Skocz do zawartości

[E36] ACSHubert (AC Schnitzer)


ACSHubert

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie po głębszych przemyśleniach docelowo mój projekt będzie zmierzał ku czemuś takiemu (jeżeli chodzi o spas kół - musi to być 100% German!), a felgi które będą temu towarzyszyć to 3TLG AC Schnitzer 18" TYP 2. 

W najbliższych dniach nabędę komplet tych kół, będziemy malować, robić ranty i dobierać konkretny zestaw opon.. szykuje się więc bardzo dobra lektura :)

Mój projekt musi mieć wyjątkowy smak i zdecydowanie będę dążył do tego by był reprezentantem stylu AC Schnitzer na E36 w Polsce :) 

NVPmXG9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zmiany osadzenia felgi na rotorze, to sie nie zgodzę. Nawet Sandał tego się nie podejmuje, bo pytałem kiedyś z ciekawości ;)

Co tu ściągać materiału, jak śruba łapie ok 4-7mm grubości rotora w zależności od felgi. Nawet jak zjedziesz to do zera czyli o 5mm, to ile na tym ugrasz? Nawet 0.25'' rantu tu nie dasz więcej, a ryzyko że zostaną Ci śruby w piaście, a koło poleci w plener jest większe niż duże.

Z kolei z HTT nie zgodzę się, że te 12mm nie robi różnicy. Robi, niestety w zależności kto gdzie i jak jeździ. U mnie te 5mm niżej i bym zostawił zderzak na podjeździe, a gdybym miał drugie +/- 5mm więcej to bym nie zdzierał progów na spowalniaczach przed domem. No niestety, jak gmina utrudnia życie, to ja wiem na swojej skórze już najlepiej.

 

Co do koła, dla mnie type 2 nie pasuje do tego że chcesz iść w pomarańczowe kierunki i na fajny oldschoolowy look auta. To mały zgryz, ale dla mnie na tyle znaczący, że zostałbym przy type 1 i wolałbym chyba w E36 jednak 17'' z prześwitem jak u Bigosa niż 18'' bez takiej gleby i spasu, jak np. u Dawida. Pomyśl, że żeby 18'' wyglądało, to też musisz położyć suke na glebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.01.2018 o 14:03, Rudy Hiszpan' napisał:

Co do zmiany osadzenia felgi na rotorze, to sie nie zgodzę. Nawet Sandał tego się nie podejmuje, bo pytałem kiedyś z ciekawości ;)

Co tu ściągać materiału, jak śruba łapie ok 4-7mm grubości rotora w zależności od felgi. Nawet jak zjedziesz to do zera czyli o 5mm, to ile na tym ugrasz? Nawet 0.25'' rantu tu nie dasz więcej, a ryzyko że zostaną Ci śruby w piaście, a koło poleci w plener jest większe niż duże.

A nie prawda bo Dawid w E92 tu na forum ma felgi ze zmienionym ET przez sandała, niestety zdjęcia z prac były co najmniej niepokojące :?

Niektóre koła nadają się do takiej operacji i można to zrobić w bezpieczny sposób bez rzeźby, można uzyskać nawet 1" w zależności od konstrukcji felgi a to już gra warta świeczki. Dobry przykład to BBS RS z grubym i płaskim back padem. Niestety zmienić ET w tych ACS TYP 2 bez rzeźby będzie ciężko.

 

Wiadomo że najlepiej by siadł 17" ACS Typ 1 ale przy dobrym spasie to ta dokładka dotykała by ziemi na 100%, więc nie dziwie się że właściciel szuka 18" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Richie_G napisał:

A nie prawda bo Dawid w E92 tu na forum ma felgi ze zmienionym ET przez sandała, niestety zdjęcia z prac były co najmniej niepokojące :?

Niektóre koła nadają się do takiej operacji i można to zrobić w bezpieczny sposób bez rzeźby, można uzyskać nawet 1" w zależności od konstrukcji felgi a to już gra warta świeczki. Dobry przykład to BBS RS z grubym i płaskim back padem. Niestety zmienić ET w tych ACS TYP 2 bez rzeźby będzie ciężko.

 

Wiadomo że najlepiej by siadł 17" ACS Typ 1 ale przy dobrym spasie to ta dokładka dotykała by ziemi na 100%, więc nie dziwie się że właściciel szuka 18" ;)

No to sorry, takie felgi które oglądałem i miałem okazję sprawdzić nie miały aż tyle mięsa. Zwłaszcza 3-4cm, żeby coś zostało po zdjęciu materiału dla aż 1''. Moje ACS to mają może z 5mm.

Wiesz, jak ktoś mocno nalega, to sandał pewnie i na dwie śrubki koło skręci. Nie wiem jak wyglądała sytuacja, bo to zawsze jest jak głuchy telefon ;)

Nie wydaje mi się, żeby w ACS 3tlg był dużo grubszy ''back pad'' niż w moich type 1 oryginalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy później...
  • 2 lata później...
2 godziny temu, FireBlade napisał:

Mega projekt, pięknie się prezentuje. Sam chciałem iść drogą ACS zamiast Mtechnic ale niestety z braku dostępu do części ACS musiałem zrezygnować z pomysłu :-( Dzieje się coś tam przy aucie ? 

Wątpie ze cos się dzieję, bo kolega ostatnio byl zalogownay na forum w 2019 roku :lol: ew się dzieje  ale  nie ma tym forum :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Spokojnie Panowie, cały czas z Wami jestem sercem i duchem. 

Budowa mojego projektu została wstrzymana w ubiegłym roku przez inne zewnętrzne inwestycje, ale napewno nie porzucona ;) 

Na dniach pojawi się na sprzedaż jedna z dwóch naszych E36 (żony), ja do Was wrócę niebawem, a i mam nadzieje że z mocną pompą wejdziemy w 2022 rok ;) 

Moje E36 w ubiegłym miesiącu otrzymało nowy kpl opon tylnych Yohohamy S Drive, na dniach będę robił konserwacje wszystkich nadkoli z korektą lakieru, dostanie też nową oliwę :)

W ten weekend wskoczy w stalówki, a felgi pojadą na planowaną od dłuższego czasu regenerację :)

Nie wyobrażam sobie zrezygnować z dalszego postępu ale też rozstania z tym samochodem, spokojna więc głowa, napewno zobaczycie ją jeszcze nie jeden raz, tyle że napewno w lepszej odsłownie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...