mokrzyk Napisano 7 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 11 minut temu, Robert-Łęczyca napisał: zawieszenie masz już wybrane czy szukasz ? co planujesz ? Jeszcze nie myślałem o tym temacie. Jak przyjdzie jego pora to będę nad nim dumał Pewnie wszystko rozbije się o stosunek jakości do ceny z nastawieniem na jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 6 godzin temu, Rudy Hiszpan' napisał: Hebel jak hebel, kawał patelni i zaciku, ale dla mnie sztosem jest to co wyprawiasz z tym podwoziem i zawiasem. Wielki szacunek dla Ciebie kolego! Właśnie nie hebel jak hebel ! Taki hamulec to dodatek równie ważny (i tak samo kosztowny) jak niezłe 3tlg. Na sindi jakoś niewiele wagi się do tego przywiązuje (niestety) ale taki hamulec poza oczywistą funkcją jaką spełnia , wyglada po prostu obłędnie i podkreśla klimat auta Rudy Hiszpan' dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 spełnianie swojej funkcji przez takie customowe hamulce jest mocno dyskusyjne, wiele razy ten temat włakowaliśmy na zlotach, oczywiście nie mówie że w każdym przypadku to nie działa poza wyglądem, ale niestety często nieprofesjonalny upgrade hamulca może skończyć się nawet tragedią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Bartek , obserwuje stronę G4 performance brakes z Tarnowa , ich realizacje , rozmawiałem nie raz na temat obliczeń , testów itd sam u nich robiłem kilka razy hamulce i powiem Ci , że żadne oem tak nie hamują i nie są tak wytrzymałe Z resztą tak można w nieskończoność dywagować np czy wstawanie pierścienia na uprzednio wycięty rotor to coś bezpiecznego albo czy rant 5" zamiast 3" nie zmieni sposobu w jaki koło oddaje swoje naprężenia itd itp . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 8 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Tylko Kujon mówi o upgradzie przez speców z for... a nie o profesjonalnej firmie, która z tego żyje i robi obliczenia i testy. Zresztą tak jest ze wszystkim. Jeśli ktoś ma pojęcie to zrobi to dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 8 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 bardziej chodziło mi o sposób montażu zastosowane adaptery niż o średnice tarczy, zacisk czy pompe hamulcową.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatandre Napisano 8 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Chcecie dobrze hamowac, to zacznijscie od dobrego plynu,. klocków i tarcz. Sadze ze dla wiekszosci to starczy, chyba ze smigacie po torach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 8 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 31 minut temu, Fatandre napisał: Chcecie dobrze hamowac, to zacznijscie od dobrego plynu,. klocków i tarcz. Sadze ze dla wiekszosci to starczy, chyba ze smigacie po torach. nie trzeba po torach latać żeby potrzebować dobrego hamulca - ani płyny ani oem tarcze , klocki i nie wiadomo co jeszcze nie dadzą rady jak masz moc zwiększoną o 100% i jeździsz szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaqub Napisano 8 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Hamulce tzn wielkość tarczy i zaciski głównie są optymalizowane pod masę pojazdu. Tu Fatandre ma dużo racji, wyjątkiem jest użytek torowy/ wyścigowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 8 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Nie mogę tego teoretyzowania czytać normalnie mam kompakta. Kompakt ma 413km. Jak miał 330km to już seryjne tarcze (porządne oem z 330d) nie wytrzymywały przy kilku (dwóch) przyspieszeniach i hamowaniach z dużych prędkości - biły tak ze chciało kierownice z rąk wyrwać a skuteczność praktycznie zerowa. Teraz mam duże , grube , nawiercane tarcze i 4 tłoki Brembo, moc znacznie większą i owe zjawisko już nie występuje nawet przy 2 hamowaniu z prędkości rzędu 270-280 do 120. Nie tylko masa auta dla hamulca jest ważna ale też to w jakim czasie osiągnie wysoką prędkość kilka razy z rzędu - przez co seryjna, cienka , mała tarcza nawet nie zdąrzy się schłodzić. Poza tym powierzchnia klocka , powierzchnia styku z tarcza też swoje robi. Broń Boże nie jestem żadnym ekspertem ale mówię to z mojego własnego doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 8 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 David ale ty masz dayli do zakurwiania na ćwiartkę więc już tego nie można podpiąc pod normalne użytkowanie przy takich regularnych hamowaniach 270-120 to tarcze z 330 są jak zaklejanie plasteliną pękniętego węża od Karchera Rudy Hiszpan', david i mokrzyk dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 8 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Dzięki chłopaki za merytoryczną dyskusję - to jest to co lubię i dlaczego korzystam z różnego rodzaju for 10 godzin temu, KUJON napisał: bardziej chodziło mi o sposób montażu zastosowane adaptery niż o średnice tarczy, zacisk czy pompe hamulcową.. Uważam, że adaptery są wykonane naprawdę solidnie i z głową. Plus do tego śruby mocujące zacisk do adaptera są oryginalne porsche panamera, śruby mocujące adapter do zwrotnicy są oryginalne bmw e46. Czas pokaże co pojawi się pod maską i może wtedy będzie jasne czemu aż taki upgrade:) Tak to wyglądało kiedyś: Wiec sami rozumiecie, coś w temacie trzeba było podziałać. Półśrodków od jakiegoś czasu już nie stosuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 31 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 Prace powoli dobiegają do końca. Teraz ograniczają tylko fundusze i czas w którym spływają kolejne paczki z częściami Dzisiaj przyszła paczka z długo wyczekiwanymi fantami - krótkie łączniki stabilizatora Ta technix. Poprzednie Meyle totalnie się rozsypały po jednym sezonie. Te widać, że są zdecydowanie solidniejsze - przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL. - dyfuzor Ala CSL, wykończony w pół carbonie. Od samego początku, jak tylko zacząłem budować to auto miałem w głowie ten dyfuzor. Jest sztosik Części są, to trzeba działać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 4 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 Lecimy dalej z tematem do znudzenia. Zdaje sobie sprawę, że części eksploatacyjne to strasznie nudny temat, ale co zrobić. Jest to istotny temat i musimy jakoś go przetrwać żeby dojść do dalszego etapu - modyfikacji - szczęki hamulca ręcznego z 330i ATE: - elementy mocujące szczęki hamulca ręcznego ATE: - płyn hamulcowy Millers 5.1: - czujniki zużyci klocków hamulcowych ATE: - pasek wieloklinowy główny i klimatyzacji Contitech'a: - filtr kabinowy i oleju Mann: - olej Valvoline VR1 10W60: - płyn chłodniczy Dynagel: W sumie to zostały do założenia drążki kierownicze, osłony podwozia i można stawiać auto na kołach i czekać na termin u lakiernika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kempin95 Napisano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 Widzę że szykuje się konkretny projekt,Tempo prac nad autem idzie szybko,będę obserwował temat dalszych prac nad bułą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 14 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Marca 2018 Dobra chłopaki czas pokazać na jakim etapie jestem Czas goni bo 1 maja mam ślub i trzeba zdążyć z wyjazdem. Deadline wyrysowana na maksymalnym poziomie, a ja jestem kompletnie w du***. Historie znajomych nie raz i nie dwa pokazały, że z takich opresji można lekko wyjść hehe No to ja cisnę dalej. Udało się całe podwozie jako tako poskładać i w tempie wyjazd do lakiernika Zaczynamy malowanko, kolor jaki wybrałem to estorill blau. Nie jeden by pomyślał, bez sensu kompleksowy projekt, a lakier został seryjny (mimo, że lakier z palety indywidual). Wyszedłem na przeciw oczekiwaniom i wybrałem estorill blau II. W tym kolorze widać, że zdecydowanie więcej się dzieje niż w wersji pierwszej. Poniżej przedstawiam proces malowania i zmiany koloru wraz z kolejnym etapem malowania Tło na sam początek: Xralic 1 warstwa: Xralic 2 warstwa: Klar: Efekt końcowy: Chyba nie muszę pisać, że zamiast zwykłych ekranów wpadły lusterka m3 Pozdro ziomki, trzymajcie kciukasy za 1 maja! agressor i Richie_G dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 25 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Marca 2018 Auto się maluje, a ja w tym czasie kompletuje kolejne części. Wycieczka do ASO i mamy: - nadkola przednie duże i małe M3, - nadkola tylne M3, - mocowania tuneli do chłodzenia tarcz M3, - podszybie, - śrubki i inne mocowania nadkoli, W dniu wczorajszym dostałem rabat VIP także chyba jestem częstym klientem ASO Ma wszystko idealne pasować i być w jak najlepszym stanie, także tam gdzie mogę tam stawiam na nowe oryginalne elementy. Do 13 kwietnia powinna być już pomalowana i później wielkie składanie Rudy Hiszpan' dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaxDamageDA Napisano 26 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 Cudowne podejście. Chce się patrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy Hiszpan' Napisano 29 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 Na grubo lecisz Panie, gratulacje, miło się ogląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesiek Napisano 30 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 E46 estoriblau robi niesamowite wrażenia, uwielbiam ten kolor na tym aucie. Powodzenia w modach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 20 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2018 Dzięki chłopaki za słowa uznania! Prace na lakierni się przeciągają, ale mamy już pierwsze efekty ! Niesamowicie się jaram tym kolorem A ja dalej zbieram graty . - wpadł oryginalny xenon Bosch'a, - nowe uszczelki wprost z ASO, - polerowanie kloszy, - przekładka środków z srebrnych na czarne, - kierunkowskazy Depo smoke AdRRian i goryl dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdRRian Napisano 7 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 Co nowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M3DYK Napisano 7 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 No właśnie, temat się urwał w najciekawszym momencie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin607 Napisano 9 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2018 ochajtał się biedny to i prace zwolniły pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 9 Stycznia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2022 Witajcie po sporej przerwie Niestety życie pisze własne scenariusze i prace mocno się przeciągały, co zaowocowało wyjazdem samochodu na koniec sezonu 2021r. Fotorelacja z prac niestety też była uboga, więc cały ten melodramat skrócę do kilku zdjęć stanu obecnego Pierwsze zdjęcia po poskładaniu wszystkich zgromadzonych elementów tej układanki: Z ciekawszych fantów jakie jeszcze wpadły to: - zawieszenie gwintowane BC racing - ku mojemu zdziwieniu brakło regulacji i zarówno na przodzie jak i tyle musiałem wymienić sprężyny na krótsze :dobani: - do zamontowania foteli doszły mocowania boczne jak i szyny do regulacji recaro Finalnie udało się załapać na jedyny zlot tego auta w tym roku: Ultrace 2021. Poniżej przedstawiam kilka zdjęć złapanych gdzieś w sieci: Plany na 2022rok co do modów nie są obszerne. Głównie chciałbym wreszcie autem pojeździć i usunąć wszystkie choroby wieku dziecięcego Wszystkie komentarze mile widziane, szczególnie osób które widziały auto na żywo Bartek.P, Thepiekarz, Espinoza i 5 innych dodali reakcje 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.