Pawik Napisano 25 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2017 Dużo zmieniona na plus Taki zabieg podwozia pierwszy raz widzę w E46. Czekam jaki będzie efekt jak uzbroisz podwozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Richie_G Napisano 29 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2017 Podłoga zrobiona konkretnie, oby tak dalej. Będę tu zaglądał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 29 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2017 Uwielbiam takie projekty gdzie wszystko jest robione od zera a nie tylko koło gwint wnętrze i tyle Czekam na kolejną aktualizację A ta podłoga nadkola i cała reszta wygląda w czul zaje..ście!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 29 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2017 3 godziny temu, Thepiekarz napisał: Czekam na kolejną aktualizację A ta podłoga nadkola i cała reszta wygląda w czul zaje..ście!!! Mówisz masz Czas najwyższy na składanie wszystkiego ! Zaczynamy od ocynku, malowania proszkowego wszystkich elementów podwozia i kompletowania wszystkich śrubek itp.. Podpora skrzyni biegów w srebrnym połysku i śrubkami w złotym ocynku: Wahacz poprzeczny górny w srebrnym połysku, śrubkami w złotym ocynku i nowymi gumowymi osłonami pod sprężyny: Wspornik wahacza wzdłużnego w czarnym połysku i śrubkami w złotym ocynku: Flansze dyfra w złotym ocynku wraz ze śrubkami mocującymi półosie i tarcze przeciwpyłowe w czarnym połysku: Piasty koła tylnego i śruby mocujące tarcze w srebrnym ocynku: Mocowanie baku w srebrnym połysku, śrubki i tuleje dystansowe w złotym ocynku + nowe końcówki gumowe: Trochę czasu zabiera kompletowanie wszystkich elementów, dopasowanie ich na swoje miejsce, ale jest to bardzo przyjemna praca dająca dużo satysfakcji Pozdrawiam i pracuje dalej! AdRRian, Thepiekarz i Richie_G dodali reakcje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAREK GERMAN Napisano 29 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2017 detale sa najwazniejsze i to szanuje w takich projektach pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 29 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2017 3 minuty temu, MAREK GERMAN napisał: detale sa najwazniejsze i to szanuje w takich projektach pozdro Spróbuj to wytłumaczyć majstrom, którym zlecasz robotę Większość w mojej okolicy patrzy na mnie jak na idiotę jak mówię, że mają na coś uważać. Aktualnie wahacze wzdłużne są na wprasowywaniu wszystkich gum i montażu łożysk zobaczymy w jakim stanie wrócą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thepiekarz Napisano 29 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2017 Dzięki I jak wszystko będzie tak dopieszczone to nie mam wątpliwości że to E46 zniszczy system ale poczekamy zobaczymy ale życzę powodzenia!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
david Napisano 30 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2017 super , że tutaj też pokazujesz efekty prac przy e46 - bo jest co pokazać ! Mam nadzieję , że w przyszłym sezonie pojawimy się we dwie niebieskie m3 wannabe na jakimś zlocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Dnia 30.10.2017 o 23:32, david napisał: super , że tutaj też pokazujesz efekty prac przy e46 - bo jest co pokazać ! Mam nadzieję , że w przyszłym sezonie pojawimy się we dwie niebieskie m3 wannabe na jakimś zlocie Pokazuje wszędzie tam gdzie są pasjonaci marki i ludzie znający się na szerokopojętych modyfikacjach aut z nadzieją, że pomogą swoją wiedzą złożyć z tego coś konkretnego Prace powolutku idą do przodu. Ten tydzień był pod znakiem konserwowania profili zamkniętych. Póki co bez konserwowania progów poszło 6 litrów wosku. Z każdej możliwej dziury kapie W międzyczasie: - wpadły poliuretany w tylne mocowanie przednich wahaczy. Podobno są osławione niską trwałością. Zobaczymy - udało się skompletować i poskładać tylne wahacze. Detale to jest to co lubię - do znudzenia Thepiekarz i KUJON dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 lubie takie podejście, w sumie to mało jest osób które w ten sposób podesłży do E46, raczej odbudowuje się i iinwestuje w starsze modele obecnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 7 minut temu, KUJON napisał: lubie takie podejście, w sumie to mało jest osób które w ten sposób podesłży do E46, raczej odbudowuje się i iinwestuje w starsze modele obecnie Kiedyś się za jakiegoś klasyka też chwycę. Póki co e46 to takie przetarcie i zmierzenie z tematem odbudowy przy dość zdrowej budzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 21 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 Kolejny miesiąc prac minął. Niestety ogrom pracy jak i fundusze trzymają okropnie. No, ale nic.. działamy dalej Podczas prac przy podwoziu ciągle drażniły mnie kolektory wydechowe m54, a szczególnie wielkość ich katalizatorów. Szybka decyzja i wpadły takie oto kolektory: Następnie zostały pomalowane flansze farbą wysokotemperaturową VHT + zostały owinięte bandażem bazaltowym. Niestety 10m brakło i musiałem się ratować tym co było. W sumie poszło ponad 15m. Pożyczyłem beleczkę od znajomego mechanika i siup jedziemy do góry: Pare nakrętek i po robocie, siedzą fajnie. Oczywiście wpadły nowe nakrętki i nowe osłony termiczne. Przy jednej robocie została wymieniona uszczelka miski olejowej i oczywiście sama miska został dokładnie wyszorowana. Belka przedniego zawieszenia została pomalowana proszkowo w czarny połysk i poduszki silnika zostały wymienione na nowe (Lemforder). W komplecie do całego przedniego zawieszenia wjechały nowe wahacze (Meyle HD) i poliuretanowe tylne mocowanie przednich wahaczy (Powerflex) Na tym etapie prace przy przodzie auta zostały zawieszone i wróciłem do tyłu Dyfer został odświeżony hammerite Żeby następnie z całym wózkiem wjechać w budę: Później zamontowałem wał z nową podporą i przegubem oraz podporę skrzyni biegów. Na końcu wpadły na całość osłony termiczne. Pierwotnie miałem je malować, ale po starannym wyczyszczeniu okazało się że nie ma sensu Obecnie jestem na etapie odświeżania pół osi i montażu ich na swoje miejsce z wahaczami. Gdyby ktoś posiadał tylne czujniki ABS z szarą wtyczką (długie) to bardzo proszę o kontakt Pozdro! Thepiekarz i Richie_G dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lapka666 Napisano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 Dnia 12.11.2017 o 19:45, KUJON napisał: lubie takie podejście, w sumie to mało jest osób które w ten sposób podesłży do E46, raczej odbudowuje się i iinwestuje w starsze modele obecnie Jak tu nie szanować takiego podejścia ale niestety może to źle zabrzmi ale moim zdaniem e46 nie jest budą wartą aż takiej renowacji... Bo za jakiś czas nie będzie miała żadnej wartości. Niestety ale e30/e36 to ostatnie modele, które warto ratować. e30/e36 też już ciężko znaleźć w mega stanie natomiast e46 dużo dużo łatwiej a co za tym idzie jaki jest sens? No poza funem i świadomością, że samemu się to zrobiło. Na koniec wyjedzie na ulicę i nawet nikt nie zobaczy ile pracy włożone. Dla podsumowania powtórzę. Bardzo szanuję podejście ale dla mnie szkoda, że od razu nie ratujesz klasyka tylko niestety topisz kasę w budzie e46. Bez spiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chycu Napisano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 e46 już zaczynają być złomowane i gruzowane, ostatnie niedobitki e36 na wiosnę dojadą na miejsce wiecznego odpoczynku i ich ceny będą zauważalnie wyższe od e46 bo już teraz wyglądają podobnie. kilka lat i e46 to też będzie klasyk, a ten będzie lalką, a nie bazą do ratowania Richie_G i RecklessChild dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUJON Napisano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 jako, że siedze w tym 15 lat to pamiętam czasy jak przez wiele lat gadało się na forach że E36 tj plastik, masówa i nie opłąca się tego ratować, teraz proszę sobie kupić M3 E36 lub nawet 328i w fabrycznym empaku na dobrym wypasie i trzymające poziom to ceny zaczynają sie robić kosmiczne, 328i ponizej 25k nie ma na co patrzeć, a zdrowe M3 to od 60k i nie ma prawie nic w ofercie, przyjdzie pora na E46 taka kolej rzeczy... Rudy Hiszpan' i mokrzyk dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz1505 Napisano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 pięknie działasz robiłem tak samo ze swoim e36 każdy najdrobniejszy detal był tak samo robiony możesz napisać czym była robiona dokładnie konserwacja podwozia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 21 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 2 godziny temu, Tomasz1505 napisał: pięknie działasz robiłem tak samo ze swoim e36 każdy najdrobniejszy detal był tak samo robiony możesz napisać czym była robiona dokładnie konserwacja podwozia ? Na początku podkład epoksydowy, później wurth DICHTFIX, na to baranek wurth i całość została pomalowana bazą i klarem Osobiście teraz bym użył Raptora, bo coś z tym wurth'em jest nie do końca tak jak bym ja to widział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blitz Napisano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 Pięknie działasz !!! Auto fabryka, marzenie żebym miał gdzie i kiedy tak moje Cabrio doprowadzić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzel Napisano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 1 godzinę temu, mokrzyk napisał: Na początku podkład epoksydowy, później wurth DICHTFIX, na to baranek wurth i całość została pomalowana bazą i klarem Osobiście teraz bym użył Raptora, bo coś z tym wurth'em jest nie do końca tak jak bym ja to widział zaoszczędził byś sobie, czasu, kasy i nerwów a efekt był by ten sam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blitz Napisano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 2 godziny temu, orzel napisał: zaoszczędził byś sobie, czasu, kasy i nerwów a efekt był by ten sam . Znaczy ? Też się na wiosnę zabieram do konserwacji i myślę jak najlepiej to zrobić - bez oszczędzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz1505 Napisano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 podkładem malowałeś całosć czy tylko miejsca po usunięciu rdzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 21 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 6 godzin temu, Tomasz1505 napisał: podkładem malowałeś całosć czy tylko miejsca po usunięciu rdzy? Poleciałem po całości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrzyk Napisano 7 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Ciągle w temacie coś się dzieje Po prawie 2 latach udało się zrobić pierwsze przymiarki... Jak dla mnie jest mega sztos. Po założeniu chyba z pół godziny siedziałem i lampiłem się na efekt. Zresztą... oceńcie sami Tarcza 375 mm, zaciski porsche panamera, felga HRE 845r 19 cali. Thepiekarz i #brodatycham dodali reakcje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy Hiszpan' Napisano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 Hebel jak hebel, kawał patelni i zaciku, ale dla mnie sztosem jest to co wyprawiasz z tym podwoziem i zawiasem. Wielki szacunek dla Ciebie kolego! #brodatycham dodał reakcję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert-Łęczyca Napisano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 zawieszenie masz już wybrane czy szukasz ? co planujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.