Skocz do zawartości

[E92] Dawid-320d


dawido

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 24.05.2018 o 00:42, dawido napisał:

 

Chyba zbliża się GAME OVER tej galerii, jak na cygańskie kolce w kołach jeszcze próbowałem przymknąć oko to dokładki od Maxtona tj istne nieporozumienie jak cała ta firma i ich "pakiety stylistyczne" a drut, a raczej trytki na sprężynach w E92 tj już moim zdaniem gwóźdź do trumny na tym forum. Ktoś ma jakieś wątpliwości że tutaj zaczęło się dziać absolutne przeciwieństwo tego co promuje i o co walczy Syndykat od lat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, lapka666 napisał:

Nie wiem nawet jak skomentować to ostatnie zdjęcie... :???:

Tak jest i tak musi być narazie dopóki nie znajdę coś co da radę. Powiem szczerze ze głupie komentarze to lepiej zachować dla siebie i postawić się w mojej sytuacji gdzie próbuje coś siła mocą wykombinować nie jest to e36 albo e39 gdzie wyjście z takiej sytuacji jest proste i oczywiste 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, KUJON napisał:

Chyba zbliża się GAME OVER tej galerii, jak na cygańskie kolce w kołach jeszcze próbowałem przymknąć oko to dokładki od Maxtona tj istne nieporozumienie jak cała ta firma i ich "pakiety stylistyczne" a drut, a raczej trytki na sprężynach w E92 tj już moim zdaniem gwóźdź do trumny na tym forum. Ktoś ma jakieś wątpliwości że tutaj zaczęło się dziać absolutne przeciwieństwo tego co promuje i o co walczy Syndykat od lat ?

Na temat sprężyn wypowiedziałem się w komentarzu wyżej. Masz inne rozwiązanie to doradź zamiast śmiać się 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wniosek jest prosty jak nie masz rozwiązania. Albo podnieś auto albo jeździj wolniej do czasu znalezienia rozwiązania. Na pewno wolałbym jedno z dwóch niż to co zrobiłeś... Ja myślałem, że cięcie sprężyn jest chore ale czegoś takiego to jeszcze nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lapka666 napisał:

Wniosek jest prosty jak nie masz rozwiązania. Albo podnieś auto albo jeździj wolniej do czasu znalezienia rozwiązania. Na pewno wolałbym jedno z dwóch niż to co zrobiłeś... Ja myślałem, że cięcie sprężyn jest chore ale czegoś takiego to jeszcze nie widziałem.

Zaglądnij pod co drugie auto na zlocie to zobaczysz jakie odboje są pozakładane 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, dawido napisał:

Zaglądnij pod co drugie auto na zlocie to zobaczysz jakie odboje są pozakładane 

 

 

W Majówce w Toruniu ? czy na VW Manii ? Tutaj wkłada się spręzyny betony co mniejszym złem wg mnie, lub lepsze rozwiązanie które wymaga wiecej wysiłku oraz czasu to optymalne dobranie szerokości koła, naciągu opony,  kątów, twardości sprężyn , amortyzatory z regulacją dobicia itp zabiegi, a nie upychanie za wszelką cenę stosując druciarskie metody. Poniżej E90 z tegorocznego GF2018 od ekipy ze Staszowa, ma przyjemne spasy i na niezdrutowanym zawieszeniu. 

rcv7up.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, KUJON napisał:

W Majówce w Toruniu ? czy na VW Manii ? Tutaj wkłada się spręzyny betony co mniejszym złem wg mnie, lub lepsze rozwiązanie które wymaga wiecej wysiłku oraz czasu to optymalne dobranie szerokości koła, naciągu opony,  kątów, twardości sprężyn , amortyzatory z regulacją dobicia itp zabiegi, a nie upychanie za wszelką cenę stosując druciarskie metody. Poniżej E90 z tegorocznego GF2018 od ekipy ze Staszowa, ma przyjemne spasy i na niezdrutowanym zawieszeniu. 

rcv7up.jpg

Nie nie. Betonów nikt nie zrobi do tego auta, żaden amortyzator z regulacja twardości nie da rady przy takim obniżeniu. Jedynie Bilstein B8 który okazał się masakrą totalną. Sprężyny jeżeli twardsze to tylko z gwintu tylko teraz z którego? Mam jedno i ostatnie wyjście na to wszystko ale jak narazie brak funduszy jest to gwint BC racing. Widziałem to auto na żywo i jest w porządku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, KUJON napisał:

BC Racing zbiera ostatnio bardzo dużo dobrych opinii, czy sprosta pod to koło i tą budę ciężko mi powiedzieć, trzeba to poskładać pobawić sie w regulację i może znajdzie się zloty środek ;) 

Szukam cały czas tego złotego środka ale ciężko żeby nawet sam dystrybutor jakiegoś gwintu miał doświadczenie lub konkretne opinie na temat tego auta. Miałem okazje macać e90 na BC racing skręcony na max twardo to nawet się nie uginala. Nie mam narazie 5000 nie chciałem druciarstwa dlatego kupiłem zestaw który pokazałem bo twierdził sam sprzedający ze znanego sklepu ze będzie mega twardo i lipa schowałem 1300 zł do pudełek i musiałem stanąć przed faktem druciarstwa a jestem taki ze potrafię się przyznać do tego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, KUJON napisał:

piszesz że kasy brak na markowy gwint a rozpieprzasz hajs na Maxtonowe dziadostwo, które raczej 500zł nie kosztowało ;) 

podzielam- linia e92 sama w sobie jest za***ista a z tymi dokładkami to skucha .

Gwint bc racing w każdej serii jest spoko .

Jak nie masz hajsu to amorry do utwardzenia sprężyny do kowala i lepsze takie rozwiązanie niż to co tam odjebałeś wczesniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam dokładki się podobają wyglada to fajnie na świeżym modelu acz kolwiek wtedy widział bym tu jakieś bardziej racingowe koło dla podkrecenia całości choć i tak nie ma tragedii. Z zawiasem zostaje tylko markowy gwint i napewno zalatwi sprawę dobijania BC Racing jak najbardziej ale popytaj jeszcze użytkowników gwintu D2 racing jest trochę tańszy, myślę że idealnie mógł by się tu wypowiedzieć AMERICANO gdzie ma ciężką budę i dobre spasy na tym gwincie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KUJON napisał:

no właśnie coś mi tu nie gra, piszesz że kasy brak na markowy gwint a rozpieprzasz hajs na Maxtonowe dziadostwo, które raczej 500zł nie kosztowało ;) 

No nie kosztowało to 500zl tylko 0zl wzamian za udostępnienie auta do skanów, montażu i zdjęć 

Juz pytałem o opinie i czytałem porównania na zagranicznych forach gwintu d2 do BC i BC podobno jest o wiele lepszy niż d2 także wole zaczekać dołożyć i kupić. Tez myślałem o wysłaniu bilkow do utwardzenia ale nadal nie mam co zrobić ze sprężyna pytałem już chyba wszystkich i nikt nie będzie myślał i kombinował nad jednym kompletem gdyby było więcej to tak ale z tego co słyszałem to ja jako pierwszy pytam o takie coś do E92 

Mi te dokładki jakoś leżą auto nabrało fajnej agresywności i naprawdę na żywo dobrze to wygląda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...
  • 1 miesiąc później...
Dnia 1.02.2019 o 17:53, YNSKY napisał:

Mógłbyś powiedzieć dokładnie jakie masz parametry kół :)

Zmieniam koła, a jeszcze nie zrolowałem rantów i nwm w sumie ile tam można upchać :)

ja mam 19" 9.25/10.25 et około 20 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...