Skocz do zawartości

[E36] ACSHubert (AC Schnitzer)


ACSHubert

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, beny130488 napisał:

Właśnie w tym problem ze przy tym zestawie musiałbyś zmniejszyć bębny i kupić szersze ranty bo za duże szerokości by ci wyszły i byś tego nie upchnął. Niestety ale koła skręcane to drogi biznes a zwłaszcza 18 wzwyż. 

Spróbuję to ugryźć :)  

- Najwyższej cały rok będę sobie zęby łamał :D  Postaram się w najbliższym czasie zdobyć te felgi.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, dober napisał:

Gdybyś chciał, to mam do sprzedania ACS rennsport typ 1 17'' 9.5j rant 3'' oraz 11j rant 4'' tył na pewno musiałbyś dać mniejszy rant, np  3,5'' lub zamienić ranty i bębny.  Zestaw robiłem typowo pod e34. 

Napisz na pw, chcialbym je zobaczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.01.2018 o 13:48, high-tech napisał:

Taaa, osadzenie rotorów :D

U sandała na pewno, hahaha.

pozdro

Wszystko jest kwestią ceny zakupu felg, zmianą osadzenia myśle że bez problemu mógłby zająć się Authentic Cars w podkrakowskiej Wieliczce.. :)

Nie zaczynajmy sporu o te felgi bo szczerze mówiąc to naprawdę nie ma sensu..

Auto już dawno stałoby na 3TLG 17" Rennsport AC Schnitzer, bo wcześniej było dość fajnie osadzone na 17-stce i osobiście też bym wolał tą felgę.. Jednak tak jak wspomnieli przedmówcy o szuraniu, to ja używając tego auta w miarę często, nie tylko na zloty musiałbym je wsadzić na większy balon i nie wyglądało by to tak jakbym chciał, felga 18 calowa w e36 jak najbardziej nie jest przegięciem, a pozwala przy fajnym zgraniu nadkola z felgą podnieść minimalnie wyżej (na wagę złota w Krakowie) ten załamany przód. Zderzak Schnitzera w przeciwieństwie do M Pakietu (|) jest uformowane na "V" lub ")" żeby to było łatwiej sobie wyobrazić i jeszcze jest dodatkowo zaokrąglony od spodu. Wystarczy uderzyć kilka razy w koleinę albo  inne przypadki na drodze zderzakiem za ponad 1000 złotych i człowiek zaczyna marzyć o chociażby centymetrze wyżej by mu ulżyć. 

Mam możliwość kupna felg 18" 3TLG Schnitzera za bdb pieniadze z oponami, te które wyżej były linkowane na ebay, myśle że w miare sensowny budżet zostanie na dopracowanie rantów i opon, a samochód (zderzak) minimalnie ale jednak dostanie ulgę od życia.. chyba nie muszę dodawać że klejenie PUR z którego również jest zrobiony jest 10x droższe niż M Pakiet - Polipropylen. 

Przemyślę więc jeszcze kwestię wyboru osobiście, bo tutaj zdania są dość mocno podzielone i szkoda jest niepotrzebnie kłócić ludzi.

Wynik zobaczycie wkrótce w formie zdjęcia z zakupu, tymczasem idę montować kierownicę AC Schnitzera :)

Pozdrawiam Wszystkich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy tu się ktoś kłoci?

Ja Ci tylko piszę, że wg mnie to auto najlepiej wygląda na ACS I, a Ty piszesz, że się nie da ładnie spasować na 17", po czym wrzucam foto Bigosa, który jeździł na codzień na takim setupie. Więc nie mam zamiaru się kłócić ani nikogo skłócić. Tylko staram Ci się wytłumaczyć, że da się pogodzić jedno z drugim, a tłumaczenie sobie, że na 18 będzie wyżej i będzie git wyglądało a da się jeździć elegancko, to nei do końća mnie przekonuje, że te 12 czy 15mm tak Ci tyłek uratuje, czy tam dokładkę :D Tak samo nie będę się kłócił o zmianie osadzenia ACS, bo nie masz racji, chyba, że chcesz kupić koła, w których zmienisz rotory oraz ranty, więc po co je kupować. A 18" z linka, który podesłałeś, to sorki, ale wyglądają IMO słabo i dodanie 0,5" rantu tego nie zmieni.

pozdro

no chyba, ze rozmowa dwóch dorosłych ludzi o troszku odmiennych zdaniach, to od razu kłótnia, no to fakt, wtedy zwracam honor - kłócimy się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, high-tech napisał:

Ale czy tu się ktoś kłoci?

Ja Ci tylko piszę, że wg mnie to auto najlepiej wygląda na ACS I, a Ty piszesz, że się nie da ładnie spasować na 17", po czym wrzucam foto Bigosa, który jeździł na codzień na takim setupie. Więc nie mam zamiaru się kłócić ani nikogo skłócić. Tylko staram Ci się wytłumaczyć, że da się pogodzić jedno z drugim, a tłumaczenie sobie, że na 18 będzie wyżej i będzie git wyglądało a da się jeździć elegancko, to nei do końća mnie przekonuje, że te 12 czy 15mm tak Ci tyłek uratuje, czy tam dokładkę :D Tak samo nie będę się kłócił o zmianie osadzenia ACS, bo nie masz racji, chyba, że chcesz kupić koła, w których zmienisz rotory oraz ranty, więc po co je kupować. A 18" z linka, który podesłałeś, to sorki, ale wyglądają IMO słabo i dodanie 0,5" rantu tego nie zmieni.

pozdro

Hahaha,  ja też jeździłem na co dzień (po wyznaczonej trasie) na tym dopóki radni w mojej okolicy się nie zmienili i nie zaczęli połowy KRK blokować progami zwalniającymi w zestawie ze zwężeniem ruchu (pachołkiem) w tym wyjazd z mojego domu po obydwu stronach gdzie dosłownie nie dało się tego ominąć i mój przejazd blokował drogę w dwie strony.. 

uIK9cjU.jpg

Pomnik był naprawdę za***isty, mógłby być jeszcze lepszy (niższy) bo wygląda to naprawdę genialnie i pewnie gdyby nie ta polityka, która całkowicie wówczas odebrała mi smak z posiadania tego samochodu to auto dalej by tak stało. 

Jednak pewnego pięknego dnia gdy pokonałem ten próg i pojechałem dalej kierując się na Bora Komorowskiego w Krakowie, na wysokości M1 (rondo, koleina) urwało mi kawałek przedniego zderzaka a regeneracja 9x4cm kosztowała 450 zł. 

Wyżej argumentując 12 a 15 mm naprawdę robi potężną różnicę i zmniejsza postępowanie siwienia lepiej niż DX2. 

Finalizując temat - jeśli Syndykat zaakceptuje minimalnie wyższy profil opon by nadrobić różnicę między 17" a 18" felgą Wybiorę TYP 1 17" 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, high-tech napisał:

Tylko na co mu sznycle z osadzeniem z 5er do e36 :D

No chyba, że będzie gierman na 2" rantach

pozdro

Masz na myśli et? Ja te felgi miałem właśnie na e36. Przód wchodził idealnie i nie obcierało,  tył na zdjęciu miałem 10.5j na rancie 4'' a przód 9.5 na rancie 3''

22829552_1691620817555214_40531968641043

 

Tutaj mam foto tylko przodu 9.5j z 2015 roku ale od tamtego momentu nie użytkowane. W środę oddałem felgi do renowacji w felgen garage, nowy lakier na bębny, odnowa polerki, a rotory malowane były w 2015r w kolor jaki miały ACSy oryginalnie i farba jest w idealnym stanie. 

11218584_993592687348058_612141752521621

11174455_993593324014661_472870130566154

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...