qbak Napisano 23 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Cześć, w końcu przyszedł czas że bez wstydu można założyć tu galerię auta. Od momentu zdania prawka jeździłem 318tds, po trzech latach go sprzedałem i miałem kupić sobie wymarzone coupe. Musiały minąć ponad 3 lata żebym mógł sobie pozwolić na kolejne auto, ale w końcu jest. BMW mam już prawie półtora roku i była to droga przez mękę wyprowadzić ją na prostą. Auto to daily, stance nie będzie nigdy ale wstydu ma nie być. VIN: Vehicle information VIN long WBABG11030ER40723 Type code BG11 Type 328I (EUR) Dev. series E36 (2) Line 3 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine M52 Cubical capacity 2.80 Power 142 Transmision HECK Gearbox MECH Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Upholstery LEDER STANDARD/SAFRANGELB (P7SG) Prod. date 1996-02-16 Order options No. Description 214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 277 LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE STYLING 305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 423 FLOOR MATS, VELOUR 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 687 RADIO PREPARATION 694 PREPARATION FOR CD CHANGER 704 M SPORT SUSPENSION 804 SWITZERLAND VERSION 806 3RD STOP LIGHT 915 NO OUTER SKIN PROTECTION Teraz już jest trochę bardziej bogato, kiedyś wyczytałem że na upartego można do vinu wyposażenie dokodować Auto po kupieniu prezentowało się nieźle, dopiero po kilku dniach jazdy okazało się co jest nie tak. A było tego sporo... Tak po zakupie: Okazało się że opony które były "słuchaj no prawie nówka pojeździsz jeszcze długo" - na śmietnik, bąble po wewnętrznej stronie i 1.5mm bieżnika. Skrzecząca taśma kierownicy, przeskakująca kierownica przy skrętach, niepewne prowadzenie się auta, nie działająca klima, rdza na nadkolu, usunięte wisko, radio jakiś chiński syf, poprzepalane żarówki licznika. Tu u znajomego ustawialiśmy gwint, geometrię, wpadły nowe żarówki, ogarneliśmy też że brakuje pierścieni centrujących Na dzień dobry za auto za sporą kasę jeszcze więcej jak 2 tyś wydałem. Wtedy jeszcze to był problem spory ale dałem radę. Potem niestety było tylko weselej. A, uparłem się jeszcze że nie będę jeździć z czyjąś reklamą. Dobrze zrobiłem, bo powinienem sobie chyba nakleić qbak's performance po wszystkich naprawach w tym aucie po, nomen omen, mechaniku Z pierwszych fantów, wpadło radio, fotochrom i podłokietnik: Oczywiście po zakupie całe wnętrze wyciągnięte i wyczyszczone porządnie, plus naprawiona linka składania fotela. Po tym pierwszym serwisie dopiero się zaczeło. Znalazłem też boczki w skórze. Z angola, ale kupiłem je z myślą o obszyciu w przyszłości. Gdzieś po fotkach wnętrza pewnie będzie widać zmianę Następny fant to cyfrowa zmieniarka i wyjście usb/aux. Wyszło idealnie, zwłaszcza że mam teraz bluetooth w aucie. Ciężko uwierzyć w taką funkcjonalność w aucie 21 letnim. Dodatkowo zrobione zostało audio na nowych głośnikach - nic specjalnego ale na pewno lepsze niż te dramatyczne hertze które były. Teraz beta jest bardzo wyczulona na jakość nagrania - potrafi przy dobrej jakości źródła konkretnie trzepnąć basem. Ogarnąłem brak pierścieni centrujących. Nie wiem jak długo tak jeździli, ale dla mnie auto zachowywało się nie do przyjęcia. Dziwie się że nikt na drzewie nie wylądował. Nerwowe, niestabilne, koszmar. Po wytoczeniu pierścieni i założeniu - nagle totalna zmiana, fura w końcu jeździ i hamuje. O 200km/h też prosić długo nie trzeba i nie ma się poczucia że coś się rozpada pod podłogą. Dodałem też ambient light w lampce podsufitki. Potem uzupełnie zdjęciem bo teraz gdzieś mi się zapodziało Potem kupiłem serducho z multifunkcją bez której życia sobie nie wyobrażam: Do tej pory jeszcze tempomat nie podpięty, moduł potrzebny lezy i czeka na swoją kolej. Czas na grube sprawy. Terkotała dość mocno skrzynia biegów, okazało się że jest bardzo duży luz na wałku w środku skrzyni - do wymiany, razem z dwumasą. Po wszystkim było lepiej, ale nowa/używana skrzynia nie ma synchronizatora na wstecznym i teraz okazyjnie zgrzytnie przy wbijaniu R. Terkotało od początku ale nie zwracałem na to uwagi... W międzyczasie wpadły tarcze i klocki, chyba ze trzy komplety zanim w końcu trafiły się idealnie równe. Po pierwszym zestawie podjeliśmy tez decyzję żeby regenerować wszystkie zaciski. Po drodze dorwałem też lusterka M3 - wiem jak się co niektórzy na nie zapatrują ale dla mnie coupe musi je mieć i koniec. Był problem z wkładami bo nie grzały, ale po ogarnięciu tematu wszystko śmiga. Uparłem się też żeby dorwać w normalnej cenie wpinki w listwy - lewa była zniszczona. Były M3, teraz po jednej stronie jest M3, po drugiej ///M. Mam komplet tych drugich ale tak zostawiłem, z przekory. Wpadło też PDC przy okazji i kapsle BMW a nie czerwone BBS. Zima mineła i trzeba było zabrać się za podwozie. Miała być tylko renowacja progów, ale dziadek który popatrzył na auto od spodu powiedział że zrobi przód, a z tyłem pomyślimy. I tak tania akcja przerodziła się w zdarcie wszystkiego do gołej blachy, wybebeszenie podwozia i środka auta i mozolną robotę... Człowiek który to robił (starej daty) mówił że tak go ojciec nauczył. Albo dobrze albo wp***dol pasem. Przesiedział nad autem około 120 roboczogodzin, ale było to tego warte. Zbyt dużo fotek z tego etapu nie mam, miał mi podesłać pendrive'a ze zdjęciami ale po paru miesiącach podejrzewam że już się go nie doproszę tu szwagier z moim ojcem skumali się że zaraz na allegro tylny mpasztet po tysionc będzie chodził Dopiero potem się dowiedziałem że to korek odpływowy i tak ma być. Niemniej jednak i tak w podłodze były chyba trzy dziury (takie właśnie igły te e36...) Po konserwacji myślałem że trochę wyhamuje z robotą, ale nic z tego. Przy zdejmowaniu wydechu okazało sie że ten jest dziurawy. Po poszerzeniu małej dziurki do rozmiaru pięści padła decyzja, że zamawiam coś nowego. Wybór padł na MG Motorsport. Myślę że mogłem troszkę mniejszą średnicę wybrać ale generalnie jest dobrze było: jest: Oczywiście gumy wieszaka do wymiany: Jakoś tak potem miałem okazję pojeździć trochę M2. Fajne auto ale chyba jednak zostane przy kebsie - nie ma turbodziury Ogarnęte też bzdurki z ASO i przód auta. Wszystko ma się zgadzać Nerki nowe oczywiście. Halogenó jeszcze nie dostałem, wiem że są połamane. Tu jeszcze przed założeniem znaczka nowe lampy wpadły - coś mi się chronologicznie nie zgrywa, może na zdjęciu wyżej była tylko przymiarka albo przejechałem już przez deszcz i się pobrudziły. Generalnie klosze stare były mocno wypiaskowane, te są trochę lepsze ale też nie jestem w 100% zadowolony. Na przestrzeni czasu pomalowałem też rozpórkę bo ten odłażący lakier to był dramat: Był też czas na jeden z większych modów. Myślałem że jajko zniosę, najgorszemu wrogoi tego nie życzę. Że też nikt mi nie powiedział żebym sobie zapas xanaxu wykupił... Uchylne tylne szyby w elektryce. Robiłem je na przestrzeni miesiąca, trzy dni w gdańsku u kuzyna elektryka, dwa dni w warszawie kładzenie wiązki i podpinanie tego wszystkiego. Myślałem że rzucę to w pi***, ale ostatecznie się udało Siateczka też musi być - dopiero po tym jak ją kupiłem okazało się że w ASO dostępna jest za śmieszny pieniądz Przy podświetlaniu czegoś mi brakowało: Od razu lepiej się zrobiło: Okazało się też że bardziej opłaca się cupholder kupić za wielką wodą i go tutaj przysłać. W idealnym stanie za 70$ Tu mój mały jubileusz Po tym jak kupiłem gałkę w nappa leather tak sobie pomyślałem, że moja kierownica z e39 lepsze czasy już widziała. Szybka kalkulacja i ogarnięcie sprawy: Koło z e36, zregenereowane i na nowo obszyte też nappą. Wiem że do reszty nie pasuje ale jak zacznie mi się nudzić i wszystko będzie na tip top to być może będę myśleć o obszyciu wnętrza taką właśnie fakturą. Chciałem taką skórę od momentu jak gdzieś w internetach natknąłem się na to wnętrze: Był też czas że beta zdradziła mnie w trasie. Na szczęście kielich żyje, ktoś źle zamontował górne mocowanie i się poddało... Generalnie to drugi raz taka awaria unieruchamiająca pojazd. Pierwszym razem w zimę strzeliła mi pompa wody. -10 na dworze a silnik się gotuje... Holowaliśmy ją do warsztatu przez całą warszawę, prawie 20km. Było wesoło, ale na szczęście po kupnie nowej pompy wszystko gra aż do teraz. Nowych chłodnic klimy, wody i wiska nie liczę. Ktoś sobie wymyślił że usunie wiskozę i da elektryczny wiatrak. Świetny pomysł, tylko go podłaczył na odwrót tak że wiatrak wtłaczał gorące powietrze na układ. W momencie odpalania klimy ciśnienie wywalało o 5 barów za dużo. Wróciliśmy do serii, tak jak helmut nakazał z dwoma wiatrakami i od tamtej pory klima ziębi nawet przy 30 stopniach. Taką opowieścią po łebkach dochodzimy do dnia dzisiejszego. To dziś zamontowałem kierownicę i odebrałem auto z warsztatu po przeglądzie (oleje, filtry itd itp, żarówki) Żeby podsumować - dobrze że nie zabrałem się za to auto na studiach, bo bym zbankrutował. Nie dziwię się że cena kebsów rośnie, bo odratować te auta po ludziach których nie stac na utrzymanie pojazdu to dramat. Mi kosztem wielu nerwów i pieniędzy się udało Pewnie zapomniałem i milionie rzeczy ale cały czas coś przy aucie się dzieje. Pamiętam jak chyba dwa lata temu wsiadłem do e36 Bartasa wystawionej w nadarzynie na warsaw motoshow i byłem strasznie tym podjarany. Może moja nie wygląda tak dobrze, ale jest własna Zapomniałem że mam jeszcze foty po myciu, glinkowaniu i woskowaniu auta Pawik dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 23 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Wentylacja w podłodze, już mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartas Napisano 23 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 No teraz galeria wygląda tak jak powinna Kawał roboty odwaliłeś chłopie- propsy ode mnie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati0618 Napisano 25 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Listopada 2017 Porządne podejście, jaką masz zmieniarkę? Od czego masz gniazdo aux/usb? Jak je podłączyłeś pod zmieniarkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 26 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Listopada 2017 18 godzin temu, mati0618 napisał: Porządne podejście, jaką masz zmieniarkę? Od czego masz gniazdo aux/usb? Jak je podłączyłeś pod zmieniarkę? Zmieniarka to Dension GW Lite BT. Nie jest idealna, czasami w trakcie puszczania muzyki się zresetuje i przynajmniej z galaxy s5 nie łączy się przez BT bardzo szybko, ale ogólnie jestem z niej zadowolony. Potrafi zmusić CD43 do wyświetlania tytułów muzyki, ma usb, aux i bluetooth. Działa też sterowanie z kierownicy co jest ogromną zaletą. Tak wyglądało gniazdo: Podłaczenie było bardzo proste, na zasadzie przedłużki. Czyli wpinam od tyłu do radia kostkę dołączoną do zmieniarki + gniazdo zmieniarki, a w zmieniarkę wpinam się kablem usb i jack 3.5mm które są już podłączone do gniazda. Gniazdo na swoje miejsce, wszystko chowamy tam za półeczką/obc i śmiga. Przy montażu warto pamiętać że łatwo się wypina kabel z radia, żeby się nie przestraszyć jak nie działa. Próbowałem też zmieniarki yatour ale nie chciała odpalić z moim cd43. Trochę temat zgłębiłem i ten dension wydawał się najbardziej sensowny. Sam guzik jest chyba z e90, ale z e60 też pasuje jeśli się nie mylę. Chciałbym mieć taki z podświetleniem, Akrobeta taki ma/dodał (?) ale nie zabrałem się za to i nie wiem czy jest to możliwe. Jak miałbys kupić takie gniazdo to koniecznie z wiązką, bo piny wychodzące są bardzo bardzo małe i strasznie ciężko byłoby się do nich lutować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati0618 Napisano 26 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Listopada 2017 Dzięki za wyczerpujacą odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Głodek Napisano 27 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Listopada 2017 Dałeś metalową podkładkę od dołu pod poduszkę amorka na tyle ,bo ktoś jej wcześniej nie dał i dlatego amorek górą poszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 27 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Listopada 2017 Dokładnie tak było. Niestety za pierwszym razem przy wymianie mechanik jej nie dał, dopiero za drugim razem jakieś 800km później drugi mechanik zauważył że jej brakuje. Czyli generalnie musiałem trzy poduszki kupić Zdjęcie słabej jakości, ale ma swój urok: Tyle lat marzyłem o takim środku i w końcu jest. Spotkałem tez w moim garażu podziemnych takiego przyjemniaczka, ciekawe czy ktoś z sindi: Generalnie z planów na auto to na przyszły sezon ogarnięcie boczków, być może przeszycie ich nappą, car audio ale na bazie CD43, zrzucenie wózka i wymiana tulei (a przy okazji może jakieś fanty do zawieszenia) Zastanawiam się obecnie nad modem bixenon w lampy. W firmie która się tym zajmuje (ale z głową, nie HIDy od chinola :D) powiedzieli że za 1600zł zrobią. Czyli nowe projektory w klosze, ogarnięcie kloszy na błysk (polerka, klar itd) + przetwornice, uszczelnienie i wszystko co potrzeba żeby było dobrze. Wiem że samemu raczej tego nie ogarnę, jedyna opcja oddać to komuś. No i moduł do kierunkowskazu, żeby był "triple blink" za jednym dotknięciem. Na to choruje już od dawna, ale trzeba z niemiec ściągać i troszkę mnie to wstrzymuje na razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny130488 Napisano 28 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 Compota raczej na forum nie znajdziesz. Nie ten styl i felga. A co do kloszy to zmień na ori soczewki nawet ktoś na forum sprzedawal nówki sztuki. Ewentualnie zrób Bh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 28 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 Trochę pracy za tobą ale jeszcze więcej przed tobą ale jak widać wszystko idzie w dobrym kierunku Tylko jak na razie to zrób coś z listwą drzwiową od pasażera bo strasznie razi w oczy bo nie ma jednej linij. A i compact z garażu wygląda ciekawie ale nikt z sindi bo tutaj by nie pasował stylem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 28 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 tj słynny #kipesko compact Jarusia co to sie nie dostał na Syndykaty Americano dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid82 Napisano 28 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 Jeśli tobie podoba się taki compact to musisz zmienić forum MAREK GERMAN dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 28 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 Kurde ale ja też mam mieszane uczucia wobec tego compola. Niby się podoba, niby festyn... Sam nie wiem ale ma coś w sobie Na pewno wydech do zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 29 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 ale co tutaj sie może podobać ? imitacja felg skręcanych ? pług tylny ? nadwozie compact ? 316i na klapie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 29 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 Co to są za koła w ogóle? Bo myślałem, że właśnie coś skręcanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 29 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 Dobra w du** tam z tym kompotem, wrzuciłem jako ciekawostkę z garażu. Na forum jestem dość długo i wiem że na syndi airride i kompot nie przejdą, już nie mówiąc o znaczku 316i A nie pomyliłem się, auto jak widać znane tutaj. Anyway, komplet tarcz zmieniałem już chyba trzy razy, od 5 miesięcy nie mogłem pozbyć się bicia na kierownicy. W końcu mechanik powiedział że tarcze są proste i nie ma szansy żeby to one biły. Wycieczka do wulkanizatora, wyważanie wyważonych (!) felg zimowych i w końcu nie ma bicia. Myślałem że opiździeje z tym... Co do długiej drogi przede mną - nie napisałem w pierwszym poście, ale w skurwysyńskiego germańca nie celuje. Będzie top seria zdatna do jazdy na codzień, bo tak mi się marzy mieć kebsa jako daily. Może jak kiedyś odstawię go pod kocyk to zmienię podejście A co do listw - poprawić jej spas na zamku drzwi ? W sensie całymi drzwiami ruszać ? Czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy Hiszpan' Napisano 29 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 wiem czyj to kompot, gość mieszka obok mnie. nie ten styl, nie to przeznaczenie ani ewentualne grono odbiorców. koło 3sdm czy coś takiego, air wsadzony, most zaspawany z czego pamiętam, nie pamiętam tylko jaki piec ale 2.5-3.0 . Ogólnie chciał go za 27tys chyba gonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chycu Napisano 30 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Listopada 2017 ale maty bitumiczne to katowałeś strasznie wystraczy opalarką podgrzać i schodzi bez rys na karoserii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 20 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Maja 2018 Galeria się posypała, zdjęć nie ma... Chyba moje roszady w albumach na FB załatwiły linki na amen. W takim razie trzeba wrzucić coś nowego Auto jeździ, ma się dobrze. Byłem teraz na 3er feście i stwierdzam że tyle pracy poszło w odchamienie auta i kilka frykasów, a gdzie tutaj żeby wyglądało... Udało mi się przystanąć i trafić przebieg ładny: No a co zmieniło się od ostatniego razu ? Ogarnąłem temat halogenów - nie wiem czemu tak długo zwlekałem z tym: Potem postanowiłem włożyć w końcu ledźwia pompowane. Wiązka jeszcze nie pociągnięta ale już przynajmniej w fotelach siedzi: Z gałką walczyłem długi czas i w końcu się poddałem - trzeba było tak od razu zrobić. Nowiutka z ASO razem z wiązką do podświetlenia: Potem zabrałem się za szczelinę schowka i dodanie w końcu tempomatu z multifunkcji. Myślałem że to będzie dramat a wyrobiłem się ładnie w jakieś 2 godzinki. Nie mam jeszcze ikonki na zegarach bo się nie dogadałem ze sprzedającym, ale znajdę żeby dodać Jeszcze stara osłona, trzeba będzie się rozejrzeć za tą bez dziury na wajchę. Tydzień temu dostałem dokładkę - nie wiem czemu tak długo czekałem na jej montaż, zupełnie inne auto Na 3feście oprócz dobrej zabawy miałem też przygodę - zatrzasnąłem sobie kluczyki w środku czyszcząc auto... Po krótkiej panice podziękowałem sobie że uwielbiam szyby uchylne - akurat były otwarte. Torxów nikt nie miał, ale rozplątałem dwa wieszaki i drutem wyłowiłem kluczyki z fotela pasażera - akcja jak z filmu Do zamontowania czeka taśma - nowa z ASO bo dość już mam skrzeczenia i skrzypienia... Byłbym zapomniał - zrobiony został w końcu ręczny tak jak powinien być od początku. Teraz na mokrym auto można podciąć. Po trzech takich akcjach wyrwałem sobie tarcze kotwiczne - ale dwa dni i temat znów ogarnięty i już od miesiąca jest dobrze Środek na obecną chwilę prezentuje się tak. Plany ? Polerka, wosk vadery i obszycie. Być może pierwsze trzy uda mi się ogarnąć w tym sezonie, a przez zimę będę się nad kolorem skóry zastanawiać Jak na feście widziałem kurwisko czerwone z v8 to wiem że chce taki środek - ma być na grubo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 7 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 W tą zimę czarna bladź wyjeżdża tylko na przedmuchanie wydechu - nie zdecydowałem sie na wymianę kół na zimówki, pojawiło się drugie auto do jeżdżenia więc beta ma wolne. Oczywiście nie znaczy to że przestaje mnie drażnić... Zaczeło coś wyć w dyfrze, więc oddałem ją do zrobienia - auto finalnie wróciło do mnie po 3 miesiącach - w jednym warsztacie trzymali ją prawie 4 tygodnie i nie zajeli się problemem. Z drugiego (po, fakt, szybkiej regeneracji) wróciła do mnie tak: Oczywiście auto przyjąłem bo jak nie widziałem jej 1.5 miesiąca to mi nie przeszkadzało że troche brudna. Dopiero potem zauważyłem uderzony rant w feldze... Zresztą sama regeneracja się nie powiodła, szpera spięta jest bardzo ciasno i mi skacze auto na jedynce przy nawracaniu - miało się ułożyć, zrobione 400km i nie ma poprawy. Gadaj teraz z majstrem że chyba racji nie ma i coś spierdolił... Dodatkowo po takim staniu naprawa wiązki elektrowentylatora bo przestał działać, wymiana chłodnicy wody na nową bo po roku się rozszczelniła no i clue programu - lewarek. Kupiłem z ASO części za 150zł jako zestaw naprawczy. Mechanik wsadził, różnicy nie było ŻADNEJ, pomimo wymiany wszystkich elementów plastikowych od wodzika. Stwierdził, że trzeba skrzynię zrzucać - szybka decyzja: Kolejny zestaw naprawczy i za blisko 1000 pesos mam nareszcie działający lewarek zmiany biegów jak nówka z fabryki. Polecam każdemu, ja żałuje że o tym nie wiedzieliśmy w tamtym roku jak była wymiana skrzyni biegów. Udało się też trochę przód spasować: Wpadło mocowanie trójkąta - doprowadzał mnie do szewskiej pasji że się obijał po bagażniku: Dodatkowo jak beta stała w warsztatach zrobiłem podmiankę radia i taki fant zanabyłem na zimowe wieczory: Uparłem się też żeby skończyć w końcu tempomat tak jak bozia przykazała: Nie wiem też czy pisałem o tym wcześniej - jeszcze nie podłaczyłem do skrzynki z bezpiecznikami, ale wiązka już położona i fotele uzbrojone: Odważyłem się też ugryźć w końcu temat lamp. Chciałem soczewkę założyć już od bardzo długiego czasu, kupiłem komplet na OLX i zaczeły się jaja. Lampy przyszły ale okazało się że jeden klosz depo, jeden zkw. Niby takie same ale są minimalne różnice. Dodatkowo wewnątrz klosza ten szklany element był odklejony od swojego mocowania (które zresztą po jednej stronie było połamane) Wściekły że dałem się zrobić myślałem że pojade osobiście oddać, ale jak ochłonąłem to zabrałem się do roboty: Lampa lewa jak wyjechałem na -8 minimalnie przyparowała w rogu wewnątrz - nie mam pomysłu jak się tego pozbyć. Generalnie jestem bardzo zadowolony z efektu, linia odcięcia to fajna sprawa, same lampy świecą nieporównywalnie lepiej do moich poprzednich - a jak dla mnie to mają odbłyśniki do regeneracji. Podejrzewam że poczekam sezon i będę tam pakować projektory xenononowe (jakieś FXR czy Morimoto) z pełnym samopoziomowaniem i spryskami. Z planów dalszych - pompa ABS która odmówiła posłuszeństwa, wymiana kolumny kierownicy (skrzypi), dojść do ładu ze szperą, pełny remont zawieszenia na B8 przerobionym na gwint i poszukiwania vaderów na obszycie. W międzyczasie założenie rolety elektrycznej i pewnie coś tam mi jeszcze do głowy wpadnie Jeszcze jedna fotka na koniec postu - złapałem się z chłopakami na narodowym i polataliśmy sobie. Niestety e30 to replika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebolx Napisano 7 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Podczas wymiany i rozebrania lamp, pokusił bym się już je zrobić na BH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 7 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Lampy otworzyc teraz juz to bulka z maslem, na razie chcialem zeby byl taki jasny wyglad. Zreszta jak maja wpasc projektory ksenonowe to nie wiem czy z przyslonami bede kombinowac. Jak mi sie znudza bede myslec dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 7 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 I to jest prawdziwy chłop... Wyjebane, że mechaniczne i brudne rzeczy robi na indukcji i blacie bez podłożenia czegokolwiek Jakby to kobita widziała to byłaby jazda. A silikon z mandarynkami hehe. Bartek.P i qbak dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal95 Napisano 7 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Szkoda ze jedne lampy mają "cycki" a drugie są bez EDIT. Sorky zle mi sie popatrzyło jedno zdjęcie to stara lampa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbak Napisano 28 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2019 Wiem wiem że ubogo jak na poziom sindi, ale miałem nic nie kupić do auta - to już choroba.... Na razie sama listwa żeby zobaczyć czy mi podejdzie, potem konsola ewentualnie Czarny monetnik od forumowicza Cały czas zastanawiam się nad zawieszeniem i odkładam powoli pieniądze na jego remont - docelowo Bilstein B8 + gwint z Zerkopolu, doradzi ktoś coś jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.