Skocz do zawartości

[E36] Wypych Cabriolet 1995' 318Is


Wypych

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie :)

Jako, że bez cabrio życ nie moge, znowu narobiłem sobie roboty !

318i prosto, ze Szwajcarii, chociaż wyposażenie mało Szwajcarskie:

========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBABH31030EH22213
Type code: BH31
Model: 318I (EUR)
E-F-R series: E36 C
Series: 3
Type: CABRIO
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M43
Displacement: 1.80
Power: 85 (116 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC
Upholstery code: D6AT - STOFF KLEE/ANTHR
Prod.date: 1995-10-27
S235 Towing hitch, detachable
S240 Steering wheel, leather
S243 Airbag for front passenger
S380 Hardtop-preparation
S388 Softtop, black
S398 Softtop, electromech. semiautom.
S464 Ski bag
S510 Headlight vertical aim control
S556 Outdoor temperature indicator
S651 Radio BMW Reverse RDS
L804 NATIONAL VERSION SWITZERLAND
S915 Omission of outer-skin preservation
 
 
Auto kupione zupełnie przypadkowo, miałem w ogóle nie jechać- jak zwykle pojechałem.
 
Okazało się, że cabrio ma rdzawkę w dolnym rogu lewych drzwi + słabe doły błotników jak to w każdym e36 (niby są, ale troche grubsze od puszki LECHA. Dookoła oryginalny lakier z wyjątkiem przodu (co widac po kolorze), który był minimalnie uszkodzony i nieudolnie naprawiony- delikatnie zagięty fartuch który oczywiście będzie poprawiony. Wszystkie szyby są oryginalne, brak rdzy w miejscach typowych dla e36, jedynie wgnioty i delikatne przytarcia budy, wszystkie elementy blacharskie jak być powinno z przedlifta, błotniki nawet bez kierunków, więc bez zastanowienia kupiłem auto.
 
WSZYSCY DZIWNIE REAGOWALI PO TYM JAK SIĘ CIESZYŁEM Z ZAKUPU ZDROWEGO I SUPER CABRIO :D:D
 

 

20170411_184608.jpg

20170411_184612.jpg

20170411_184634.jpg

20170411_184644.jpg

20170525_192508.jpg

20170420_173618.jpg

20170902_130556.jpg

20170420_173716.jpg

Silnik niestety nie chodził jak w Szwajcarskim zegarku, dlatego postanowiłem zrobić coś może dla niektórych dziwnego, ale moim zdaniem rozsądnego, pod maską zagości IS M42, przynajmniej nikt tutaj nie ma takiego cabrio .

Is leży już u mnie w garażu i cierpliwie czeka, fotki dodam później.

20170420_173639.jpg

 

Wnętrze jakie jest każdy widzi, nie pozostało mi nic innego jak ciągle odświeżać allegro, no i pojawiło się ogłoszenie z Gorzowa Wlkp. Sportsitze INDYVIDUAL w dwóch kolorach w pięknym stanie, od razu telefon i rezerwacja. Po dotarciu na miejsce okazało się, że właściciel jest pozytywnie zakręcony w temacie cabrio w garażu piękny projekt e36 i mnóstwo gratów, przy okazji kupiłem kierownice serducho w pakiecie- Pozdrawiam przy okazji :)

20170420_173453.jpg

20170420_173536.jpg

 

Troche zarosła brudem:

20170525_192501.jpg

Istny Holywood: :D

20170525_181339.jpg

Wspomniane sporty- foto poprzedniego właściciela:

9612034_IMG_20170414_182001.jpg

 

Temat felgi był w zasadzie prostu, miało być BBS RC no i  olx, dobre ogłoszenie tym razem z Koszalina i znów wycieczka po RC'ki w dziewiczym stanie. Od razu trafiły w odpowiednie ręce "polerskie", śrubki dostały nowy chrom, rotor z przyczyn oczywistych poszedł do proszku i jakoś to nawet wygląda:


image.jpg

image.jpg

received_1505081349530042.jpg

 

Zaraz po tym przyszedł czas na deser, czyli TAT

20171024_161543.jpg

 

Dach to istny kurnik, jak widać na zdjęciach..., o dziwo sezam się otworzył po zapięciu silników, ale później znów nie chciał.., w każdym razie zmieniłem cały dach na naprawdę świetny egzemplarz. Plan był na szycie nowego dachu, ale dachy sprzedawane w pl są nie do końca takie jak w oryginale, wszędzie oferowane są wszyte szyby, szyba na zamku rzekomo jest na zamówienie, ale trzeba czekać i wydaje mi się, że można się nie doczekać.

Tak to wyglądało:

20170420_173553.jpg

 

20170430_130533.jpg

... i nowy daszek z nawet ładną szybą:

20170813_181738.jpg

20170902_130616.jpg

Załapał się zderzak tył, przód już oczywiście tez kupiony + hokej do kompletu

20170613_093617.jpg

 

 

Była chwila słabości, myślałem o sprzedaży tego całego syfu.., częściowo z braku czasu na grzebanie, no ale znając rynek cabrio e36 przede wszystkim jeśli chodzi o stan blacharski odpuściłem sobie i dokulam temat do końca.

Aktualnie auto stoi bez silnika u blacharza, będą fotki na dniach  :)

Jest jeszcze masa innych drobiazgów kupionych do auta ale o tym później :)

Pozdrawiam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, KUJON napisał:

Na razie tj dalej kurnik, przydałaby się galeria na bardziej zaawansowanym poziomie ratowania tego kabrioleta. Zostawiam do jutra jak bedą zainteresowani śledzeniem tego to zostawie. 

Dziękuje za wyrozumiałość !

Będą foty z prac nad autem itd. jakoś trzeba zacząć Szefie :D

Jest masa drobiazgów które musze pozbierać do kupy i tu wkleić, ale po kolei.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam lubię takie tematy gdzie nie ma gotowego auta że tylko gwint koła i tyle tutaj to chociaż widać że roboty jest tak więc czekam na kolejną aktualizację i powodzenia w doprowadzenia auta do idealnego stanu. :):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobre słowo, chociaż na razie tego nie widać auto ma być naprawdę dobrze zrobione, celowo nie chciałem robić gotowej galerii, tak żeby wszystko się świeciło itd. Zdjęcia były robione na szybko bez zbędnego cudowania, ale co najważniejsze jest widoczne.

Baza jest naprawdę dobra,  moje poprzednie 328 było  zrobione podobnie i sprzedałem je za dobre pieniądze po 1 ogłoszeniu z przyczyn niezależnych ode mnie, potrzebowałem gotówki..., jednak tam była już reperaturka nadkola, zrobiona naprawdę nieźle, no ale była, tutaj ogromnym plusem jest dla mnie brak ingerencji w błotniki. W ruch poszedł tylko spotter i wyciągnięte zostały wgnioty. Widać na fotach ile jest warstw lakieru :)

 

Aktualnie blacha jest prawie skończona, zostały ostatnie poprawki poczyszczenie wszystkiego, włożenie silnika i auto jedzie się malować.

 

Kilka fot z pierwszych dni prac:

DSCF1723.jpg

DSCF1724.jpg

DSCF1725.jpg

DSCF1726.jpg

DSCF1727.jpg

DSCF1728.jpg

DSCF1729.jpg

DSCF1740.jpg

DSCF1741.jpg

DSCF1743.jpg

M43 tuż przed wylotem z budy

DSCF1748.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładna grzęda dla kur, ale ratowało się bardziej zasyfione nieschanbione kitem i tjuningiem wrastające w zimie kebaby :v Ogólnie ktoś dobrze porobiony dopierał kolor na błotniki i machę, sądzę że z oczu mu patrzyło podobnie jak z tych lamp :D

 

Dziwi mnie tylko, że poleciałes ze spotterem z tyłu na błotnikach, gdzie miałes ori lakier i spoko mozna było ciagnąc klejem.

Jak coś mam ideolo fartuch na przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia ‎04‎.‎11‎.‎2017 o 19:10, PoliniSpeed napisał:

No ładna grzęda dla kur, ale ratowało się bardziej zasyfione nieschanbione kitem i tjuningiem wrastające w zimie kebaby :v Ogólnie ktoś dobrze porobiony dopierał kolor na błotniki i machę, sądzę że z oczu mu patrzyło podobnie jak z tych lamp :D

 

Dziwi mnie tylko, że poleciałes ze spotterem z tyłu na błotnikach, gdzie miałes ori lakier i spoko mozna było ciagnąc klejem.

Jak coś mam ideolo fartuch na przód.

Niby tak, ale na aucie znajdzie się trochę minimalnych wgniotów które będzie trzeba delikatnie przeszpachlować przy lakierowaniu, dlatego też tak zostało to zrobione.

Is siedzi już w samochodzie, było nawet pierwsze odpalenie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Żeby nie było, ze temat nie żyje to ciągle coś się dzieje, blacharz jak zawsze się ociąga za tydzień auto ma być już u lakiernika.
Kilka fot części gratów  :)
 
image.jpg
 
Trzeba poprawić podsufitkę na słupkach z tyłu, więc poprawimy
g10.jpg
 
Obowiązkowe serduszko
image.jpg
 
Zegary z ISa, czerwone wskazówki zostawię, znaczek ///M do piekła..
image.jpg
 
Jak w każdym cabrio przelotki pasów połamane, są nowe:
image.jpg
 
Doły błotników dorobione, przynajmniej są z "blachy"... w przeciwieństwie to dostępnych reperaturek
image.jpg
 
RC już z oponami :)
image.jpg
 
Supersprint dedykowany do IS'a
image.jpg
 
image.jpg
 
Fotki słabe, ale są :)
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurnik to niezłe określenie Kujon.  Błotniki 1995 rok bez kierunków to chyba jakaś rzeźba czy mi się wydaje ?  Miałem takie same fotele w compakt indyvidual i kiczowato to wygląda bynajmniej mi się nie podoba ale wiadomo każdy robi pod siebie auto niż pod kogoś. Ja bym się nie zastanawiam ani minuty i w ogóle tego nie kupował bo się przeraziłem. Efekt prac bynajmniej w środku na pewno na plus . Podejrzewam że skórka nie warta wyprawki bo to co wpakujesz w to auto to z pewnością lepszy egzemplarz byś trafił z lepszym motorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem już sporo e36 i nie wiem czy z lepszym egzemplarzem tak łatwo..  chyba, że patrząc na auta sprzedawane przez nadwornego "biznesmena" polskiego handlarza, ja fotki robiłem tak jak leciało, bez zastanawiania się czy coś widać, czy nie , błotniki były bez kierunków w 1995 roku :) czyt. miał być właśnie kurnik na początek.

Cabrio robie  sobie to dla rozrywki..., fotele kupione ze względu na stan i nawet mi się podobają (czarne i bananowe już kiedyś miałem), będą zmienione jak trafią się Vadery.

Zrobie sobie indywidualne blachy i auto będzie stało przed moją firmą :), a co do silnika to też świadomy wybór, bo 2.8 mnie nie zachwyca i tak :), ma to być auto które ładnie wygląda, jest ładnie zrobione i ma dać frajde z przejażdżki po mieście :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, ja kupiłem 98 za 5k z de bo mnie przekonało nadwozie i podwozie ;)

f3sy09feepq4_t.jpg

cmeuscfns2rk_t.jpg

Trza mieć zdrowie, żeby się bawić z rudym terrorystą :D

Fotele porażka, a sposób na błotniki, no kurdę, no comment :)

Ja 3 miesiące zbierałem na prawy błotnik od Hubiego ($$$), bo mój miał zagięty róg, no ale było warto.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, high-tech napisał:

Kurde, ja kupiłem 98 za 5k z de bo mnie przekonało nadwozie i podwozie ;)

f3sy09feepq4_t.jpg

cmeuscfns2rk_t.jpg

Trza mieć zdrowie, żeby się bawić z rudym terrorystą :D

Fotele porażka, a sposób na błotniki, no kurdę, no comment :)

Ja 3 miesiące zbierałem na prawy błotnik od Hubiego ($$$), bo mój miał zagięty róg, no ale było warto.

pozdro

Zły sposób na błotniki? Niby dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, hubi napisał:

Kurnik to niezłe określenie Kujon.  Błotniki 1995 rok bez kierunków to chyba jakaś rzeźba czy mi się wydaje ?  Miałem takie same fotele w compakt indyvidual i kiczowato to wygląda bynajmniej mi się nie podoba ale wiadomo każdy robi pod siebie auto niż pod kogoś. Ja bym się nie zastanawiam ani minuty i w ogóle tego nie kupował bo się przeraziłem. Efekt prac bynajmniej w środku na pewno na plus . Podejrzewam że skórka nie warta wyprawki bo to co wpakujesz w to auto to z pewnością lepszy egzemplarz byś trafił z lepszym motorem.

Bynajmniej to nie przynajmniej....

 

Cytat

Ja 3 miesiące zbierałem na prawy błotnik od Hubiego ($$$), bo mój miał zagięty róg, no ale było warto.

hahaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • KUJON zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...