Skocz do zawartości

[E36] 316i Coupe HELLROT V8M look OD DAWIDA


dawid82

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi o to, że mając ponad 400koni i ponad 400niuta, to trakcja potrzebna. Co z tego że będą szerokie opony do latania i wykorzystywania silnika, jak opona w pełni nie będzie przylegać do jezdni bo będą kąty? Według mnie powinny być szerokie opony, negatyw na zero i mieć jak najwięcej trakcji. Chyba ze masz tą trakcje, nie narzekasz to ok, nie było tematu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, nowaak napisał:

Chodzi mi o to, że mając ponad 400koni i ponad 400niuta, to trakcja potrzebna. Co z tego że będą szerokie opony do latania i wykorzystywania silnika, jak opona w pełni nie będzie przylegać do jezdni bo będą kąty? Według mnie powinny być szerokie opony, negatyw na zero i mieć jak najwięcej trakcji. Chyba ze masz tą trakcje, nie narzekasz to ok, nie było tematu. 

Jest trakcja od dwójki już ładnie klei, ten silnik ma duży zakres obrotów wiec z dołu łagodnie wstaje i dopiero na wysokich obrotach zrywa mi trakcje na drugim biegu ale tak fajnie przyjemnie tak jak lubię właśnie. Tego auta nie budowałem aby się ściągać i latać po torze więc jest Ok wiec i  nie ma tematu ;) oczywiście jeśli najdzie mi ochota na jakiś track day na torze to zmienię koła na lekkie 17 bez naciagów i się wykorzysta ale czy będę miał psyche aby „niszczyć” ten projekt na torze to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, nowaak napisał:

Chodzi mi o to, że mając ponad 400koni i ponad 400niuta, to trakcja potrzebna. Co z tego że będą szerokie opony do latania i wykorzystywania silnika, jak opona w pełni nie będzie przylegać do jezdni bo będą kąty? Według mnie powinny być szerokie opony, negatyw na zero i mieć jak najwięcej trakcji. Chyba ze masz tą trakcje, nie narzekasz to ok, nie było tematu. 

Przed dzisiejszymi zmianami miał 4 stopnie. Teraz  ma 4,5. Uwierz mi że to auto tak klei na 4 stopniach że nawet po zwiększeniu kątòw na 4,5 będzie petarda. Miałem okazję polatać tym autem z Dawidem więc piszę to z doświadczenia a nie z teorii ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, lukas640 napisał:

Nie miałeś problemu z odległością wewnętrznej części felgi (bębna) do tylnego wahacza wleczonego? Czy E36 jest tam mega pojemne?

Bo u mnie jest bęben 7,25 i 3,75 rantu przy ET35 i się zastanawiam czy felga nie spotka się z wahaczem.

Do wahacza daleko jedyny punkt gdzie jest blisko to karoseria ale tylko na lewarku jak opuścimy samochód felga oddała się od karoserii. 

2EFD5E03-D99D-41FB-96C9-491CC2A3734B.jpeg

3C41572F-64E9-4E2D-AA34-F964B54692B5.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, nowaak napisał:

Chodzi mi o to, że mając ponad 400koni i ponad 400niuta, to trakcja potrzebna. Co z tego że będą szerokie opony do latania i wykorzystywania silnika, jak opona w pełni nie będzie przylegać do jezdni bo będą kąty? Według mnie powinny być szerokie opony, negatyw na zero i mieć jak najwięcej trakcji. Chyba ze masz tą trakcje, nie narzekasz to ok, nie było tematu. 

Ale dlaczego mial by ustawiac kant na 0 ? Nawet E36 typowo torowe nie jezdza na takich ustawieniach tylko przod okolo 4 stopni a tyl okolo 3,5 a przeciez trakcji im tam napewno nie brakuje. Takie katy sa potrzebne aby miec duzo trakcji na zakretach  a zas kat na 0 ustawia sie w samochodach ktore jezdza tylko po prostych wiec nie wiem skad te stwierdzenie ze kat na 0 da cos Dawidowi.  Nie zapominajmy ze to auto to nie typowa torowka do zapierdalania po zakretach tylko german a jesli juz wypad na tor to dla frajdy z jazdy a nie walczenie o kazda sekunde  ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Blaniu napisał:

Ale dlaczego mial by ustawiac kant na 0 ? Nawet E36 typowo torowe nie jezdza na takich ustawieniach tylko przod okolo 4 stopni a tyl okolo 3,5 a przeciez trakcji im tam napewno nie brakuje. Takie katy sa potrzebne aby miec duzo trakcji na zakretach  a zas kat na 0 ustawia sie w samochodach ktore jezdza tylko po prostych wiec nie wiem skad te stwierdzenie ze kat na 0 da cos Dawidowi.  Nie zapominajmy ze to auto to nie typowa torowka do zapierdalania po zakretach tylko german a jesli juz wypad na tor to dla frajdy z jazdy a nie walczenie o kazda sekunde  ;-)

to jest brak wiedzy podstawowej właśnie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tłuscioch, podoba mi sie to wyczucie smaku w tym pasowaniu kół z budą u ciebie, zawsze jest równa proporcja przod i tył do blotnika bez efektu wozenia worka ziemniaków w bagazniku , jest naciąg, jest odpowiednie pochylenie kół auto stoi z klina jest perfekcja. Tył ma minimalnie zbyt duzy naciąg ale tu już nic lepszego sie nie wymysli przy tej szerokosci tak musi zostać 

Nie myślałeś o podwyzszeniu spojlera??? myślę że ten mod będzie w punkt do tego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, --=CZARNY=-- napisał:

Jest tłuscioch, podoba mi sie to wyczucie smaku w tym pasowaniu kół z budą u ciebie, zawsze jest równa proporcja przod i tył do blotnika bez efektu wozenia worka ziemniaków w bagazniku , jest naciąg, jest odpowiednie pochylenie kół auto stoi z klina jest perfekcja. Tył ma minimalnie zbyt duzy naciąg ale tu już nic lepszego sie nie wymysli przy tej szerokosci tak musi zostać 

Nie myślałeś o podwyzszeniu spojlera??? myślę że ten mod będzie w punkt do tego auta

Zaczynam się zastanawiać nad tym coraz bardziej ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, dawid82 napisał:

Zaczynam się zastanawiać nad tym coraz bardziej ;) 

Myślę że nie ma co się zastanawiać szczególnie że jest to odwracalny teamat :) Doda to mega agresji całemu wozowi. Szczególnie ze możesz się pokusić o carbonowe risery.

WAXV4416.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem na przeglądzie compactem , wpadłem do Dawida na pogaduchy , powiem tak ogień w szopie!jeśli chodzi o auto to już naprawdę kilka detali brakuje żeby to skończyć i dopracować, hamulce gwint to poezja a sama jazda tym autem kosa!!jeździłem tym z silnikiem 4.4, od razu po swapie na obecny motor, jak Dawid go odebrał i teraz jak już jest prawie meta, silnik chodzi zajebiście wkręca się mega dobrze, cały czas za***rdala a nie zrywa trakcję!naprawdę te ponad 400km nie jest tutaj nie wykorzystane!!dobra robota!

 

Co do felg to na żywo jest mega luta!

 

Pozdro mordo i do następnej kawki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 13.03.2022 o 15:21, Blaniu napisał:

Ale dlaczego mial by ustawiac kant na 0 ? Nawet E36 typowo torowe nie jezdza na takich ustawieniach tylko przod okolo 4 stopni a tyl okolo 3,5 a przeciez trakcji im tam napewno nie brakuje. Takie katy sa potrzebne aby miec duzo trakcji na zakretach  a zas kat na 0 ustawia sie w samochodach ktore jezdza tylko po prostych wiec nie wiem skad te stwierdzenie ze kat na 0 da cos Dawidowi.  Nie zapominajmy ze to auto to nie typowa torowka do zapierdalania po zakretach tylko german a jesli juz wypad na tor to dla frajdy z jazdy a nie walczenie o kazda sekunde  ;-)

95% racja - 0° to można w dragsterach ustawiać. Natomiast już co do kątów do jazdy torowej to jest to kwestia bardzo mocno indywidualna i zależna od stylu jazdy, z tego co śledzę to takim punktem wyjściowym jest kolejno z przodu i z tyłu 3,5° i 2,5°, a później już zabawa z termometrem i szukanie optymalnych ustawień pod użytkownika/tor już na miejscu. Idąc tym tropem - 4° powinno być spoko, tym bardziej że tak jak mówisz to jest samochód do czerpania przyjemności z jazdy i z wyglądu, więc jakoś te walce trzeba upchać :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, DERO napisał:

No powiem Ci że ładnie to wygląda. Chociaż i zapewne zajebiście jeździ. 
Poprzedni look, wg mnie był bardziej german style. Ten look taki bardziej „Schnazzy”. 

Co to jest schnazzy ? Nie słyszałem jeszcze takiego określenia ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpiszcie sobie w YT/GOOGLE :)

(import challenge)

to sa imprezy z 2002 roku. Gdzie poniekąd bmw tam królowało, i to nic nie jest uszczypliwego broń boże ;) 

Ta odsłona po prostu mi bardzo pasuje do tamtych lat zlotów. Bardzo dużo mocy. Kola wylizane i błyskotliwe wszystko tip top. (Przypominam 2002 - a jaki poziom zlotu.)

Po prostu auta które większe wrażenie robią z otwartą maską. 

gs to jest ciemno nisko i szeroko. Nie koniecznie - aż tak dużo mocy, 18, spojlery i dokładki, carbony. (Patrząc pod katem tylko e36) 
i naprawdę nie mam nic do tego! 

można smiało pokusić też się o określenie new school e36. 
gs połaczony ze street racingiem. Ale napewno nie wyglada to jak czysty kanion GS. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...