Skocz do zawartości

[e39] 535iM "Ruda" by ryyyan


ryyyan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów . Długo myślałem czy zakladac temat ale stwierdzilem ,ze pokaze co siedzi pod kocem w moim garazu. Jest nia e39,koncowka produkcji,czyli 2003 r. Pod maska V8 z manualna skrzynia (niestety tylko 3,5:) w wersji indyvidual, ktorych widzialem juz sporo ale nigdy w takiej konfiguracji . Ale moze zacznijmy od poczatku czyli samochod kupilem od pierwszego wlasciela. Najechane mial 213tys obecnie 217. W nienagannym stanie technicznym,bezwypadkowy,jedynie z drobna kolizja po ktorej zostal wymieniony tylni zderzak i przemalowane drzwi oraz prawy tylni blotnik(na wszystko mam zdjecia i rachunki z aso :). Jest shadowline,Mpak,piekne wnetrze wiec zyc nie umierac :) W aucie troche rzeczy sie zmienilo wiec tez dlatego zakladam temat. Od Razu prosze o przeniesienie do TOPSERII , bo taki mam plan na ten samochod.

Vin dodam  jutro badz pojutrze. Takze mam nadzieje ,ze galeria bedzie zaakceptowana bez dodania vinu , ktory pojawi sie na dniach, obiecuje.

Po zakupie samochodu wymienilem olej,filtry i auto chodzilo jak marzenie przez kilka tygodni. Pozniej chlodnice szlag trafil, wymienilem na nowa wraz z termostatem,zbiornikiem wyrownawczym. Po kilku dniach on takze nie wytrzymal i rozlecial sie w drobny mak. Wymienilem go wraz z korkiem i do tej pory spokoj, czyli jakies poltorej roku. Auto po zakupie wygladalo mniej wiecej tak(Wszystko zgodne z vin):

ze2ghk6.jpg

4G2XY81.jpg

dxLufmP.jpg

7tT5NMS.jpg

c5apWNC.jpg

Pierwsze czym sie zajalem i co bylo dla mnie najwazniejsze , to buda i sprawy techniczne. O ile tym drugim zajalem sie od razu, wiec na chwile obecna auto jest w nienaganym stanie techniczym o tyle Blacharsko wkurzalo mnie wiele rzeczy. Mianowice ,byla to m.in. rdzewiejaca tylna klapa(na szczescie tylko w okolicy przycisku) , odpryski na masce , ktore byly juz bardzo widoczne oraz przedni zderzak , popekany i zlym stanie. Wiec ruszylem do dziela! (W miedzy czasie dolozylem orginalna nawigacje MK4, niestety nie mam zdjec srodka po tej zmianie , dolacze je  innym razem)

npz6oT2.jpg

Itd3ds5.jpg

Padla decyzja ze maske zdzieramy do zera inakladamy nowy lakier.

XDdIAO9.jpg

Po rozebraniu okazalo sie ze ruda juz tam zawitala, wiec niezlowcznie trzebabylo sie tym zajac

7XfHJ3O.jpg

VQtxdHC.jpg

s3VhFVf.jpg

L9Scym5.jpg

Okazalo sie ze powoli wychodzi cos na nadkolach wiec i te zabezpieczylem

x95HoZS.jpg

7vGOTb8.jpg

zeDqRKZ.jpg

Oczywiscie auto zostalo rozebrane i sprawdzone, nie znalezlismy zadnych innych oznak korozji,zostaje podwozie, ktore jest w bardzo dobrym stanie, a ze autem nie jezdze prawie w ogole . Zime sobie slodko spi w garazu wiec nie spieszy mi sie z zabezpieczaniem.

Kolejna zmiana to wydech. Wybrałem znana i lubiana(przynajmniej w moim gronie) Firme MG MOTORSPORT . I chociaz na poczatku bylem bardzo zawiedziony, bo auto chodzilo ciszej niz na serii,kompletnie zadnych efektow. Tak teraz jestem w szoku jak pieknie brzmi.

yFyuEX0.jpg

vviIKAu.jpg

 

Po tej subtelnej zmiane, nadszedl czas na kola. Tutaj nie zastanawialem sie ani sekundy ,bo nawet przed zakupem tego auta wiedzialem , ze jedynymi i najprawilniejszymi kolami ktore zaloze beda:

3MlAnQg.jpg

Przeszly one renowacje w Authentic Cars. Efekt jest powalajacy

mvH7QjG.jpg

Takze podsumowujac . Auto Blacharsko , lakierniczo w niemalze idealnym stanie. Wszystkie modyfikacje,ktore sobie zalozylem na samym poczatku zostaly spelnione (Kola , navi,wydech) Na razie nie planuje robic z tego Germana, poniewaz mam e36 , nad ktorym obecnie pracuje ale jeszcze jest za wczesnie na pokazanie rezultatow, powiem tylko tyle,ze jest to e36 w kolorze BRITISH RACING GREEN , takze BUDRYS strzez sie! :P Za wszelkie bledy przepraszam, nie wstawialem tutaj wszystkich fotek oraz opisu, wiecej znajdziecie na forum 5er.

A tak prezentowala sie na zakonczeniu sezonu BMW TEAM KRAKOW (Dla spostrzegawczych zaszla jeszcze jedna zmiana) + auto na zdj jest na dystansach : Tyl 12m przod 20mm

mUEjBT8.jpg

PS. Tak wiem koza ale coz. Moje e36 zrekompensuje mi wszystko :) Pozdrawiam !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Rudy Hiszpan' napisał:

Hehehe, no znam furkę. Plany są dobre, inwestycje bez oszczędności, wiem że będzie grubo :)

Twoja tez dobrze kojarze i tez wiem, ze bedzie super. Co do mojej to teraz tylko dopieszczanie szczegółów, kolekcjonowanie rarytasow i dbanie. W planach jeszcze wyciagniecie wgniotek, polerka  i ceramika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, ryyyan napisał:

Dla niej sezon sie juz zakonczyl, takze zapadla w sen zimowy jak niedzwiadki czyli jesienia :D

2 minuty temu, Rudy Hiszpan' napisał:

Jak coś to pisz, mogę coś tam podpowiedzieć.

Dobrze jej, nie dość że pod kocem, to jeszcze jesienią zimuje hehehe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dobry wieczor.

Niby "ruda" stała już pod kocem w garażu ale że pogoda dopisała to postanowiłem się nią przejechać ..  i o JEZU po przesiadce z e36 byłem w niebie. Ale tylko przez chwile , bo to nie daily :P Zrobiłem 15-20 km i spowrotem do garazu, tym razem na dobre :) Pare fotek cyknąłem na szybko, na wiosne ogarne jakas fajna sesje:)

 

Pyl2t5n.jpg

 

ZbbJ1sa.jpg

uuDY0dn.jpg

 

xoiN7qw.jpg

 

5LEvsQ1.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Bobson napisał:

Bardzo ładne e39,jeśli chodzi o wydech to chyba musiał się wypalić żeby zaczoł dźwiękiem miażdżyć...

Wnetrze tez do mnie bardzo przemawia taki Deily na odchamienie się od e36...hehe pozdro

P.s.Jakie jeszcze przewidujesz modyfikacjie co do V-KI...????

Jakie daily! To auto to moje oczko w glowie! :D Nie, planowalem top serie i taka mam . Wiecej juz nic nie bedzie modzone :) Bawie sie moim e36 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, lapka666 napisał:

Taki stan i wyposażenie, gdzie szczególnie mówię o kolorze wnętrza to można rzec, że rarytas 8) Nie dziwię się, że szkoda jako daily mimo, że to przecież dla niektórych zwykłe e39. Mega auto mimo serii.

Zgadzam sie w stu procentach! Ciezko o druga taka .. szczegolnie z takim motorem pod maska i manualnej skrzyni..

 

10 godzin temu, --=CZARNY=-- napisał:

Ciekawa sztuka i fajnie zestawienie jedynie ten prześwit na przodzie trochę kuje po oczach, pokusił bym się o minimalne obniżenie max do 3cm jakiś firmowy kit.

Wiem, tez mnie kluje, ale top seria to top seria. Zostaje wszystko w orginale . Kiedys beda zolte blachy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, beny130488 napisał:

A co szkodzi wrzucić spręgi na przód -30 albo 40/20. Zawsze możesz zostawić oryginalne i do żółtych założyć. To tak jak z dystansami. 

Chodzi o to,ze gdy masz zawieszenie mpakietowe, takie jak Ja mam w "rudej" wkladanie sprezyn obnizajacych firm Eibach czy HR mija sie z celem, bo one obnizaja wzgledem serii,a nie wzgledem zawieszenia mpak. Takze pakowanie kilku stow w springi ktore defacto nic nie obniza badz obniza przod o 1cm mija sie z celem. Juz nad tym myslalem.. Jedyna opcja jest gwint , ktory w tym konkretnym aucie nie wchodzi w gre. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

+10 stopni, zero śniegu oraz brak soli na drodze przez ostatnie dni spowodowane opadami deszczu zmotywowały Mnie do wyjechania "Ruda" z garażu. 2 miesiące stała bidulka i tak Mi się jej szkoda zrobiło to się wybrałem dzisiaj nią do kościoła :) Nawet fotke na szybkości zrobiłem. Ależ jestem zakochany w tym aucie .. ;)

Więcej na : https://www.facebook.com/GARAGETEAMBMW/

TboOweL.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KUJON zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...