wrócę niebawem, a i mam nadzieje że z mocną pompą wejdziemy w 2022 rok Moje E36 w ubiegłym miesiącu otrzymało nowy kpl opon tylnych Yohohamy S Drive, na dniach będę robił konserwacje wszystkich nadkoli z korektą lakieru, dostanie też nową oliwę W ten weekend wskoczy w stalówki, a felgi pojadą na planowaną od dłuższego czasu regenerację Nie wyobrażam sobie zrezygnować z dalszego postępu ale też rozstania z tym samochodem, spokojna więc głowa, napewno zobaczycie ją jeszcze nie jeden raz, tyle że napewno w lepszej odsłownie DzikuCMS, Espinoza, FireBlade i 1 inny dodali reakcje 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarciu Napisano 1 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Lipca 2021 Dobrze wiedzieć, że auto żyje. Jednak przydało by się parę aktualnych zdjęć jak to teraz wygląda. Uwielbiam dodatki ac schnitzer i sam przeglądam portale by zdobyć je do siebie. ACSHubert i enriquewwl dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.