Skocz do zawartości

[E36] 316i Coupe HELLROT V8M look OD DAWIDA


dawid82

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, Michaś 523i napisał:

8tł 356x32 upchnął w sznyclu . Jak mi wpadnie w ręce taki set lukne czy się nie da przekombinowac

19578783_10155500031663559_1147276255_o.thumb.jpg.7258f18b2e53bada3aa5a8625f487fb6.jpg

Nie da się upchać sensownych rantów z tym hamulcem który ja mam. Rh na zacisku od 330i musiałem już modzić aby nie obcierało na rancie 2.75 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michaś 523i napisał:

Może dla tego przesunięcie lagi do wewnątrz i zmiana kąta by coś Ci pomógł ugrać. Bućkowi tak korygowalem. Pasowało by zrobić symulację 3D 

Jak zrobisz chętnie zobaczę i skopiuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KUJON napisał:

Ja tylko proszę o kulturę wypowiedzi i klasę jaka przystała na ten wysoki poziom, w przeciwnym razie będę musiał to poczyścić i vouchery na wczasy rozdać. 

Racja. Z mojej strony mogę tylko dodać, że były duże emocje w sobotę bo bardzo długo czekałem na felgi, po przymiarkach stwierdziłem, że czas na drinka i fakt może zbyt mocno dałem się ponieść, jeśli ktoś czuje się urażony to szczerze przepraszam nie miałem złych intencji ;) . 
 

wracając do tematu na chwile obecną walczę z tyłem. Plan jest następujący trzeba wjechać z felgą do środka.  Jest możliwość 8mm wejść głębiej. Do tego zamówiłem na próbę oponę 235/35 zamiast 245 zobaczymy jak się ułoży taki rozmiar. 

C1FD1525-A178-421D-88F9-0195524156CD.jpeg

C6630CC8-3602-46D4-A8A0-2DDCB4B35B16.jpeg

5744637E-4E97-454A-A1B4-4A2EA895A1EF.jpeg

626582E9-2B10-4F3F-8163-C0F5471BCF66.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, nowaak napisał:

Nadkola będziesz robił? Bo chyba widzę ubytki lakieru :D No i co w końcu z hamownią? Pozdro

Tak nadkola do robienia oba są wiec będzie malowane. Na hamownie jadę jutro właśnie mam termin 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, lukas640 napisał:

Gdzie zamawiałeś 235/35 bo nigdzie nie mogę znaleźć nic innego jak cholendarnie drogie Pirelli P Zero Asimmetrico...

Na razie nigdzie bo jeszcze dam szanse tym 245, ale fakt widziałem cenę tych pirelli.  Jest jeszcze inna opcja inny producent 245, każda firma to tak naprawdę inna opona, jak szukałem złotego środka do e46 m3 to opona potrafiła dać 10mm luzu do błotnika a niby rozmiary były takie same  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, dawid82 napisał:

Na razie nigdzie bo jeszcze dam szanse tym 245, ale fakt widziałem cenę tych pirelli.  Jest jeszcze inna opcja inny producent 245, każda firma to tak naprawdę inna opona, jak szukałem złotego środka do e46 m3 to opona potrafiła dać 10mm luzu do błotnika a niby rozmiary były takie same  

Teraz z tego co widzę z tyłu masz dunlopy i z doświadczenia znajomych wiem że się mega źle układają. Mi człowiek z branży polecił Continentala bo stwierdził że się bardzo dobrze układa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pojawiłem się na hamowni i są pierwsze wyniki przed strojeniem.  Ostatni pomiar zrobiłem bez puchy i bez filtra wiec jest mocniej ;) , ale tak jeździć nie można. 
 

Odcina na 8000, nawet jak zmienialiśmy jej w kompie odcinke na 9000 to i tak Max dokręca się do 8000. Seria na seryjnym kompie ma 8300 i to jest zagadka na razie dlaczego nie reaguje na zmiany i tylko do 8000 idzie ją dokręcić. 

BDC98904-462E-4D62-949B-B25789356819.jpeg

C9645507-C624-48ED-9468-0EA4338AFD6B.jpeg

6801A5A4-48E9-4063-8CCE-B2AE0971BC07.jpeg

43536BB1-E43B-44F5-BBA0-D1B058AA53E7.jpeg

5ADB1AAF-41D9-43B2-A5F6-624C5F1246A0.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, S_t_e_f_a_n_e_k napisał:

dawid82 czyli serię już wykręciała! Piękna sprawa

A czy felgi nie wolałeś zrobić w jednej firmie? Fegi południe wrzucali ostatnio też jedyny komplet w europie i też 18" radinox, widziałbym takie w racingowy e36

poludnie.jpg

Ja się właśnie skusiłem na ten custom styling 5 18” do kolejnego projektu którym jest e36 330d BRG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, S_t_e_f_a_n_e_k napisał:

dawid82 czyli serię już wykręciała! Piękna sprawa

A czy felgi nie wolałeś zrobić w jednej firmie? Fegi południe wrzucali ostatnio też jedyny komplet w europie i też 18" radinox, widziałbym takie w racingowy e36

poludnie.jpg

Pomysł felg powstał z Stammka w firmie, Karol Skrolinski „dzidziuś” miał je robić od a do z ale po drodze się nie dogadaliśmy i w fazie budowy oddał mi wycięte już rotory i częściowo naspawane pod wymiar. Był też problem z zamówieniem rantów, nikt nie miał takich wymiarów jakie ja potrzebowałem aby ten rotor pasował. Jedyna osoba, która to ogarnęła bez problemu i szybko był Łukasz Cr Custom. Malowanie w między czasie zaproponował mi Łukasz Kędziela, który świetnie ogarnia kolory schodow. Tak to wszytko wyszło i finalnie jestem bardzo zadowolony z efektu a co będzie dalej to wyjdzie w praniu jak się trochę polata na tych customach.  Oba komplety felgi południe w moim secie z hamulcami nie mają prawa pasować. Od początku głównym założeniem było zbudować felgę z rantem, która przyjmie duży zacisk hamulcowy i to zostało wykonane maksymalnie jak się dało. Zależało mi też na szerokich oponach na przodzie gdzie nie będzie mega naciagów na aucie, dlatego udało się wsadzić 10 cali na przód z oponą 225. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, feconi napisał:

Albo wtryski albo puumpa paliwowa może nie daje rady.

Myśle, że to może być związane jak już pompą albo reduktorem ciśnienia paliwa, to sprawdzimy w pierwszej kolejności bo wtryski są oryginał od m3 wiec to raczej nie to. 

 

Godzinę temu, Bartu napisał:

Będziesz dla pewności jechał na druga hamownie, czy ten wynik Ci wystarczy?

Była już i taka same krzywe są. Hamownia hamowni nie równa wiec jak już modzic to na jednej i patrzeć na różnice jakie dają zmiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę i wtryski mam Ok, jak były próby strojenia to spokojnie szło ją zalać paliwem na wysokich obrotach. Myślimy, że to wina komputera, który odbiega już od tych najnowszych dostępnych na rynku. Na razie ten sezon nie ruszam tego moc jest ponad 400 wiec tak jak zakładałem tak mi odpowiada, czas i możliwości idą do przodu i najchętniej bym to postawił na oryginalnym sterowniku, który obsługuje 4 vanosy i jest stworzony do tego motoru, są firmy w UK i DE gdzie ogarniają taki sterownik pod motorsport wiec tylko kwestia czasu jak ktoś się podejmie tu w Polsce. 
 

inny temat jakie opony polecicie na tył 245/35/18. Szukam opon, które wypadną najwęższej lub wężej niż Dunlop sport Maxa rt2.  Liczy się każdy mm jaki ugram więc bardzo proszę jeśli ma ktoś jakieś doświadczenie i może coś polecić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...