Skocz do zawartości
AdRRian

[e36] Adrian - 323iT

Polecane posty

Dzień dobry :)

jestem Adrian i postanowiłem pochwalić się swoim pojazdem jakim jest e36 323iT.

 

Moja historia motoryzacyjna to oczywiście BMW, poza jednym Renault (Fuego), który był moim pierwszym samochodem, wiele lat temu.

 

Kiedy już przeszedłem na jasną (ciemną) stronę mocy, miałem okazję wozić się, posiadać lub współposiadać e21, e28, e32 x2, e36 x 3 oraz e38.

 

No ale do meritum. Prezentowany tu samochód objawił się w internetach nagle, bardzo daleko i w niezłej cenie. Dlatego mimo innych planów na sobotę postanowiliśmy naszą sprawdzoną ekipą wyruszyć na road trip w celu nabycia nowego pojazdu. Na miejsce dotarliśmy grubo po zmroku więc za przewodnika służył nam miernik lakieru. Pokazał on mianowicie, że samochód nie miał nigdy żadnych przykrych przygód choć właśnie obchodził swoje 20 urodziny. 

 

Słabe oświetlenie sprawiło, że kilka rzeczy jednak nam umknęło, ale nie było to nic poważnego.

Samochód miał jedną wgniotkę oraz kilka miejsc zaprawionych różnego rodzaju farbami metodą ludową (jak się potem okazało całkiem skuteczną). Wnętrze było zadbane ale mocno zakurzone. Ogólny stan pacjenta był dobry, napotkane w trasie powrotnej Alfy pożerał bez wahania, wykazując przy tym wysoką kulturę pracy i ekonomiczne podejście do mojego budżetu.

 

Ale dlaczego wsadziliśmy nasze tyłki razem z obecnym tu na forum Rosą, moim bratem oraz Niejakim Tadeuszem do niebieskiego touringa i ruszyliśmy w nieznane? Dlatego, że samochód posiadał wszystko czego szukałem przez prawie 4 lata.

 

A oto i VIN wraz z aktualnymi zmianami:

 

209 Limited Slip Differential (25%) Sperrdifferential 25%
243 Airbag For Front Passenger Airbag Fuer Beifahrer
255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad
277 Lt/aly Wheels Double Spoke Styling Lm Rad/doppelspeichenstyling
305 Remote Control For Central Locking Fernbedienung F.zentralveriegelung
314 Heated Windscreen Washer Nozzles Frontscheibenwaschduesen Beheizt
337 M Sport Package M Sportpaket
386 Roof Rail Dachreling
410 Window Lifts, Electric At Front Fensterheber, Elektrisch Vorn
411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten
413 Luggage Compartment Net Gepaeckraumtrennetz
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
438 Wood Trim Edelholzausfuehrung
440 Non-smoker Package Nichtraucherpaket
441 Smokers Package Raucherpaket
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
498 Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable Kopfstuetzen Im Fond
510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam Leuchtweitenregelung Abblendlicht
520 Foglights Nebelscheinwerfer
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
542 Check Control Check Control
554 On-board Computer Bordcomputer
556 Exterior Temperature Display Aussentemperaturanzeige
658 Radio Bmw Business Cd Rds Radio Bmw Business Cd Rds
676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem
710 M Lederlenkrad
704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
806 3rd Stop Light 3.bremsleuchte
818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter
940 Special Request Equipment Sonderwunsch Ausstattung
 
Individual
Steuerung Individual
Hinweisschild BMW Individual
 
0490 Lackierung
Sonderlackierung "romanticrot-metallic", FQ 95-3567 BASF
in Verbindung mit M Sportpaket, wie Schl.Nr. 337.
(Stoßfänger vorne und hinten, Frontgitter, Schweller, Spiegel,
Griffleiste-Heckklappe in Wagenfarbe).
 
0940 Sonderwunsch
Fahrtrichtungsanzeiger vorne, hinten und seitlich mit weissem Glas
Aerodynamik-Aussenspiegel (wie M3) in Wagenfarbe lackiert.
in Wagenfarbe lackiert.
 
 
Oczywiście jedną z przyczyn był Indyvidual w kolorze Romantic Rot.
 
A teraz fotostory :)
 
Zaraz po zakupie, ciemną nocą, gdzieś w Polsce.
 
000000.jpg
 
W drodze powrotnej
 
00001.jpg
 
 
Po powrocie sprawa przedstawiała się tak:
 
00001a.jpg
 
00002.jpg
 
 
Niedługo, w pewną parną noc sierpniową, postanowiliśmy przymierzyć koła Rosy. Jako, że więcej czasu spędzamy razem niż z własnymi żonami, robiąc coś przy samochodach, pod dyskusję poddana została opcja, żebyśmy wszyscy mieli takie same koła. Nie byłem jednak do końca przekonany...
 
00003.jpg
00000.jpg
 
 
Kiedy przyszedł czas na naprawy bieżące okazało się, że próby czasu nie wytrzymały progi w związku z czym po uzbieraniu budżetu pojazd został poddany kuracji. Wstawione zostały nowe progi Klokkerholm oraz odbudowane mocowania lewarków i podciągi. Ponieważ sam wybebeszyłem całe wnętrze mogłem je na spokojnie poodkurzać i poczyścić. Z tego etapu nie mam niestety zdjęć. Niedługo po spawaniu przyszedł czas na malowanie więc tym razem zabrałem się za czyszczenie lamp i montaż oświetlenia nóg, którego nie miałem a bardzo mi się podobało. Tylne lampy zostały też przeze mnie wypolerowane i odzyskały dawny błysk w oku.
 
Ponieważ samochód ma bardzo rzadki kolor, skończyło się na malowaniu całości poza dachem i maską. Te dwie rzeczy jeszcze przed nami.
 
 
00004.jpg
 
00004a.jpg
 
00004b.jpg
 
 
Tak wyglądał zaraz po odebraniu od lakiernika. Poniżej jeszcze jedno zdjęcie, z lepszego sprzętu.
 
 
00005.jpg
 
00006.jpg
00000.jpg
 
 
Nastała zima a ja nadal szukałem jakiejś fajnej felgi. Razem z Rosą i bratem (który jak sądzę również wkrótce pojawi się na tym forum) doszliśmy do wniosku, że trzeba szukać czegoś od e38, ale jedyne dwie fajne felgi to Styling 32 i Styling 5 w 18 calach. Przez chwilę zwątpiłem i po okazyjnej cenie nabyłem idealny, choć mega brudny, komplet Styling 90. Po przymiarce stwierdziłem, że S90 zostanie do innego projektu albo na zimę.
 
 
00007.jpg
 
 
I znowu nastało objawienie. Nagle na OLX pojawiły się felgi Styling 59 od Z8. Pan sprzedający jeździł na nich w E38, mają idealne parametry 8/9 cali i są mega (moim zdaniem) fajne. Ponieważ nie było jeszcze odpowiedniego zawieszenia, musieliśmy zrobić przymiarkę na sucho :)
 
 
00008.jpg
 
00009.jpg
 
Na dworze zrobiło się dziebko cieplej, więc postanowiłem domyć oba komplety felg. Niestety oba były tak brudne, że nawet kwas do felg ich się nie imał. Pozostała praca u podstaw a więc gąbeczka, balia z Castoramy, APC i... zimowa kurtka bo właśnie zmieniła się aura. Efekty były jednak więcej niż zadowalające. Małe dwa dni szorowania.
 
 
00010.jpg
 
000011a.jpg
 
 
No i teraz pewnie będzie kontrowersyjnie. Od początku był plan na gwint ale trzeba było rozpatrzeć ten temat pod wieloma względami. Po długich analizach padło na "gwint na próbę" czyli MTS. No i powiem Wam, że zrobiłem na nich już ładnych parę tysięcy km i nie mogę narzekać. Zobaczymy ile wytrzyma.
 
Przy okazji reszta zawieszenia poddała się więc nastał czas na nowe gumy, tuleje, etc. 
 
 
000012.jpg
00012.jpg
 
 
W wolnej chwili dobrze sobie coś poczytać, ja lubię zbierać literaturę fachową do klasyków, może o tym też kiedyś powstanie jakiś wątek ;)
 
 
00013.jpg00012a.jpg
00011.jpg
 
 
Nadszedł czas montażu, potem trzeba było się przelansować na mieście a rano pojechać na geometrię ;)
 
 
000013.jpg
 
000014.jpg
 
000015.jpg
 
 
Niedługo potem nastąpiła instalacja świeżo obszytego serducha, dużego komputera oraz kosmetyka silnika.
 
 
000017.jpg
 
000016a.jpg
 
000018.jpg
 
 
W międzyczasie razem z ekipą z Åodzi i Pomorza, udaliśmy się na GF do Chotowy :)
 
 
000019.jpg
 
000020.jpg
 
 
Od tamtej pory miały miejsce okresowe serwisy, wymiana wentylatora dmuchawy i inne mało widowiskowe tematy.
Dołożyłem też elektryczne tylne szyby. Teraz mogę się wietrzyć na maksa.
 
Zrobiliśmy sobie też kilka sesji zdjęciowych.
 
 
000021.jpg
 
000022.jpg
 
000023.jpg
 
000024.jpg
 
 
W międzyczasie doszły jeszcze skórzane boczki z poduszkami pod łokcie od touringa - podobno rarytas z M3.
 
Cały czas pracuję nad samochodem bo mam wobec niego poważne plany. Muszę jednak, przynajmniej chwilowo, zachowywać równowagę między szuraniem brzuchem po wałkach a względnym komfortem pokonywania naszych ulic ponieważ jest to mój daily, wożę nim żonę i potomka ;) Dlatego myślę, że będę podążał w kierunku TOP SERII, a w przyszłości podłego, germańskiego oprawcy.
 
Tym niemniej plany są i chętnie się z Wami nimi podzielę, większość rzeczy robię sam lub z pomocą moich dwóch towarzyszy niedoli:
  • wymiana szyb na fabrycznie przyciemniane - tak, mam taki komplet, czeka sobie
  • dołożenie PDC - leży i czeka 
  • dołożenie telefonu na kopytku - w trakcie kompletowania - 50%
  • dołożenie tempomatu
  • dołożenie multifunkcji do serducha
  • wymiana mieszków, wymiana słabych, wytartych paneli skórzanych w fotelach
  • dołożenie oświetlenia mood lightning jak w e38/e39
  • poniżenie, ale to chyba już na wiosnę
  • zagięcie nadkoli i większy negatyw bo jednak przy sporym obciążeniu się ociera tył (przypominam, że to daily :)
  • CD43
  • wzmacniacz Harman-Kardon
  • upgrade głośników, obecne są spoko ale chyba już mają trochę dość :)
  • wydech dwururka, choć lubię aktualny gang
  • bardzo przyszłościowo - kompresor albo turbina.

Do usłyszenia wkrótce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie i schludnie ale jak Ty za objawienie uważasz te koła to ja Cię proszę, żebyś Ty już nie miał więcej takich wizji. Do tego ten MTS. Nie lepiej dozbierać parę setek i kupić coś markowego? Nie wspomnę o zawieruszonym kawałku "drewna" w schowku na konsoli środkowej... Zmienisz koła na no s37 jak to zrobił dawid i by naprawdę ryło łeb to auto bo kolorek mega i nieczęste w tuningu nadwozie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie od razu Rzym zbudowano, więc szansa została udzielona. Zapowiada się nieźle, jak nie German to będzie ciekawa Top Seria ;)

 

Bardzo dziękuję, będę się starał nie zawieźć zaufania ;)

 

 

Wszystko ładnie i schludnie ale jak Ty za objawienie uważasz te koła to ja Cię proszę, żebyś Ty już nie miał więcej takich wizji. Do tego ten MTS. Nie lepiej dozbierać parę setek i kupić coś markowego? Nie wspomnę o zawieruszonym kawałku "drewna" w schowku na konsoli środkowej... Zmienisz koła na no s37 jak to zrobił dawid i by naprawdę ryło łeb to auto bo kolorek mega i nieczęste w tuningu nadwozie.

 

Koła są na pewno mega rzadkie i to już dla mnie coś. MTS tak jak pisałem, na próbę :) Kawałek drewna wbity w VIN więc jest, jak się uda (o czym nie napisałem) postaram się wymienić je na czarną brzozę (tunel, klamki, schowek). S37 - nie mówię nie, myślę, że raz na jakiś czas warto zmienić kółka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie i schludnie ale jak Ty za objawienie uważasz te koła to ja Cię proszę, żebyś Ty już nie miał więcej takich wizji. Do tego ten MTS. Nie lepiej dozbierać parę setek i kupić coś markowego? Nie wspomnę o zawieruszonym kawałku "drewna" w schowku na konsoli środkowej... Zmienisz koła na no s37 jak to zrobił dawid i by naprawdę ryło łeb to auto bo kolorek mega i nieczęste w tuningu nadwozie.

 

A tu się zdziwisz, hehe, Adrian miał s37, ale jakoś nie podeszły :P. Ja zakochany w swoich s32, ale s59 tez mi się bardzo podobają, no ale rzecz gustu :). A drewno było w oryginale, będzie rozbudowywane, tylko to nie takie proste :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie i schludnie ale jak Ty za objawienie uważasz te koła to ja Cię proszę, żebyś Ty już nie miał więcej takich wizji. Do tego ten MTS. Nie lepiej dozbierać parę setek i kupić coś markowego? Nie wspomnę o zawieruszonym kawałku "drewna" w schowku na konsoli środkowej... Zmienisz koła na no s37 jak to zrobił dawid i by naprawdę ryło łeb to auto bo kolorek mega i nieczęste w tuningu nadwozie.

Ja nie wiem co ty chcesz od drewna jak dla mnie drewno ryje banie na GF widziałem auto z drewnem i robi robotę. A co do zawiasu to i tak lepszy MTS niż TuningArt :D:) A tak poza tym to czekam na dalszy rozwój bo zapowiada się ciekawie. I chyba auto było pokazywane już w jakimś temacie jak dobrze pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To forum miało nie uznawać półśrodków i tak było kiedyś jak jeszcze siedziałeś na naszej klasie i nawet nie wiedziałeś że jest taka marka jak BMW...

 

To nie jest półśrodek, to jest rozwiązanie tymczasowe :P 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak podłączyłeś dużego kompa?? ja mam cały zestaw do tego tzn. komputer, moduł i wajchę od kierunkowskazów z przyciskiem do przełączania funkcji , nie wiem jak to podłączyć masz jakiś schemat ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak podłączyłeś dużego kompa?? ja mam cały zestaw do tego tzn. komputer, moduł i wajchę od kierunkowskazów z przyciskiem do przełączania funkcji , nie wiem jak to podłączyć masz jakiś schemat ???

 

Ja robiłem upgrade z 11 do 18 przycisków więc większość instalacji była na miejscu. Mam schemat ale skorzystałem z doświadczeń innych, na innych forach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie Szanownych Kolegów i Koleżanki.

Długo nic nowego nie pisałem ponieważ sporo rzeczy działo się równolegle i większość z nich skończyła się w tym samym momencie. 

Od ostatniego wpisu udało się zrealizować kilka założeń z pierwszego postu oraz kilka nowych, które pojawiły się na bieżąco ;)

A oto i one, niekoniecznie chronologicznie:

Na pierwszy ogień poszło przerobienie lampki w dachu na styl e38/e39 z diodami podświetlającymi okolice lewarka. Miałem bardzo długo e38 i często tęsknię za tymi bajerami więc wziąłem się do roboty. Lampka z e39 posłużyła za dawcę i po kilku próbach udało się stworzyć prototyp. Po zamontowaniu okazało się, że naprawdę było warto. Żadne zdjęcie tego chwilowo nie oddaje, później napiszę dlaczego ;)

00029.jpg

 

Kolega Rosa rzucił wyzwanie i mówi: "skoro ci tak gładko idzie z tymi diodami, to teraz zrób podświetlaną, drewnianą gałkę".

Wyzwanie przyjąłem. Zakupiłem gałkę drewnianą w stanie średnim, wydłubałem znaczek, dołożyłem oświetlenie, pęknięcia naprawiłem i nałożyłem nowy klar. Naoczni świadkowie mówią, że misja zakończyła się powodzeniem, a ja cieszę się podświetlaną gałką M :)

Wiem, że słabo widać, nie mam czasu robić zdjęć w ciągu dnia.

 

00030.jpg

 

W międzyczasie udało mi się zakupić kompletne PDC z całymi kablami więc głupio było mi je ciąć. Oznaczało to, że montaż musi być jak z fabryki a więc cała wiązka przeleciała po długości samochodu, została podłączona do złączek zbiorowych (czy jak się to nazywa). Gong mam więc zaczął piszczeć, belka zderzaka wymieniona, plastykowe nakrętki zmienione, doświadczenie w odkręcaniu dyfuzora - bezcenne. Najgorszym momentem jest oczywiście wiercenie dziury na wiązkę i uszczelkę wychodzącą do zderzaka. Okropności, stany lękowe, bezsenne noce... Montaż odbywał się w najbrzydszą pogodę, nie dało się zrobić tego z czystym zderzakiem.

 

00028.jpg

 

Udało się też kupić CD43 i spiąć je z multifunkcją! 

 

00031.jpg

 

Notorycznie rozebrane wnętrze prezentuje się teraz mniej więcej tak ;)

00026.jpg

 

No i teraz coś specjalnego.

Pół roku temu kupiłem zestaw czarnych szyb Siegla SUNDYM do touringa. Czekałem z montażem na dobrą okazję, którą okazała się poprawka lakiernicza klapy.

Szyby wyglądają bardzo elegancko, dużo lepiej niż szyby oklejane folią. Idealnie zgrywają się z kolorem nadwozia. Tym samym mój VIN otrzymał nowy wpis 

761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung

Jakby się ktoś zastanawiał kto może zrobić taką akcję to polecam Nordglass. Spisali się na medal.

00027.jpg

 

Tak, samochód brudny ale zawsze myję go sam a ostatnio gąbka przymarza do blachy.

Podsumowując VIN obecnie prezentuje się tak:

 

Dnia 19.09.2017 o 23:11, AdRRian napisał:
209 Limited Slip Differential (25%) Sperrdifferential 25%
243 Airbag For Front Passenger Airbag Fuer Beifahrer
255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad
277 Lt/aly Wheels Double Spoke Styling Lm Rad/doppelspeichenstyling
305 Remote Control For Central Locking Fernbedienung F.zentralveriegelung
314 Heated Windscreen Washer Nozzles Frontscheibenwaschduesen Beheizt
337 M Sport Package M Sportpaket
386 Roof Rail Dachreling
410 Window Lifts, Electric At Front Fensterheber, Elektrisch Vorn
411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten
413 Luggage Compartment Net Gepaeckraumtrennetz
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
438 Wood Trim Edelholzausfuehrung
440 Non-smoker Package Nichtraucherpaket
441 Smokers Package Raucherpaket
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
498 Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable Kopfstuetzen Im Fond
510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam Leuchtweitenregelung Abblendlicht
520 Foglights Nebelscheinwerfer
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
542 Check Control Check Control
554 On-board Computer Bordcomputer
556 Exterior Temperature Display Aussentemperaturanzeige
658 Radio Bmw Business Cd Rds Radio Bmw Business Cd Rds
663A Radio BMW Business CD 
676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem
710 M Lederlenkrad
704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk
761 Individual Sun Protection Glazing    Individual Sonnenschutzverglasung
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
806 3rd Stop Light 3.bremsleuchte
818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter
940 Special Request Equipment Sonderwunsch Ausstattung
 
Individual
Steuerung Individual
Hinweisschild BMW Individual
 
0490 Lackierung
Sonderlackierung "romanticrot-metallic", FQ 95-3567 BASF
in Verbindung mit M Sportpaket, wie Schl.Nr. 337.
(Stossstanger vorne und hinten, Frontgitter, Schweller, Spiegel,
Griffleiste-Heckklappe in Wagenfarbe).
 
0940 Sonderwunsch
Fahrtrichtungsanzeiger vorne, hinten und seitlich mit weissem Glas
Aerodynamik-Aussenspiegel (wie M3) in Wagenfarbe lackiert.
in Wagenfarbe lackiert.

 

Obecnie wyciągnięty został cały sufit w celu ponownego podklejenia oraz ponieważ będę dokładał oświetlenie części pasażerskiej oraz lusterko fotochrom. Stąd już blisko do opcji "972 Comfort Package" to pewnie dołożę jeszcze AUC do klimatyzacji i będę miał nowy wpis do VINu ;)

Przy okazji powstają podświetlane klamki, już dwie są zamontowane więc wkrótce się pochwalę.

Po zdjęciu dachu okazało się, że głośniki mają pozrywane membrany więc pewnie trzeba będzie założyć nowe grajki, ktoś ma jakiś pomysł co tam włożyć?

I drugie pytanie - co myślicie o nerce pomalowanej na czarny mat? Bo błysk to raczej do niczego nie pasuje.

Do usłyszenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nerka musi byc czarny mat - satyna taka, zeby pasowala do relingów i listw na drzwiach (tych obok szyb). Teraz Adrian trzeba pomyśleć o uzupełnieniu przycisków obok grzania foteli, bo pusto coś tam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gabriel Rosa napisał:

Nerka musi byc czarny mat - satyna taka, zeby pasowala do relingów i listw na drzwiach (tych obok szyb). Teraz Adrian trzeba pomyśleć o uzupełnieniu przycisków obok grzania foteli, bo pusto coś tam :P

No pusto, na pewno za chwilę dojdzie AUX/USB ale to się nie świeci ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Adrianoo napisał:

Możesz mi podesłać na pw jakąś instrukcję do przerobienia gałki? Oryginalnie mam chrom line i też bym chciał przerobić na podświetlaną.

Nie mam instrukcji bo robiłem po swojemu ale napiszę Ci pokrótce na priv jak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie Koleżanki i Kolegów.

W samochodzie pojawiło się kilka nowych gracików a mianowicie:

Dokończone zostało uzbrojenie klapy w nowe gadżety.

00032.jpg

 

Trochę na raty, ale udało się też kupić dwie nakładki Motorsporta :)

00033.jpg

 

Zakończyła się też instalacja podświetlanych klamek, o których pisałem wcześniej, narazie zdjęcie z telefonu, wkrótce z jakiegoś poważniejszego sprzętu.

00034.jpg

 

Trochę z zamysłem a trochę przez przypadek, mój VIN wzbogacił się też o lusterko elektrochromatyczne, dzięki czemu mam nowy wpis

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

 

Wszystkie kable są na wierzchu ponieważ dokładam daszki z zamykanymi lusterkami i światełkami, wspomniane lusterko oraz zasilanie do tajnego projektu ;) Poza tym dach się na nowo wykleja.

00036.jpg

 

I na koniec tej aktualizacji telefon na kopycie. Jeszcze nie działa z multifunkcją ale już można pogadać. Radio się scisza, głośniki podają, mikrofon zbiera. Pomijając fakt, że jest to gadżet, to zaprawdę fajnie się przez niego rozmawia :) Zdjęcie liche, mam nadzieję, że wkrótce pokażę to jak należy.

00035.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...