Skocz do zawartości

[E36] 316i Coupe HELLROT V8M look OD DAWIDA


dawid82

Rekomendowane odpowiedzi

Już mam oponę która się na pewno lepiej naciągnie jest to hankook v12 evo. Już zamówione jak założę zdam relacje ale bardzo dużo projektów na tej oponie lata bo słyną właśnie z dobrego naciągu. 

AD8A9D72-7D4F-4FBE-821F-B5F9A1757E01.png

5D4BEAE2-A97E-47A5-81A1-264B8D403438.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czyniłem pierwsze kroki z doborem opon na RH XD to też chyba poszedłem na początku w Continentala i to się kompletnie nie naciągnęło - wyglądało komicznie(zdjęcie wrzucałem nawet u mnie na pierwszej str tematu) następnie kupiłem hankooki też Ventus ale nie pamiętam dokładnie co to było no i różnica była w "plastyczności" gumy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, atos1987 napisał:

Jak czyniłem pierwsze kroki z doborem opon na RH XD to też chyba poszedłem na początku w Continentala i to się kompletnie nie naciągnęło - wyglądało komicznie(zdjęcie wrzucałem nawet u mnie na pierwszej str tematu) następnie kupiłem hankooki też Ventus ale nie pamiętam dokładnie co to było no i różnica była w "plastyczności" gumy.  

Ja wiedziałem, że mogę nie trafiać z

naciągiem decydując się na ten dunlop i nie trafiłem. Opona i tak się nie zmarnuje bo pójdzie na inna felgę do upierdalania i zabawy.   Tutaj widać jak rant jest zakryty gumą i po założeniu tych opon już wiedziałem, że to nie podejdzie ;) 

06515427-FFF7-455F-AAD8-A7640B27E6B7.jpeg

650F8954-2A08-4CE0-9D88-B3A6A0205462.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, lukas640 napisał:

Jesteś pewny że jest to na 11j? Bo jakbym nie szukał to 225 na 11j nie dochodzą do rantów felgi.

jak dla mnie to wygląda na 10j

Dawid Hankooki będą lepiej wyglądać bo bok opony nie układa się w wystający brzuszek jak ma to miejsce w Dunlopie tylko są bardziej wklęsłe i estetyczniej zgra się to z błotnikiem.Chyba lepiej układającej się opony w tym rozmiarze nie trafisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bmw_e36.pawel napisał:

jak dla mnie to wygląda na 10j

Dawid Hankooki będą lepiej wyglądać bo bok opony nie układa się w wystający brzuszek jak ma to miejsce w Dunlopie tylko są bardziej wklęsłe i estetyczniej zgra się to z błotnikiem.Chyba lepiej układającej się opony w tym rozmiarze nie trafisz.

To jest 225/35 na 10 calach.  
 

i jest dokładnie tak jak piszesz hankook naciąga się idealnie pod nasze specyfikacje ;) . Już zamówiłem dwie nówki i czekam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lukas640 napisał:

Jesteś pewny że jest to na 11j? Bo jakbym nie szukał to 225 na 11j nie dochodzą do rantów felgi.

Po mega ciężkich próbach z ogniem naciągałem 225/35 michelina na 11 oto efekt tego upodlenia, wyglada to tragicznie do tego powietrze uciekało bokami , kaleka to mało powiedziane 

6BF646EC-38D9-44F1-8ECA-B2CEA2302BE1.jpeg

11F30E13-6085-45C8-A5EB-0D40587427E6.jpeg

E14BC41B-BB68-481C-8822-ED785ACCCDD2.jpeg

A94013B1-31C3-44D0-A698-9BE46DF0549F.jpeg

2513C109-67BB-4560-9840-92D91ADD1403.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, atos1987 napisał:

U mnie było podobnie właśnie, co prawda powietrze nie uciekało ale opona szybko by zsunęła się z felgi w tym setupie.

52989673_409615833128xlkic.jpg

52922916_3416430264402qj4y.jpg

Dla mnie takie naciągi to kaleka, kojarzy mi się to z kolesiami w za ciasnych koszulkach gdzie im brzuszki zatłuszczone wystają delikatnie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmyślam już intensywnie temat zmiany dolotu, potrzebuje jakąś obudowę bazę aby z niej stworzyć box pod filtr powietrza. Rura która mam teraz jest aluminiowa i filtr jest umieszczony za daleko przez co jest dość spory spadek mocny i momentu. Dla przykładu pokarze jak teraz muszę umieścić filtr powierza. 

3AB5A36E-BD8D-4C8B-B7B6-05DB02A6C9DF.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, MAREK GERMAN napisał:

Dawid chcesz Eventuri?będzie grubo , może do nich napisać czy by nie zrobili czegoś konkretnego do takiego projektu 

 

Pozdro

Myśle, że nie będzie to potrzebne mam kumpla który robi co chcesz z carbonu, muszę tylko zbudować bazę, spasować z budą i rurami i potem do carbonu na gotowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2022 o 08:39, dawid82 napisał:

Po mega ciężkich próbach z ogniem naciągałem 225/35 michelina na 11 oto efekt tego upodlenia, wyglada to tragicznie do tego powietrze uciekało bokami , kaleka to mało powiedziane 

6BF646EC-38D9-44F1-8ECA-B2CEA2302BE1.jpeg

11F30E13-6085-45C8-A5EB-0D40587427E6.jpeg

E14BC41B-BB68-481C-8822-ED785ACCCDD2.jpeg

A94013B1-31C3-44D0-A698-9BE46DF0549F.jpeg

2513C109-67BB-4560-9840-92D91ADD1403.jpeg

Mimo że naciągałeś te opony pewnie dla samego sprawdzenia jak wyjdą to dziękuję Ci bardzo za to bo w tym momencie rozwiałeś - przynajmniej moje - wątpliwości co do wyboru opony na 11j w 18 calach do e36.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiły się już jakiś czas temu w ofercie Aso BMW, bo jak składałem kilka lat temu nie były dostępne. Mowa o listwach nad szybą które jak każdy wie z wiekiem korodują na samych końcach „narożnikach” tylnej szyby. U mnie prawa była w opłakanym stanie, że podczas otwierania szyby tarło. Lewa jeszcze w miarę ale i tak kupiłem dwie nowe. Przy okazji dokupiłem też zaślepki na kielichy motorsport. Zrobi się ciepło to z przyjemnością się te listwy założy. Jak ktoś ma ochotę tą lewą w niezłym stanie mogę sprzedać za śmieszne sianko 

3249BE83-C47D-4346-828F-D84D0F7B43A9.jpeg

E533D1FE-3562-4372-A8E9-5C0B6D08AD17.jpeg

3FA48AC4-5E9B-4212-A3D8-217473FDEE78.jpeg

2346E368-7573-476A-A5DE-98652500A50A.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oponki nowe na tył już są u mnie i jest różnica na plus, myśle, że teraz powinno być Ok. Może uda mi się jutro to założyć . Sprawdziłem przy okazji ile faktycznie  jest różnicy i wychodzi 12mm na obwodzie opony to sporo.

3926929A-7783-4336-A0A2-99A1D063AC56.jpeg

60A3B46A-72BA-46ED-B1E2-A0B76E6C36D6.jpeg

2E931A63-41B4-47B7-933D-4FB6C202DD6E.jpeg

DD607719-DCCB-421C-BDA5-FE3EA2C5DE00.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odebrałem felgi i wiadomka odrazu dzisiaj montaż, opona hankook w porównaniu do dunlopa ułożyła się perfekcyjnie. Pozostało przykręcić i zobaczyć jak to faktycznie teraz siądzie. Felgi tylnie stoczyłem 4mm przylgnie alby zawalczyć o każdy mm. Pierwsza przymiarka wypadła tak.  

4.jpeg.b8dfd28ebd7dcee056db7a3e3c708bee.jpeg10.jpeg.17459fa701dc4e7dae1369f0232deb6c.jpeg11.jpeg.be0377087fb02f141e8cf6a49794a358.jpeg13.jpeg.e2775f916b562f5d476588aa665b6352.jpeg14.jpeg.2295c23e793812c0ebb8b3c536840004.jpeg5.jpg.15b5c78f50123320e293aad6c8288a73.jpg6.jpg.7e8ca4ec659874b3f8e16606ee4d1c55.jpg7.jpg.6a1a9c832839ade56300c7e4bd46136b.jpg8.jpg.e359f8e6b5b907791b2270dea491e479.jpg9.jpg.a219d7e48383edecc0808cb4701f4959.jpg

 

pierwsza przymiarka z nową oponą i już wiedziałem, że to spasuje. Założyłem resztę kół i tył poszedł 10mm wyżej na początek, tylne amory BC skręciłem na maxa aby zrobić jak najmniejszy zakres pracy zawieszenia. Przód obniżyłem 15mm i pojechałem na zbieżność sprawdzić jakie są kąty z tylu i ustawić przy okazji zbieżność 

15.jpeg.93b19ca93fa0810757247e87e0bbef0b.jpeg17.jpeg.a7134211bab1eb6b7bd9bc31658861df.jpeg18.jpeg.99bcc97cbf1f2caf8d79601798ab91df.jpeg19.jpeg.14b5ef48c80ecb0ba42eebb52d312121.jpeg20.jpeg.508841040d47f258594a6597ef578e3e.jpeg21.jpeg.0ae98260ce6fe996bc0e304b2094b422.jpeg22.jpeg.8640832ab35119cd86e2541b46fe2f11.jpeg24.jpeg.21b719080be15f7adb5d2b524e195043.jpeg26.jpeg.da4ca3005c090f862b85fced34faa2b6.jpeg29.jpeg.ca8a64bc6620e853519973d95a798f37.jpeg23.jpg.a9c023370bc79a908665c549e5d4c0b4.jpg25.jpg.73618f55e40d942df5c9587a43dc3d8d.jpg27.jpg.bdb13ff428177b42aed8f5f8b954ab30.jpg

 

Zbieżność pokazała, że mam z tylu niecałe 3 stopnie negatywu wiec na początek zrobiłem niecałe 5 aby nie przesadzić do tego przód na 2.5 negatyw i korekta całości. Po zbieżności lekko jeszcze opuściłem tył o 10mm pojeżdżę na spokojnie sprawdzić jak się zachowuje auto i finalnie podjadę ustawić już docelowo wysokość i spróbuje zejść z 5 na 4 stopnie z tyłu. Pierwsze testy drogowe i na razie nic nie przyciera wiec jest Ok ale to nie była jazda tylko toczenie się na razie do 80km/h ;) 

 

35.jpeg.60f21666ab301cef58fc7b30d0490413.jpeg36.jpeg.97b36f2488396b74a0153056e597be5c.jpeg38.jpeg.63626c4c416eca6249c922febb1675a1.jpeg41.jpeg.5b973ec234b4729d0eb53a20d3bd225b.jpeg31.jpg.a11680fd5228f243ad6c6bcba6355030.jpg32.jpg.43b5c9e62230ddf8acc50ac0aba3941a.jpg33.jpg.85c4a6d6a132868baeca544b34ba59f1.jpg34.jpg.762d2c0443cb2f25bb03381388206a49.jpg39.jpg.bba9efebfb5713eac9fb8498e1a4301f.jpg40.jpg.3ab2d4f1425f488e30ea1737575a47a4.jpg42.jpg.cd6c0cc283da8f2f32a659919c649385.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

30.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwuję temat cały czas bo wszystko jest na najwyższym poziomie, koło wyszło zajebiście, ale jednak z tą szerokością z tyłu nie wygląda dobrze. Zmniejsz rant, zmniejsz kąt , zrób wystawanie i naciąg jak z przodu i będzie idealnie. Nie rozumiem upychania tego rantu na siłę z tyłu. Ale to tylko moje zdanie , ma się Tobie podobać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dwa pytania. Jakie jest ET tych customów na tyle? Oraz jak będzie wyglądał set felg, żeby wykorzystać potencjał tej V8-mki? (szerokość felg oraz opon) Będziesz negatyw ustawiać na zero, czy będą kąty? Bo jak negatyw zostanie bez zmian, a jedynie będziesz zmieniać felgi, to lipa moim zdaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, strzala napisał:

Obserwuję temat cały czas bo wszystko jest na najwyższym poziomie, koło wyszło zajebiście, ale jednak z tą szerokością z tyłu nie wygląda dobrze. Zmniejsz rant, zmniejsz kąt , zrób wystawanie i naciąg jak z przodu i będzie idealnie. Nie rozumiem upychania tego rantu na siłę z tyłu. Ale to tylko moje zdanie , ma się Tobie podobać :wink:

Na żywo wyglada to dobrze na zdjęciach nie widać tych szerokości nawet jak tak patrzę, kąt 4-5 stopni to „zdrowy kąt” miałem 4.5 na Rh Xd z poprzednim silnikiem. Co do rantów to  konstrukcja felgi czyli to, że ramiona nachodzą na rantu to nie było opcji na węższy set bo to wyglądało komicznie, już 3.25 z przodu na styk ogarnia ten rotor. Opony zawsze miałem z tylu 245 i z tym negatywem pod 5 stopni  dotyka całą powierzchnia do asfaltu.  Wiem, że nie każdemu się podobają naciągi itp itd ale to jest mój styl i gust i mi się mega podoba taki set właśnie.

 

6 minut temu, nowaak napisał:

Ja mam dwa pytania. Jakie jest ET tych customów na tyle? Oraz jak będzie wyglądał set felg, żeby wykorzystać potencjał tej V8-mki? (szerokość felg oraz opon) Będziesz negatyw ustawiać na zero, czy będą kąty? Bo jak negatyw zostanie bez zmian, a jedynie będziesz zmieniać felgi, to lipa moim zdaniem. 

et było 20 z bazy a jakie jest teraz nie mam pojęcia. Mam jeszcze dwa inne komplety felg, które wykorzystam do tego auta. Jeden torowy i jeden drogowy do ostrej jazdy. Kąty przód 2.5 stopnia i tył docelowo 4 nie przeszkadzają mi w tym jak latam tym autem.  Z czym niby jest lipa mając takie kąty?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...